Kuinka suuri kynnys sinulle olisi laittaa oma kuva omalle sivullesi?
Mikä näistä voisi olla suurin syy että et sitä tee:
1. Olet ruma
2. Pelkäät että joku tunnistaa
3. Et koe tarvetta näyttää kasvojasi toisille nettiselaajille
Kysymys rekisteröityneille
23
109
Vastaukset
- dogtor.
ujo arka ja ahdistunut.
- sykiatrii-dazzuu
Selvä, mutta ethän sinä edes ole rekisteröitynyt kirjoittaja.
- tohtori penaali
sykiatrii-dazzuu kirjoitti:
Selvä, mutta ethän sinä edes ole rekisteröitynyt kirjoittaja.
Toi kommentti oikeesti vaati korkean tason älyä:D
- sykiatrii-dazzuu
tohtori penaali kirjoitti:
Toi kommentti oikeesti vaati korkean tason älyä:D
Olet ihan oikeassa.
Tai voi olla, että ujous, arkuus ja ahdistus ovat syitä miksi vain harvat rekisteröityneet laittavat kuvansa näkyville. - tohtori penaali
sykiatrii-dazzuu kirjoitti:
Olet ihan oikeassa.
Tai voi olla, että ujous, arkuus ja ahdistus ovat syitä miksi vain harvat rekisteröityneet laittavat kuvansa näkyville.Veikkaan, että se ei vaan muuten huvita. Täälläkin saitilla on niin mahoton määrä kaheleita, että ne osaa luoda kuvia muista kirjoittajista korviensa välissä.
Työniloa! Meen avamaan oman praktiikkani. - sykiatrii-dazzuu
tohtori penaali kirjoitti:
Veikkaan, että se ei vaan muuten huvita. Täälläkin saitilla on niin mahoton määrä kaheleita, että ne osaa luoda kuvia muista kirjoittajista korviensa välissä.
Työniloa! Meen avamaan oman praktiikkani.Hyvää päivänjatkoa myös sinulle.
- Lindgren kuittaa.
Lindgren kuittaa.
- Lindgren1
Hyvää päivänjatkoa myös sinulle.
- ei rekattu
Ulkonäkö kysymys.
Mikäli nainen on hyvännäköinen niin varmasti laittaa kuvansa näkyviin. - eikuuluteille
En halua palstalaisista live-seuraa, riittää pelkkä keskusteluseura, siksi en laita kuvaa.
- lifemocker
jaa ei mulla ole mitään esteitä taikka pelkoja
Mä en hyödy siitä mitään.
Palaan tähän mysteeriin heti sen jälkeen, kun tiedän miksi jotkut eivät hanki rekisteröityä nimimerkkiä, vaan kirjoittavat puskista.
- ccvfdrffggttree
Kelpaisko syyksi ihan vaan ennakointi ja laiskuus. Joskus vierailut tällä loppuu niin ei tartte miettiä jääkö nikki roikkuun jonnekkin epämääräisyyteen.
- mautonta
s24:lle kirjoittaminen ei olisi mikään meriitti. Häpeäisin, jos joku tuttu tietäisi, että kirjoitan tänne.Vähän sama kuin julistaisi ilmoitustaululla tilaavansa seiskaa (siihen en sentään ole vielä syyllistynyt).
- mautonta
runontaja kirjoitti:
Älä suotta häpeä, kaikki kaverisi on jo täällä
Eipä taida olla. Kavereista ei niin väliä, mutta työkaverit olisivat pahempi juttu.
mautonta kirjoitti:
Eipä taida olla. Kavereista ei niin väliä, mutta työkaverit olisivat pahempi juttu.
Silloin työkaverisi ovat myös täällä, eivät muuten saisi tietää.
- ohikulkija mä vaan
Ei mikään noista.
Olen liian hyvännäkönen ja rikas ollakseni täällä, enkä olekaan, kuin hetkittäin.
Now you see me, now you don't - niin?
En tiedä, mutta ainakaan suurimmat kerskailijat ja toisten halveksijat kuten esim. Ratikkakuski eivät uskalla laittaa naamaansa näkyviin.
"1. Olet ruma
2. Pelkäät että joku tunnistaa
3. Et koe tarvetta näyttää kasvojasi toisille nettiselaajille "
-Ei mikään yllä mainituista. Kasvokuvakin oli vuosien ajan näkyvillä..aikansa kutakin...- Riku Rokuli
Olen ruma ja pelkään ja en uskalla näyttää pärstääni eikä o habaakaan esiteltäväksi. Enkä viittinyt kirjautua tänään joten sori sori ja heippa...
sivuilleni? mutta mullahan on jo.
mutta mikäli meinasit että noin yleisesti näyttämään niin hmm.. olen ruma, ehdottomasti. ei missään nimessä muita viimestä kahta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603