miten hakeutua töihin Englantiin?

tiltu

Onko kenelläkään kokemusta työskentelystä Englannissa? Tarvitsisin kielitaidon kohennusta uusien kokemusten kera ja ajattelin valmistumiseni, syksyllä tradenomiksi, jälkeen hakea töitä Englannista. Esim. hotellisiivousta tms. puoleksi vuodeksi.. Mistä saisin tietoa avoimista työpaikoista? Miten asumisjärjestelyjen yms. asioiden hoito? Pitäisikö etsiä vuokra-asunto.. ? Kiitos oikein kovasti jo etukäteen, jos jollakin on antaa ihan vaikka kokemusperäistä tietoa :)

10

1706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oslo

Moi Tiltu. Olen ajatellut ihan samaa kun sinä eli syksyllä Lontooseen. Ruotsinkieliset sivut svenskilondon.com on ollut ainakin vähän suuntaa antavia. Ajatus lähteä ilman varmaa työpaikkaa ja asuntoa on aika pelottava...

• Hartse

Mie siell T-5 byggellä olin -03.
        Kokolailla hyvä mesta.
        Tos on osoite, liity siihen yahoon sivuilta ja rupee postia tippuun ja voi kysellä kaikenlaista, vaikka treffeille jonkun kanss!
        Moi

• tapaps

tradenomi kun kerran olet.

• samalla asialla

1.Hae googlesta hakusanalla "työpaikat ulkomailla"
      2.Työvoimatoimiston sivulla(www.mol.fi)
      voi etsiä myös. Siellä
      on linkkejä muille työnhakusivuille samaten.
      3.Englantiin hotellityöhön helposti löytää tietoa
      www.alli.fi (Allianssien sivu). Allianssien kautta vain työnhaku tulee aika kalliiksi.
      Sinä maksat, ja he etsivät sinulle sopivan työn asuntoineen yleensä.

Tsemppiä hakuun!Ulkomaille kannattaa kuitenkin lähteä, se avartaa!Enkä suosittele aupair-hommia..

• werty

minä olen kanssa lähdössä englantiin töihin tai ainakin yrittämään jos niitä töitä saisi... on tullut jämähdettyä tänne ja nyt olisi jo aika lähteä pois... itse ajattelin vain mennä sinne ja ruveta kyselemään töitä, monet on sanout että niin saa töitä sieltäpäin.. tietysti turvallisinta olisi hakea paikka jo täältä suomesta käsin niin olisi kaikki valmiina... ja muutenkin yksin olisi varmaan aika outoa lähteä eri maahan tsompailemaan ilman mitään varmaa työpaikkaa... mutta mol.fi sivuilta löytyy aika hyvin työpaikkoja ja tietoa... ilmoittele milloin olisit lähdössä...

• ..ja googlella lisää

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=121&conference=4500000000000015&posting=22000000003877910

• international

Mulla olis yks kontakti, mitä kautta voisit hakee hotellityöhön jne jne.. mitenkähän saisin sen sähköpostin sulle asti?

• werty

mulle voisit ilmoittaa mitä kautta vois hakea töitä sieltäpäin...

sähköposti on [email protected]

• höh

live-in jobs tai hoteljobs googleen

• höh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      194
      2725
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      151
      2444
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1142
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1028
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      931
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      837
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      830
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      290
      801
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      796
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      728
    Aihe