Miten antaa miehelle pakit?

aurora

Tässä nyt näillä foorumeilla aika usein osunut silmään keskusteluja nuorten naisten huonostakäytöksestä baareissa ja miten töykeästi iskuyrityksiin vastataan.
Miten ne pakit sitten voisi antaa kohteliiasti ilman että mies loukkaantuu tai vahingossa nolaan hänet ?

Itse pyrin aina olemaan kohtelias. Aina jos mies on tullut juttelemaan olen ystävällisesti hymyillyt ja vastannut, myös tiiviillä tanssilattialla jos mies vai vetäisee sinut tanssiin kanssaan ei siitä pääse mitenkään heti pois olematta olematta ilkeä ,joten jään aina hetkeksi tanssimaan ja sitten vaa sujahdan pois kaveretteni luokse.

Monissa tanssipaikoissa on myös se ongelma että musa pauhaa niin lujaa ettei mitään keskustelua voi tanssilattialla käydä, siksi se pakkien antaminen on vieläkin vakeampaa. Lisäksi minulle kävi eäänä viikonloppuna tapaus jossa sama mies lähestyi minua tanssilattialla useamman kerran aina hegtken tanssin hänen kanssaan ja sitten pakenin.Jossain vaiheessa mies tuli luokseni ja pyysi minua lopettamaan tämän ''pelaamisen'. Hän siis kuvitteli että se oli jotain kissa ja hiiri flirttailu leikkiä

Onko teistä miehistä siis töykeää jos nainen kesken tanssimisen vain kääntää selkänsä ja lähtee vai miten ne pakit voi antaa kohteliaasti ja ymmärrettävästi!

116

5706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joose22

      Ei tämäkään mitään tähtitiedettä ole. Kuvittele miltä itsestäsi tuntuisi, jos olisit vastaavassa tilanteessa pakkien saaja.

      Aika helppo on sanoa, että olen varattu/ tykkään tytöistä/ kertoa asian miehelle suoraan, mutta kohteliaasti, että ei kiinnosta. On myös hyvä kertoa vaikka syykin miksi ei kiinnosta, esim mies on liian vanha/nuori omaan makuun, ei kiitos rokkareille, olen itse konservatiivisempi tyyppi tai mikä ikinä onkaan se syy miksi mies ei kiinnosta.

      Jos joku pyytää minua tanssimaan, niin kyllä minä lähden tanssimaan ja pelkkä tanssihan ei tarkoita yhtään mitään. Jos mies tarjoaa drinkin ja siinä jutellessa tulee ilmi, ettei hän ole ollenkaan omaa tyyppiä, niin asian voi kertoa kohteliaasti suoraan (ei välttämättä kaikkien miehen kavereiden kuullen) tai tilanteesta voi vetäytyä hienovaraisesti. Jos mies pyytää puhelinnumeroa, niin eikö siihen ole helppo vastata, "olen varattu ja poikaystäväni ei varmaan katso hyvällä, jos vieraat miehet soittelevat minulle" tai jotain vastaavaa kohteliaasti sanottuna.
      Tossa tilanteessa kundin ei pitäisi loukkaantua tai kokea itseään nolatuksi kaverien silmissä, sillä daami saattaa ihan oikeastikin olla varattu.

      • My name is...

        Miehen on mahdollista (ja itse asiassa myós ylláttávánkin helppoa) válttáá pakkien saamista naisilta oikeanlaisilla toimintamalleilla. Kaikkihan láhtee ihmisestá itsestáán ja uskomuksistaan. Jos uskoo saavansa pakkeja naisilta, niin silloin varsin todennákóisesti tulee niitá saamaan. Eikó támá olekin táysin loogista?

        Entápá jos alkaisikin uskoa táysin páinvastaisella ja positiivisella tavalla aiempaan náhden? Onko kenenkáán koskaan tullut ajateltua, millainen voima paremmilla uskomuksilla voi parhaassa tapauksessa olla ja mitá siitá taas voisi seurata?

        Lisáá ajatuksia ja keskustelua káyn teidán muiden kanssa mielelláni osoitteessa pelimieskerho.foorumi.biz


      • raskaana +

        se on helppoa.mies tulee kohta hakemaan.toinen vaihtoehto on sanot lähteväsi hakemaan lapsen hoitopaikasta,sanot olevasi raskaana.tykkään vain tytöistä.onhan noita juttuja keksi lisää.


      • Lopeta jo
        My name is... kirjoitti:

        Miehen on mahdollista (ja itse asiassa myós ylláttávánkin helppoa) válttáá pakkien saamista naisilta oikeanlaisilla toimintamalleilla. Kaikkihan láhtee ihmisestá itsestáán ja uskomuksistaan. Jos uskoo saavansa pakkeja naisilta, niin silloin varsin todennákóisesti tulee niitá saamaan. Eikó támá olekin táysin loogista?

        Entápá jos alkaisikin uskoa táysin páinvastaisella ja positiivisella tavalla aiempaan náhden? Onko kenenkáán koskaan tullut ajateltua, millainen voima paremmilla uskomuksilla voi parhaassa tapauksessa olla ja mitá siitá taas voisi seurata?

        Lisáá ajatuksia ja keskustelua káyn teidán muiden kanssa mielelláni osoitteessa pelimieskerho.foorumi.biz

        Lapsellinen nimi tuolla sinun kerholla. Kukaan vakavasti seuraa haluava nainen ei todellakaan halua että hänen kanssaan "pelataan"
        Sama kuin nimi olisi sonnienkerho, pukkienkerho tai kärjenkastajienkerho.


      • Yhteiskunnan alasajo
        My name is... kirjoitti:

        Miehen on mahdollista (ja itse asiassa myós ylláttávánkin helppoa) válttáá pakkien saamista naisilta oikeanlaisilla toimintamalleilla. Kaikkihan láhtee ihmisestá itsestáán ja uskomuksistaan. Jos uskoo saavansa pakkeja naisilta, niin silloin varsin todennákóisesti tulee niitá saamaan. Eikó támá olekin táysin loogista?

        Entápá jos alkaisikin uskoa táysin páinvastaisella ja positiivisella tavalla aiempaan náhden? Onko kenenkáán koskaan tullut ajateltua, millainen voima paremmilla uskomuksilla voi parhaassa tapauksessa olla ja mitá siitá taas voisi seurata?

        Lisáá ajatuksia ja keskustelua káyn teidán muiden kanssa mielelláni osoitteessa pelimieskerho.foorumi.biz

        Kai Avioliitto ja muu yhdessäolo on kahdenkauppa,eikä jokin naisen digtatuuri?


    • jätkäasdfasd

      Miten olis "ole hyvä ja jätä minut rauhaan" tai "olisi parempi jos nyt menisit johonkin toiseen pöytään".
      Vitun uusavuttomat.
      Tarvi ruveta mitään paskaa sepittämään....

      • TK889

        No aika törkeesti on nuokin sanottu..


      • Kuvottaa

        Kyllä kadulta saat kaltaisiasi,fiksu.


    • jhzzzz

      Miks edes mennä johonkin teinidiskohelvetteihin? Jos janottaa ja tanssittaa, osta alkoholia himaan, laita musa soimaan ja tanssi! Noin vältät tollaset pulmalliset tilanteet, eikä tarvitse rasittaa niillä pikku pikku aivojasi.

      • huono neuvo, gtfo

        siinä meillä yksi säälittävä kotona istuja kertoo biletys tyylistään.


      • terveempi elämäntapa
        huono neuvo, gtfo kirjoitti:

        siinä meillä yksi säälittävä kotona istuja kertoo biletys tyylistään.

        Kotona biletys on kukkarolle ystävällisempää. Jos siinä musan soidessa ja alkon päähän noustessa alkaa tehdä mieli sosiaalisia kontakteja, voi mennä esim. suomi24 chattiin jauhamaan paskaa ja vonkaamaan.


      • gtfo yourself
        huono neuvo, gtfo kirjoitti:

        siinä meillä yksi säälittävä kotona istuja kertoo biletys tyylistään.

        Tjaa, siinä yksi huono neuvo nimimerkiltä "huone neuvo, gtfo" kai sitä erilaisia ihmisiäkin saa olla? Itsekään en viihdy minkäänlaisissa teinidiskoissa kun voin viettää aiakani kotona, tai tavata ystäviä muuten vapaa-ajalla.
        Sanoisin, että sinä ja sinun biletystyylisi boolin ja jonglöörimaisen joraamisesi kanssa säälittäviä olette, kun alat leikkiä fiksua ja trollata toisen ihmisen näkemyksen, joka kysymyksenäkin voidaan katsoa. Ehdotushan oli ihan hyvä ja vielä omaasi parempi, katkera?


      • Nahkapäitä
        huono neuvo, gtfo kirjoitti:

        siinä meillä yksi säälittävä kotona istuja kertoo biletys tyylistään.

        Näin saa sentään parempaa seuraa kuin laumallisesta imppaajia ym.


    • KKK

      mitenhän tuo onnistuisi jos jaettaisiin koko baari feksillä niin et naiset olisivat omalla puolellaa ja miehet omallaan, kuin jutkujen häissä tai jossain,, äijät sais rauhassa jauhaa autonsa tehoista ja naiset sais bilettää ystävien seurassa koko illan rauhassa noilta typeriltä isku yrityksiltä..

      • tanssi on esileikkiä

        Tämä taisi olla joku tanssi=esileikki=jne.-sivusto, mutta normiravintoloissa miehet torjutaan ihan kauniisti ja kohteliaasti sanomalla: ei ja kertomalla tosiasiat.
        Jos ei käytöstapoja osaa, ei kannata pikkumekoissaan hinkata miestä vasten. Myöskään miesten ei kannattaisi alkoholihuuruissaan kuvitella mitään...

        Edellisillä vastaajilla oli hyvät kommentit; Tanssia voi kotonakin tai järjestää muslimityyliin bileet, missä miehet ja naiset ovat eri huoneissa ja tanssivat
        (tai mitä tekevätkin) keskenään.


      • JEEEEEEEEEEEE,
        tanssi on esileikkiä kirjoitti:

        Tämä taisi olla joku tanssi=esileikki=jne.-sivusto, mutta normiravintoloissa miehet torjutaan ihan kauniisti ja kohteliaasti sanomalla: ei ja kertomalla tosiasiat.
        Jos ei käytöstapoja osaa, ei kannata pikkumekoissaan hinkata miestä vasten. Myöskään miesten ei kannattaisi alkoholihuuruissaan kuvitella mitään...

        Edellisillä vastaajilla oli hyvät kommentit; Tanssia voi kotonakin tai järjestää muslimityyliin bileet, missä miehet ja naiset ovat eri huoneissa ja tanssivat
        (tai mitä tekevätkin) keskenään.

        rupeankin heti järjestelemään kunnon muslimitansseja kavereille.


      • Bubi-sussut

        Muuten ellei äijillä seisois tarpeessaan.


    • lady20v

      minulle kävi kerran niin että kun olin miehelle antanut pakit väittämällä olevani varattu mitä en silloinnoikeasti ollu, niin tuli sitten ikävä välikohtaus kun olin löytänyt mieleisen miehen jonka kanssa sitten olin hyvinkin tiiviissä tunnelmissa niin tuli tämä aiemmin ''hylkäämäni'' mies luoksemme aukomaan ettei taida poikaystäväs olla et pitäskl tällekkin kertoo. sen jälkeen olen anntanut pakit vain sanomalla että kiitos mutta nyt vietetään tyttöjen kanssa iltaa, ei ne kundit siitä loukkaannu!

    • Orwellllllll

      Mä olen käyttänyt valvatavan hyväl menestyksel naisiin sellaista "tää ei ole mun vika, tää on sun vika" tyyppistä lähestymistä. Tosin tää on jo siis kauan sen jälkeen, kun on tanssit tanssittu :)

      Siis lyhennettynä "Sori, mutta musta tuntuu, että sä etsit jotain sellaista, mitä meidän välillä ei ole ja mä huomaan, että sä tiedät sen itsekkin. Sä olet kaunis ja vahva nainen, joten ei turhaan kiusata itseemme" Sit nätisti "Tilaa jo se taksi" soimaan taustalle. Se on kiusallista, mutta kun pitää pokan, niin mimmi kyllä tajuaa lähteä ja pohtii kotimatkan, että "laittoko se sen tahallaan"

      • Taasnaita

        Nuorena poikana kerran tansseissa koitettiin kuka saa eniten pakkeja. Yks kaveri voitti ylivoimaisesti. Sen taktiikka oli kylla ylivoimainen: Se taputti kondomipakettia kammeneen ja kysyi tuletko tanssiin. Se sai pakit 42 kertaa perakkain.


      • Myöh.Noitia.

        Kauneuden tunnossaan ovat akat piruja täynnä äidin ja siskojensa mekoissa huumehuppu silmissään.


      • sitä saa mitä...

        Hah! AIka ilkeetä... Lieköhän sinä se onneton, joka mullekin tämän teki, mutta jäikin kuitenki lopulta ite perään soittelemaan. :DD Nyt aion antaa samalla mitalla! :P


    • Itse innostuin viimekesänä lavatansseista! naiset eivät ole muotteja, eivät juuri humalassa.
      Ja sanokaas toinen paikka missä kauniit naiset/komeat miehet menevät nätisti riviin, valitset sieltä miellyttävimmän, haet tätä tanssimaan ja etiketin mukaan hän ei saa edes kieltäytyä, kun kerta rivissä on! siinä saa aina 2 biisin ajaksi niin kosketus kuin puhekontaktin!

      • bjhjhjhjhjhjk

        että ihan kosketus ja puhekontaktin...aika säälittävää käydä tansseissa tuon takia.


      • Noloa hakijallekin

        Miksi rivissäolijan pitäisi sitten kieltäytyä? Eikö olisi voinnut jäädä kadulle tanssimaan?


    • Kohtelias miäs

      Lähdet ekaan tanssiin ja heti tanssi alkaessa kysyt mieheltä: Haisenko mielestäsi pahalta? Miehen vastauksen ollessa 100% varmuudella että et, sanot sitten miehelle, että se tulee sitten Sinusta...siinä se.

    • sggdgbv

      Voisit valehdella olevasi varattu. Näin et vie miehen kallista aikaa turhaan. Jotenkin ärsyttää jopa monesti nämä liian kohteliaat naiset. Jotka saattavat jutella jopa tunnin flirttailevasti ja sitten vain yhtäkkiä häipyä vessaan ja eivät enää palaa takaisin. Kohtelias pitää olla, mutta ei liian kohtelias. Yksi nainen voi viedä liian paljon miehen "iskuajasta".

    • aihetta sivuten
    • Nii tai sitte vaan antaa toosaa. Ei siin mee kauaa.

    • hjljkkjk

      Naiset ei osaa pakittaa.

    • Selvin sanoin

      No, minä en ole saanut naisilta pakkeja, mutta naisille kyllä joudun usein antamaan niitä.

      Sellaiset ylimielisen näköiset diivailijat eivät kiinnosta minua lainkaan ja sanon yleensä suoraan mitä ajattelen. Nykyäänhän tuollaisia surkimuksia naisissa on paljonkin, joten paras tehdä asia selväksi kerralla.

      Miehiä kiinnostavat yleensä vain ystävälliset ja kohteliaat naiset. Muita kannattaa kohdella todella jäätävästi.

    • ihgfyi

      Mitään keinoa ei ole antaa kohteliaasti pakkeja
      se ottaa aina miehen itseluottamuksen,
      itsetunnon ja egon päälle ja sattuu niin vitusti..

    • jotenkin hymyilyttaa§ kana haluaa joskus jotain::::vittua siina valittaa; ai niin ollaan sossuja jotka ei osaa muuta kuin muiden lapsia kaupata , kun oma perse on kuningasta!

    • Helppoa kun osaa

      Samalla tavalla kuin muslimimaissa mies ottaa eron. Hän sanoo kolmesti "otan eron", ja asia on selvä. Pakitus vastaavasti sanomalla kolmesti, "ei kiinnosta".

      • ,,,

        Joo, mutta naisillahan se ei käy noin, vaan pitää olla paremmat perustelut.


    • bumba

      naiset taitavat vain sanoa painu Vtuun h0m0!

    • Ulla Aaltonen Forssa

      Mikä on feksi?

    • mxxxxx23

      Miehenä pidän selkeistä (jopa töykeistä pakeista), tilanteen luonteesta (varsinkin baarissa) johtuen. Itsekin lähinnä haen kontaktia suorasti, joten odotan suoraa vastinetta. Tietääpähän nopeasti näkeekö toinen osapuoli tilannetta mielenkiintoisena

    • Kylmät kädet

      Minut on useastikin jätetty tanssilattialle yksin, syytä vain en ymmärrä.
      Olen kuiskannut naisen korvaan, eikö täällä olekin, kuin itämainen tunnelma. Naisen kysyessä: Oi, kuinka niin, olen vastannut hänelle, tanssit kuin kameli. Kovin nyrppänenäisiä tuntuvat naiset olevan nykyjään.

    • sijasoishash

      No sanot vaikka, että tykkään tussusta. Pieni valkoinen valhekin on parempi kuin se, "että annat ymmärtää", eli johdat toista harhaan.

      Mutta tuollainenkin kommentti voi vaan herättää toisen mielenkiintoa sinua kohtaan suuremmaksi..

      On se vaikeeta, voi voi...voi teitä teinit..

    • Itse hymyilen, kiitän kohteliaisuuksista, kerron olevani varattu ja viettäväni iltaa tyttöjen kanssa. :) Tanssilattialla sitten hymyilen mutta pyöritän päätäni, kihlasormuksen vilauttaminenkin yleensä auttaa :D

    • Vinkkiä

      Miesten pitäisi lopettaa iskuyritykset, niin saisivat naisetkin käyttää aivojaan tässä asiassa.

      • Ei mitään omituista

        Naiset iskevät jo nyt miehiä jotka ovat heitä napaan asti ja pukeutuneet kuin Niskavuoren Heta akkamaisesti.Pian kesäisin varmaan rintaliivit ja stretsit jaloissaan,aivan kuin akkavaltaisessa maassa pitääkin.


    • nainen 30v.

      Voi hyvä tavaton! Kyllähän naisella nyt on oikeus mennä baariin hyvännäköisenä ihan vaan juomaan ja tanssimaan. Mielestäni baariin meneminen ei tarkoita sitä, että olisi välttämättä etsimässä jotain. Itse ainakin käyn välillä ihan vaan iltaa viettämässä, kun en halua yksinkään kotona nyhjöttää. Enkä todellakaan olevani mitenkään velvollinen tanssimaan kenenkään kanssa tai edes juttelemaan, jos en halua. Annan pakit heti, jos ei kiinnosta enkä keksi mitään sellaisia selityksiä, että olisin varattu. Ei mun tarvitse selitellä sitä, jos seura ei miellytä ja haluan mieluummin nauttia itsekseni musiikista, hiprakasta ja menosta.

      • Kuulut Kalustoon

        Lumpun valituksia ei yleensä huomioida,sen tietää muutenkin mihin kastiin kuuluu.


    • ihannormaal

      Sano aikaisin että olet varattu tai jollain tapaa ilmaiset ettet ole kiinnostunut. Älä sano sitä mitenkään törkeästi kuten painu vittuun! Ihan normaalisti voit sanoa ja vaikka hymyillä lievästi perään niin kyllä minulle ainakin jäisi ihan kiva fiilis pakkejen jälkeen.

      Älä kuitenkaan ota drinkkiä vastaan jos et ole kiinnostunut. Se käy miehille kalliiksi. Itse en tarjoa drinkkejä mutta muita miehiä ajatellen.

      • Lemu-Limonaadi

        Tanssi vain BUBISSASI,mutta älä pilaa muiden iltaa muualla,jossa tunnetaan jotain tavoistakkin.


    • ghfgh

      Voit sanoa esim.

      - Sori mutta meillä on nyt tyttöjen ilta
      - Oon varattu

      Ja ihan ystävällisesti, ei mitenkään ivallisesti tympeä ilme naamalla. Voit myös miettiä miten itse haluaisit tulla torjutuksi vastaavassa tilanteessa, jos menisit juttelemaan jollekin miehelle.

      Jos mies ei usko kerrasta niin sitten voi sanoa tiukemminkin, mutta ensimmäiseen iskuyritykseen ei pidä ikinä vastata tylysti.

    • suloinen luonnne

      Yleensä lähden aina tanssimaan sen 2 kpl ja sen jälkeen sanon kohteliaasti että kiitos -menen ystävättäreni luokse. :) Jos mies haluaakin enenmmän enkä ole kiinnostunut-hymyilen hurmaavasti ja sanon että tämä imartelee minua-noin kiva ja komea mies haluaa tuttavuutta-mutta olen varattu(että missä sä olit kun olin vielä sinkku?). Kohteliaasti näin..kukaan ei ole suuttunut..

    • tanssityttö

      Tanssiin pyytäminen ei ole iskemistä. Kesken tanssin katoaminen on huonoa käytöstä. Tosi huonoa käytöstä jos mies ei ole tehnyt mitään muuta kuin tanssii. Sehän ei tarkoita mitään - vielä. Eikös sinne tansseihin mennä tutustumaan ihmisiin ja käydä sosiaalista kanssakäymistä myös vieraampien ihmisten kanssa.

      Jos tanssikaveri alkaa lähennellä, voi kauniisti sanoa että ei pidä lähentelystä tanssilattialla eikä muutenkaan tuntemattomien ihmisten kähminnästä.

      Aloittaja käyttäytyy kuin pelaisi jotain peliä. Milaisia nämä nuoret naiset oikein ovat, kun ei mitään käyttäytymistapoja ole.

      • aurora

        no siihenhän täältä tulin juuri tarkaisua hakemaan että onko tuo töykää miesten mielestä ja annanko vääriä signaaleja. Vastaustenne perusteella selvätikkin, pitää siin vaihtaa käyttäytymismallia :)


      • Jag Hatar Tanssi

        No sanonpahan vaan, että ei sinne tanssimaan mikään pakko mennä ole, vaikka joku pyytäisikin.


    • jaah??!

      Ei missään ravintoloissa mitään pakkeja anneta, koska esimerkiksi tanssiminen ei tarkoita sitä, että haluaisi parisuhdetta, vaan ravintoloissa käyminen on normaalia sosiaalisuutta. Tän Suomi24:n ylläpito on skitso: etusivulla horistaan ilmeisen keksittyä tarinaa keksityn persoonan toimesta, että "kuinka miehelle voi ystävällisesti antaa pakit" ja ko. juttu on yhdistetty palstalle, jossa .. just joo.. kysellään, kuinka mies isketään, eli palstalla jonka nimi on "kuinka mies isketään".

      Vihaan tätä tyhmää foorumia.

      No voin kertoa, että minä olen antanut "pakit" ihan tekemättä mitään, eli tyypit jotka tajuaa, ettei niillä ikinä olisi mitään mahdollisuutta mun seuraan ja mun kanssa ystävystymiseen, niin ei niille tartte sanoa mitään tai tehdä mitään, vaan ne tajuaa sen muutenkin, eikä se liity ulkonäköön, vaan siihen että on noh sosiaalisesti niin erilaiset taustat, että ei onnistu jutteleminen säätä kummemmista asioista ja molemminpuolinen kiinnostus luonnollisesti puuttuu. Joskus nuorempana olin ystävällinen rumille ja vähän rassukoillekin ikäisilleni miehille, mutta sen voin sanoa,että se ei kannata; ei ainakaan jos on nainen joka saisi helposti miesseuraa ja joka on fiksu ja hyvännäköinen - ei kenellekään tartte töykeäkään olla tai tietoisesti tietenkään tarkoituksellisesti loukata ketään, mutta miehistä jotka yleisesti ei vetoa naisiin tai herätä luottamusta, saa helposti maanvaivan, joille jos joku kaunis nainen joskus on ystävällinen, kun ne ei arjessaan sellaista usein koe ja se jää nillä mieleen.

      Parhaiten kahjoja välttelee ihan normikeinoilla, eli olemalla tutustumatta ainakaan netissä ihmisiin ja valitsemalla seuransa itsensä tyyppisistä ihmisistä.

      Minä olen kieltäytytynyt "seurasta" sanomalla, että seura ei kiinnosta. Se on ihan se tavallinen ja toimiva keino. Tosin jos mies herättää sen tunteen minussa, niin sitten täytyy olla kyseessä öykkäri, idiootti tai muuten epämääräinen, mutta joo kyllä sellaisille voi, tai itseasiassa pitää, naisen sanoa että seura ei kiinnosta.

      Naiset joilla on ollut turvallinen isäsuhde, niin ei mitään vaikeuksia sanoa ääliöille ravintolassa, että no thanks ja painu nuolemaan piliäsi, koska seurustelusuhdetta ei synny.

    • Kokemusnolottaa

      Plussaa niille ketkä uskalta iskeä ja nolata itsensä!

    • kiertää

      Sanoo, että on mentävä vessaan, kun tamponi hiertää.

    • horatsu2

      Toosa auki ja seuraavana aamuna tylysti kotiin, ei enää yhteyttä.

    • Nainen 30v.

      Täällä on kyllä joitain niin älyttömiä kannanottoja asiaan..

      Edelleen toistan. Suomi on vapaa maa. Aikuisille ei ole kodin ulkopuolella juuri muita ajanviettomahdollisuuksia ilta-yö -aikaan kuin baarit eli mielestäni jokaisella on oikeus nauttia baarissaolosta niinkuin itse parhaaksi katsoo. Juttelemaan saa toki tulla ja tanssimaan saa pyytää, mutta naisella ei ole mitään velvollisuutta lähteä, jos ei vaan kiinnosta. Itse etsin baarista ihanaa miestä ja vaatimustasoni on korkea. En halua hukata aikaani viettämällä aikaa miehen kanssa, josta tiedän jo ensisilmäyksellä, ettei ole mun tyyppiä/etten tykkää. Mun mielestä se on ihan oikein miestäkin kohtaan.

      Tämä ei silti tarkoita, että olisin epäkohtalias. Ei missään nimessä! Haluan sanoa kohteliaasti ja ystävällisesti "ei". Yleensä pudistan vienosti hymyillen päätäni tai sanon "ei kiitos".

      Itse asiassa miehet eivät ole kovin fiksuja, kun heti laukkaavat juttelemaan ja sillä lailla laittavat itsensä "nolaukselle" alttiiksi. Tekisivät kuten minä teen: kun näen mielekiintoisen miehen, katselen häntä jonkin aikaa, että olen ihan varma, että kiinnostaa. Tsekkaan, ettei ole sormusta. Tarkkailen käytöstä (playerit olen jo oppinut erottamaan). Sitten hetken katsastan onko hänellä jo naisseuraa. Jos näyttää olevan vapaa naisista, yritän hakeutua hänen lähelleen ja saada katsekontaktin. Jos hän väistää katseeni tai ei vastaa mun hymyyn, tiedän jo, että hän on varattu tai ei vain ole musta kiinnostunut. Niin helppoa se on!!! Enkä laita miestä siihen tilanteeseen, että hän joutuu sanomaan "ei". Ja mulle jää itselle mukava mieli.

      Kun taas monet miehet.. Vaikka käännän katseeni muualle enkä vastaa hymyyn, niin sieltä vaan tullaan juttelemaan.. Hei, kannattaisi vähän opetella sitä nonverbaalista viestintää.. Ei millään pahalla :)

      • jaah?+!

        Valehtelet... Ainoastaan just ja just täysi-ikäiset naiset kattelee baareissa miesten käsistä, onko niillä sormusta ja kukaan nainen ei mene ravintolaan hakemaan parisuhdetta, koskaan, vaan ravintoloissa käydään korkeintaan vain viettämässä aikaa. Ja kukaan kolmikymppinen nainen ei yritä hakeutua miesten lähelle. Olet joko mies tai hyvin nuori ihminen. Muutenkaan ravintoloissa käymällä ei haeta parisuhdetta tai ainakaan mitään intiimiä suhdetta.


      • NO JAAAAAAAH!!?
        jaah?+! kirjoitti:

        Valehtelet... Ainoastaan just ja just täysi-ikäiset naiset kattelee baareissa miesten käsistä, onko niillä sormusta ja kukaan nainen ei mene ravintolaan hakemaan parisuhdetta, koskaan, vaan ravintoloissa käydään korkeintaan vain viettämässä aikaa. Ja kukaan kolmikymppinen nainen ei yritä hakeutua miesten lähelle. Olet joko mies tai hyvin nuori ihminen. Muutenkaan ravintoloissa käymällä ei haeta parisuhdetta tai ainakaan mitään intiimiä suhdetta.

        tai trolli...


      • mokkssa

        ^Olen eri mieltä nainen30v. kanssa. Mielestäni aina kannattaa yrittää, kova työ palkitaan jossain vaiheessa. Riskejä täytyy uskaltaa ottaa, ja pakit pitää ottaa vastaan kuin tosimies. Eihän sitä oikeasti tiedä, jos miehen itsevarmuus luonne puheet vievätkin voiton ulkonäöstä lopulta. Näin varmasti käykin monesti, naiset syttyvät oikeisti sanoista ja kosketuksista. Eli aina kannattaa yrittää.


      • thfghfg

        "Itse asiassa miehet eivät ole kovin fiksuja, kun heti laukkaavat juttelemaan ja sillä lailla laittavat itsensä "nolaukselle" alttiiksi. Tekisivät kuten minä teen: kun näen mielekiintoisen miehen, katselen häntä jonkin aikaa, että olen ihan varma, että kiinnostaa. "

        Nainen voi tehdä näin mutta ei mies! On äärimmäisen paha virhe katsella ja kiehnätä kiinnostavaa naista. Nainen huomaa sen ja pitää miestä hulluna kyttääjänä tai pelkurina, joka ei uskalla tulla juttelemaan. Sitten kun mies päättää vihdoinkin mennä juttelemaan, on vastaus todennäköisesti hyvin tyly.


      • 12+21
        thfghfg kirjoitti:

        "Itse asiassa miehet eivät ole kovin fiksuja, kun heti laukkaavat juttelemaan ja sillä lailla laittavat itsensä "nolaukselle" alttiiksi. Tekisivät kuten minä teen: kun näen mielekiintoisen miehen, katselen häntä jonkin aikaa, että olen ihan varma, että kiinnostaa. "

        Nainen voi tehdä näin mutta ei mies! On äärimmäisen paha virhe katsella ja kiehnätä kiinnostavaa naista. Nainen huomaa sen ja pitää miestä hulluna kyttääjänä tai pelkurina, joka ei uskalla tulla juttelemaan. Sitten kun mies päättää vihdoinkin mennä juttelemaan, on vastaus todennäköisesti hyvin tyly.

        Kokeile edes kerran. Voit yllättyä.


      • thfghfg
        12+21 kirjoitti:

        Kokeile edes kerran. Voit yllättyä.

        No tuo oli normaali toimintatapani baareissa ennen ja toivoisin, että se toimisi. Mutta kun ei toimi.

        Valitettavasti melkein kaikki naiset tykkäävät röyhkeistä ja itsevarmoista miehistä (varsinkin ollessaan kännissä), ei epävarmoista katselijoista.

        Kyllä silti edelleen etsin katsekontaktejakin, mutta naisille tuntuu olevan kovin vaikeaa näyttää kiinnostustaan edes katsomalla ja hymyilemällä.


      • lilililili

        Voi kun kertoisit mullekkin , miten erottaa playerit? Oon nainen , mutta oikeasti melko kokematon ravintolamaailmassa. Nuoruus meni seurakunnassa suunnilleen.


    • Tekopyhää porukkaa

      Ei ne naiset välitä sormuksista. Retuuttavat vaan sänkyyn ja imevät aisan pystyyn ja eikun ratsastamaan.

      Semmoisia ne on , ne naiset.

    • Zeke

      Itse mielummin otan pakit suoraan vastaan!
      Aikuinen ihminen pystyy olemaan rehellinen ja suora olematta silti ilkeä jos vaan viitsii vähän nähdä vaivaa.
      Inhottavaa on sellainen että toinen esittää mukavaa ja yrittää olla kohtelias,ota nyt sit siitä sitten selvää onko toinen oikeasti kiinnostunut vai ei ja sitten innostuu aivan turhan takia jos toinen ei olekaan oikeasti kiinnostunut.
      Sen vuoksi suosin mielummin suoraa tyyliä....kohteliaasti mutta silti rehellisesti ja suoraan ilman mitään harhaanjohdatusta ja pelailua.....

    • jooonas22

      no kyllähän ne pakit aina hieman kirpasee. sillon ymmärrän jos nainen on varattu, muulloin tuntuu vian olevan itsessä...vaikka lkaa myös on ''olen varattu'' faasi menettää merkitystään kun melko moni tuntuu käyttävän sitä valheena

      • tytsy6

        Se nyt täytyy vaan kestää. Se on elämää se.


      • Tytty94
        tytsy6 kirjoitti:

        Se nyt täytyy vaan kestää. Se on elämää se.

        Jep, c'est la vie ja jos se aivan varmasti tuntuu valheelta niin, sehän tarkoittaa vaan ettei niitä kiinnosta olla sun kanssas, ei millään pahalla.


    • nautin suuresti

      siitä, kun varattuna miehenä sanon naisille kohteliaasti, että
      painukaa vittuun vonkaamasta.
      Tuntuu toimivan ja mukava nähdä hämmentyneitä ilmeitä
      ämmien naamoilla.
      Osaa sitä miehetkin...

    • Mikkomatkamies

      Thaimaassa thaitytöt hymyilee ja sanoo, että "minulla on jo poikakaveri".

      Ei luulisi olevan vaikeaa ..

    • ANTTI ROKKA

      NIINPÄ!
      KERTOKAAS TE NAISET MITEN MINÄ MIEHENÄ SITTEN VOIN SANOA ETTÄ EI TOSIAANKAAN KIINNOSTA?
      MINULLA ON IHKU VAIMO JA JOS OLEN KAVEREIDEN KANSSA BAARISSA NIIN VÄHÄN VÄLIÄ JOKU SUTTURA YRITTÄÄ UIDA LIIVEIHIN. OLEN FIKSU MIES JA HALUAN SANOA JOTAIN KIVAA, MUTTA SE NÄKÖJÄÄN TULKITAAN ETTÄ OLISIN KIINNOSTUNUT. OLLAAN SITTEMIN MENNEET JONNEKIN SYRJÄISEEN BAARIIN, MUTTA MUMMOTKIN SIELLÄ YRKKÄÄ JA VIELÄ LUJEMPAA. PITÄISIKÖ OTTAA SELLAISET JUUTAISTEN TÄHDET RINTAAN, ETTÄ ANTAKAA OLLA RAUHASSA PLIIS!

      • Nainen 30v.

        Ymmärrän sua todella. Tässä vinkkejä!! Älä ota katsekontaktia, älä hymyile takaisin ja valitettavasti sun täytyy vaan olla viileä.


    • huono neuvo, gtfo

      Avaaja on ehta huo.ra, kun kuvassa kädellä torjuu seuran! Olet ruma ja ho.rokin tuossa kuvasas, ehta munan päällä ratsastaja kävelevä sprmapankki, ruahahha

      • Gtfo, okay?

        Sulla on oikeasti jokin ongelma.... Ehkä menetit vanhempasi ollessasi pieni eikä kukaan sukulaista halunnut ottaa sua? Ehkä olet vain itse tullut liian monta kertaa torjutuksi? MELKEIN tekis mieli sääliä sua, ja mistä sä sen tiiät kuka siinä muka oli?


    • Käytöstavat a ja o

      Hyvä tapa antaa pakit: "Ei kiitos, en etsi seuraa."

      Huono tapa: "Painu vittuun."

      Valitettavasti naisilla ei yleensä ole riittävästi käytöstapoja jälkimmäiseen.

      Hyvä tapa voi olla myös: "Sori, mut meillä on tässä juttu kesken." - Töykeämpi mut hyvätapainen mies ymmärtää yskän.

      Huono tapa on myös: "Mitä toikin oikein luulee?" ja naurua päälle.

      Parhaimmassa tapauksessa loukkaatte näillä huonoilla tavoilla jonkin ystävällisen miesparan tunteita. Pahimmassa tapauksessa saatte lähtiessänne perään kostonhimoisen raiskaajan.

      • Käytöstavat a ja o

        Sana kuin jäi pois kolmannelta riviltä. :)


      • alfasta zetaan

        Ahaa,
        Suomessakin mennään jo Itä-Intian tapoihin, kaikki yksin ulkona liikkuvat naiset voi raiskata ja pahoinpidellä kuoliaaksi? Viime kuukausina otsikoissa ainakin kaksi tapausta .
        Itselläni on kokemusta vastaavista (läheltäpiti) tilanteista Ranskassa, Marokossa,Turkissa, Kreikassa ja Italiassa.
        Valitettavasti isoa suomalaista, muutamaa lajia harrastavaa blondia on vaikea ottaa väkisin. Tietysti intialaistapaan teräsputkella päähän, raiskataan joukolla tajuttomia, voisi onnistua.
        Käytöstapoja voisivat ensin opiskella miehet?


    • tanssiappa

      Entä sitten jo mies tulee muka tanssimaan kanssani ja yritän olla mukana kiinnostuneena tosissaan, mutta mies vain tekee jonkun tympeän ilmeen ja häippäsee johonki.. oliko tanssissani jotain vikaaaa

    • ihan miten vaan

      Aika suuri osa ämmistä on ihan paskoja ja käyttäytyy sen mukaan.

      Tosinainen on kieltäytyessäänkin kohtelias. Jos mies ei ymmärrä ensimmäistä torjuntaa, niin toisella kerralla voi olla jo astetta kylmempi ja kolmannella kerralla jo melko töykeä.

    • Kohtelias.

      Mitä tästä asiasta tarvii jauhaa, sanoo vaan, että suksi vittuun.

      • vittu mielessä

        Tarkoittaako se että joo?


    • Torjuja

      Ei niille kaiken maailman öykkäreille nyt edes niin kohtelias tarvi olla :)

    • Uldor

      Seuraava konsti toimii niin naisille kuin miehillekin:

      Otat vakavahkon ilmeen ja sanot: "Eiks sun pitäis olla vankilassa? On kai nyt rikos olla noin ruma". Ja sitten poistut paikalta.

      Toimii!

    • ikuisesti vapaa Mies

      Sano että olet varattu. Suurin osa varmasti siirtyy seuraavaan kohteeseen. Itsekin olen käyttänyt tuota.

      • suora ei

        Seksiseuran hakijoita ei kiinnosta se että onko joku varattu vai ei.

        Ei tarvi keksiä mitään syitä, voi vaan sanoa että ei kiinnosta.


    • mies 92

      Mulle kerran yks nainen sano tanssilattialla, kun yritin lähestyä "Hyi vittuko on ruma" ja tönäs töykeästi...Siitä lähtien olen vältellyt tanssilattioita.

      • vastaus hänelle

        oisit vaan kattonu noista hetken silmiin, ruvennu leveästi nauramaan ja sanonut: "sittehän meitä on kaksi!"

        Itsellä ollu joskus vastaava, ei ihan noilla sanoilla, mutta kyllä akalla naama venähti! Itse tein tyylikkään kaarroksen ja menin seuraavan daamin luo


    • Perkelenvittu

      Itsellä taas kokemuksia, että tuo "anteeksi, olen varattu" - ei toimi, eikä edes "anteeksi, pidän tytöistä." Yleensä lähden tietyn kaverin kanssa yöelämään ja olemme molemmat varattuja. Baareissa esitämme lesboparia, niin saatamme välttyä iskuyrityksiltä.

      Joskus niitä silti aina tulee ja ystävällinen "ei kiitos, ei kiinnosta, et ole tyyppiäni," ei toimi vaan tuo "haista paska ruma sika"-toimii paremmin. Anteeksi vain, mutta tällaisiakin ihmisiä löytyy. Turha siitä sitten on itse tulla itkemään. Kuten vanha sanonta kuuluu "jos ei hyvällä, niin sitten pahalla."

    • nytpitkästäaikaabile

      Miksi sanoa olevansa varattu ja silti tanssia tanssilattialla? Miksi sanoa "tykkään tytöistä", jos kuitenkin tanssii miesten kanssa? Olkaa rehellisiä jookos. Sanoo vaan, ettei kiinnosta, ettei ole sillä tuulella. Jos on ystävien kanssa liikkeellä, niin sitten sanoo sen. Valehtelu on typerää.

      Muutenkin tanssilattialla parhaat fiilikset saa miehistä, jotka eivät ala lähennellä, jotka ottavat katsekontaktia ja jotka pitäytyvät kohteliaana. Jos mies on kohtelias, nainen voi jäädä pidemmäksikin ajaksi tanssimaan ja kenties jopa kiinnostua. Sen sijaa sellaiset miehet, jotka puskevat tanssilattialle ja alkavat hinkkaamaan itseään naisiin tai muuten vain tulevat liian lähelle, nostavat useimmissa naisissa kylmiä väreitä ja välittömiä "mene pois, jookos"- tuntemuksia.

      Ja mun mielestä pois lähteminen pitää ymmärtää torjumisena. Jos toiselle sanoo, että pistäytyy naistenhuoneessa tms. se tarkoittaa, että aikoo palata, mutta jos toiselle toivottaa "hyvät illan jatkot", niin se tosiaan tarkoittaa, että "ei et ole mun tyyppiä, ei tänään, ei nyt, kiitos riitti." Ja silloin asia on esitetty tarpeeksi kohteliaasti.

    • Sigrid Von Vlyck

      Aina ne suomalaisjuntit jaksavat näköjään vongata.

    • PolyAm

      Suorinta on ihan vaan hymyillä ja sanoa: "Sorry, ei voi." Pitäis riittää. Mitään valheita tarvita perusteluksi.

    • mulle rupesi vosu

      haistattelemaan. Vedin nyrkillä välittömästi.
      Lensin ulos baarista, mutta oli se sen arvoista.
      Mulle ei ämmät haistattele.

    • Juu täälläkin ei kaikki osaa asialliseti sanoa että ei halua jutustella. Olaan tosi töykeitä toisille.

    • Cardinal Omelet

      Näyttää jaffapullon korkkia ja sanoa olevansa varattu. Jos lähtee jonkun hyypiön kanssa jatkoille, silloin sanotaan pakit saaneelle; Tää on mun hellu.

    • Tervejärkinen

      Suutelu huuleen ja sit sanot kovaan ääneen et nusunusu ahah! Mut ei tänään beibi. Ei tänään...

    • aurora

      sano että olet täällä poikaystäväsi kanssa. toimii aina ja on taatusti kohteliaampi kun räväkän ystävättäreni käyttämä mä lähdenkin tästä p****lle!

    • Perinteikäs

      Sanot vaan että oot perinteinen suomalainen baarihuora ja oot avoin kaikille. Kuka vaan saa kokeilla mutta vain ilman kondomia.

    • j u n t t i

      Pääkaupunkiseudulla on paljon töykeästi käyttäytyviä naisia,pienemmillä paikkakunnilla on toisin,iskuyrityksiä ei tyrmätä niin tylysti ku täällä.

    • Muonamikko

      Hai niiaa älä pokkaa ja anna pakki aikalaisen kouraan hymyilevästi.

    • Viisas ihminen

      Älä anna pakkeja. Hyväksy kaikki. Siihenhän yhteiskuntamme opettaa, eikös?

    • 0129oed

      Pitäs saada laki siihen että ulkomaalaiset, lihavat ja juopot eivät voi tulla pyytämään tanssimaan. SE ON AHISTAVAA eikä rasistista

    • MaSaiu

      Entäpä miten miehen tulisi antaa naiselle pakit kohteliaasti mielestänne?

      Esimerkiksi jos humalainen nainen ei millään tajua ettei miestä kiinnosta, ja nostaa baarissa kovaäänisen hässäkän, miten tuonkaan tilanteen voi millään oikeilla sanoilla välttää? Eli kai se miten pakkeihin reagoi on paljon myös vastaanottavassa päässä ( ja tämän "juhlakunnossa")
      Onko muilla kokemuksia tästä?

      • Näin tehtävä

        Juokse. Juokse niin kovaa kuin jaloistas pääset.


    • n30+

      Baarissa... Ei ole kohteliasta tapaa, voi kai sanoa "ei kiitos". Jos löytyy joku selitys, mikäs siinä, mutta onko sitä. En voisi sanoa miehelle että ulkomuoto ei ole niin vetävä, jos jostain syystä ei ole...esim villapaita roikkuu polvissa. Olen sanonut että "jatkan iltaa, kiitos seurasta" ja mennyt pois, tai toinen on lähtenyt.

      Naisena haluaisin kuulla täysin totuudenmukaisen arvion miehen suusta, mikä on vikana jos hän sanoo ei kiitos. Vaikka se lista olisi sata eri kohtaa sisältävä, kirjoittaisi vaikka läppärillä ja laittaisi sähköpostiin. Vaikka "olet läski ja ruma": Kivointa olisi sanoa hänelle vastarepliikki takaisin. Miehet sanovat yleensä joko "ei kiinnosta", "olen varattu", "naiseni on tuolla" (osoittaa suuntaa) tai "lähden etsimään kaveria" (niin varmaan). Tai elekielensä ja ilmeensä jo kertoo aluksi, ettei halua puhua enempää. Jos mies kuittailee hienovaraisesti, lähden menemään.

    • Siinäseon

      Tuossa yllä on vastaus aloittajan kysymykseen ja se käy ohjeeksi kaikenlaiseen ihmisten kanssakäymiseen.

    • onkohan aiheen alottaja kuullu sanontaa YHELLE KU KUMARTAA NII TOISELLE PYLLISTÄÄ.

      ihan väkisinki mies SAATTAA loukkaantua pakeista, anto ne sitte kuinka kohteliaasti tahansa. Ne pakit kuitenki on loppujen lopuks aika pieni murhe ja jos miehellä yhtää on itsetunto kohillaan nii äkkiäkös siitä sit yli pääsee ja ettii seuransa jostain muualta. Eli vaikka kuinka yrittäsit olla kohtelias nii silti joillekki jää verenmaku suuhun niistä pakeista.

    • huvitti edellä

      mainittu lihavat ja juopot-luokittelu.
      Milloin olette sitten viimeksi nähneet siron seksikkään ja raittiin
      suominaisen????
      Sellainen olento on yhtä aito kuin joulupukki tai viisas insinööri.

    • J K

      SANOMALALA HEI

    • suuri ruma-kaunis I

      ongelmaksi muodostuneena mahdollinen, puolestani kiinnostaa, missä mennään ja missä olisi oikea miesten/naisten iskupaikka, ajatella kansan työllistyneimpiä - mutta kansalaisuus avuksi omissa housuissani koen kosteuden, tai en - kyllä naisen oikeuksiin kuuluu ja miestenkin oikeuksiin kuuluu, selvästi suositella esim. Pastori/Pappi vierailulla luona suositetta, siis, käsketään suoraa huutoo, jotta käydä sitten seurakunnassa ja auttavissa keskusteluissa, esim. vihjaista olemassa olonsa kustannus arvio ............. mutta helpoimmin ja saada siunauksensa salaa onanoimalla, ettei suku/perhe yhteisö kaupunki nuoriso, muuta metropol ja kyllä nykyään sitten osaa, oikeastaan ei tanssimaankaan ja ongelma muodostuu kansantalouden kannalta kannattavaksikin, seuraappa suurten valtioiden kansalaiskihoa, vapautettua tasa-arvoa ja ei sitten mitään saippua opperaa ... jotta Herralla olisi parempaakin tekemistä ... minä tässä lattialla vaihdankin paria ja tiuhaan ...

    • Erkki

      Vaan onko norsuilla varaa antaa pakit? Näin sano Erkki. Ehe ehe ehe!

    • Sinkutin

      Varaatuksi tekeytyminen on aika hyvä keino.
      Vielä jos sattuu olemaan kihlasormusta muistuttava sormus kotona, niin se vaan ronskisti vasempaan sormeen ennen baariin menoa. Voi sit vilauttaa sitä oeln "kihloissa"-asenteella.
      Tietenkin jotkut ovat vain niin helvetin itsepäisiä/epätoivoisia, ettei muu tehoa kuin just tuo "Painu vittuun"-tiuskaisu. Valitettavaa että näin on, mut kuka sitä jaksaa tuntikaupalla hokea eitä.

      • sssna

        Saan itse miehenä onneksi olla aika rauhassa naisten iskuyrityksiltä, mutta jos joku sattuu lähestymään, niin yleensä riittää kun sanoo että jätä minut rauhaan. Jos ei tehoa niin käsken suksia v.ittuun!


    • Ex Pimp

      Jep! eli älä tanssi sellaisten kanssa koska se tosiaan tulkitaan kiinnostukseksi ja pakeneminen vaikeasti tavoiteltavan esittämiseksi. Tanssilattialla selän kääntäminen on ihan ookoo ellette ole yhdessä tulleet lattialle mutta baaritiskillä taas töykeää.

      Anna tilaisuus miehille ja kysele miehistä jotakin. Jos ei kertakaikkiaan kiinnosta niin sanot vaan suoraan että "Toivon et sulla on hauska ilta mutta minulla on jo seuraa".

      Mulle on tällaiset tanssikumppanit, joita olen yrittänyt kosketella esimerkiksi sanoneet että älä koske koska olen varattu tai en ole kiinnostunut muusta kuin tanssimisesta jne. Eikä siinä ole mitään pahaa. Ja eräs tarjosi kohteliaasti juoman vielä koska tanssin hänen kanssaan sen verran paljon ja hän oli flirttaillut paljon ja ymmärsi, etten ole tullut sinne vain viihdyttäjäksi.

    • Oikeusvaltio?

      Muijat mielistelevät aina roistoja,silti naistenvankiloita on suhteellisen vähän? Naisten lukumäärä ja ikärakenne on viellä huomattavasti korkeampi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe