Niin hankalaa, niin hankalaa

sirpaleonnea

Olen vuoden ajan ollut kiinnostunut eräästä miehestä. Juttu lähti alkuun yhden illan jutusta, joita meillä on sen jälkeen ollut useampiakin. Olemme pitäneet yhteyttä Facebookissa jutellen melko paljon, vaikkakin joskus yhteydenpidossa on ollut taukoja. Olemme aloittaneet keskusteluja vuorotellen ja tuntuu, että mies tykkää jutella kanssani.

Aluksi en tiennyt, mitä haluan miehestä. Pelkkä seksi kävi minulle vallan mainiosti, koska en kokenut miehen olevan poikaystävämateriaalia. Seksi on intohimoista ja molemmat nautimme siitä. Tykkäämme olla lähekkäin ja höpistä niitä näitä seuraavana aamuna.

Tiedän, että mies on ollut myös kiinnostunut minusta. Melkein heti alussa hän kysyi, mitä haluan hänestä. En silloin osannut vastata kysymykseen. Mies oli pleijeri. Hän ei itsekään tiennyt, halusiko minusta muuta kuin panoseuraa. Kesä meni ilman yhteydenpitoa, koska minua kyllästytti hänen toimintansa.

Syksyllä aloimme taas juttelemaan netissä. Keskusteltiin paljon kaikesta, muttei meistä. Juttu jatkui seksin merkeissä ja netissä jutellessa. Tavallaan se oli molemmille ok. En edelleenkään ollut varma, mitä haluan tai mitä mies haluaa. Jälkeenpäin sain kuulla, että hän tykkää minusta. On tykkännyt jo kauan, muttei taida pystyä sitoutumaan heti. Annoin aikaa. En vaatinut mieheltä mitään. Juttu jatkui samalla tavalla kuin ennen eli seksin parissa. Jos olimme jossain samaan aikaan juhlimassa, molemmat tiesivät heti etukäteen, miten ilta tulisi päätymään. Jomman kumman luokse siis. Se oli jollakin tavalla jännittävää ja intohimoista. Tavallaan nautin tästä suunnattomasti.

Olen kuitenkin rakastunut tähän mieheen. Haluaisin saada hänet itselleni. Olen kuitenkin odottanut jo kauan. Lopetin aloitteellisen yhteydenpidon. Mies on ollut nyt se aloitteellinen osapuoli. En halua olla yhteydessä tai jatkaa samalla tavalla, koska ei tilanne tulee muuttumaan koskaan muuten. Mies saa jatkaa kissa- ja hiirileikkiä. En halua olla enää hänelle itsestäänselvyys. Mies tykkää minusta, mutta vakiintuminen on hankalaa.

En aio enää jatka tätä. Seksiä en siltikään haluaisi lopettaa. En pysty vastustamaan tätä miestä.

Mitä mieltä olette tilanteestani? Pitäisikö antaa miehen vaan olla? Huomaisiko hän sen jälkeen, mitä on menettänyt? Mitä ylipäänsä tekisitte tilanteessani?

5

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+17

vai että oikee rakastunut?

miehelle ei olis vakiintumisessa ongelmia jos sitä oikeasti SINUN kanssa haluais. vaan kun ei halua.

mitä sä kuvittelet yhenyön jutuista seuraavan? panokaveri sä sille vain olet, ja se mukava jutustelua ja "mä tykkään susta" -lässytykset ovat pelkkiä peliliikkeitä pitää sut varmana panona. hyvin näyttää toimivan

hahhahahahh

• no nyt...

Mun on pakko kysyä, että on kyseessä JR Helsingistä? 39-vuotias.

• Ap-

Ei tosiaankaan. Aika rutkasti nuorempia tapauksia olemme.

• toinenkinnn

Voi sentään, olen hiukan samanlaisessa tilanteessa. Tosin meidän juttu on jatkunut vasta muutaman kuukauden. Mutta tunteesi miestä kohtaan kuulostavat tutuilta.

Olet mielestäni pelannut hyvin, jos olet antanut aikaa ja ollut kärsivällinen etkä ole tyrkyttänyt seuraasi miehelle aina väkisin. Ja jos mies ei ole valmis sitoutumaan, ei asialle oikein mahda mitään. (voin sanoa kokemuksesta, että semmoisesta ei seuraa hyvää.) Jos mies epäröi sitoutumisen kanssa, niin hänen mielensä ei välttämättä tule muuttumaan koskaan. Mies pysyy ikuisesti vapaudenkaipuisena sinkkuna tai vaikka alkaisi seurustelemaan, hetken päästä ahdistus valtaisi mielen ja hän lähtisi pakoon. Näin minulle kävi erään miehen kanssa tässä aikoinaan, joka sanoi jatkuvasti tykkäävänsä minusta, mutta ei ollut valmis sitoutumaan.

Sinulla on selkeästi tunteita miestä kohtaan ja helposti satutat itseäsi pelaamalla hänen peliään. Neuvoisin sinua tapailemaan muita miehiä ja yrittää suhtautua häneen vähemmän kiintymyksellä. Yritä katsoa ympärillesi ja selvittää, mitä muuta elämällä on tarjota sinulle. Mies varmasti tykkää sinusta kuten on sanonut. Mutta mikäli hänelle on vapaus noin tärkeää, niin ei hän siitä varmasti hevillä luovu. Luulisi, että viimeistään siinä vaiheessa, jos mies huomaa, että sinulla on muitakin ottajia, hänellä herää saalistusvietti ja haluaa saada sinut itselleen, jos välittää sinusta.
      Ja jos saat itsesi jotenkin unohtamaan tunteesi miestä kohtaan, voittehan te tapailla seksin merkeissä jatkossakin. Yleensä se ei vain helposti onnistu. Taistelen itsekin samojen tuntemusten kanssa ja haluaisin antaa miehen mennä menojaan, koska sattuu. Mutta seksi on loistavaa, enkä haluaisi luopua siitä. Joten työstän tässä parhaillaan tuntemuksiani miestä kohtaan ja yritän asennoitua niin, että emme edes sopisi yhteen tosiasiassa ja tunteet häntä kohtaan ovat syntyneet ainoastaan seksin takia, koska naisille käy usein niin. Jos emme olisi harrastaneet seksiä, en olisi niin kiintynyt häneen. Vaikea yhtälö.

Tsemppiä sinulle joka tapauksessa ! Älä riko itseäsi :)

• Ap-

Tein oman siirtoni ja poistin hänet puhelimesta sekä Facebookista. Saas nähdä, miten mies reagoi. Varmaan melko hämmentyneet fiilikset, sillä vietimme edellisen yön yhdessä. Mukavaa oli kaikin puolin. Mies ei todellakaan olisi osannut varmaan odottaa tällaista. Ehkä ymmärtää, etten ole mikään itsestäänselvyys. Jossei miehestä kuulu mitään, annan jutun olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe