Kateellisena olen seurannut ystävieni tarinoita heidän lämpimistä väleistään sukulaisten kesken.
Ikävä kyllä täytyy tunnustaa, että olen todellakin kateellinen teille kaikille, joilla on lämpimät välit sukulaisten kesken - niin kuin ennen muinoin - sukujouluineen jne.
Yksin ole joutunut tieni raivaamaan, ei siinä mitään, hyvin olen pärjännyt.
Mutta aina on sielussa se tietty tyhjä kohta - olisipa minullakin lämpimät sukulaisuusuhteet ja turvaverkot.
Kaikesta huolimatta - pitäkää hyvää huolta läheisistänne:)
Olisikin sukua
3
666
Vastaukset
- Me selviämme
Hieno kirjoitus.
Et ole ainoa, joka näin tuntee, ikävä kyllä.
Onnea elämääsi, kaikesta huolimatta:)- fakk
Meillä sama juttu. Kotona oli kauheeta, isä hakkasi ja äiti oli kylmä ja luotaantyöntävä. E me lapsetkaan opittu toisista välittämistä, siksipä ei nyt aiukisinakaan paljoa tapailla. Sisarukset ei vastaa viesteihin, ei olla tavattu kymmeneen vuoteen. Yksi veli vastaa viesteihin kerran vuodessa ja toinen vastaa kuin normaali ihminen, vaikka en ole häntäkään tavannut miesmuistiin. Joskus ottavat yhteyttä kun tarvitsevat jotain. Onhan se ikävää, mutta mitäs teet kun eivät osaa normaalia kanssakäymistä.
- Orpous
Menimme aikoinaan naimisiin,kaksi yksinäistä.Kummallakaan ei sisaruksia.Meillä on kaksi lasta,joilla ei ole tätejä,ei setiä,ei enoja eikä serkkuja.Viimeinen isovanhempikin kuoli 26-vuotta sitten.Itse menetin isän 13-vuotiaana ja äitini 19-vuotiaana.Jäin orvoksi.
Eniten suren lapsiani,joilta puuttuvat läheiset sukulaissuhteet.
Elämä ei ole tasa-arvoista.Siihen tyytyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701