kuinka selkäkarvoista eroon?

2+22

No tää nyt ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta arvatenkin tätä palstaa lukee moni sinkkumies, jonka selästä löytyy karvoitusta. Itse kuulun näihin. Kaikki muut karvat annan kasvaa koko lailla rauhassa, niinkun nyt esim rintakarvat, vatsakarvat jne mutta selkäkarvat ovat veemäisiä.
Avautukaas ny sinkkumiehet kuinka ootte hankkiutuneet eroon selkäkarvoistanne itseksenne? Onhan niitä keinoja, esim kuumavahaus, mutta se sattuu niin että meinaa henki lähteä. Kolme kertaa olen poistattanut selkäkarvat vahalla ja neljättä kertaa tuskin tulee.
Ajeletteko karvanne jollain epilaattorilla tai höylällä? Yksin se on aika vaikeeta, kun kädet ei taivu selän taakse. :)
Myydäänkö kaupassa jotain hyvää vempelettä, millä poistatte karvanne?
Eikä ny tarvi avautua, että "tosimiehet ei karvojaan ajele". Kyllä jokainen mies, jolla kasvaa ryijy selässä ja on ollut naisten kanssa tekemisissä, tietää että voi olla pimpsan saanti aika huonoa, jos nainen ei tykkää pelehtiä sängyssä ihmissuden kanssa. :)

17

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismus

      Sokerointi on suosittua. Se poistaa kuten vaha, mutta on hellävaraisempaa. Epilaattori nyppii karvat kuten sokerointi, mutta oman selkänsä operoiminen saattaa olla haasteellista.

      Mikäli raha ei tee tiukkaa voi kokeilla erilaisia pysyviä poistoja, kuten esim. laser- tai valoimpulssihoitoa.

      Höylää en suosittele missään tapauksessa. Jollei ihmissusi miellytä, ei siili senkään vertaa. Joskin käsittääkseni ihmissudet ja muut örkit ovat nyt kovasti muodissa.

    • alottaja1

      toi laserhoito kuulemma maksaa jotain 500 egee/kerta ja saattaa vaatia montakin hoitokertaa. Kallista lystiä. Valoimpulssihoito kuulemma on aika turhaa touhua, poistaa vain paksut ja tummat karvat.
      Olen kuullut sokeroinnista, mutta mites siinä toi kivuntunteminen?

      • realismus

        Sattuuhan se, mutta kestää vain hetken, kyllä sen verran vaikka päällään seisoo. Ota pari drinksua alle. Kosmetologeilla on muistaakseni myös jotain kevyesti puuduttavaa suihketta, muista kysyä sellaista.


    • röyhkäfani

      Minulla on sellainen käsitys, että ainakin aikuiset naiset pitävät enemmän karvaisista miehistä. Karvaisuus korostaa miehen maskuliinisuutta, miehekkyyttä.
      Karvattomuus on teiniprinsessojen hömpötyksiä.

    • Miehekästä on

      En voi ymmärtää, mikä noissa teidän miesten karvoissa on nyt se ongelma. Ymmärtäisin, jos olisit nainen, jolla kasvaa viidakko nilkoisya reisiin.

      Näin naisnäkökulmasta: miehillä on normaalia, että karvat rehottaa vähän joka puolelta. Miehekästähän se on! Kuka nainen haluaa "pelehtiä" miehen kanssa, joka on karvoitukseltaan kuin pikku poika. HYI, ei kiitos.

      Mieluummin miehekäs mies karvoinen kuin pikku poika muutamalla haivenella.

      • Typy Tipunen

        Amen to that!


    • ....................

      Mutta onpa kumma, ettei ole keksitty sellaista vähän leveämpää höylää, jossa on pitkä, kenties hiukan kaartuva varsi. Onhan pitkävartisia selänpesuharjojakin. Voihan sellaisen itsekin värkätä ajankuluksi.

    • Jännä ongelma, mulla ei oo moista ongelmaa... kun ei niitä karvoja pahemmin kasva, paitsi partaa mut joo. No se on semmosta ongelmansa kullakin oishan se kyl varmaan ihan jees, jos kasvaisi niitä niin tuntis ittensä miehekkäämmäksi. Noh, ei auta kun geenit on geenejä eikä niitä voi muuttaa.

    • isopaksuarska

      Minulla on ollut neljä naista elämässäni ja heistä vain yksi ei ole hyväksynyt selkäkarvojani. Hän sitten ajeli niitä epilaattorillaan pois vähän väliä.
      Muut naiset ovat hyväksyneet karvani, ei ole tarvinnut elää puutteessa.

      Ainoa asia, mikä minua ottaa päähän, on yleisillä paikoilla liikkuminen ilman paitaa. Uimahallit, yleiset uimarannat, työporukan saunaillat...
      Oon huomannut, että aika harvalla miehellä on karvainen selkä. Joko ei karvat kasva tai ovat poistattaneet. Kyllähän minäkin usein höylään selkäni ennenkuin meen ihmisten ilmoille, mutta eipä ne karvat muuta kuin kasvavat nopeammin höyläämisen jälkeen.

      Olisihan se hienoa, jos niistä pääsisi pysyvästi eroon, mutta ei ole varaa mihinkään laserhoitoihin.

    • vcxvcxvcx

      Höylä käteen ja höyläämään. Kaikista helpointa ja nopeinta.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta kokeilkaa seuraavaa: riisukaa paita, asettukaa selinmakuulle hetekan päälle josta puuttuu patja, liikkukaa vähän ja nouskaa ylös. Mikäli kaikki karvat eivät lähteneet, toistakaa manööveri. Sopivia hetekoita saattaa löytyä hylättynä luonnosta..

    • Anonyymi

      Miks ne selkäkarvat tai rintakarvat pitäs hävittää.
      Miettikää nyt, niissähän on ratkaisu kajuuntuvalle miehelle.
      Siirtää vaan selkäkarvoja kaljuuntuneelle päälaelle, niin siinä on ratkaisu kaljuuntumiseen.

    • Anonyymi

      Monet naiset pitävät karvaisista miehistä. Ei kannata ajella pois.

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta totean silti, että vahaukseen tai sokerointiin mars. Selkäkarvat ovat kyllä pahimmat mahdolliset karvat. En huolisi ikinä miestä, jolla on karvainen selkä. Säärikarvat nyt just ja just menevät ja karvaiset käsivarret (kunhan ei ihan ylettömästi karvoja ole). Kainalot olisi hyvää pitää ainakin siisteinä, jos nyt ei kaikki pois ajaisi ja alapäästä kaikki veks.

      • Anonyymi

        Öööks....


    • Anonyymi

      Et mitenkään, koska olet Apinoiden Planeetalta.

    • Anonyymi

      Sexmachine. Macho. 😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe