Ongelma

Mies

Laihdutin yhden kesän aikana jämpti 30kiloa pois...112kg:sta 82kg...ja on pysynyt siinä samassa painossa jo 3vuotta en lihoa enkä laihdu enempää tohon on jämähtänyt paino...olen tyytyväinen sillä pituutta löytyy 189cm...
Mutta yksi asia mua hieman harmittaa on kun laihtumisen jälkeen takamukseen, mahaan ja käsivarsiin jäi sellasta ns.löysää löllöä läskiä/nahkaa mitkä ei liikkumalla lähde...no käsivarren turhan roikkuvan läskin/nahkan olen saanut miltei kokonaan pois punttisalilla lihaksia kasvattaessa, mutta mahan ylimääräinen ja takamuksen ei millään katoa...
Ei ole kivaa kun muuten hoikka ja sit löllö maha ja löllö takamus on rumistamassa muuten hoikkaa tai normaalia vartaloa...
Kertokaas miten saan pois nuo löllöt ja että ne tiekentuis samalla tavalla kuin muu kropasta.
vatsalihakset ei auta eikä mikään muukaan liikkuminen kumpaankaan ongelmaan. en haluaisi että tämä olis lopullista.
Pliis kait jollakin on apua ongelmaan.

5

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies2

Juoksemisella ne löysät läskit lähtee, juoksemisella. Miksei reipas kävelykin jos on rapakunnossa.

• Mies

Kunto ei todellakaan ole rapakunnossa juokseminen ei aiheuta ongelmia. vaikka olen juossut vuosikaudet niin silti ei lähde.

• Iso vaalee

Löllöjen kiinteytymiseen laihtumisen jälkeen vaikuttaa myös ikä. Jos satut olemaan 50 joudut tekemään kaksinverroin työtä kiinteytymisen eteen verrattuna 25-vuotiaaseen kaveriisi. Muutamaa laihduttajaa seuranneena sanoisin, että löllöjen kiinteytymiseen vaikuttaa vain kuntoilu ja voimailu eli lihasmassan kasvattaminen. Jotain verenkiertoa vilkastuttavaa voidettakin voit käyttää ja hierontaa.

PS. Ihannemieheni on n. 190 cm, n. 100 kg. Ettet sitten mennyt liian laihaksi?

• Iso vaalee

Löllöjen kiinteytymiseen laihtumisen jälkeen vaikuttaa myös ikä. Jos satut olemaan 50 joudut tekemään kaksinverroin työtä kiinteytymisen eteen verrattuna 25-vuotiaaseen kaveriisi. Muutamaa laihduttajaa seuranneena sanoisin, että löllöjen kiinteytymiseen vaikuttaa vain kuntoilu ja voimailu eli lihasmassan kasvattaminen. Jotain verenkiertoa vilkastuttavaa voidettakin voit käyttää ja hierontaa.

PS. Ihannemieheni on n. 190 cm, n. 100 kg. Ettet sitten mennyt liian laihaksi?
      Kirjoittanut: Iso vaalee 14.8.2004, klo 14.17

• Mies

Ihan 21vuotias ja kyllä mä liikun paljon, mutta ei silti lähde.
        Ja en laihtunut liikaa ainakin itse olen tyytyväinen kuin sain kiloja paljon pois ja naisenikin on tyytyväinen.
        Heti sen jälkeen naissuhteita alkoi kehittymään kun sain kilot pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2552
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe