muistakaa syödä aamupala

mun vinkki

kun laihdutatte. Aamupala on päivän tärkein ateria. Aineenvaihdunta toimii paremmin jos laihduttaa ja syö aamulla. Itse treenaan aina aamusin ja syön aamupalan. Keho varastoi rasvaa jos ei syö ja sittten lihoo, tyhjällä vatsalla treenaamisesta ei ole pahemmin hyötyä.

10

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesä2013

en syö koskaan aamupalaa

• Chronon kanssa

Ja olet varmaan aika lihava?

• luonnonmukainen tapa

Laihduttajan pitää käyttää elimistöön varastoitunutta energiaa jotta laihtuisi ja aamulla se toimii parhaiten ilman näläntunnetta. Kun syö mahdollisimman kevyesti herättyä, niin ruuansulatukselle jää aikaa käsitellä varastoja. Sen huomaa siitäkin, että vatsa alkaa toimia ilman mitään poppaskonsteja.

Kevyttä työtä tekevä pärjää ilman aamiaista ja lounasta iltapäivään saakka. Ehkä ei sovi kaikille, mutta ainakin jos on hidas ruuansulatus, kannattaa kokeilla.

• mies laihduttaja

Mä treenaan aamuisin aina. Syön jugurtin, ruisleipää pari siivua ja banaanin. Ei siinä muuta tarvita. Sitten treenien jälkeen teen safkaa. Kyllä aineenvaihdunta toimii paremmin jos syö aamulla. Jos laihduttaa niin pitää syödä säännöllisesti 4-5 kertaa päivässä. Pieniä annoksia niin ei tule sitä nälän tunnetta sitten. Liikaa ei kananta syödä. Itse oon laihtunut jotain 23 kg eikä ole yöllä esim tullut nälkä kun päivän mittaan syö 4 tunnin välein.

• väärä tulkinta

Olen kyllä huomannut, että lihavat syövät usein töissä todella pieniä aterioita. Kaikki oikein kehuvat, kuinka eivät koskaan syö aamupalaa, koska se ei maistu. Illalla sitten vedetään 1700 kcal rullakebab tai 2000 kcal pizza sen kaiken näläntunteen taltuttamiseksi. Iltapalaksi 10 palaa leipää jotta varmasti jaksaa seuraavaan puoleen päivään. Elimistö tulkitsee, että on varastoitava ruokaa pahan päivän varalle.

Suurin osa lihavista varmasti laihtuisi, jos söisi kunnon aamupalan ja lounaan. Tämän jälkeen loppupäivän ateriat voisi ottaa kevyemmin. Syömättä ei todellakaan laihdu, ja usein lihavilla on ateriarytmi aivan päin prinkkalaa. Eihän kukaan nyt tuolla tavalla laihdu.

• liikkuja36

Niin just. Töiden jälkeen monet syö mahan ihan täyteen ja sit loppu ilta meneekin sohvalla kun ei jaksa tehdä mitään. Sit ihmetellään kun paino nousee.

• laihtunut....

Aamupalaa tottakai!! Aamu puuro on pakko saada ja kahvia pari kupillista, sitten kuntopyörällä tunti puolitoista näin pakkasilla,sen jälkeen suihkuun ja proteiinipitoista sapuskaa..

• ei aamupalaa

En koskaan syö aamupalaa ja syön vain kahdesti päivässä, olen laihtunut 9kg ja en ole koskaan ollut näin solakassa ja hyvässä kunnossa, hauiskin jo erottuu vaikka treenaan aika vähän ;) se on hölmöjen harhaa että aamupala tai jatkuvasti ruuan lappaaminen kiihdyttäisi aineenvaihduntaa

• VP?

Jaahas, en usko alkuunkaan että joku pärjäis syömällä kaksi kertaa päivässä! Miettikää nyt vähän. Taitaa olla niin, että et laske syömiseksi kahvin/teen kanssa syötyä ja seisovilleen syötyä ruuaksi. Jos et syö riittävästi proteiinia, niin mikä lie rasvapallero sieltä hauiksesta piukottaa.

• mun vinkki

Kovaa treenaavat syö aamulla että jaksavat. Kunnon bodaajat syö yölläkin että lihakset kasvaa ja ettei tule takapakkia. Kyllä laihduttajan on parempi syödä se aamupala koska yölläkin kuluu nukkuessa kaloreita. itse herään 8 aikaan, syön aamupalan ja puol 10 lähen salille treenaamaan. Oon nyt työtön niin mulla on tällänen aikataulu. Jos menisin aamulla töihin niin söisin aamupalan, sitten lounas, välipala. Töiden jälkeen söisin kans jotain ja sit menin treenaamaan ja illalla kevyt iltapala niin jaksaa sitten hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60