Voiko "tädillä" olla hauskat kynnet?

<3 nail art <3

Olen jo neljääkymppiä lähestyvä, ulkoiselta habitukseltani aika silmiinpistämätön, tätimäinenkin (mielestäni ihan positiivisella tavalla... jos se on mahdollista) nainen. Sisäisen minän ja ulkoisen minän välillä on melkoinen ero (ristiriita ?)- olen räiskyvä ja sosiaalinen persoona, pidän uusista tuulista ja erilaisista ihmisistä. Tykkään hassutella ja olen aika kakara vaikka elokuvamakuni suhteen ( piirretyt on parhaita :) )

Oikeastaan ainoa asia, joka kielii siitä, mikä virkanaisen harmaanvirallisen ulkokuoren sisällä teineilee ( hyvin positiivisessa mielessä) ovat kynteni. Joskus ne ovat vain kirkkaan väriset ( käytössä sateenkaari! ei todellakaan koordinoida mihinkään), joskus niissä on sarjakuvahahmoja, joskus ihan "aikuisiakin" kuvioita. Tai kukkia ja glitteriä!

Hauskat kynnet tuovat minulle iloa ja piristävät päivääni. En ole toistaiseksi kuullut niistä muuta kuin kehuja. Mies joskus heittää ilmaan epäilyä, että hieman hillitymmät kynnet voisivat olla paremmat... saahan sitä kaikkea miettiä, joo, mutta ei tule tapahtumaan. :)

Mitä mietteitä sinussa herättävät anime-kynnet "tädillä"?

6

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

voi olla ja on hyvä kun joku uskaltaa repäistä, vaikka räiskyvillä kynsillä. noista kynsistä kun vielä saisi nähdä kuvia ;))

• naYuta

Myös mun mielestä kuulostaa hauskalle. :)
      Työelämä voi joskus sanella ulkoisen habituksen aika tarkkaankin, mutta juurikin tuollaisilla pienillä yksityiskohdilla voi sitten hassutella. Toivottavasti itsekin rohkenen joskus toteuttaa itseäni noin.

• vasta 33

rohkeesti vaan! iloa elämään. jos itse tykkää ni mitä väliä niiden muiden mmielipiteillä? iästä se ei ole kiinni. mikä siinä onkin että aina naiset vanhemmiten käy niin pogtimaan mikä sopii mikä ei. luulis iän tuovan varmuutta omaan tyyliin eikä päinvastoin.

• <3 nail art <3

Kiitos kannustavista ajatuksista. Totta tuo lienee, että tiettyyn pisteeseen asti itsevarmuus ja "hälläväliä mitä muuta ajattelee"- asenne lisääntyy.Sitten taas hieman mietityttää, ehkä sopeutumana ajatukseen itsestä vanhana/ toisen ikäluokan edustajana, että mikä siihen kuuluu? MItä minulta odotetaan? Mikä on sopivaa? Näitä miettii, vaikka sitten lopputulemana haistattaisi niille pitkät.

Sillä niinhän se on, että itselleni minä elän ja olen. En muille. Mutta ainakin minun kohdallani se läksy on opittava aina uudestaan. Erityisesti naisiin kohdistuu paljon stereotypiointia, odotuksia ulkopuolelta, käsityksiä siitä, millaista on naiseus ja naisellisuus, naisen sopiva koko ja ulkonäkö ja käytös, naisen kauneuden tai käytöksen mittarit ovat kovin perinteisiä vieläkin. Meitä yritetään pakata muottiin, kovin ahtaasti. Siitä muotista joutuu rimpuilemaan irti koko ikänsä.

Kynnet ovat kai sitten minun kapinaani. :) Aika paljon vaadittu maalatuilta keratiininpaloilta :)

• ........

Musta on kiva, kun muuten suht hillityn ihmisen ulkoasussa on jotain aksenttia: kynnet tai persoonalliset silmälasit, erikoiset, räväkätkin kengät tms. Ei liikaa kaikkea, vaan just joku pieni mauste!

• RocketR

Todellakin! Hauskat kynnet on mahtava piriste minkä ikäiselle tahansa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe