Moikka!
Haluaisin lähteä au pairiksi ensi elokuusta lähtien ja suuntana olisi britit! :)
Elikkä jos on tarvetta iloiselle ja ahkeralle au pairille niin tässä olisi yksi!
Ja jos kukaan osaa kertoa vinkkiä mistä voisin löytää perheen niin voisi kertoa mulle! :)
Töihin lontooseen!
8
1256
Vastaukset
- Ella
Hei Noora, me tarvitsemme au pariin elokuusta Lontoon keskustaan. Voitko emailata minulle enemmän itsestäsi? T. Ella ellanazar (miukumauku) yahoo (piste) co (piste) uk
- noora
Moikka!
Laitoin s- postia! - miaa
Etsin myös englannista perhettä 2013 elokuusta tai syyskuusta lähtien! Eli onko perhevinkkejä kenelläkään?
- iida
http://www.aupair-world.net -- tuolta loytyy aika hyvin perheita.
itse oon kohta kaks kuukautta ollut au pairina etela-englannissa, bournemouthissa job-sharena kahdella puoliksi suomalaiselle perheelle :) ja kolmannenkin perheen sain jo taalla kesaksi, kun on koulujen lomat niin toinen mun nykyisista perheista ei tartte hoitajaa :)
ja tuolta sivuilta siis loysin naa perheet kenen lapsia nyt hoidan. pari kolme viikkoa siita kun laitoin ilmoituksen olin jo taalla, hakemuksia mulle tuli parilta kymmenelta eri perheelta, tosi hyva sivusto host familya tai au pairia etsiville :)- iida
mulle voi myos laittaa mailia, niin voi kertoa lisaa jos haluaa jotain kysya tms :)
[email protected]
- A M
Jos olet kiinnostunut osallistumaan dokumentaariseen tv-ohjelmaan au pair -aikanasi, lähetä viestiä osoitteeseen [email protected]. Tuotantoyhtiö Aito Media kuvaa tulevana syksynä YLE:lle sarjaa Lontoossa työskentelevistä au paireista. Isäntäperhe järjestetään puolestasi.
- paha kissa
Mutta toihan on huijausta jos isäntäperhe on valmiiksi järkätty.
Mikä dokumentaari se silloin on, jos kaikki on tv kautta suunniteltu valmiiksi.
Pah
- Irene Siljama
Hei,
Haemme myos au-pairia, Etela Lontooseen, n.12 kuukaudeksi, syksysta alkaen.
Olemme kahden lapsen (4v. ja 1v.) suomalais-brittilainen perhe, ja tarvitsisimme lastenhoito, kevyen kotityon seka ruuanlaitto apua.
Viestia: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812556- 1892098
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771955Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221761- 1611706
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311655Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791265Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721237Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711225Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171