Hyviä ja/tai huonoja kokemuksia??
Kellään kokemuksia VPS Oy:stä??
7
2769
Vastaukset
- jrtikka
Ihan hyvät kokemukset... Maksoivat sentään TES mukaisen palkan ja ajallaan.
- KarppaXX
Ei valittamista itselläkään. Noin 1,5 ollut ko firman leivissä tuuramassa ja muutenkin.
- adsasdads11
1,5 vuotta siis tarkoitin. Elintarvikealan TES:llä tosin. Ei mikään muhkea palkka kuitenkaan :(
- Porvari=Rosvo
Lopettakaa toi kakan jauhaminen!!! Kukaan muu kuin orjanomistaja ei voi kehua orjuutta tavoittelemisen arvoiseksi kohtaloksi!!! Mieluumin olen loppuelämäni työtön kelapummi kuin alennun uuteen orjuuteen = Tp Avuksenne ja Barona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- fyffax
Olen ollut monissa vuokrafirmoissa töissä , tämä firma asiallinen ja ihan ok
- gfjfjhyjyyj
Vanhimpia firmoja VMP:n rinnalla.
- Anonyymi
Hakivat joskus konekuskia. Menin töihin löivät trimmerin käteen. Lopetin työt siinä firmassa. En suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628