Mistä löytyy kalorilaskuri ja ilmainen ruokapäiväkirja?

!!!!!11

Olen yrittänyt etsiä ja löysinkin kerran, mutta en ymmärtänyt koko sivusta yhtään mitään.

15

8692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Googleta vaikka

Kun kirjoitan googleen "kalorilaskuri", saan monta osumaa.

Ruokapäiväkirjaa kirjoitan ruutuvihkoon, koska se kulkee aina mukana. Ja lasken itse kalorit. En syö mitään, missä ei ole selvästi kaloritietoja.

• koitas tota
    • hipsuti

Myös kiloklubi on hyvä ja ilmainen!

• Ruokapäiväkirja

Kiloklubi on nykyään maksullinen, mutta Ruokapäiväkirja.net (https://ruokapaivakirja.net/) on aika hyvä :) Käy kokeilemassa ja anna palautetta!

• Mtzi
    • Minde99
    • 4785jegfuig75hyjdmdhfrg

Kannattaisi keskittyä laskemaan hiilihydraattien määrä ja huolehtia että syö joka päivä alle 75g hiilihydraatteja/vrk. Paino tippuu tehokkaasti ilman ruokapäiväkirjaakin.

• Vai_mitä

Minulle sopii vähän isompi vihko paremmin kuin nuo selkeät laskurit.
      Kirjoitan kcal-määrän lisäksi myös, miten se ravinto vaikutti mielialaan.
      Miltä liikuntamuoto tuntui, kivistys lihaksissa ja väsymys.

Peruna on minulle karkkia, ja tulen sokerihumalaan!
      Omena-kaali-salaatti tekee nälkäiseksi, mutta voin hyvin.
      Liha pitää nälän kauan poissa; hyvä, vahva olo, mutta
      en halua syödä lihaa, joka on täynnä antibiotiikkaa, kasvuhormoneja!

Pahinta oli, nähdä eläinten piinaus ja lopputeloitus!
      Hyi olkoon! Ihminen on inhottava!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Fineliin voi laittaa omia ruokapäiväkirjojaan, jotka tallentuvat omallae tilille, jos olet luonut tilin.

• Anonyymi00019

Joku huijausivusto.

Finelin lisäksi ei tarvi muuta kun täyttää itselleen ruokapöiväkirjan ja tallentaa sen. On aina käytössä ja näkee myös ravintoaineet eikä pelkkiä kaloreita. Yhtä tärkeitä on ravintopitoisius ja pitää saada vitamiinit ja hivenaineet. Jos pelkkiä kaloreita tuijottaa niin menee helposti niin kuin kusihuilaajalla että kalorit tukee karkista ja pullasta.

• Anonyymi

Varaa aika terveysasemalle ravinto terapetulle tai työpakka terveyden hoitajalle.Mitän laskuria et tarvitse.Opetele ruokarytmi,uni rytmimi ja edes hyötyliikunta rytmi.Jos tupakoit ja juot lopeta ne.Niiden lopetuksen saat terveyshoitajalta avun ja tuen terveysasemat.

• Anonyymi

"Varaa aika terveysasemalle ravinto terapetulle tai työpakka terveyden hoitajalle."

Ja kaikki kertovat sinulle THL:n satuja

• Anonyymi

finelistä tietenkin

fineli.fi

• Anonyymi00018

trackyou.fi uus ja hyvä
      fatsecret ja fineli varmoja

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      5
      1234
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      166
      1158
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      102
      1025
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      987
    5. Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria

Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt
      NATO
      271
      869
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      70
      862
    7. 129
      857
    8. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      754
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      44
      754
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      394
      742
    Aihe