Olen 20 kymppinen ujo nainen. Ja en ole edes koskaan suudellut ketään miestä. Olen jo tosi epätoivonen kun ei kukaan ole edes yrittänyt isketä mua vaikka en minä mielestäni ruma ole ja tutut ovat jopa kehuneet kauniiksi. En edes tiedä misssä muualla kuin baarissa voi miehiin tutustua. Koulunkin voi sulkea pois kun siellä on vain tyttöjä. En minä yhden illan suhdetta hae. Olen huomannut että kyllä miehet kiinittävät huomiota minuun mutta siihen se sitten jääkin. Enkä netistäkään viiti hakea. Tiedän että tästä asiasta on keskusteltu paljon. Mutta voisitteko silti antaa minulle vielä toivoa
ikuinen sinkku?
6
1442
Vastaukset
- sellasta se on
Terve vaan sullekkin,sellasta tää elämä näkyy olevan.Olen tosin suudellut ja kaikkee, mut sänkyyn asti en ole mennyt. En tiijä miks kait sitä odottaa sitä oikeaa ; ( t:mies 30v
- Minä
Nyt kuule sä joudut ottaa ittees niskasta kiinni jos jotain säpinää haluut..Kukaan ei ensinnäkään sua ainakaan kotoa tuu hakemaan!!Alota uus harrastus, mene kavereiden kanssa uusiin mestoihin missä yleensä ette käy jne.Ja siellä baarissa meet vaan jutusteleen, eiköhän ne miehet aika nopeena häivy jos niitä ei kiinnosta.Tsemppiä, samassa veneessä ollaan!
- m27
tiedän mitä tarkoitat. Tiedän naisia, jotka ovat oikeasti varsin namun näköisiä niin kasvoiltaan kuin vartaloltaa, mutta jostain syystä eivät vaan kiinnosta miehiä. Itse, kun tunnen ko. naiset (muussa kuin romattisesta tai seksuaalisesta yhteydestä), en voi tätä ymmärtää; ainakin minä olisin heidän vietävissä, mikäli suhteemme olisi jotain muuta kuin pelkästään sukupuoletonta ystävyyttä.
On myös olemassa miehiä, jotka lienevät OK näköisiä ja käytökseltään moitteettomia, mutta joilta puuttuu jokin kemiallinen juttu, mitä voisi sanoa seksuaaliseksi tai sukupuoliseksi vetovoimaksi.
Se onkin sitten toinen juttu, mitä tämä vetovoima oikein on, mistä se tulee ja miten sen saa, vai voiko sitä saada jos sitä ei ole. - juup
ei kelpaa ei, oon 19v. En oo ujo mutta en tajua!
- Lässyn lässyn
Ikävä töräyttää karu totuus jälleen kerran, mutta elämä ei kestä ikuisesti. Vaikka jäisitkin sinkuksi ei se kestä ikuisesti. Vielä ei ole keksitty keinoa ihmisen eliniän pidentämiseen joten ei kannata murehtia että jää "ikuiseksi sinkuksi", koska se ei yksinkertaisesti ole mahdollista.
- kohtalotoveri (m27)
...ei siinä varmaan ainakaan enään mitään menetä?
Ja toivottavasti sinua vähän lohduttaa niin kerron tässä, että minullakin on ensisuudelma kokematta.
Ja koita keksiä itsellesi jokin uusi harrastus - niiden mukana saattaa onnistaa:)-"kaveruusalulla"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032