Moikka!
Haluaisin lähteä au pairiksi ensi elokuusta lähtien ja suuntana olisi britit! :)
Elikkä jos on tarvetta iloiselle ja ahkeralle au pairille niin tässä olisi yksi!
Ja jos kukaan osaa kertoa vinkkiä mistä voisin löytää perheen niin voisi kertoa mulle! :)
Töihin lontooseen!
8
872
Vastaukset
- Ella
Hei Noora, me tarvitsemme au pariin elokuusta Lontoon keskustaan. Voitko emailata minulle enemmän itsestäsi? T. Ella ellanazar (miukumauku) yahoo (piste) co (piste) uk
- noora
Moikka!
Laitoin s- postia! - miaa
Etsin myös englannista perhettä 2013 elokuusta tai syyskuusta lähtien! Eli onko perhevinkkejä kenelläkään?
- iida
http://www.aupair-world.net -- tuolta loytyy aika hyvin perheita.
itse oon kohta kaks kuukautta ollut au pairina etela-englannissa, bournemouthissa job-sharena kahdella puoliksi suomalaiselle perheelle :) ja kolmannenkin perheen sain jo taalla kesaksi, kun on koulujen lomat niin toinen mun nykyisista perheista ei tartte hoitajaa :)
ja tuolta sivuilta siis loysin naa perheet kenen lapsia nyt hoidan. pari kolme viikkoa siita kun laitoin ilmoituksen olin jo taalla, hakemuksia mulle tuli parilta kymmenelta eri perheelta, tosi hyva sivusto host familya tai au pairia etsiville :)- iida
mulle voi myos laittaa mailia, niin voi kertoa lisaa jos haluaa jotain kysya tms :)
[email protected]
- A M
Jos olet kiinnostunut osallistumaan dokumentaariseen tv-ohjelmaan au pair -aikanasi, lähetä viestiä osoitteeseen [email protected]. Tuotantoyhtiö Aito Media kuvaa tulevana syksynä YLE:lle sarjaa Lontoossa työskentelevistä au paireista. Isäntäperhe järjestetään puolestasi.
- paha kissa
Mutta toihan on huijausta jos isäntäperhe on valmiiksi järkätty.
Mikä dokumentaari se silloin on, jos kaikki on tv kautta suunniteltu valmiiksi.
Pah
- Irene Siljama
Hei,
Haemme myos au-pairia, Etela Lontooseen, n.12 kuukaudeksi, syksysta alkaen.
Olemme kahden lapsen (4v. ja 1v.) suomalais-brittilainen perhe, ja tarvitsisimme lastenhoito, kevyen kotityon seka ruuanlaitto apua.
Viestia: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289