Kysymys rekisteröityneille

sykiatrii-dazzuu

Kuinka suuri kynnys sinulle olisi laittaa oma kuva omalle sivullesi?

Mikä näistä voisi olla suurin syy että et sitä tee:

1. Olet ruma

2. Pelkäät että joku tunnistaa

3. Et koe tarvetta näyttää kasvojasi toisille nettiselaajille

23

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dogtor.

      ujo arka ja ahdistunut.

      • sykiatrii-dazzuu

        Selvä, mutta ethän sinä edes ole rekisteröitynyt kirjoittaja.


      • tohtori penaali
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        Selvä, mutta ethän sinä edes ole rekisteröitynyt kirjoittaja.

        Toi kommentti oikeesti vaati korkean tason älyä:D


      • sykiatrii-dazzuu
        tohtori penaali kirjoitti:

        Toi kommentti oikeesti vaati korkean tason älyä:D

        Olet ihan oikeassa.

        Tai voi olla, että ujous, arkuus ja ahdistus ovat syitä miksi vain harvat rekisteröityneet laittavat kuvansa näkyville.


      • tohtori penaali
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa.

        Tai voi olla, että ujous, arkuus ja ahdistus ovat syitä miksi vain harvat rekisteröityneet laittavat kuvansa näkyville.

        Veikkaan, että se ei vaan muuten huvita. Täälläkin saitilla on niin mahoton määrä kaheleita, että ne osaa luoda kuvia muista kirjoittajista korviensa välissä.

        Työniloa! Meen avamaan oman praktiikkani.


      • sykiatrii-dazzuu
        tohtori penaali kirjoitti:

        Veikkaan, että se ei vaan muuten huvita. Täälläkin saitilla on niin mahoton määrä kaheleita, että ne osaa luoda kuvia muista kirjoittajista korviensa välissä.

        Työniloa! Meen avamaan oman praktiikkani.

        Hyvää päivänjatkoa myös sinulle.


    • Lindgren kuittaa.

      Lindgren kuittaa.

    • Lindgren1

      Hyvää päivänjatkoa myös sinulle.

    • ei rekattu

      Ulkonäkö kysymys.

      Mikäli nainen on hyvännäköinen niin varmasti laittaa kuvansa näkyviin.

    • eikuuluteille

      En halua palstalaisista live-seuraa, riittää pelkkä keskusteluseura, siksi en laita kuvaa.

    • lifemocker

      jaa ei mulla ole mitään esteitä taikka pelkoja

    • Mä en hyödy siitä mitään.

    • Palaan tähän mysteeriin heti sen jälkeen, kun tiedän miksi jotkut eivät hanki rekisteröityä nimimerkkiä, vaan kirjoittavat puskista.

    • ccvfdrffggttree

      Kelpaisko syyksi ihan vaan ennakointi ja laiskuus. Joskus vierailut tällä loppuu niin ei tartte miettiä jääkö nikki roikkuun jonnekkin epämääräisyyteen.

    • mautonta

      s24:lle kirjoittaminen ei olisi mikään meriitti. Häpeäisin, jos joku tuttu tietäisi, että kirjoitan tänne.Vähän sama kuin julistaisi ilmoitustaululla tilaavansa seiskaa (siihen en sentään ole vielä syyllistynyt).

      • Älä suotta häpeä, kaikki kaverisi on jo täällä


      • mautonta
        runontaja kirjoitti:

        Älä suotta häpeä, kaikki kaverisi on jo täällä

        Eipä taida olla. Kavereista ei niin väliä, mutta työkaverit olisivat pahempi juttu.


      • mautonta kirjoitti:

        Eipä taida olla. Kavereista ei niin väliä, mutta työkaverit olisivat pahempi juttu.

        Silloin työkaverisi ovat myös täällä, eivät muuten saisi tietää.


    • ohikulkija mä vaan

      Ei mikään noista.
      Olen liian hyvännäkönen ja rikas ollakseni täällä, enkä olekaan, kuin hetkittäin.

      Now you see me, now you don't

    • niin?

      En tiedä, mutta ainakaan suurimmat kerskailijat ja toisten halveksijat kuten esim. Ratikkakuski eivät uskalla laittaa naamaansa näkyviin.

    • "1. Olet ruma

      2. Pelkäät että joku tunnistaa

      3. Et koe tarvetta näyttää kasvojasi toisille nettiselaajille "

      -Ei mikään yllä mainituista. Kasvokuvakin oli vuosien ajan näkyvillä..aikansa kutakin...

    • Riku Rokuli

      Olen ruma ja pelkään ja en uskalla näyttää pärstääni eikä o habaakaan esiteltäväksi. Enkä viittinyt kirjautua tänään joten sori sori ja heippa...

    • sivuilleni? mutta mullahan on jo.

      mutta mikäli meinasit että noin yleisesti näyttämään niin hmm.. olen ruma, ehdottomasti. ei missään nimessä muita viimestä kahta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe