Wladimir Klitschko on ottanut penkistä 178 kilolla nelosen ja 125 kilolla 20 toistoa. Georg Foremanin maxnosto toisessa tulemisessa yli nelikymppisenä oli 202 kiloa. Tuolloin hän veti autoa valjailla ja teki muita ns. voimamiesjuttuja. Mike Tysonilla 182 kilolla kolmonen. Hasim Rahman on penkannut yli 225 kiloa. Evander Holyfieldin max noin 180–200 kg.
Nyrkkeilyn MM-miesten penkkituloksia
74
2747
Vastaukset
- tuo on paskapuhetta
Hyvin keksitty, oliko vielä lisää tarinaa?
- Kovia miehiä
Sinä olet paskapuhetta.
Minäkään en tiedä, ovatko nuo faktaa, mutta ompa tullut vastaan nyrkkeily ym. julkaisuista netistä.
Jos nuo nyrkkeilijäy ovat lihaksikkaita 100-120 kiloisia miehiä, kyllä he aika paljon penkistä nostavat! - Kovia miehiä
Kovia miehiä kirjoitti:
Sinä olet paskapuhetta.
Minäkään en tiedä, ovatko nuo faktaa, mutta ompa tullut vastaan nyrkkeily ym. julkaisuista netistä.
Jos nuo nyrkkeilijäy ovat lihaksikkaita 100-120 kiloisia miehiä, kyllä he aika paljon penkistä nostavat!Vielä, Minä olen tällanen 85 kiloinen kynäniska ja nostan penkistä 145 kiloa, niin pitäisin ihmeenä, jos tuon kokoiset sällit ei nostais 50 kiloa enempää!
- tuo on paskapuhetta
Kovia miehiä kirjoitti:
Vielä, Minä olen tällanen 85 kiloinen kynäniska ja nostan penkistä 145 kiloa, niin pitäisin ihmeenä, jos tuon kokoiset sällit ei nostais 50 kiloa enempää!
Nyrkkeilyssä ei kilpailla penkkiä punnertelemalla.
P.S paljon sä kyykkäät? =) - vain 31 leukaa (sm)
Kovia miehiä kirjoitti:
Vielä, Minä olen tällanen 85 kiloinen kynäniska ja nostan penkistä 145 kiloa, niin pitäisin ihmeenä, jos tuon kokoiset sällit ei nostais 50 kiloa enempää!
minä oon vain 70kg mutta 90kglla on mennyt 10 toistoo. huonosti kai. silllä miesten etunojia on mennyt 90 minuutissa. 2 vavojaa
- MikkiHiiri79
Mä painan vaan 72kg ja 100kg 12toistoo ja 5min taukoo ja 110kg 7toistoa
En tiedä paljon pungertelee Nikolai Valujev.....mut` onko yhtä pitkää nyrkkeilijää?
Nikolaihin törmäsin aamuhölkälläin muutamia vuosia sitten eräänä sunnuntai aamuna Töölönlahden ympäristössä kun hän oli valmentajineen aamukävelyllä.
Iso oli kämmen.....ensimmäistä kertaa näin hänen hymyilevän vähän aikaa keskustellessamme....komian näköinen mies!!- ydin-fyysikko
Nyrkkeilyssä kättä täytyy ojentaa räjähtävästi, jotta painavaan nyrkkeilyhanskaan saadaan tarpeeksi liike-energiaa joka siirretään vastustajan kehoon. Ja ylläri pylläri tähän liikkeeseen tarvitaan tismalleen samoja lihaksia kuin penkissä! Jos penkissä ei ole tarpeeksi voimaa, niin ei se nyrkkeilyhanskakaan kovin paljoa liike-energiaa saa.
- Just noin
Niin ja nopeus on voimaa. Ilman voimaa ei lyönnit ole painavia eivätkä siis myöskään nopeita.
- raging bullshit
Huomaa ettet ole koskaan nyrkkeillyt, koska nyrkkeilyhanskat eivät kovin paljoa paina. Toiseksi nyrkkeilijän tärkein lihas on serratus anterior eli ns. "nyrkkeilijän lihas", joka kuuluu selkälihaksistoon - ei siis rinta, ojentajat tai olkapäät, kuten penkissä. Kolmanneksi tyrmäämiseen ei vaadita niinkään energiaa, riittää kun osuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan - ja tähän riittää hyvä tekniikka.
- KuntoilijaKirjoitti
Nyrkkeilijän lihakset, sahalihakset ovat apulihaksia mm. kylkiluiden nostossa. Lihakset tulevat käyttöön kun kättä kurotetaan eteenpäin niin pitkälle kun menee. Niitä lihaksia näkee hyvin esim. vähärasvaisen kilpakehonrakentajan kyljessä.
- kovia miehiä
En ole nyrkkeillyt, vaan minulla on musta vyön karatessa. Säkkiä taon paljonkin. Jotain kuitenkin lyömisestä tiedän. No, oma keskusteluni tähän ketjuun loppuu tähän. karatessa on ollut hyötyä siitä, että saan 145 kg penkistä 85-kiloisena.
Totean vain, että monet nyrkkeilijät, kuten Tyson ja Holyfield nostivat uriensa aikana paljon, siis paljon rautaa ja punttitreenejä oli monta viikossa!
LOPPU- kovia miehiä
Vielä, olen tuon ydin-fyysikko -nimimerkin kanssa täysin samaa mieltä.
- bfkdhslsj
Buaahhah. Et ole mahtanut karatea päässyt näkemään kuin teinileffasta koska tuommoista soopaa päästelet näppikseltäsi. Säkin hakkaamisesta sinulla voi olla kokemusta, mutta lyömisestä et tiedä mitään.
Penkkitulos ei korreloi mitenkään sitä minkä verran lyönnissä on potkua takana ja karatessa jo penkin treenaaminen on pelkkä haitta. - Sorry vajakki!
bfkdhslsj kirjoitti:
Buaahhah. Et ole mahtanut karatea päässyt näkemään kuin teinileffasta koska tuommoista soopaa päästelet näppikseltäsi. Säkin hakkaamisesta sinulla voi olla kokemusta, mutta lyömisestä et tiedä mitään.
Penkkitulos ei korreloi mitenkään sitä minkä verran lyönnissä on potkua takana ja karatessa jo penkin treenaaminen on pelkkä haitta.Oot vajakki!
- VoikoOllaNoinTyhmä!
bfkdhslsj kirjoitti:
Penkkitulos ei korreloi mitenkään sitä minkä verran lyönnissä on potkua takana ja karatessa jo penkin treenaaminen on pelkkä haitta.Meidän seurassa on ainakin tosi kovia mustan vyön karatekoja, jotka tekevät paljon penkkiä / penkkiä isoilla painoilla!
Voi vi**u sun kans!! - VoikoOllaNoinTyhmä!
VoikoOllaNoinTyhmä! kirjoitti:
Meidän seurassa on ainakin tosi kovia mustan vyön karatekoja, jotka tekevät paljon penkkiä / penkkiä isoilla painoilla!
Voi vi**u sun kans!!Tuo viesti tolle bfkdhslsj-nimimerkille!
- Oranssivyö
Karatea nuorena harrastaneena tiedän että karatelyönti voi olla erittäin tekninen. Nyrkkeilylyönti muistuttaa minusta lähinnä huitomista karetelyöntiin verrattuna.
- PowerShoot
Ei taida ydinfyysikko olla kovin pätevä alallaan, kun tuollaista höpö höpöä puhelee.
Puskutraktorissakin on paljon voimaa, se kaataa vaikka talon nurin. Mutta jos puskutraktori ajaa päin, niin ei se satu lähellekään niin paljon kuin luoti. Luodin liike-energia ei edes riitä hievauttamaan puskutraktoria.
Maksimaalinen penkkitulos ei korreloi mitenkään kykyyn tuottaa suurta liike-energiaa nopeasti. Ja funktiossa on muitakin tekijöitä, kuten kyky saada kehon massaa lyönnin taakse.
Tässä asia on selitetty ymmärrettävästi, ja ydinfyysikko voi palata takaisin ihan perusfysiikan kirjojen pariin:
http://www.youtube.com/watch?v=Gw4EoWi5QSM - hahahahaa
toi luoti ja puskuraktori selitys oli niin vajaa selitys, että ei vittu!
- Emin3m
Se on kyllä ihan yhtä vajaa kuin penkki ja lyönti.
- nyrkkipuree
joo jokamies ton 200kg penkistä nostaa ,joka salilla
näkee päivittäin näitä vahvoja nyrkkeiliöitä ja kiekkoilijat vasta vahvoja on,- On tilastotietoa
Ei yksikään SM-liigan jääkiekkoilija työnnä 150kg penkistä!
Lähellä on muutamia!
- VAPAAOTTELIJA
Kyllä tua penkki antaa lisä kaatoa noihin lyönteihin.
- jepjepjuu
Joo niin antaa, mutta kun sillä penkillä ei saa lyödä edes vapaaottelussa.
- VAPAAOTTELIJA
En ole sellaista väittänytkään.
- hllcc
Väitithän. Jos olisit sanonut että kova penkkipunnerrustulos antaa lisää kaatoa lyönteihin olisit sanonut muuta typerää, mutta niinhän et sanonut.
- VAPAAOTTELIJA
Kyllä se penkkivoima antaa voimaa lyönteihin, kunhan eitee sitä nopeuden ja räjähtävyyden kustannuksella!
Mitäpäs jos se puskuraktori tulisi 800ms? Minä kokeilisin ainakin ottaa mieluummin sen lyönnin.
Vitun kakaroitten sivusto! Soronooooooooo- HealthyHead
"Mitäpäs jos se puskuraktori tulisi 800ms?"
Puskutraktorithan tosiaan kulkee 800ms...
Olisiko syytä lopettaa se vapaaottelijan ura? Tullu jo iskuja liikaa päähän... - METAFOORA
HealthyHead kirjoitti:
"Mitäpäs jos se puskuraktori tulisi 800ms?"
Puskutraktorithan tosiaan kulkee 800ms...
Olisiko syytä lopettaa se vapaaottelijan ura? Tullu jo iskuja liikaa päähän...Se oli metafoora. Varmaan liian vaativa sana sulle:D. Kumman ottaisit 800ms tulevan raktorin, vai 800ms tulevan luodin?
Jos ymmärrät? - VAPAAOTTELIJA
METAFOORA kirjoitti:
Se oli metafoora. Varmaan liian vaativa sana sulle:D. Kumman ottaisit 800ms tulevan raktorin, vai 800ms tulevan luodin?
Jos ymmärrät?Kummalta ottaisit lyönnin? Toinen penkkaa 60kg ja toinen penkkaa 180kg. Molemmat lyö yhtä suurella nopeudella ja samanlaisella tekniikalla, että osaavat käyttää yhtähyvin kehonsa painoa. Ja todennäköisesti tuo kevenpi penkki punnertaja on vielä massaltaan painavampi!
Lopettakaa toi kitinä itsestään selvistä asioista. - HealthyHead
VAPAAOTTELIJA kirjoitti:
Kummalta ottaisit lyönnin? Toinen penkkaa 60kg ja toinen penkkaa 180kg. Molemmat lyö yhtä suurella nopeudella ja samanlaisella tekniikalla, että osaavat käyttää yhtähyvin kehonsa painoa. Ja todennäköisesti tuo kevenpi penkki punnertaja on vielä massaltaan painavampi!
Lopettakaa toi kitinä itsestään selvistä asioista.Vittu mikä torpedo sä oot. Tuo nyt on sama, kuin kysyisi, että kummalta otat ennemmin tennispallon heiton naamaasi, sen kumpi penkkaa 210 vai siltä, joka penkkaa 60. Molemmat heittää pallon samalla nopeudella. Yhtä tyhmää, kun väittäisi, että penkkipunnerrus vaikuttaa siihen, miten kovaa pallo osuu naamaan.
Kohta varmaan vitun päähänhakattu väität, että se joka penkkaa 210, heittää sen tennispallon 800 m/s.
Voit olla kova tappelemaan, mutta pääsi ei tosiaan ole mikään tervävin enää. Ehkä kuitenkin liikaa tullut pääosumia ja parhaat synapsit päässä jo katkenneet? - dsfjfg
METAFOORA kirjoitti:
Se oli metafoora. Varmaan liian vaativa sana sulle:D. Kumman ottaisit 800ms tulevan raktorin, vai 800ms tulevan luodin?
Jos ymmärrät?Kysymyksesi on vajaa, koska jos luoti tai traktori liikkuu 800 millisekunnin ajan, niin pitäisi tietää se matka minkä se tuossa ajassa kulkee, jotta siitä voidaan laskea nopeus. Vaihtoehtoisesti voi tietenkin ilmoittaa luodin tai traktorin nopeuden, jonka mittayksikön tunnus on m/s (metriä sekunnissa).
- entä kultaa vai raut
dsfjfg kirjoitti:
Kysymyksesi on vajaa, koska jos luoti tai traktori liikkuu 800 millisekunnin ajan, niin pitäisi tietää se matka minkä se tuossa ajassa kulkee, jotta siitä voidaan laskea nopeus. Vaihtoehtoisesti voi tietenkin ilmoittaa luodin tai traktorin nopeuden, jonka mittayksikön tunnus on m/s (metriä sekunnissa).
isä kumpip painaa enemmän kilo rautaa vai höyheniä?
- VAPAAOTTELIJA
Se antaa se penkkipunnerruksen voima sitä voimaa ja massaa sinne lyönnin taakse.
Ilmakiiväärin luodeissakin on nykyään nopeutta::::D - olen vammanen
Juu ei vaikuta lyönti voimaan. Ihanniinkun ei vaikuta kyykky tuloskaan pikajuoksian sprinttiin! Ei ne kyykkä jotain 60-80kg
- Penkkeilijä
Olen nyt nostellut penkistä pari vuotta 3 kertaaa viikossa, jokohan olen valmis nyrkkeilykehiin?
- VAPAAOTTELIJA
Vitun vammasta sarkasmia. Vitun kakara!
- Penkkeilijä
Mitä nyt, enkö voikaan "vapaasti otella" kun olen punnerrellut vähän penkkiä?
Tarvitseeko ottelija muka muutakin treeniä?
Eikös penkkipunnerus ole kaikista tärkein harjoittelumuoto kaikissa kamppailulajeissa?
- VAPAAOTTELIJA
Vittu mitä lässyttäviä kakaroita täällä on! Hyvä on penkki ei anna lyönteihin yhtään voimaa! Ja kuka sulle on väittänyt vitun apina, että penkki on tärkein? Mutta kyllä se on sen ylä kropan voiman mittari! Eikö sulla oikeen penkki kulje? Kun noin harmittaa:)
- oikeasti kova
Kuules poju, menes nyt kaivamaan nenää sinne heikkalaatikolle ja jätä väkivaltalajit niille keille ne sopivat.
- VAPAAOTTELIJA
Niin no olen Suomen kovin. Hommaa lisenssi ja tule koittamaan! "Ottelen ihan ketä vastaan vaan Suomessa."
- olen ydinfyysikko
Onko itsetuntosi niin huono että tarvitsee täällä väittää perättömiä?
- Betonipää
Vitut sä et pärjää edes nakkikopilla!
Näillä sivuilla ei ammattimiehet lässytä!
Sinustakaan ei jää kuin kusiset alkkarit
kun oikea kaataja lämäsee!
- Kreatiinilisä mieles
Voi kun ovat ihmiset väärässä.
Lyönti voima = nopeus massa
Monesti kovin lihaksikkaat miehet eivät lyö lujaa koska ovat hitaita.
Voitte testata omaa nopeuttanne helpolla testillä.
Pyytäkää kaveria pitämään naulaa etusormiensa välissä ja laittakaa oma käsi 15 cm yläpuolelle, kaveri päästää naulan tippumaan varoittamatta ja sit otatte sen kiinni. Tälläisen testin eräs nyrkkeily valmentaja minulle teki kun kehuin nopeuttani.
Jos haluatte helpontaa niin käyttäkää kynää joka on hitaampi. Koe mittaa nopeutta silmän ja käden välillä. Lyönnin voima lähtee jalkojen ja koko kropan yhteistuloksena ja nopeus kokoaa sen yhteen pisteeseen.
Nuorena otin harrastus mielessä eriä itseäni isompien ja pienempieni kanssa ja voin sanoa että ei paljon päällepäin näy millainen isku voima on vastassa.
Eras selvästi lihava poika löi lujaa ja sika nopeasti ja taasen eräs keihäänheittäjä huitoi tosi voimattomast kun yritti minuun osua, matsi päättyi kun osuin kerran poskipäähän (yritti lyödä minua täysillä joten annoin takaisin). Keihas mies oli n 20kg itseäni painavampi ja harrasti paljon juuri penkkiä. Nyt vanhempana en juurikaan treenaa nopeutta ja tiedän olevani hidas koska punnerran ja vedän leukoja sekä heiluttelen käsipainoja n 3 kertaa viikossa, muutoin kuntoilen n 4 tuntia viikossa sykkeellä 140-150.
Mielestäni nopeutta on paras harjoitella kevyellä säkillä joka menee iskujen alta pois, itsellä hajoaa kädet oikealla miesten hiekkasäkillä ja molemmissa käsissä on vanhojakin murtumia. Laitan tähän vielä tietojani ikä liian vanha pit 185 paino 80 bmi 23 ja 100% osun naulaan joka kerta en toki saa sitä aina käteni sisään. Pidän kaikkia melkein kontakti lajeja höpölöpönä jos ajatellaan itsensä puolustamista. Tuli niitäkin kokeiltua nuorena mutta varmaan paras laji on potkunyrkkeily jos haluaa oppia itseään puolustamaan. Tämä oli vanhan pierun mielipide jolla on pienet ja heikot käsiluut. Onko muuten kellään kokemusta kreatiinin käytöstä?- HealthyHead
"Pyytäkää kaveria pitämään naulaa etusormiensa välissä ja laittakaa oma käsi 15 cm yläpuolelle... Jos haluatte helpontaa niin käyttäkää kynää joka on hitaampi."
Kuinka paljon hitaammin kynä putoaa verrattuna naulaan? Käsittääkseni maan vetovoiman kiihtyvyys on kaikille kappaleille ~9,81 m/s^2. - oletko ydinfyysikko?
HealthyHead kirjoitti:
"Pyytäkää kaveria pitämään naulaa etusormiensa välissä ja laittakaa oma käsi 15 cm yläpuolelle... Jos haluatte helpontaa niin käyttäkää kynää joka on hitaampi."
Kuinka paljon hitaammin kynä putoaa verrattuna naulaan? Käsittääkseni maan vetovoiman kiihtyvyys on kaikille kappaleille ~9,81 m/s^2.Se naula on varmaankin hieman pidempi kuin naula, eikö vain?
- Kreatiinilisä mieles
HealthyHead kirjoitti:
Kuinka paljon hitaammin kynä putoaa verrattuna naulaan? Käsittääkseni maan vetovoiman kiihtyvyys on kaikille kappaleille ~9,81 m/s^2.Vai niin, laita sitten vaikka untuva liikkeelle ja katso onko naulan kanssa yhtä nopeasti maassa::)
Kaipa se paino suhteessa pinta-alaan vaikuttaa siihen kiihtyvyyteen. Luusin että jos tiputan 7 kerroksesta täyden rentapallon ja samanpainoisen rautakuulan niin rautapallo on massa kun rantapallo on mennyt pari kerrosta. - VAPAAOTTELIJA
Kreatiinilisä mieles kirjoitti:
Vai niin, laita sitten vaikka untuva liikkeelle ja katso onko naulan kanssa yhtä nopeasti maassa::)
Kaipa se paino suhteessa pinta-alaan vaikuttaa siihen kiihtyvyyteen. Luusin että jos tiputan 7 kerroksesta täyden rentapallon ja samanpainoisen rautakuulan niin rautapallo on massa kun rantapallo on mennyt pari kerrosta.kreatiinilisä mies meni taas ääripäähän! Jos pudotat litran maitotölkin ja 50kg puntin samalta korkeudelta, niin ne tulee maahan ihan samaan aikaa:D
- Kreatiinilisä mieles
VAPAAOTTELIJA kirjoitti:
kreatiinilisä mies meni taas ääripäähän! Jos pudotat litran maitotölkin ja 50kg puntin samalta korkeudelta, niin ne tulee maahan ihan samaan aikaa:D
Nimmari on Kreatiini lisä mieles- sä( oon vasta sen tilannu Fittnes tukusta)
En ole fyysikko . Mutta silti luulen että nopeammin tulee rauta maahan koska sen sen tiheys on suurempi kuin maidon. Mutta ei nyt aleta tästä tappelemaan. kun emme omista niin tarkkaa kelloa kumpikaan:)
Nuorena ja vähän vanhempanakin olen joutunut itseäni puolustamaan aika usein ja en todellakaan ole samaa mieltä että 80% tapahtuu maassa. 90% tappelu päättyy siihen kun joku saa suoria osumia kasvoihin tai palleaan. Vapaa ottelioita tietty kunnioitan mutta se on sovittu tilanne ja molemmat ovat varuillaan sekä harjoitelleet. Tappelu yleensä alkaa kun joku hermostuu ja joko yrittää lyödä tai yrittää kaataa jolloin voi alkaa lyödä. Vaikka olenkin kynäniska niin minua on vaikea kaataa. Minä olen huono painimaan ja pyrin pitämään vastustajan kaukana koska olen itse ulottuva ja yleensä nopeampi kaveri. Yleensä siviiliä pitäisi lyödä palleaan jotta tippuu kumarassa eteenpäin, ihmettelen kun Asikainen löi taksijonossa siviiliä päähän siitä voi kaatua sellälleen ja voipi tulla aivovamma. - VAPAAOTTELIJA
Kreatiinilisä mieles kirjoitti:
Nimmari on Kreatiini lisä mieles- sä( oon vasta sen tilannu Fittnes tukusta)
En ole fyysikko . Mutta silti luulen että nopeammin tulee rauta maahan koska sen sen tiheys on suurempi kuin maidon. Mutta ei nyt aleta tästä tappelemaan. kun emme omista niin tarkkaa kelloa kumpikaan:)
Nuorena ja vähän vanhempanakin olen joutunut itseäni puolustamaan aika usein ja en todellakaan ole samaa mieltä että 80% tapahtuu maassa. 90% tappelu päättyy siihen kun joku saa suoria osumia kasvoihin tai palleaan. Vapaa ottelioita tietty kunnioitan mutta se on sovittu tilanne ja molemmat ovat varuillaan sekä harjoitelleet. Tappelu yleensä alkaa kun joku hermostuu ja joko yrittää lyödä tai yrittää kaataa jolloin voi alkaa lyödä. Vaikka olenkin kynäniska niin minua on vaikea kaataa. Minä olen huono painimaan ja pyrin pitämään vastustajan kaukana koska olen itse ulottuva ja yleensä nopeampi kaveri. Yleensä siviiliä pitäisi lyödä palleaan jotta tippuu kumarassa eteenpäin, ihmettelen kun Asikainen löi taksijonossa siviiliä päähän siitä voi kaatua sellälleen ja voipi tulla aivovamma.Noi on niitä raukkamaisia lyöntejä mitä lyödään yllärillä taksi jonoissa. Ajattele kun kävisin mätkäsee jotain tavallista ihmistä, mikä olis vielä kunnon kännissä, kunnon ylläri pommin päähän, se olis aika helposti henki pois, tai aivovamma!
Tarkoitin että oikeista tappeluista 80% menee maahan! Tasaväkinen vastus ja niin edelleen. - Kreatiinilisä mieles
VAPAAOTTELIJA kirjoitti:
Noi on niitä raukkamaisia lyöntejä mitä lyödään yllärillä taksi jonoissa. Ajattele kun kävisin mätkäsee jotain tavallista ihmistä, mikä olis vielä kunnon kännissä, kunnon ylläri pommin päähän, se olis aika helposti henki pois, tai aivovamma!
Tarkoitin että oikeista tappeluista 80% menee maahan! Tasaväkinen vastus ja niin edelleen.Olen joskus niitä vapaaotteluita katsellut ja niissä mennään maihin .
Mutta nehän eivät ole tappeluita,on sovityt säännöt ja tuomarit.
Oikeat tappelut ovat humalaisten touhuja ja niissä juuri lyönti tulee yllätyksenä ja vain nopea refleksit auttaa väistämään ja kun onnistuu väistämään edes osittain lyönnistä häviää teho niin kuin vapaaotteliana tiedät.
Jo nuorena pyrin välttämään tappelua mutta se tulkitaan usein peloksi ja ruokkii toisen päällekäyntiä. Minussa nyt vain on jotain joka aiheuttaa agressiivisia tunteita
Ja oli pakko puolustautua ja vähän treenatakkin. Ja lopuksi toteamus.
Jokainen tulee saamaan selkäänsä jos ei yhdeltä niin sitten kolmelta. Ja aina niitä hulluja on jotka lyövät puukon selkään takaapäin. Eikös se yksikin pölvästi ampunut viattomia ihmisiä ja naispoliisin kun oli hävinnyt painimatsin?
Minä elin hurjaa nuoruuttani 80 ja 90 luvulla ja tuntuu että nuoret miehet ovat nykyään paljon fiksumpia ja sosiaalisempia.
- VAPAAOTTELIJA
Paras laji on vapaaottelu. Mutta siinhän on mukana toi potkunyrkkeily.
Ps.80% tappeluista menee mattoon. siellä siitä potkunyrkkeilystä ei ole apua!- mielenvikaista
Oletko trolli vai muuten vain jälkeenjäänyt?
- HealthyHead
http://www.youtube.com/watch?v=YZ4dtrbiRXs
Tapelkaa saatana, saatte banaanin. - VAPAAOTTELIJA
En ole jälkeenjäännyt. Vapaaottelen ja olen hyvin koulutettu, hyvässä ammatissa. Anteeksi nyt vaan, että olen erimieltä kansasi asioista. Ja kuten huomaat, olet itse väärässä kaikessa. Eikä noi gorilla videot vaikuta mitään. Kertoo vaan sinun lapsellisuudesta ja katkeruudesta. Toivottovasti ssat penkin nousemaan:D
- mielenvikaista
Trolli siis, jatka samaa rataa.
Huonosti osaa "hyvin koulutettu" vastata ketjussa oikeaan paikkaan.
- VAPAAOTTELIJA
En ole trolli! Voit tulla tapaamaan minua henkilö kohtaisesti. Lupaan etten hakkaa itseäni heikompia.
Hyvin koulutetulla tarkoitan, että peruskoulut ja amattikoulut on käyty. Duunipaikka on, eikä kukaan siviilissä varmasti hauku tyhmäksi! Vapaaottelu on harrastus. Eikä se tee tyhmäksi. Tunnut olevan vain kaikille katkera??? Miksi näin?- mielenvikaista
Edelleenkin vastailet väärään paikkaan, trolliottelija.
Kerro nyt vielä että olet isämmaan puollustaja.
- VAPAAOTTELIJA
Mitenkä niin vastailen väärään paikkaan?
- trolliottelija
Melko huono trolli, keksi parempi.
- VAPAAOTTELIJA
trolliottelija kirjoitti:
Melko huono trolli, keksi parempi.
No kun en ole trolli.
- ottelutrolli
VAPAAOTTELIJA kirjoitti:
No kun en ole trolli.
Trolli!
- VAPAAOTTELIJA
ottelutrolli kirjoitti:
Trolli!
Een viitsi nimeäni yksityisistä syistä julkaista. Mutta trolli en ole. Voit tulla tapaamaan minua jos haluat.
- ottelutrolli
VAPAAOTTELIJA kirjoitti:
Een viitsi nimeäni yksityisistä syistä julkaista. Mutta trolli en ole. Voit tulla tapaamaan minua jos haluat.
Trolli!
- hhhgjhhjh
Samanlaisia lukuja olen nähnyt! Pitänee paikkansa!
- tehoton
Teho = voima (massa ) x nopeus toiseen potenssiin.
- jdfiojdfe09
Isoista lihaksista on haittaa nyrkkeilyssä koska ne HIDASTAA lyöntiä.
Vaikka painaisit 40kg jos osaat lyödä oikein ja oikeaan kohtaan voit tyrmätä 1 lyönnillä 150kg ison ukon tai kenet tahansa.
KAIKKI maailman ihmiset on lasileukoja vaikka ei olis koskaan turpaan saanutkaan.
Voimakas hidaslyönti koituu aina omaksi häviöksi jos on 2 tyyppiä jotka osaa nyrkkeillä koska voimakas hidaslyönti on helppo väistää eli kannattaa lyödä räjähtävästi.
Penkkitulos auttaa toki lyönnin voimassa mutta ei ratkase yhtää mitään ja lyöntivoimassa ei oo mitään hyötyä jos ei ole räjähtävyyttä.
Te jotka ette ole koskaan nyrkkeilleet tai ootte vaa pelannu pelejä ja kattonu telkusta otteluja niin älkää puhuko nyrkkeilystä yhtää mitään ku ette siitä mitään tiedä.
Itellä on ikää 25v ja oon treenannu nyrkkeilyä 5 vuotiaasta asti eli MELKEN koko ikäni isän valmentamana. Olen käynyt lukuisissa otteluissa ja ajatuksena monesti käyny ammattinyrkkeily.- Matkailija
Kaikki jotka "harrastavat"toisen ihmisen lyömistä,potkimista muulloin kuin
sodassa ovat idiootteja!!He ovat hyvin jälkeenjääneitä monilla elämän alueilla
ja koettavat tehdä itsestään tasavertaisia ihmisiä "pärjäämällä" raukkamaisissa
tappeluissa!!Heikko itsetunto ajaa tyyppejä opetteleen tappelua saleille!
Vapaaottelu on sieltä kaikkein surkeimmasta päästä!
Mitä vapaaottelija pystyy esim huippunyrkkeilijälle??
Ei mitään jakoa!
Piereskeleviä pellejä!
- Einari Pitopohja
Muistelempa että aikoinaan Tony Halmetta vastaan roudattiin jostain Meksikosta kohtuullisen pienikokoinen "yllätys" vastustaja kuna aiemmin sovittu ei sitten päässytkään tulemaan. Kaveri oli reilusti Halmetta pienempi. "Asiantunteva" toimittaja sitten kyselikin Meksikon pojalta paljonko nousee penkistä. Kaveri sanoi ettei nosta penkkiä vaan treenaa nyrkkeilyä. No kuinkas sitten kävikään ? Halme (yli 200 kg penkaaja) tutustui nukkumattiin jo hyvissä ajoin. Että se siitä nyrkkeilystä ja penkkipunnerruksen tärkeydestä nyrkkeilijälle !!
- Minäpä
nostan Mike Tysonin penkistä ja vaikka koko poppoon nyrkkeilijöitä. Voittaisin kaikki, koska olen voimakas ja MIESTEN MIES! Uhkun voimaa ja nyt lähden salille PUMPPAAMAAN RAUTAA. Rauta taipuu vaan MINÄ EN. Vetelisin ketä vaan pitkin korvia vaikka ilman käsiä. Olen penkistäkin nostanut 350kg hallitunkilla. Ja maasta olen vetänyt sieniäkin naamariin. Ja kyykännyt olen mättäälle isot paskat! Olen MIESTEN MIES! En mikään luuseri NARUKÄSI. OLEN LIHAKSIKAS JA VAHVA, KUIN TESTOSTERONILLA JA HORMOONEILLA PUMPATTU HÄRKÄ! Puhisen aina, juon sian maitoa ja pullistun ISOOOKSI HULKUKSI!
- Olet
jättimäinen Hulkku, jolla on valtava Mulkku!
- MrJuha82outolintu
Eihän Robert Heleniuskaan ole saanu penkistä kovia lukuja eikä ihan kaikki muutkaan.
Maastavedossa sai 120 kiloa Robbe, mut sitten paransi lukemaan noin 200 kiloon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446