Voiko "tädillä" olla hauskat kynnet?

<3 nail art <3

Olen jo neljääkymppiä lähestyvä, ulkoiselta habitukseltani aika silmiinpistämätön, tätimäinenkin (mielestäni ihan positiivisella tavalla... jos se on mahdollista) nainen. Sisäisen minän ja ulkoisen minän välillä on melkoinen ero (ristiriita ?)- olen räiskyvä ja sosiaalinen persoona, pidän uusista tuulista ja erilaisista ihmisistä. Tykkään hassutella ja olen aika kakara vaikka elokuvamakuni suhteen ( piirretyt on parhaita :) )

Oikeastaan ainoa asia, joka kielii siitä, mikä virkanaisen harmaanvirallisen ulkokuoren sisällä teineilee ( hyvin positiivisessa mielessä) ovat kynteni. Joskus ne ovat vain kirkkaan väriset ( käytössä sateenkaari! ei todellakaan koordinoida mihinkään), joskus niissä on sarjakuvahahmoja, joskus ihan "aikuisiakin" kuvioita. Tai kukkia ja glitteriä!

Hauskat kynnet tuovat minulle iloa ja piristävät päivääni. En ole toistaiseksi kuullut niistä muuta kuin kehuja. Mies joskus heittää ilmaan epäilyä, että hieman hillitymmät kynnet voisivat olla paremmat... saahan sitä kaikkea miettiä, joo, mutta ei tule tapahtumaan. :)

Mitä mietteitä sinussa herättävät anime-kynnet "tädillä"?

6

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

voi olla ja on hyvä kun joku uskaltaa repäistä, vaikka räiskyvillä kynsillä. noista kynsistä kun vielä saisi nähdä kuvia ;))

• naYuta

Myös mun mielestä kuulostaa hauskalle. :)
      Työelämä voi joskus sanella ulkoisen habituksen aika tarkkaankin, mutta juurikin tuollaisilla pienillä yksityiskohdilla voi sitten hassutella. Toivottavasti itsekin rohkenen joskus toteuttaa itseäni noin.

• vasta 33

rohkeesti vaan! iloa elämään. jos itse tykkää ni mitä väliä niiden muiden mmielipiteillä? iästä se ei ole kiinni. mikä siinä onkin että aina naiset vanhemmiten käy niin pogtimaan mikä sopii mikä ei. luulis iän tuovan varmuutta omaan tyyliin eikä päinvastoin.

• <3 nail art <3

Kiitos kannustavista ajatuksista. Totta tuo lienee, että tiettyyn pisteeseen asti itsevarmuus ja "hälläväliä mitä muuta ajattelee"- asenne lisääntyy.Sitten taas hieman mietityttää, ehkä sopeutumana ajatukseen itsestä vanhana/ toisen ikäluokan edustajana, että mikä siihen kuuluu? MItä minulta odotetaan? Mikä on sopivaa? Näitä miettii, vaikka sitten lopputulemana haistattaisi niille pitkät.

Sillä niinhän se on, että itselleni minä elän ja olen. En muille. Mutta ainakin minun kohdallani se läksy on opittava aina uudestaan. Erityisesti naisiin kohdistuu paljon stereotypiointia, odotuksia ulkopuolelta, käsityksiä siitä, millaista on naiseus ja naisellisuus, naisen sopiva koko ja ulkonäkö ja käytös, naisen kauneuden tai käytöksen mittarit ovat kovin perinteisiä vieläkin. Meitä yritetään pakata muottiin, kovin ahtaasti. Siitä muotista joutuu rimpuilemaan irti koko ikänsä.

Kynnet ovat kai sitten minun kapinaani. :) Aika paljon vaadittu maalatuilta keratiininpaloilta :)

• ........

Musta on kiva, kun muuten suht hillityn ihmisen ulkoasussa on jotain aksenttia: kynnet tai persoonalliset silmälasit, erikoiset, räväkätkin kengät tms. Ei liikaa kaikkea, vaan just joku pieni mauste!

• RocketR

Todellakin! Hauskat kynnet on mahtava piriste minkä ikäiselle tahansa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      177
      6454
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      77
      5339
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3725
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      122
      3365
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      188
      2752
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2335
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2088
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      44
      1679
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1616
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1336
    Aihe