Lyrica 300 mg

Lääkärini korotti Lyrica -lääkitystäni 300 mg:aan tarvittaessa. Lääke on määrätty uneen. Onko kokemusta, kun lääkkeen joskus lopettaa, tuleeko viekkareita? Olen kuullut tätä, jopa pahoista. Tosin en tiedä kauanko syön, kun ei tunnu tehoavan. Nytkin klo 04 ylös! Ei nukuta, mutta ei väsytäkään. Mikä voisi olla hyvä unilääke? Mirtat ym ei auta. Bentzoja kukaan lääkäri ei kirjoita jatkuvaan käyttöön, vai?

7

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bentz1

      Bentzoja en ole enään saanut kuin yksityiseltä lääkäriltä muualta on vastaus kielteinen.

    • Nukun tätänykyään n. klo 22 - 04 välisen ajan suht tauotta. Onko mielestänne nukkumani aika liian lyhyt? Olen 55 v. mies. En ole päivisin niinkään väsynyt mitä nyt iltapäivällä voi hieman tuntua. Mikä vosi olla tilapäisesti käytettynä (pari kuukautta) hyvä benzo uneen. Diapam, Tenox ei tuo unta. Zopinozia olen kokeillut, mutta tuntuu liian miedolta. Miten olisi Xanor, Doxal? En ole koskaan kokeillut. Menen huomenna yksityiselle tästä puhumaan.

      • Emmiina2

        Hei.
        Tuo nukkumasi aika riittää ihan hyvin, jos ei päivällä väsytä liikaa. Siitä sen tietää. Ja kun se Lyrican avulla on enemmän syvää unta, virkistaa ihan eri lailla. Unilääkäri määräsi minulle Lyricaa 150 mg yöksi, voi nostaa 300:aankin. Nyt on 125 mg, auttaa ihan hyvin. Ehkä miehet isompina tarvitsevatkin isomman annoksen. Miksi haluaisit jonkun bentsotyyppisen unilääkkeen lisäksi? Unilääkärin mukaan niitä ei pidä käyttää, sillä ne tutkimusten mukaan vähentävät syvän unen minimiin, samoin REM-unen, ja lisäävät kevyttä S1 ja S2 unta. Doxal on parempi, jos vain auttaa, tai Triptyl. Niidenkin vaikutus tulee vasta parin viikon päästä.


    • jmgra

      viekkarit tulee 1-2 viikkoo ko lopettaa ja on ihan hirviät

    • lyricaa syövä

      Miten niin lääkäri kirjoitti tarvittaessa? Se on lääke jota on syötävä säännöllisesti eikä ole uneen auttavaa. tuo lääke on tarkoitettu epilepsiaan ja kipukynnyksen nostoon eli auttaa kovissa kiputiloissa. Sitä lääkettä kun ei voi edes lopettaa yhtäkkiä koska sivuoireet ovat varsin huomattavat. Herää kysymys lääkärin ammattitaidosta tuossa vaiheessa....

    • Joo, tulihan ne viekkarit viiveellä. Tosin Voxran kanssa. Molemmat on lopetettu. Olo oli kuin monen päivän pahassa krapulassa. Ilman Diapamia en olisi kestänyt. Nyt jo helpottaa. En vaan ymmärrä, mikä minulle sopii. Ehkä painotan psykiatrilleni unipuolta jättäen mielialalääkkeet mahdollisimman vähiin, jos ollenkaan. Hyvä uni tuo myös hyvän mielen. Se on koettu.

      • Emmiina62

        Onko siulla kokeiltu väsyttävää masennuslääke Azonaa? Sen pitäisi hyvin auttaa uneen. Kyllä Lyricaa määrää ihan unilääkärit ja heidän mukaan se nimen omaan lisää syvää unta ja vähentää heräilyjä. Jos nukut klo 22 - 04, se on ihan tarpeeksi. Iän myötäkin unen tarve vähenee. Älä stressaa siitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1735
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1352
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1179
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      979
    7. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      953
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      819
    Aihe