Hei!
Tietäisiköhän joku nettikauppaa, jonka kautta voisi tilata itselleen Louis Vuitton replica laukkuja? Itse onnistuin löytämään muutaman nettikaupan, mutta valitettavasti ne eivät toimita laukkuja Suomeen. Olisin ikionnellinen, jos tälläinen firma löytyisi! Eniten kiinnostaisi Monogram Keepall -malliston laukku. Tällaisen olisin valmis ostamaankin, jos jollakin olisi myynnissä.
Ystävällisesti
Hanna
Louis Vuitton replica nettiliikkeestä?
34
20529
Vastaukset
- VanillaSky
Ainakin täältä pitäisi tilaaminen onnistua:
http://www.lushbags.com
Myös huuto.netissä on ollut myynnissä niin aitoja kuin feikkejä:
http://www.huuto.net
Helsingissä Ruuturouva-nimisestä liikkeestä saattaa myös löytyä [et kertonut missä asut].
Jos kiinnostaa tietää miten erottaa aidon väärennöksestä niin suosittelen näitä sivuja:
http://v4.livegate.net/omgoddess/ - Shmoy
Moi!
Hanna Meiltä löytyy Louis Vuitton Laukkuja !Olemme maahatuonti firma joka tuo kaikkia kivaa maahan.terveisin Hannu.Ps laita sähköpostia jos kiinostaa niin voin laitta sinulla kuvia.- naomi
mikä se sellanen firma on? mäkin haluaisin niitä laukkuja... iso, halpa ja feikki. kiitooooos. eli miten niitä saa?
- Niko
Hei!! Huomasin että teillä olisi louis vuiton laukkuja?? pitääkö paikkansa?? laittakaa mailii [email protected]
- satu06
Hei!
Voisitko laittaa mullekin tietojasi josta saisi ostaa näitä LVlaukkuja! Kiitos :) - mingala
satu06 kirjoitti:
Hei!
Voisitko laittaa mullekin tietojasi josta saisi ostaa näitä LVlaukkuja! Kiitos :)mullekin mailia niistä laukuista; [email protected]
- hemi
mingala kirjoitti:
mullekin mailia niistä laukuista; [email protected]
Hei, mullekkin heti infoo noista LV laukuista..olen erittäin kiinnostunut!!
Mailata voi [email protected]
Suuret kiitokset etukäteen!! - laukut
vieläkö teillä on niitä laukkuja ??
- marikinnari
lähetä sähköpostisi ? minkälaisia laukkuja ? paljonko maksaa ?
- ajammaja
Heippa!Voisitko lähettää minullekin tietoa teidän firmasta ja LV laukuista???
[email protected] - KKATA^^
MOI!
Saisinko minäkin mahdollisesti kuvia laukuista s-postiin. osoite on [email protected] KIITOS ETUKÄTEEN! - Brennan heart
Minuakin kiinnostaisi kovasti nuo Louis Vuittonin laukut ! minkä hintaisia ? voisitko laittaa kuvia sähköpostiini? [email protected]
- verskukersku
marikinnari kirjoitti:
lähetä sähköpostisi ? minkälaisia laukkuja ? paljonko maksaa ?
marimekon laukut on kivoja
www.marimekko.fi
sieltä löytää ja varmasti olette kuulleetki
ne on ihanan yksinkertasia
yksinkertasen värisiä
hinta noin 70 e - =)
oisko mitää sivuja josta vois ostaa lv uikkareita
- marimar1
hei laitatko viestin sivusta, kiinnostaa
- yyyy
mullekkin voisit laittaa:) olen tosi kiinnostunut lv laukuista, erityisesti speedy canvasista:) minkäs hintasii muuten?:)
- nipenakka
minulle myös voisi laittaa tietoa noista laukuista, varsinkin speedyt kiinnostaa:) [email protected]
- maija2222
löysin sattumalta tällaisen sivun joka myy feikkejä ja toimittaa ilman postimaksua maailmanlaajuisesti.
http://www.mypurseworld.com/shop/home.php - ninas
mullekki niit kuvia ja tietoja louis vuittoneista;D! [email protected]
- Mallymellooni
Ettekö te tajua, että kopion erottaa kilometrin päästä. Feikkilaukun kantaja on idiootti, koska:
raukka haluaa omistaa kalliin laukun, mutta siihen ei ole varaa; tukee kopion ostamalla rikollisuutta ja antaa itsestään todella säälittävän kuvan.
Ostakaa aitoja, jos haluatte sellaisen laukun. Mitä te sillä halvalla kopiolla teette? Ette voi sen kanssa edes Pariisiin matkustaa tai saatte sakot.- alvariylväri
Todellakin säälittävää ostaa kopiolaukku, ihmiset jotka vuittonin tietää erottavat kopiot jo kaukaa.
Feikit ei patinoidu nahaltaan kuten aidot, kangas on ihan erilaista. Yksityiskohtaiset niitit ja muut vastaavat ovat kopioissa aivan erilaiset..
Miksi maksaisit kopiosta satasen jos sillä saat joltain muulta merkiltä ihan kohtuu upean laukun ?
Kopiolla saat vain naurut etkä todellakaan huijaa sillä ketään. Arvostus nolla mikäli kannat feikkiä.
Osta ennemmin aito huuto.netistä tai elä ilman, jos ei raha riitä.
Halvan kopion erottaa helposti myös siitä, että leikkaavat LV logon monogrammeissa poikki, oikeassa laukussa näin ei tapahdu koskaan.
Myös monogrammi kuvio vastakkaisella sivulla pitäisi olla väärinpäin, kopioissa näin ei ole. - cristalis
alvariylväri kirjoitti:
Todellakin säälittävää ostaa kopiolaukku, ihmiset jotka vuittonin tietää erottavat kopiot jo kaukaa.
Feikit ei patinoidu nahaltaan kuten aidot, kangas on ihan erilaista. Yksityiskohtaiset niitit ja muut vastaavat ovat kopioissa aivan erilaiset..
Miksi maksaisit kopiosta satasen jos sillä saat joltain muulta merkiltä ihan kohtuu upean laukun ?
Kopiolla saat vain naurut etkä todellakaan huijaa sillä ketään. Arvostus nolla mikäli kannat feikkiä.
Osta ennemmin aito huuto.netistä tai elä ilman, jos ei raha riitä.
Halvan kopion erottaa helposti myös siitä, että leikkaavat LV logon monogrammeissa poikki, oikeassa laukussa näin ei tapahdu koskaan.
Myös monogrammi kuvio vastakkaisella sivulla pitäisi olla väärinpäin, kopioissa näin ei ole.Sinuna en kopioita moittisi jopa rikkailla julkkiksilla on kopioita eikä nekään vtu oo saanu mitään sakkoja! Mikä järki maksaa monta tonnii ihan saman näkösentä laukusta kun kopion saa alle 100e. ja ps tuskin oot itekkään ihan miljonääri jolla on rahaa osta aitoi louis vuittoneita, chanellia, dolce ja gabbanaa, diorii yms.
- LV sales
Minä törmäsin tähän linkkiin ja itse juuri aloitinkin keskustelun (en huomannut tät), että onko kukaan testannut tätä verkkokauppaa. Anyone?
- LV sales
...unohtui tuo itse linkki tuohon verkkokauppaan... :)
http://www.lvaoutlet.com/web/index.php?main_page=login
- Laukkuja
Minäkin olen kiinnostunut [email protected]
- Anonyymi
Mä ostin aitona Louis Vuitton pochette metis laukun, joka osoittautui todella hyväksi feikiksi. . En itse edes tajunnut eroa, vaikka omistan aitoja laukkuja useamman, eli kyseessä _oikeasti_ hyvä replica, eikä halvan näköinen Turkin tuliainen. Ostin aidon, enkä raski heittää hienoa laukkua roskikseen vaikka varmasti pitäisi. Mikäli joku haluaa tälläisen ihanuuden omakseen, niin laittakaa alle mailiosoite, niin laitan viestiä kiinnostuneille :).
- Anonyymi
Moikka, me toimitamme suomeen, Louis, gucci ja paljon muutakin merkki, laukkuja, kenki ja vaateita. Ota yhteyttä whatsappiin 38349311705
- Anonyymi
Ei tuollaiseen numeroon voi lähettää Whats uppia. Olisin kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136