No niin, taas saa huomata, että vuosi on vaihtunut muustakin, että vuosilukuun tuli yksi numero lisää.. Karaokelevyjen hinnat ovat nousseet. Mikä h...tti tätä maata vaivaa, että aina vuoden vaihteessa kaikki nostavat hintoja mitä ihmeellisimmillä syillä. Yksi mikä on varmaa, että tänä vuonna tulen ostamaan varmasti vähemmän levyjä kuin viimevuonna. Jos viimevuonna tilasin toista kymmentä levyä ja tänä vuonna puolitan tilauksen, niin eikö kaiken järjen mukaan liike ole se joka tekee tappiota.
karaokekeskus!!
ottaa pattiin..
2
326
Vastaukset
- Olisikos
hyviä esimerkkejä, mikä ei olisi kallistunut?
Ei se sinun levymääräsi nyt niin kummonen ole, että joku sinun boikotistasi tappiota tekisi. Eikähän niitä hintoja nostella juuri siksi, ettei tarvii tehdä tappiota? TÄ? Voin kommentoida oman kauppamme puolesta tätä asiaa.
Nyt vuoden vaihteessa noussut arvolisävero on aiheuttanut hieman hinnan korotuksia (alv23% > 24%) ainakin meillä . Täytyy muistaa että arvolisäveron korotus ei vaikuta yksin levyjen hintaan vaan nostaa myös esimerkiksi toimituskulujakin joka suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647