Parran pituus ja partatrimmeri

fgddfsfssfdfsd

Olen vasta alkanut pitämään partaa, aiemmin olen ollut siloposkena jatkuvasti. Etsin nyt partatrimmeriä, koska saksilla on aika työlästä pitää parta sopivan lyhyenä.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/9551/dbjjx/Philips-QT4022-32-sankitrimmeri

Löysin tuollaisen tuotteen, jota ainakin jollain sivustolla kehuttiin aika paljon ja oli saanut lukuisia hyviä arvosteluja käyttäjältä. Ei ole hinnalla pilattu ja pystyy pesemään täysin, joten varmaankin helppo puhdistaa.

Tuo olisi siis selvä ostos muuten, mutta pisin asetus tuossa on 10mm. Minun on hankala arvioida kuinka pitkältä tuollainen parta kasvoillani näyttää. Kyseessä on nimenomaan sänkitrimmeri, mutta toisaalta mitään paksua partaa en edes halua. Minulla on kuitenkin vaaleat partakarvat, joten aivan olematon sänki ei juurikaan näy.

Mitä arviotte onko liian lyhyt maksimipituus vai ei? Onko suositella jotain vastaavaa tuotetta, jossa pidempiä asetuksia?

1

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska123451

      Ei todellakaan ole lyhyt tuo 10mm säätö. Voithan sinä nyt katsoa viivottimesta kuinka pitkä sentti on. Sen kasvattamiseen menee varmasti usealta kuukausi jos toinenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe