hei...haluaisin olla japanilainen/kiinalainen/korealainen. ehkä enite korealaine. ok asiaan eli totaa...miten voisin meikata itteni näyttämään "korealaiselta"?? haluaisin "viirut" silmät ja täydellisen ihon..millä aineella ne peittävät ihohuokoset ja saavat täydellisen ihon.? ja olisiko mitään pysyvää keinoa saada sellaiset silmät? kertokaa mule?:) nii ja jos tiiätte nii miten ne hoitavat ihoaan, se kun onm nii täydelline?
lukekaa tämä:) meikkaus
6
471
Vastaukset
- steffy1
nytt joku vastaa.
- mitä viTTua?
suosittelisin olemaan sitä mitä olet eli suomalainen.
jos nyt pakko alkaa olemaan wannabe japanese niin ei kyllä hymyilytä ketään oikeasti aasialaista ihmistä tuollainen pelleily. youtubesta silmämeikki videoita löytyy kun kirjoitat "japanese eye make up tutorial" ja ei, et saa sellaisia silmiä pysyvästi, koska ET OLE AASIALAINEN.
http://coffretdemaquillage.blogspot.fi/2009/03/miten-japanilainen-meikkaa.html tuolta näet miten japanilaiset meikkaavat ja hoitavat ihoansa. ole hyvä.
toivottavasti tajuat olla ylpeä siitä mitä olet, etkä ala väkisin muuttamaan itseäsi joksikin mitä et yksinkertaisesti ole.
mieti jos suomalaiset ihmiset jotka haluaisivat olla tummaihoisia, maalaisivat ruskealla maalilla ihoansa? tummat ottaisivat sen varmasti loukkauksena enemmän kuin imartelevana eleenä.... - steffy1
kiitos viestistäsi. haluan omistaa aasialaiset silmät, minkä sille mahdan. mutta ei se kuitenkaan ihan sama asia ole, että maalaisin ihoni ruskeaksi, jos meikkaan kuten he, sillä meikkityylini ei ole loukkaava. jotkut haluavat isot silmät, yhtä lailla minä pienemmät
- steffy1
lisäykseksi että en kuitenkaan ole kotoisin suomesta, mutta kuitenkin se nyt ei ollut oleellista:) siksi minun on helpompi meikata noin, sillä omistan ihan pikakisen ns viirut silmät mutta hyvin vähän.
- Pikku_Corento
Minäkin haluaisin korealais tyyliset silmät😣 ja olen suomalainen joten ei ole edes pientä viirua
- Anonyymi
Itse olen kokonaan suomalainen ja omistan viirut silmät. Ne ovat silti kirkkaan siniset että ei sen puoleen kovin aasialaiset. Mutta tyytyväinen olen, ja monet ovatkin ilmoittaneet että käyn ihan hyvin korealaisesta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875