pitkän etsiskelyn jälkeen päädyin tälläiselle nettisivuille kuin diamondglamour.fi. josta löysin vähän erikoisempoia vaatteita mitä olin etsimässä. Kertokaahan mielipiteitä uskaltaisiko tilailla jotakin hieman erilaista mitä yleensä? ;)
-Kokematon
diamondglamour.fi KOKEMUKSIA?
4
263
Vastaukset
- lotta6
kotisivut ainaskin näyttää niin huonoilta, että ite en uskaltais tilata mitään. vaikuttaa enemmän joltain 12-vuotiaan kouluprojektilta kuin yritykseltä.
- huoh.
Itse kaupasta en tiedä, mutta kauppias ainakin spämmää sivustonsa mainoksia tänne palstoille jatkuvasti, olen itse tehnyt niistä poistoilmoituksia ylläpidolle muutamia kymmeniä. Että en kyllä menisi noin törkeästi mainostavalta tyypiltä ostamaan mitään.
- Riiareetta
Itse olen tilannut monta kertaa kyseiseltä verkkokaupalta vaatteita ja olen ollut tyytyväinen tilauksen saapumisen nopeuteen ja jos olen palauttanut tuotteita olen saanut aika nopsaa rahat takaisin. Niin ei voi sanoa hirveen monesta samankaltaisista verkkokaupoista. Ja mitä sivuihin tulee, ne on kyllä värikkäät mutta pirteät :) mutta itselläni ei ole negatiivisia kokemuksia tästä :)
- ojfivfjsijf
MAINOS!!! TAAS!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k994214- 1473662
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1261697
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140