Ricambi Heikka

ukkopahus1

Tietääkö kukaan että onko kyseinen Raisiossa sijaitseva netin kautta italoautoihin varaosia myyvä liike enää voimissaan, eli uskaltaako sieltä tilata mitään.

12

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muna-Voi

      Varmaan tuo Heikka sen parhaiten tietää,herra on hyvä ja soittaa... sitäpaitsi kyllä tilata aina uskaltaa,ne on eri firmat jotka rahaa pyytää etukäteen.

    • Olli Kuiva

      Jahhas...herra Heikka ei vastaa sähköposteihin ei puhelimeen,niin mitenkä siitä kyselee????
      Minullakin 25€ saatavia kyseiseltä herralta kun listassaan luki että osia joita tarvitsin, olisi tarjolla,10.10/2012 tilasin, maksoin, kaksiviikkoa kului,osia ei kuulunut, (Fiat 600 apusimpukka ja käsijarrunvaijeri), sitten yhtäkkiä sähköpostiini putkahti sieltä viesti että tilauksen tila muuttunut????no ajattelin että nyt osat varmaankin saapuu.
      Mitä vielä, taas kaksiviikkoa kului, jo aloin ihmettelemään ja otin sähköpostilla yhteyttä, nyt alkoi tapahtumaan ja herra Heikka vastasi anteeksipyynnön kera että apusimpukkaa ei tällä hetkellä ole, kuitenkin listassaan oli maininta että on yksi, käsijarrunvaijerin laittoi matkaan ja se perille tulikin, lisäksi pyysi tilinumeroni että hyvittää sen apusimpukan hinnan takaisin, no minun tililleni ei sellaista summaa ole ilmestynyt vaikka varmuudella olen oikean tilinumeron antanut, nyt olenkin laittamassa asian vireille pankkini notariaattiosaston kautta.
      Kyse ei ole isosta summasta, mutta se on periaate, en jakele kerjäläisillekkään rahaa.
      Eli en suosittele missään nimessä kyseistä firmaa, ja älkää maksako etukäteen, epäluotettava kauppias.Myös kuluttajalautakuntaan on viesti tekeillä.

      Karjalanpiirakoille kehotan munavoin levittämään.

    • Jaqu

      Jarkko on jämpti kaveri ja monet osat olen häneltä ongelmitta hankkinut. Olen aivan varma, että saisit omasi kyllä ilman persepelleilyäkin mutta sitähän se yrittäminen tietysti on, että virheitä sattuu ja aina joku periaatteen mies ampuu kärpästä tykillä. Hae vain omasi pois - siihen sinulla on toki täysi oikeus - mutta julkinen mustamaalaaminen yhden 25 euron saatavan takia on kyllä naurettavaa!

      • guuatro

        Lueppas Jagu uudestaan ja ymmärryksellä tuo Ollin kertomus, kyllähän siitä selviää että mies on yrittänyt saada hyvällä rahansa takaisin, 27 tammikuuta kirjoittanut tuon viestin ja ilmeisesti ei rahoja siihen mennessä oo kuulunut takaisin, laskeppas paljonko aikaa on kulunut maksusta, eli 10 lokakuuta 2012.


    • paraskin sanomaan

      Jos tuon Ollin keromus on totta, niin se ei ole mustamaalaamista. Mustamaalaaminen on panettelua ja valehtelua.

    • Jaqu

      Hui, että ihan kolme kuukautta on tämän sietämättömän tilanteen kehittyminen jo kestänyt!

      Kyllä mustamaalaamiseksi voi laskea myös reagoinnin ylimitoittamisen ja julkinen avautuminen pikkuasiasta on juuri sitä.

      Jos nyt keskitytään siihen olennaiseen, niin aivan varmasti kyseessä on erehdys, jolloin kauppiaan leimaaminen epäluotettavaksi on mielestäni ylimitoitettua.

      • Vai mitä

        Luulisi että kertoisi sen olevan erehdys, vai mitä?


    • Yövuorossa

      Halveeraamiseksi on myös laskettava Jagun vieritys kohti Olli Kuivaa, Hänellä on täysi oikeus tuoda esille tuo asia, itse sinä reagoit asiaan joka ei kuulu sulle pätkääkään, eli yhtä vähän kuin sinun mielipiteesi minulle.

    • Jaqu

      Eli sanoessas "myös" myönnät ihan suoraan, että tuo kuivan ellei peräti oivan kommentti on halveeraamista. Hienoa, että ollaan samaa mieltä!

    • Yövuorossa edelleen

      Ei, en missään nimessä ole kanssasi samaa mieltä, reagointisi tuohon Ollin sanomaan on huomattavasti isommalla tykillä ammuttua kuin yrität hänen päällensä laittaa.
      Tuo "myös" tarkoittaa sinua ja sinun vyörytystäsi tuota ollia kohtaan, ei kannattaisi lukea kuin piru raamattua.
      Hyvä vaan, että joku tuo esille nettikauppojen ongelmia, ei ole tämä ainoa, tietääväthän muut olla hiukan varovaisempia kyseisten liikkeiden kanssa asioidessaan.

    • Olli Kuiva

      Lähetäppäs sinä Jagu tuo kyseinen 25€ minulle, kun se kerta on niin mitätön summa sinun mielestäsi, antaisitkos sähköpostiosoitteesi, niin laitan tilinumeroni sinne?

      Yrittäjä, josta on kyse, ei ilmeisestikään päivitä netissä olevaa osaluetteloaan kuin harvoin, miten siis asiakas voi luottaa että osa jonka hän haluaisi tilata, on varmasti liikkeen varastossa.
      Liikkeen sivuilla sanotaan että yksikään osa ei lähde, ennenkuin maksu on kolahtanut liikkeen tilille?
      Lupasi hyvittää apusimpukan hinnan, ei vieläkään ole mitään kuulunut, ja lupauksesta on 7 päivän päästä kulunut 3 kk.
      Miten voit sanoa että on luotettava kauppias.
      Jos sinulle onkin kaupat onnistuneet, vaan minulle ei ole, ja siitä syystä uskallan kertoa asian julkisesti, ja toivoa että asiakkaat, jotka kyseisen liikkeen tuotteita ostavat, niin kysyisivät ensin että onko mahdollisesti osaa saatavana.
      Toisaalta, miten kyselet kun ei vastausta saa.

    • ost ku et muualt saa

      Eipä voi täältäkään suositella,

      Puhelimella ei meinaa saada kiinni, lupaillaan selvitellä osia ja soitella takaisin päin, viikonpäästä pitää itse soittaa kun ei viitsitä soittaa asiakkaalle, osien hintatiedot ovat kuitenkin tulleet kauan sitten ja ne pitää kaivaa jostain sähköpostista.
      Osatoimitus viivästyy (ei toki myyjän vika) mutta asiasta ei viitsitä ilmoittaa mitään, itse taas pitää kysellä myyjältä että mikä mättää, myyjä taas lupailee selvittää asian ja ilmoittaa jotain jokatapauksessa, mutta ei hän mitään taaskaan viitsi ilmoittaa.

      Asiakaspalvelu on niin surkeaa että tämä on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun teen kauppaa kyseisen herran kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe