Louis Vuitton replica nettiliikkeestä?

Hanna_

Hei!

Tietäisiköhän joku nettikauppaa, jonka kautta voisi tilata itselleen Louis Vuitton replica laukkuja? Itse onnistuin löytämään muutaman nettikaupan, mutta valitettavasti ne eivät toimita laukkuja Suomeen. Olisin ikionnellinen, jos tälläinen firma löytyisi! Eniten kiinnostaisi Monogram Keepall -malliston laukku. Tällaisen olisin valmis ostamaankin, jos jollakin olisi myynnissä.

Ystävällisesti

Hanna

34

20005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VanillaSky

      Ainakin täältä pitäisi tilaaminen onnistua:

      http://www.lushbags.com

      Myös huuto.netissä on ollut myynnissä niin aitoja kuin feikkejä:

      http://www.huuto.net

      Helsingissä Ruuturouva-nimisestä liikkeestä saattaa myös löytyä [et kertonut missä asut].

      Jos kiinnostaa tietää miten erottaa aidon väärennöksestä niin suosittelen näitä sivuja:

      http://v4.livegate.net/omgoddess/

    • Shmoy

      Moi!
      Hanna Meiltä löytyy Louis Vuitton Laukkuja !Olemme maahatuonti firma joka tuo kaikkia kivaa maahan.terveisin Hannu.Ps laita sähköpostia jos kiinostaa niin voin laitta sinulla kuvia.

      • naomi

        mikä se sellanen firma on? mäkin haluaisin niitä laukkuja... iso, halpa ja feikki. kiitooooos. eli miten niitä saa?


      • Niko

        Hei!! Huomasin että teillä olisi louis vuiton laukkuja?? pitääkö paikkansa?? laittakaa mailii [email protected]


      • satu06

        Hei!

        Voisitko laittaa mullekin tietojasi josta saisi ostaa näitä LVlaukkuja! Kiitos :)


      • mingala
        satu06 kirjoitti:

        Hei!

        Voisitko laittaa mullekin tietojasi josta saisi ostaa näitä LVlaukkuja! Kiitos :)

        mullekin mailia niistä laukuista; [email protected]


      • hemi
        mingala kirjoitti:

        mullekin mailia niistä laukuista; [email protected]

        Hei, mullekkin heti infoo noista LV laukuista..olen erittäin kiinnostunut!!
        Mailata voi [email protected]

        Suuret kiitokset etukäteen!!


      • eeva1234

      • laukut

        vieläkö teillä on niitä laukkuja ??


      • tahtoo laukkuja

      • marikinnari

        lähetä sähköpostisi ? minkälaisia laukkuja ? paljonko maksaa ?


      • ajammaja

        Heippa!Voisitko lähettää minullekin tietoa teidän firmasta ja LV laukuista???
        [email protected]


      • KKATA^^

        MOI!

        Saisinko minäkin mahdollisesti kuvia laukuista s-postiin. osoite on [email protected] KIITOS ETUKÄTEEN!


      • Brennan heart

        Minuakin kiinnostaisi kovasti nuo Louis Vuittonin laukut ! minkä hintaisia ? voisitko laittaa kuvia sähköpostiini? [email protected]


      • platina80

      • verskukersku
        marikinnari kirjoitti:

        lähetä sähköpostisi ? minkälaisia laukkuja ? paljonko maksaa ?

        marimekon laukut on kivoja
        www.marimekko.fi
        sieltä löytää ja varmasti olette kuulleetki

        ne on ihanan yksinkertasia
        yksinkertasen värisiä

        hinta noin 70 e


      • ####

      • =)

        oisko mitää sivuja josta vois ostaa lv uikkareita


      • marimar1

        hei laitatko viestin sivusta, kiinnostaa


      • Anonyymi

    • yyyy

      mullekkin voisit laittaa:) olen tosi kiinnostunut lv laukuista, erityisesti speedy canvasista:) minkäs hintasii muuten?:)

      • nipenakka

        minulle myös voisi laittaa tietoa noista laukuista, varsinkin speedyt kiinnostaa:) [email protected]


    • maija2222
    • ninas
    • Mallymellooni

      Ettekö te tajua, että kopion erottaa kilometrin päästä. Feikkilaukun kantaja on idiootti, koska:
      raukka haluaa omistaa kalliin laukun, mutta siihen ei ole varaa; tukee kopion ostamalla rikollisuutta ja antaa itsestään todella säälittävän kuvan.

      Ostakaa aitoja, jos haluatte sellaisen laukun. Mitä te sillä halvalla kopiolla teette? Ette voi sen kanssa edes Pariisiin matkustaa tai saatte sakot.

      • alvariylväri

        Todellakin säälittävää ostaa kopiolaukku, ihmiset jotka vuittonin tietää erottavat kopiot jo kaukaa.
        Feikit ei patinoidu nahaltaan kuten aidot, kangas on ihan erilaista. Yksityiskohtaiset niitit ja muut vastaavat ovat kopioissa aivan erilaiset..
        Miksi maksaisit kopiosta satasen jos sillä saat joltain muulta merkiltä ihan kohtuu upean laukun ?
        Kopiolla saat vain naurut etkä todellakaan huijaa sillä ketään. Arvostus nolla mikäli kannat feikkiä.
        Osta ennemmin aito huuto.netistä tai elä ilman, jos ei raha riitä.

        Halvan kopion erottaa helposti myös siitä, että leikkaavat LV logon monogrammeissa poikki, oikeassa laukussa näin ei tapahdu koskaan.
        Myös monogrammi kuvio vastakkaisella sivulla pitäisi olla väärinpäin, kopioissa näin ei ole.


      • cristalis
        alvariylväri kirjoitti:

        Todellakin säälittävää ostaa kopiolaukku, ihmiset jotka vuittonin tietää erottavat kopiot jo kaukaa.
        Feikit ei patinoidu nahaltaan kuten aidot, kangas on ihan erilaista. Yksityiskohtaiset niitit ja muut vastaavat ovat kopioissa aivan erilaiset..
        Miksi maksaisit kopiosta satasen jos sillä saat joltain muulta merkiltä ihan kohtuu upean laukun ?
        Kopiolla saat vain naurut etkä todellakaan huijaa sillä ketään. Arvostus nolla mikäli kannat feikkiä.
        Osta ennemmin aito huuto.netistä tai elä ilman, jos ei raha riitä.

        Halvan kopion erottaa helposti myös siitä, että leikkaavat LV logon monogrammeissa poikki, oikeassa laukussa näin ei tapahdu koskaan.
        Myös monogrammi kuvio vastakkaisella sivulla pitäisi olla väärinpäin, kopioissa näin ei ole.

        Sinuna en kopioita moittisi jopa rikkailla julkkiksilla on kopioita eikä nekään vtu oo saanu mitään sakkoja! Mikä järki maksaa monta tonnii ihan saman näkösentä laukusta kun kopion saa alle 100e. ja ps tuskin oot itekkään ihan miljonääri jolla on rahaa osta aitoi louis vuittoneita, chanellia, dolce ja gabbanaa, diorii yms.


    • LV sales

      Minä törmäsin tähän linkkiin ja itse juuri aloitinkin keskustelun (en huomannut tät), että onko kukaan testannut tätä verkkokauppaa. Anyone?

    • Laukkuja
    • Anonyymi

      Mä ostin aitona Louis Vuitton pochette metis laukun, joka osoittautui todella hyväksi feikiksi. . En itse edes tajunnut eroa, vaikka omistan aitoja laukkuja useamman, eli kyseessä _oikeasti_ hyvä replica, eikä halvan näköinen Turkin tuliainen. Ostin aidon, enkä raski heittää hienoa laukkua roskikseen vaikka varmasti pitäisi. Mikäli joku haluaa tälläisen ihanuuden omakseen, niin laittakaa alle mailiosoite, niin laitan viestiä kiinnostuneille :).

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Moikka, me toimitamme suomeen, Louis, gucci ja paljon muutakin merkki, laukkuja, kenki ja vaateita. Ota yhteyttä whatsappiin 38349311705

      • Anonyymi

        Ei tuollaiseen numeroon voi lähettää Whats uppia. Olisin kiinnostunut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe