Kävisitkö maksullisisssa, jos et muuten saisi yhtäkään naista elämäsi aikana? Olisiko tämä moraalisesti oikein/väärin?
Naiset olisiko tämä moraalisesti oikein/väärin, vai pitäisikö miehen kuolla vanhana ja neitsyenä?
Ilmoittakaa vain oletteko n/m, ei tarvitse rekkautua.
Mies`?
11
57
Vastaukset
- (M)
No mika ettei. Niilla ei ole sadan vuoden paansarkyja, niiden jaarituksia ei tarvitse kuunnella, ne haluaa, etta sa saat ja sitahan sa itsekin haluat.
- ikuisesti yksin.
Olen mies. Käyn säännöllisesti maksullisissa koska tiedä etten saa ikinä muuten naista enkä parisuhdetta. Olen aivan normaali näköinen ja kokonen mies. Olen vaan liian kiltti joten naiset ei halua tällästä miestä. Onneks maksulliset on yleensä kauniita opiskelija naisia joten rumaa ei tarvii panna. Mulla on vakituinen jolla käyn.
Maksaa se parisuhdekkin jopa enemmän kuin maksullinen nainen kuukaudessa. Halvaksi tää tulee oikeesti. Kaikki ei saa naisia kuten minä, mutta en mä ala ilman seksiä elää. - ....
.....
- Logged out
En ole koskaan käynyt, mutta jos en muuten saisi, niin kävisin.
Mies - Moraalinen
Nyt ei tuo kysymys oikein aukea. Käyn joka tapauksessa intiimissä. Ei tulisi mieleenikään vaarantaa terveyttäni ja hyvinvointiani jonkun siviilin oikkujen takia. No way.
- tutkimuksen tekijä
Et kai sinä oikeasti ärsyynny erilaisista kysymyksistä?
- Who cares
"... jos et muuten saisi yhtäkään naista elämäsi aikana.."
Joo tuohon kysymykseen on väännetty sisään kannanotto, että yksi siviili voisi korvata intiimipalvelut. Haisee sille itelleen.. taas. Onkohan tää se sama kikkaiija-tätikkä?
- tutkimuksen tekijä
Ottakaapas kantaa siihen moraalin puoleenkin!
- ei ilmaista
Mies maksaa aina panoistaan: ennemmin tai myöhemmin
- Miehen logiikkaa.
Olen mies, joka ei saa naista viettelemällä. Miksikö? no en vain saa.
Siispä olen käynyt maksullisissa ja käyn myös tulevaisuudessa.
Minusta siinä ei ole mitään moraalisesti arveluttavaa...Miksi olisi?. Se moraalinen puoli on siionistien ja telaketjufemujen harha.
Homma on ok kun se perustuu molemmin puolin vapaaehtoisuuteen.
Asiasta on minusta turhaa enempää keskustella. Naista koskaan saamattomana perustaisin ehkä leipäjonoperiaatteella toimivan lihajonon, jossa vapaaehtoiset naiset jakaisivat lihaa kirkon ja pelastusarmeijan tuella. Puutteenalaisuutta on niin monenlaista ja näin toimien moraalinen puoli olisi kunnossa kun raha ei liikkuisi ja puutteen lievittämisen taustalla hyväksyttävät tahot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307686
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455180- 594802
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321951- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1561444