Nyt oli Trellä Citydealissä noita hoitoja tarjouksessa, kulkivat ennen nimellä Cool Sculpting, onko kukaan kokeillut? Miten on käynyt?
Tuo hoito siis on ollut muutaman vuoden euroopassa ja ruotsissakin jo pari-kolme
vuotta tuolla Cool Sculpting nimellä. Siellä se on ollut erittäin huono juttu, koska ihosolukko jäädytetään, jolloin se kuolee. Siinä samassa verisuonisto ja hermosolukko vaurioituu. Alueenverenkierto on super huono tuon jälkeen, ihan katastrofi, koska silloin alue ei pitkään aikaan enää toimi hyvin.
Ja kun selluliittiä halutaan vähentää niin sen alueenhan verenkiertoa pitäisi pikemminkin vilkastuttaa ja elvyttää verenkiertoa, joten tuohan kumoaa sen ja itseasiassa vain pahentaa tilannetta ainakin mun logiikkani mukaan.
Kauheeta mitä ihmisille kaikkea täällä Suomessa saa myydäkään...ja tyypit ostaneet ihan hulluna noita hoitoja sieltä CityDealista.
Fat Freeze hoito
Huhhuhvaan
0
1566
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3271046- 102905
- 82807
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650