Töihin lontooseen!

noora

Moikka!

Haluaisin lähteä au pairiksi ensi elokuusta lähtien ja suuntana olisi britit! :)
Elikkä jos on tarvetta iloiselle ja ahkeralle au pairille niin tässä olisi yksi!
Ja jos kukaan osaa kertoa vinkkiä mistä voisin löytää perheen niin voisi kertoa mulle! :)

8

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ella

      Hei Noora, me tarvitsemme au pariin elokuusta Lontoon keskustaan. Voitko emailata minulle enemmän itsestäsi? T. Ella ellanazar (miukumauku) yahoo (piste) co (piste) uk

    • noora

      Moikka!

      Laitoin s- postia!

    • miaa

      Etsin myös englannista perhettä 2013 elokuusta tai syyskuusta lähtien! Eli onko perhevinkkejä kenelläkään?

    • iida

      http://www.aupair-world.net -- tuolta loytyy aika hyvin perheita.
      itse oon kohta kaks kuukautta ollut au pairina etela-englannissa, bournemouthissa job-sharena kahdella puoliksi suomalaiselle perheelle :) ja kolmannenkin perheen sain jo taalla kesaksi, kun on koulujen lomat niin toinen mun nykyisista perheista ei tartte hoitajaa :)
      ja tuolta sivuilta siis loysin naa perheet kenen lapsia nyt hoidan. pari kolme viikkoa siita kun laitoin ilmoituksen olin jo taalla, hakemuksia mulle tuli parilta kymmenelta eri perheelta, tosi hyva sivusto host familya tai au pairia etsiville :)

      • iida

        mulle voi myos laittaa mailia, niin voi kertoa lisaa jos haluaa jotain kysya tms :)

        [email protected]


    • A M

      Jos olet kiinnostunut osallistumaan dokumentaariseen tv-ohjelmaan au pair -aikanasi, lähetä viestiä osoitteeseen [email protected]. Tuotantoyhtiö Aito Media kuvaa tulevana syksynä YLE:lle sarjaa Lontoossa työskentelevistä au paireista. Isäntäperhe järjestetään puolestasi.

      • paha kissa

        Mutta toihan on huijausta jos isäntäperhe on valmiiksi järkätty.
        Mikä dokumentaari se silloin on, jos kaikki on tv kautta suunniteltu valmiiksi.
        Pah


    • Irene Siljama

      Hei,

      Haemme myos au-pairia, Etela Lontooseen, n.12 kuukaudeksi, syksysta alkaen.

      Olemme kahden lapsen (4v. ja 1v.) suomalais-brittilainen perhe, ja tarvitsisimme lastenhoito, kevyen kotityon seka ruuanlaitto apua.

      Viestia: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      144
      8714
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1433
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      69
      1279
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1082
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      827
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    10. 45
      777
    Aihe