Tiedän ettei laihdu tiedän ettei anna paljon mitään paaston "hyödyistä", mutta jos on täysin vedelä kaksi päivää ennen terveellisemmän ruokavalion aloittamista saadakseen motivaation pysyä terveellisemmässä ruokavaliossa, niin onko mitään isoja haittoja? Aloitan tottakai pienellä ruokamäärällä parin päivän jälkeen (löysää puuroa ja keittoja)
Muuta en tahdo tietää kuin että: Jos juon vettä, vihreää teetä ja rooibos teetä kaksi päivää, niin onko haittoja, vaaroja? Kevyet työpäivät olen noille parille päivälle katsonut (istumista 6h molempina päivinä)
Sen jälkeen alkaa paluu entiseen elämään. Lenkkeily ja terveellisesti syöminen. 18kk olen vain ollut mässännyt ja lihonut... :( Ennen olin hoikka ja terve... nyt lievä ylipaino ja jonkin asteen sokeri riippuvuus?
2 päivän paasto??????
3
439
Vastaukset
- eihän se vakavaa
Haitat varmastikin terveelle jaksamattomuus ja mahdollisesti mielialan lasku.
Miksei normaalia ruokavalio ja enempi liikuntaa ? kävelyllä, ja nilkkapainoilla jalka- & käsiliikkeitä
Tuollaiset tempaukset vain tapaavat vetää sitten takasinpäin, tulee painonnousu ja uusi kierros, väitetään että semmoinen elopainon jojottaminen olisi stressaavaa - miss_vaitiny
Siin ei oo tavallaan yhtään mitään järkee.
Jos laihtua haluut, ni 200 kcal päivässäkin laihtuu enemmän, kuin pelkällä vedellä, koska elimistöllä ei oo mitään poltettavaa, sillon se ottaa hiuksille ja kynsille varattua ravintoa.
Mut voihan sitäkin kokeilla, join kerran viikon pelkkää vettä ja teetä, koska olin yhessä hirveessä paikassa, ni en voinu syyä.
Kaks ekaa päivää ku olin vaa juonu vettä ja siel piti niin paljo tehäkki kaikkee, ni oli niin huono-olo, että buranaa otin pelkästään ja en nukkunukkaan ainakaan 4 päivään ja sen lisäks siel oli viel 30 astetta kuuma ja siellä missä nukuttiin oli viel kuumempi.
Ihme että selvisin siitä viikosta, pyörtyen kaks kertaa ja buranan avulla.
Laihduinki kyllä -5 kg, vaikka olin normaalipainoinen.
Mut voin sanoo et se oli kyl yhtä helvettiä, ku koko ajan sattu mahaa, ku oli nii nälkä, vaik nykyäänki syön 300 kcal päiväs ja on jotenki aina nälkä.
Mut voin sanoo, et on tosi väsyny ja outo-olo, ite oon jo tottunu.
Tsemppii. - kyllä laihtuukin ...
Ei varmasti mitään haittaa, jos muuten oot terve. Muistat vaan juoda tarpeeksi.
Valmistaudu hyvin, niin saat enemmän hyötyä. Keitä valmiiksi kattilallinen jotain hyvää vihannespitoista keittoa, jota voit lämmittää parina seuraavana päivänä. Pidä sitten kaksi valmistautumispäivää. Esimerkiksi ensimmäisenä valmistautumispäivänä jo alat nauttia vihreää teetä ja rooibos teetä, jätät lihatuotteet pois ja syöt aterioilla keittoa. Toisena päivänä syöt vain hyvin kevyitä ruokia ja 5-6 pientä ruokailua, keittoa ja hedelmiä.
Ensimmäinen paastopäivä voi vielä mennä keveissä töissä mutta toinen ainakin kannattaa minusta sijoittaa vapaapäiväksi. Yleensä toisena päivänä on enemmän nälkä ja voi tulla väsymystä ja paleltaa. Töissä tulee virheitä kun ei jaksa keskittyä eikä ehkä jaksa olla aivan kovin ystävällinenkään, jos on nälkä. Varaudu lepäilemään ja hemmottelemaan itseäsi, ota vaikka kylpy tai jotain muuta mukavaa kotiohjelmaa. Jos tulee kovasti pää kipeäksi tai heikottaa, niin nauti lasillinen mehua tai kupillinen lihalientä.
Tee myös palautuminen parin päivän aikana yhtä huolellisesti kuin valmistautuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529