Nyt tarvisin pikaisesti neuvoja jos jollakin vaan tietoa. Onko Bodytite tehokas vai onko wal kuitenkin se paras vaihtoehto?
Tietenkin operaationtekijällä on suuri merkitys. Edullisin normi rasvaimu olisi virossa ja toiseksi edullisin bodytite cityklinikalla. Onko teillä hyvät ihmiset jotain tietoja näistä. Tuntuu että täällä ainakin kovin haukutaan tuota Cityklinikkaa. Nukutus viron puolella hieman jännittää.
Bodytite vai ns. normaali wal?
38
4081
Vastaukset
- bt vs wal
Aika harvalla kokemuksia molemmista. Tänne tulee varmasti kommentteja joka puolesta tai vastaan jompaa kumpaa, mutta vertailevaa tietoa ei taida olla. Ehkä parhaiten saa ammattilaiselta, joka tekee molempia. Näitäkin löytyy.
- harkintaa sinnekin
Kyllä löytyy molemmista kokemusta! Eri tekijöiltä.
Suosittelen Wal tai joku muu ihan perus rasvaimu. Minulle tehty ainakin kolmea eri tapaa .
Tuo wal oli vaivattomin ja turvotus melko vähäistä.
Body titen tulos melko vaatimaton ja silti epätasainen pysyvästikin. Iho pysyi pitkään kovana ja tunnottomana,möhkyräisenä. Mitään erityissupistumista ei myöskään ihokudoksessa tapahtunut suurista mainospuheista huolimatta.Niin ja kuten sanoin lopputulos huono. (kirurgi??)
Sananpa suoraan kokemuksesta, ei kannata luottaa näihin harvoihin Suomen kirurgeihin, jotka tekevät suurin lupauksin Body-tite rasvaimua. - harkintaa sinnekin
harkintaa sinnekin kirjoitti:
Suosittelen Wal tai joku muu ihan perus rasvaimu. Minulle tehty ainakin kolmea eri tapaa .
Body titen tulos melko vaatimaton ja silti epätasainen pysyvästikin. Iho pysyi pitkään kovana ja tunnottomana,möhkyräisenä. Mitään erityissupistumista ei myöskään ihokudoksessa tapahtunut suurista mainospuheista huolimatta.Niin ja kuten sanoin lopputulos huono. (kirurgi??)
Sananpa suoraan kokemuksesta, ei kannata luottaa näihin harvoihin Suomen kirurgeihin, jotka tekevät suurin lupauksin Body-tite rasvaimua.Niin ja vielä lisäys.
Wal rasvaimussa pömppömahan poistoon ei tarvita mitään nukutusta Suomessa. Hyvin meni naureskellen ihan vaan muuten humallettuna.Ei tartte maksaa mitään anestesialääkäreiden palkkioita. - wal tai muu
Niin ja vielä lisäys.
Wal rasvaimussa pömppömahan poistoon ei tarvita mitään nukutusta Suomessa. Hyvin meni naureskellen ihan vaan muuten humallettuna.Ei tartte maksaa mitään anestesialääkäreiden palkkioita.Joo ei kannata mennä paikkaan jossa käytetään vain yhtä juttua.
- Min
Sananpa suoraan kokemuksesta, ei kannata luottaa näihin harvoihin Suomen kirurgeihin, jotka tekevät suurin lupauksin Body-tite rasvaimua.Hei "harkintaa sinnekin",
Missä sinun bodytite tehtiin?
- Pömppömaha
Ok, mietinkin kun olen arvioita tehnyt että miksi virossa nukuttavat ja täällä suomessa lupasivat tuon wal rasvaimun ilman mitään nukutuksia. Eikö se ihan varmasti satu ? Mitä paikkaa suosittelisitte esim ketä oli juuri wal rasvaimussa käynyt? Oletteko kuulleet positiivista tai negatiivista tästä esim. Svedjeholmista joka näitä tekee?
- expullero
Minulle on tehty laaja vartalon Wal-imu, KL-klinikka,Hilkka Peltoniemi.Tehtiin puudutettuna, ei mitään kipuja toimenpiteessä,ei pahaa oloa.Jälkihoito oli tosin vähän pidempi.Mutta nyt kaikki OK.Olen tyytyväinen.
- Riiittta
expullero kirjoitti:
Minulle on tehty laaja vartalon Wal-imu, KL-klinikka,Hilkka Peltoniemi.Tehtiin puudutettuna, ei mitään kipuja toimenpiteessä,ei pahaa oloa.Jälkihoito oli tosin vähän pidempi.Mutta nyt kaikki OK.Olen tyytyväinen.
Minulle tehty WAL vatsaan ja kylkiin. Yritettiin ensin puudutuksessa, mutta en kestänyt ja nukutettiin kesken kaiken.
- mmi1
Voiko nukuttaa jos on suunniteltu puudutuksessa. ainakin itse piti olla syömättä ennen nukutusleikkausta, mutta puudutuksessa tällä ei ollut väliä
- uuma4me
WAL nukutuksessa niin ei jää traumoja eikä tunnu kipua. Itsellä alaselkä kyljet WALitettu ja hieno tulos
- Wall ja puudutus
Mulle ei ainakaan tuohon walliin nukutusta suositeltu. Tekijä oli hilkka peltoniemi. En tuntenut kipua ja ei jäänyt traumoja näinkään.
- Rasvaimut..
Eikös kaikki rasvaimut tehdä nykyään yleensä puudutuksessa? Tai jos on paljon tai muita leikkauksia samalla niin nukutus.
- Nukutettu
Puudutus turvottaa kudosta epätasaisesti. Vaikeampaa saada tasainen loputulos. Mahdollisuus siihen ettei loputulos ole toivottu suurempi.
- rasvaimutehty
www.clinicestetic.fi Alexi 15 b,siellä kaikki rasvaimumenetelmät ja erittäin ammatitaitoinen plastikkakirurgi, osaa suositella kumpi sinulle käy paremmin. Minulle oli tehty sekä wal ja viellä Bodytite päälle vatsalle ja reisille,kuin BodYtite kiristää ihoa. Ja wal käytetty puudutusvaiheessa. nyt tasan viikko mennyt. Alueet jossa käyty Bodytitella tasaiset ja iho todella sileä. Wal jälkeen vielä turvotusta ja mustelmat. Tehty paikallispuudutuksella.
- Kokemus lisää
Kyllä minua ainakin sattui. Niin paljon että päätettiin lopulta nukuttaa. Olin varautunut siihen olemalla syömättä.
- Tyttö90 ESTETIC:
Moi
Sina joka teit Esteticillä rasvaimun teitkö bodytitellä?
Koska tulokset alkoi näkyä? Minä tein 6 aluetta pari päivää sitten siellä eli: sisä ulko reidet ja ala vatsa 2 aluetta. Oli aika
piinallista puudutus sattui ja myös lämmitys kun rasvaa alettiin imeen. Mutta jos tästä saa hyvät tulokset ja reidet pienentyy niin kyllä on sen arvoista kärsiä sen kestää kun puree hammasta.
Kirurgikin kyllä vaikutti osaavalle ja pätevälle, toivon niin että tää onnistui. Minulta poistettiin yhteensä: 2l 200g.
Viel on turvotusta ja arkana paikat, tosin 2pv nyt mennyt ja antibiotikaa syön kuuri kestää viikon. (Kaikki jotka tekee rasvaimun saa viikon antibiotika kuurin ettei vaan tulehdusta tule)
Mut osaako kukaan sanoa koska turvotus häviää ja tulokset alkaa näkyyn? Olisin kiitollinen jos vastaatte. :)
- pömppömaha
Kiitos kaikille vinkeistä Eiköhän tässä vielä ratkaisuun päästä.
- Piikitettysatakrt
Te jotka välitätte ettei satu puudutus / puudutuksessa.Miten teidät sitten puudutettiin jos ei piikeillä?Mulle laitettiin varmaan 100 piikkiä ja kyllä niitä sai monta laittaa ennen kuin olin puutunut.Silti tunsin itse imussakin välillä jopa kipuna.
- ei wal
Walin jälkeen pysyvä värimuutos. Sisäreidet näyttää epätasaisella , iho löysää,kuopainen,mustelmat jo 2 vuotta! Ei Wal. Nyt jonossa korjaukseen , Bodytiteen. 2 vkkoa vielä...
- hajoita väri
Tuo sisäreidet on niin vaikea kohde, ettei sille ihan vähällä kannattaisi alunalkaenkaan tehdä mitään. En usko bodytiten korjaavaan vaikutukseen, valitettavasti. Kuoppaisuus on ja pysyy. Mustelmille voi kyllä saada apua. Konsultoi jotain ajan tasalla olevaa klinikkaa miten heillä hoidetaan näitä pitempiaikaisia mustelmia. Siihen on valohoitoa tarjolla. Iho ei jää mustaksi .B-T ei auta asiaa yhtään sen suhteen.
- ei wal
hajoita väri kirjoitti:
Tuo sisäreidet on niin vaikea kohde, ettei sille ihan vähällä kannattaisi alunalkaenkaan tehdä mitään. En usko bodytiten korjaavaan vaikutukseen, valitettavasti. Kuoppaisuus on ja pysyy. Mustelmille voi kyllä saada apua. Konsultoi jotain ajan tasalla olevaa klinikkaa miten heillä hoidetaan näitä pitempiaikaisia mustelmia. Siihen on valohoitoa tarjolla. Iho ei jää mustaksi .B-T ei auta asiaa yhtään sen suhteen.
Mulle kerrottu että Bodytite radiofrekvenssienergialla lämmittää kudosta, aktivoi kollageenin ja sidekudoksen muodostumista sekä kiinteyttää ihoa. Mustelmat se ei korja mutta kuopat lähtee! Ehkä rasvasiirron pitäis vielä tehdä. Munulla ei ollut kuoppia ennen Walia, Walin jälkeen tullut kuopat ja iho muttui löysäksi!
- Siluriinas
Hajoita väri, mitä tarkoita sillä, että sisäreidet on vaikea kohde? Onko sieltä vaikea imeä tarpeeksi rasvaa vai jääkö lopputulos aina kuoppaiseksi tms.
Itsellä WAL sisäreisiin ja polviin tulossa!- Hajoita väri
Sisäreisien imutuksessa täytyy olla varovainen, ettei ota liikaa. Muuten tulossa kuopat, löysyys jne. Jos taas ollaan varovaisia, niin asiakas on tyytymätön, ettei tulos näy missään. Siis tosi vaikea kohde, onnistuminen arpapeliä. Kimmoisuus ja asiakkaan nuoruus valttia.Polvet helpompi kohde.
- Siluriinas
Huh, saa nähdä miten käy! Jännittää kyllä.
Pelko itsellä ettei oteta tarpeeksi. En osaa sitä kuoppaisuutta pelätä kun ajattelen että ei edes tavoitteena hillua bikeissä vaan että housut näyttäis siedettävältä päällä. Ei kai kuopat farkkujen läpi näy? Vai?
Olen 36-vuotias, lieneekö sitten nuori vai vanha.
Suosittelivat klinikalta jotain lpg-tyyppistä hoitoa vielä imun päälle, että parempi tulos.- ei wal
viikko vielä, kerron miten korjaus mennyt. Kuopat näkyy housujen läpi kyllä. Ja lisäksi tuli cellua vuodessa vaikka liikuin jopa enemmän :-/
- raatriit
ei wal kirjoitti:
viikko vielä, kerron miten korjaus mennyt. Kuopat näkyy housujen läpi kyllä. Ja lisäksi tuli cellua vuodessa vaikka liikuin jopa enemmän :-/
Reisien rasvaimu monasti jopa huonontaa cellun tilannetta, cellu näkyy paremmin. Tuosta on ollut useasti puhetta.
raatriit kirjoitti:
Reisien rasvaimu monasti jopa huonontaa cellun tilannetta, cellu näkyy paremmin. Tuosta on ollut useasti puhetta.
Onko joku käynyt Cityklinikalla bodytitessa? Olisin kiinnostunut kokemuksista kasoisleuan/hamsteripussien, vatsan tai sisäreisien bodytite-kokemuksista.
Ostin Grouponilta bodytitea ja nyt mietin mille alueelle sitä uskallan teettää???- Tyttö90 ESTETIC
Moikka
Itse tein body-titen klinic ESTETICllä he suosittelee body-titeä
eli se ei ole pelkkä rasvaimu eli: rasvaimu kiinteytys minä tein sisä ja ulko reidet ala vatsa = 3500e jos haluut vaan jalat niin 4 aluetta 2500e. Viel en osaa sanoa mitkä on tulokset ainaki nyt jo menee pienempi housukoko jopa tuki pöksyjen päälle. Tein toimeenpiteen 2 päivää sitten. Kyllä muhun sattui mut toivon hartaasti et oli sen arvoista.
Eka yö oli kamala, nyt muuten kyllä jo parempi. Turvotusta kyllä on! Lääkäri kirjottaa hyvät särkylääkkeet joten huomattavasti kipu helpottuu.
HOX! ÄLKÄÄ syökö mitään kalaa, omega 3, buranaa tai Aspiriiniä 2 viikkoa ennen toimeenpidettä. -Todella tärkeää - fghuh
raatriit kirjoitti:
Reidet lienee naisten ongelma, miehillä taas vyötärö. Itsellä todella hyvä wal kokemus vyötärön suhteen.
- eicyti
kirsi--maria kirjoitti:
Onko joku käynyt Cityklinikalla bodytitessa? Olisin kiinnostunut kokemuksista kasoisleuan/hamsteripussien, vatsan tai sisäreisien bodytite-kokemuksista.
Ostin Grouponilta bodytitea ja nyt mietin mille alueelle sitä uskallan teettää???No huh huh mikä onnettomuus :-/ tsemppia
- Min
Tyttö90 ESTETIC kirjoitti:
Moikka
Itse tein body-titen klinic ESTETICllä he suosittelee body-titeä
eli se ei ole pelkkä rasvaimu eli: rasvaimu kiinteytys minä tein sisä ja ulko reidet ala vatsa = 3500e jos haluut vaan jalat niin 4 aluetta 2500e. Viel en osaa sanoa mitkä on tulokset ainaki nyt jo menee pienempi housukoko jopa tuki pöksyjen päälle. Tein toimeenpiteen 2 päivää sitten. Kyllä muhun sattui mut toivon hartaasti et oli sen arvoista.
Eka yö oli kamala, nyt muuten kyllä jo parempi. Turvotusta kyllä on! Lääkäri kirjottaa hyvät särkylääkkeet joten huomattavasti kipu helpottuu.
HOX! ÄLKÄÄ syökö mitään kalaa, omega 3, buranaa tai Aspiriiniä 2 viikkoa ennen toimeenpidettä. -Todella tärkeääHei Tyttö90 estetic, itseäni kiellettiin vain syömästä omega3.valmisteita;kalasta ei sanottu mitään!Aika viikon päästä!!!Miksi kalaa ei saisi syödä?
- sini19781
Itse kävin Esteticissa Heikki Penttilällä, teetin vatsan ja jenkkakahvat. Toimenpide kesti 2 tuntia. Body titella. Puudutus vaiheessa käytettiin Walia jonka jälkeen iho kiristettiin Bodytitella . toimenpiteestä nyt n 3 kk ja Iho on jo sileä ja tasainen. Farkun koko pienentynyt 32:sta kokoon 29. Varmasti myös liikunnan lisääntyminen vaikuttanut tähän kun on motivaatiota treenata:) Joten tyytyväinen olen lopputulokseen kaikin puolin. Seuraavaksi aion teettää sisä- ja ulkoreidet, jonka jälkeen mahdun jopa 27 tuuman kokoon, jee:)
- laihaläski
Miten paljon olette Body Titellä saaneet kiloja/rasvaa/senttejä pois? Olen 31 vuotias ja 55kg 165cm ja muuten suht hoikka mutta vatsan kohdalla "on mistä ottaa kiinni, röllykkä" ..lapsia on kaksi..mutta voiko siis Body Titellä saada tuon vatsan oikeasti pois???
- kiitos1
lääkäriklinikka estetic HPentilä! Kävin perjantaina töiden jälkeen Bodytitessa jossa otettiin aika laajat jenkkakahvat.
Jännitti tietenkin koska kyseessä oli ensimmäin toimenpide palst.kir. ikinä. Minut otettiin vastaan todella ystävällisesti ja rentouduin heti.
Toimenpide sujui nopeasti ja en edes tarvinnut esilääkettä. Pienet nipistykset kun laitettiin puunute piikit (2kpl) ja sen jälkeen tuntui sisäiseltä kutinalta kun laitettiin puudukettä sisälle. Minua ei sattunut kertaakaan ja koko toimenpiteen ajan juttelimme lääkärin ja hoitajan kanssa.
Olen treenannut ja laihduttanut viimevuoden lopulta. Ongelma alueet näkyy siis erittäin selkeästi ja siksi hain apua toimenpiteen muodossa.Kehossa vaan on muutama kohta johon ei edes kova treeni auta.
Tulokset: Jo nyt minulla näkyy aivan sulavalinjainen vyötärö ilman sitä jenkkojen tuomaa pullotusta. Turvotusta ei ole nimeksikään ja mustelmia on nolla!!! Ekana yönä otin buranaa varmuuden vuoksi=) Sanoisin että täysi 10 sekä itse toimenpiteestä että tuloksestsa. tämähän vain paranee vielä tämän jälkeen!
Ainut mikä ärsyttää on tämä tukiliivi josta haluisi jo eroon että voisi nauttia HETI jo tästä jenkattomuudesta=)
Suosittelen vilpittömästi!!!
nim. itse hoitoalalla ja todella kriittinen persoona- konkari samalla alal
Lopputulos ei ole sinulla vielä näkyvissä. Ts. turvotus on ystävämme. Niin kauan kuin on tasoittavaa nestettä, kaikki näyttää paremmalta. Toivottavasti et pety sitten kun kaikki turvotus häviää.
No konkarina voin kertoa, että jenkat on kyllä helppo kohde onnistuakin täydellisesti. Tsemppiä vaan. - jep20
konkari samalla alal kirjoitti:
Lopputulos ei ole sinulla vielä näkyvissä. Ts. turvotus on ystävämme. Niin kauan kuin on tasoittavaa nestettä, kaikki näyttää paremmalta. Toivottavasti et pety sitten kun kaikki turvotus häviää.
No konkarina voin kertoa, että jenkat on kyllä helppo kohde onnistuakin täydellisesti. Tsemppiä vaan.No Penttilä kyllä osaa ,toki jos meet yleislekurille Cytille tai psc-in, niin lopputulos on perunapelto kun turvotus häviää.
- Mä vaan
Pari pv sitten olin bodytite-rasvaimussa Helsingissä. Alavatsa ja jenkat käsiteltiin. Nyt odottelen tietysti jännityksellä lopputulosta. Onko kellään kertoa kokemusta kuinka nopeasti tulokset näkyvät ja kuinka nopeasti voi aloittaa lihaskunto-harjoittelun. Lähinnä askarruttaa, että esim parin viikon treenipaussin jälkeen onko ok, jos aloittaa tehokkaat harjoitukset esim ylä ja alavartalotreeneissä? Voinko tehdä sillä jotain hallaa itselleni. Huolestuttaa vaan kun on saavuttanut hyvän lihasmassan ja voimatason, että menettää sen kun viikkoja odottelee...
- mä vaan
Ja kokemuksena voin kertoa, että operaatio oli alusta loppuun asti ihan hirveetä tuskaa, mutta kun ajattelee lopputulosta (joka tovottavasti on ok) sen kestää. Luulen, että noi puudutukset puree ihmisiin yksilöllisesti. Ja mullakin jollain alueella ei tullut kipuja, mutta jollain alueella kävin ihan äärirajoilla kivunsiedon kanssa enkä ole mikään herkkä hipiäinen...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249