Nyt oli Trellä Citydealissä noita hoitoja tarjouksessa, kulkivat ennen nimellä Cool Sculpting, onko kukaan kokeillut? Miten on käynyt?
Tuo hoito siis on ollut muutaman vuoden euroopassa ja ruotsissakin jo pari-kolme
vuotta tuolla Cool Sculpting nimellä. Siellä se on ollut erittäin huono juttu, koska ihosolukko jäädytetään, jolloin se kuolee. Siinä samassa verisuonisto ja hermosolukko vaurioituu. Alueenverenkierto on super huono tuon jälkeen, ihan katastrofi, koska silloin alue ei pitkään aikaan enää toimi hyvin.
Ja kun selluliittiä halutaan vähentää niin sen alueenhan verenkiertoa pitäisi pikemminkin vilkastuttaa ja elvyttää verenkiertoa, joten tuohan kumoaa sen ja itseasiassa vain pahentaa tilannetta ainakin mun logiikkani mukaan.
Kauheeta mitä ihmisille kaikkea täällä Suomessa saa myydäkään...ja tyypit ostaneet ihan hulluna noita hoitoja sieltä CityDealista.
Fat Freeze hoito
Huhhuhvaan
0
1477
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703