Valitse kumppani tältä palstalta!

ilo sanoma

Siinä päivän tehtävänanto. Hän, kenet valitset, saattaa olla sinulle myötämielinen ja alkaa ajattelemaan sinua!

66

389

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Streittiheteka

      OKAY. Anna ohjeet.

      • ilo sanoma

        Valitset nimimerkkikentästä nimimerkin ja kirjoitat sen tähän ketjuun.


    • 17 FTW

      Helppoa: 4 13!

      • fghjfghjfhj

    • Minä valitsen periaatteen.miehen oikean käden kumppanikseni.

    • Turha ketju, ei täällä nykyisin kirjoita ketään tunnistettavissa (rekkautunut) olevaa ja vähänkään kiinnostavaa naista. Pari vuotta takaperin tilanne toinen, ne oli parempia aikoja.

    • mies 86

      Hiljaista on.

      • harvoin kommentoin

        Valitsisin sut. :)


    • m-p-p

      Minä jo valitsin mies32:n, mutta hän meni puihin :(

      • mies32

        Menin Pahasti Puihin.

        Olin tiistaina kontallani odottamassa illallisvierasta tuntikausia, mutta ei kuulunut, ei näkynyt.


      • m-p-p
        mies32 kirjoitti:

        Menin Pahasti Puihin.

        Olin tiistaina kontallani odottamassa illallisvierasta tuntikausia, mutta ei kuulunut, ei näkynyt.

        Jos olisit odottanut minua, et olisi odottanut turhaan. Onko aina pakko kurkottaa niitä tähtiä taivaalta, kun sitä kimallusta löytyis vähän lähempääkin?


      • mies32
        m-p-p kirjoitti:

        Jos olisit odottanut minua, et olisi odottanut turhaan. Onko aina pakko kurkottaa niitä tähtiä taivaalta, kun sitä kimallusta löytyis vähän lähempääkin?

        Enkös minä juuri sinua odottanut?

        Miksi et pidä itseäsi tähden veroisena?


      • m-p-p
        mies32 kirjoitti:

        Enkös minä juuri sinua odottanut?

        Miksi et pidä itseäsi tähden veroisena?

        Ei, et sinä minua odottanut...Tuon siitä saa, kun pitää niitä illallisvieraita olla joka sormelle, ei edes muista ketä kulloinkin odottaa.
        Minä olen se, joka luovutin siinä vaiheessa, kun arvelit ettei sydämesi kestä "kyydissäni". Eipä ehditty illalliseen asti...Minä Petyin Pahasti.

        Mistä sait sen käsityksen, etten olisi mielestäni verrattavissa tähteen? Sanoin vain, ettei pidä kurkottaa taivaalle.


      • mies32
        m-p-p kirjoitti:

        Ei, et sinä minua odottanut...Tuon siitä saa, kun pitää niitä illallisvieraita olla joka sormelle, ei edes muista ketä kulloinkin odottaa.
        Minä olen se, joka luovutin siinä vaiheessa, kun arvelit ettei sydämesi kestä "kyydissäni". Eipä ehditty illalliseen asti...Minä Petyin Pahasti.

        Mistä sait sen käsityksen, etten olisi mielestäni verrattavissa tähteen? Sanoin vain, ettei pidä kurkottaa taivaalle.

        Ai tähti voisi löytyä maastakin?
        Olisiko se sitten viallinen tähti, kun on tippunut? Jos on, niin voiko sitä korjata?


      • Taivaalta tippunut
        mies32 kirjoitti:

        Ai tähti voisi löytyä maastakin?
        Olisiko se sitten viallinen tähti, kun on tippunut? Jos on, niin voiko sitä korjata?

        Tähdet loistavat. Maan päällä ne ovat kovia kuin kivi. Rakkauden ansiosta voivat loistaa taas.


      • Korjauskeino
        mies32 kirjoitti:

        Ai tähti voisi löytyä maastakin?
        Olisiko se sitten viallinen tähti, kun on tippunut? Jos on, niin voiko sitä korjata?

        Niin ota elämääsi ja loistan taas


      • mies32
        Korjauskeino kirjoitti:

        Niin ota elämääsi ja loistan taas

        Ompas hartioillani nyt kova vastuu. Huh, ei tee hyvää sille pääosin itä-suomalaiselle sydämelleni!


      • m-p-p
        mies32 kirjoitti:

        Ompas hartioillani nyt kova vastuu. Huh, ei tee hyvää sille pääosin itä-suomalaiselle sydämelleni!

        En tiedä, mitä nuo kaksi edellistä höpöttäjää ovat, mutta voithan heidät rempata ohimennen jos sydämesi vain suinkin sen kestää.

        Enkä minä mistään ole tipahtanut...pienenä joskus tuolilta, muttei mitään vakavampaa. Eli ei korjaustarvetta, itse olen tähänkin saakka haavani nuollut. Olenpahan vain muutoin tähden kaltainen...isäni ja äitini iltatähti, filmitähti (tosin urani näyttelijänä jää tuonne teatterin puolelle), ja silmänikin ovat kuin tähdet, eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä etäällä toisistaan :P


      • mies32
        m-p-p kirjoitti:

        En tiedä, mitä nuo kaksi edellistä höpöttäjää ovat, mutta voithan heidät rempata ohimennen jos sydämesi vain suinkin sen kestää.

        Enkä minä mistään ole tipahtanut...pienenä joskus tuolilta, muttei mitään vakavampaa. Eli ei korjaustarvetta, itse olen tähänkin saakka haavani nuollut. Olenpahan vain muutoin tähden kaltainen...isäni ja äitini iltatähti, filmitähti (tosin urani näyttelijänä jää tuonne teatterin puolelle), ja silmänikin ovat kuin tähdet, eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä etäällä toisistaan :P

        Minuakin sanottu tähtisilmäksi, vaikkeivat nuo mitenkään loista mielestäni.
        Minkä teatterin lavalta sinut löytää?


      • m-p-p
        mies32 kirjoitti:

        Minuakin sanottu tähtisilmäksi, vaikkeivat nuo mitenkään loista mielestäni.
        Minkä teatterin lavalta sinut löytää?

        Oi, sittenhän meitä on kaksi tähtisilmää :)

        Tällä hetkellä minua ei tavoita mistään teatterista, teen come backin sitten kun saan Kauniin Veeran roolin...tiedäthän sen tumma ja tulinen, "Veera oli kulkija luonnoltaan, Veera oli tumma jo heimoltaan..."


      • mies32
        m-p-p kirjoitti:

        Oi, sittenhän meitä on kaksi tähtisilmää :)

        Tällä hetkellä minua ei tavoita mistään teatterista, teen come backin sitten kun saan Kauniin Veeran roolin...tiedäthän sen tumma ja tulinen, "Veera oli kulkija luonnoltaan, Veera oli tumma jo heimoltaan..."

        Veera mielleyhtyy blondiin tai punatukkaan minun päässäni.
        Oletko sinä jo valmiiksi tumma ja tulinen vai muututko sellaiseksi vasta esittäessäsi Veeraa?


      • m-p-p
        mies32 kirjoitti:

        Veera mielleyhtyy blondiin tai punatukkaan minun päässäni.
        Oletko sinä jo valmiiksi tumma ja tulinen vai muututko sellaiseksi vasta esittäessäsi Veeraa?

        Minua on luultu Irakilaiseksi, Espanjalaiseksi, Venäläiseksi, Virolaiseksi...päättele tuosta :) Mutta ihan olen supisuomalainen, vaikkakin minulla on mustat, pitkät hiukset ja tulisuuttakin löytyy ihan omasta takaa, ei tarvitse roolia varten harjoitella.


      • mies32
        m-p-p kirjoitti:

        Minua on luultu Irakilaiseksi, Espanjalaiseksi, Venäläiseksi, Virolaiseksi...päättele tuosta :) Mutta ihan olen supisuomalainen, vaikkakin minulla on mustat, pitkät hiukset ja tulisuuttakin löytyy ihan omasta takaa, ei tarvitse roolia varten harjoitella.

        Olet siis kameleontti.

        Miksi sinua luullaan milloin miksikin? Ihmisetkö tulevat vaan ilmoittamaan, että taidat olla irakilainen?
        Tummuus kuulostaa hyvältä, tulisuuskin, kunhan se pysyy joissain rajoissa.


      • m-p-p
        mies32 kirjoitti:

        Olet siis kameleontti.

        Miksi sinua luullaan milloin miksikin? Ihmisetkö tulevat vaan ilmoittamaan, että taidat olla irakilainen?
        Tummuus kuulostaa hyvältä, tulisuuskin, kunhan se pysyy joissain rajoissa.

        Tulisuuttakin on monenlaista ;) Taitaa vaan minun tapauksessani olla se tulisuus juuri sellaista sinun sydämen päälle käypää...

        En minä mikään kameleontti ole. Olenpahan vain oma ihana itseni :) Enkä tiedä, miksi minua luullaan joksikin muuksi kuin mitä olen. Kaipa sitten ulkonäköni ja olemukseni poikkeaa jollain tavalla "tyypillisestä" suomalaisesta naisesta...


      • mies32
        m-p-p kirjoitti:

        Tulisuuttakin on monenlaista ;) Taitaa vaan minun tapauksessani olla se tulisuus juuri sellaista sinun sydämen päälle käypää...

        En minä mikään kameleontti ole. Olenpahan vain oma ihana itseni :) Enkä tiedä, miksi minua luullaan joksikin muuksi kuin mitä olen. Kaipa sitten ulkonäköni ja olemukseni poikkeaa jollain tavalla "tyypillisestä" suomalaisesta naisesta...

        Kameleontti siinä mielessä, että virolaiset ja venäläisethän ovat monesti blondeja, virolaiset kai pääsääntöisestikin. Irakilaiset taas aina tummia.

        Ihana, tumma ja tulinen. Joo, alkaa olla vähän liikaa.


      • m-p-p
        mies32 kirjoitti:

        Kameleontti siinä mielessä, että virolaiset ja venäläisethän ovat monesti blondeja, virolaiset kai pääsääntöisestikin. Irakilaiset taas aina tummia.

        Ihana, tumma ja tulinen. Joo, alkaa olla vähän liikaa.

        Niinpä, liian kova pala poika-ressulle purtavaksi ;)


      • Ranskalaisespanjalainen
        mies32 kirjoitti:

        Kameleontti siinä mielessä, että virolaiset ja venäläisethän ovat monesti blondeja, virolaiset kai pääsääntöisestikin. Irakilaiset taas aina tummia.

        Ihana, tumma ja tulinen. Joo, alkaa olla vähän liikaa.

        Samassa perheessä on kolme siskoa: kaksi on blondeja ja ylsi brunette syntyessä. Kahdella on tavalliset suorat hiukset ja taas tuolla yhdellä kiharat. Kolmella on ihan samat vanhemmat.


      • mies32
        m-p-p kirjoitti:

        Niinpä, liian kova pala poika-ressulle purtavaksi ;)

        Onneksi yöpöydällä ei edes ole hanpaita.


      • hihihihihihihih
        mies32 kirjoitti:

        Onneksi yöpöydällä ei edes ole hanpaita.

        Pöydällä on lampaita :)


      • Kympin Nainen
        mies32 kirjoitti:

        Enkös minä juuri sinua odottanut?

        Miksi et pidä itseäsi tähden veroisena?

        tämä on nyt just sitä kun monen naisen kanssa flirttailee niin menee itsekin ihan sekaisin ja sit voi jäädä kokonaan ilman!


      • terrrrrvee;P
        hihihihihihihih kirjoitti:

        Pöydällä on lampaita :)

        m-p-p taitaa olla romaani heimoltaan ;P


      • m-p-p
        terrrrrvee;P kirjoitti:

        m-p-p taitaa olla romaani heimoltaan ;P

        Ka terrrrveee terrrveee ;)


      • m-p-p
        mies32 kirjoitti:

        Onneksi yöpöydällä ei edes ole hanpaita.

        No se menis sitten vallan imeskelyks...


      • m-p-p
        m-p-p kirjoitti:

        No se menis sitten vallan imeskelyks...

        Ja tuo ed. kyllä tarkoitettu mies32 12.27


      • mies32
        m-p-p kirjoitti:

        No se menis sitten vallan imeskelyks...

        Nyt menee jutut jo niin roisiksi, että alan olla varma, että olet jonkun kieron ätmin laatima ansa..


      • mies32
        Kympin Nainen kirjoitti:

        tämä on nyt just sitä kun monen naisen kanssa flirttailee niin menee itsekin ihan sekaisin ja sit voi jäädä kokonaan ilman!

        Mutta ei sentään ole sitten jäänyt ilman flirttiä!
        Sekös se on elämän suola vai mikä mauste? Tietysti lihakimpalekin menisi suolan seurana, mutta ihan terveitähän nuo vegetkin ovat yleensä.


      • älä ole varma
        mies32 kirjoitti:

        Nyt menee jutut jo niin roisiksi, että alan olla varma, että olet jonkun kieron ätmin laatima ansa..

        Yöpöydällä on viritetty ansa eli ruoka-ansa mm. juusto, pienet suklaamurut..


      • m-p-p
        mies32 kirjoitti:

        Nyt menee jutut jo niin roisiksi, että alan olla varma, että olet jonkun kieron ätmin laatima ansa..

        "Kuinka lankesitkaan ansaan pehmeään,
        se hyvänä pitää mutta sinut myrkyttää..." ;)


      • rinki pieni
        m-p-p kirjoitti:

        "Kuinka lankesitkaan ansaan pehmeään,
        se hyvänä pitää mutta sinut myrkyttää..." ;)

        Miehet on niin helppoja.


      • mies32
        rinki pieni kirjoitti:

        Miehet on niin helppoja.

        En minä vielä ole ansassa!
        tietääkseni.


      • m-p-p
        mies32 kirjoitti:

        En minä vielä ole ansassa!
        tietääkseni.

        Mutta melko lähellä ;)

        Älä kuitenkaan epäile, että olisin jonkun laatima...juttuni vaan tahtovat joskus luiskahtaa siveettömyyden rajoille.


    • Esitteles ehdokkaat...

    • ............

      Täten asetun ehdokkaaksi.

    • Mies1985

      Ei kiitos. En ole homo.

    • Fefujegegen

      Kympin nainen tietenkin, hänenlaisen kanssa on helppo olla.

      • Kympin Nainen

        Kiitos - kai. Otan tämän kohteliaisuutena, vaikka palstan kirjoitusten perusteella tämä saattaa olla yhtä suurella (vai jopa suuremmalla) todennäköisyydellä huumoria, piruilua tms.

        Minulla ei kyllä valitettavasti ole hajuakaan ketä tämän Fefujegegen - nimimerkin taakse piiloutuu (ja mitä kaikkea olet kirjoittanut)?


      • Ferjwfjwenkefw
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Kiitos - kai. Otan tämän kohteliaisuutena, vaikka palstan kirjoitusten perusteella tämä saattaa olla yhtä suurella (vai jopa suuremmalla) todennäköisyydellä huumoria, piruilua tms.

        Minulla ei kyllä valitettavasti ole hajuakaan ketä tämän Fefujegegen - nimimerkin taakse piiloutuu (ja mitä kaikkea olet kirjoittanut)?

        Olen anonyymi kirjoittaja, kirjoitan vain tekstejä joissa kirjoittajan identiteetti on häilyvä ja siksi nimimerkkini on sarja satunnaisia kirjaimia ja vaihtuvat viestistä toiseen. Samanlaisia satunnaisten kirjainten nimimerkkejä käyttää myös moni muu joten tunnistamiseni ja "eristämiseni" yksilölliseksi kirjoituksen jatkumoksi lukijan toimesta on mahdotonta.

        EI kuka sanoo - vaan mitä sanoo - on tekstieni ydin - kuten myös vain ja ainostaan tässä hetkessä oleminen.

        Ja kyllä, se oli kohteliaisuus, toki kirjoitan pirunsarvet otsallani harva se päivä mutta tällä kertaa ei ollut tarvetta tehdä niin.


      • Kympin Nainen
        Ferjwfjwenkefw kirjoitti:

        Olen anonyymi kirjoittaja, kirjoitan vain tekstejä joissa kirjoittajan identiteetti on häilyvä ja siksi nimimerkkini on sarja satunnaisia kirjaimia ja vaihtuvat viestistä toiseen. Samanlaisia satunnaisten kirjainten nimimerkkejä käyttää myös moni muu joten tunnistamiseni ja "eristämiseni" yksilölliseksi kirjoituksen jatkumoksi lukijan toimesta on mahdotonta.

        EI kuka sanoo - vaan mitä sanoo - on tekstieni ydin - kuten myös vain ja ainostaan tässä hetkessä oleminen.

        Ja kyllä, se oli kohteliaisuus, toki kirjoitan pirunsarvet otsallani harva se päivä mutta tällä kertaa ei ollut tarvetta tehdä niin.

        Sisältö edellä - ei ollenkaan huono periaate :)

        Hetkessä eläminen on mielestäni huomattavasti vaikeampaa, mutta harjoittelen sitä joka päivä.

        Laitat naiselle aika pahan tikin - valitset hänet naamion takaa. Jotta nainen voi sitten miettiä mahd. seuraavissa keskusteluissa että onkohan tämä... häilyvää harhaa tässä hetkessä? Niinpä, pirunsarvet hyvinkin ;)


    • että näin

      Ei tällä palstalla ole naisia, ja jos olisi, olisi heti 100 miestä jonossa vonkaamassa, joista nainen valitsisi sen panoeinon, jolla jo enestään olisi panoringissä 4 muuta naista, että haistakaapa vain kaikki vittu, koska olette epäreiluja ja moraalittomia paskiaisia jokaikinen.

      • 100:100

        Olen nainen eikä minulla ole yhtään miestä eikä ketään jonossa eikä ole jonoa eikä jononumeroa . Hyvin menee!


      • Kuinka hyvin?
        100:100 kirjoitti:

        Olen nainen eikä minulla ole yhtään miestä eikä ketään jonossa eikä ole jonoa eikä jononumeroa . Hyvin menee!

        Monenko käyttämä olet?


      • Epäkohtelias
        Kuinka hyvin? kirjoitti:

        Monenko käyttämä olet?

        Tyhmä kysymys!


      • Kympin Nainen

        että näin:

        Mistäs luulet että johtuu se, että naiset harvemmin rekisteröidyllä nimimerkillään kirjoittelee?


      • killikolli..

        WhiteMoment kirjoittelee joskus mutta kuten huomaamme, hänellä on muutakin elämää kuin nauraa paikan "uroille". Lisäksi hän onkin jo varattu.
        Ottaisin kyllä siitä mamman itselleni.


    • M29-ENFP

      Onko se_vinee nuorin nainen tällä palstalla? Valitsen ehkä hänet sitten, vaikken mitään muuta hänestä tiedäkään.

      • ................

        se_vinee vaikuttaa iästään huolimatta palstan järkevimmältä naiselta shamans_bluesin kera. Valitsen siis jomman kumman heistä. Onpa vapauttavaa päästä näin miehenä valitsemaan kumppaninsa monista ehdokkaista. Vuodatan kyyneleitä nyt tämän voimaannuttavan kokemuksen vuoksi.


      • M29-ENFP
        ................ kirjoitti:

        se_vinee vaikuttaa iästään huolimatta palstan järkevimmältä naiselta shamans_bluesin kera. Valitsen siis jomman kumman heistä. Onpa vapauttavaa päästä näin miehenä valitsemaan kumppaninsa monista ehdokkaista. Vuodatan kyyneleitä nyt tämän voimaannuttavan kokemuksen vuoksi.

        En ehkä puhuisi järkevimmistä, mutta joo, symppaan silti.

        Ota mieluummin Shamans_blues tosin, koska hän torjui jo minut, niin minä saan sitten sen_vineen.


    • Citynainen

      Kranaharna.

    • Ikisinkku M

      Vaihtoehtojahan täällä ei juuri ole mutta kympin naisen kanssa voisi olla ihan mielenkiintoista käväistä treffeillä, vaikuttaa suhteellisen täysipäiseltä jos ei ajoittaista feminismin pintaan pulpahtamista oteta huomioon. Tuskin siinä mitään kolahdusta syntyisi mutta ihan hauskaa voisi olla nähdä että ärsyyntyykö pienestä provoilusta, puhua pälpättääkö koko ajan merkityksiään vai antaako miehellekin tilaa ja osaako/haluaako olla naisellisen rennosti vai napottaako nuttura tiukalla koko tapaamisen.

      • Kympin Nainen

        Et malttanut olla (taaskaan) provoilematta :D

        Kyllähän se ruutitynnyri kolahtaa - jopa räjähtää - jos sinne tulitikun heittää ;)

        Pelasin muuten nuorempana jääkiekkoa, ja koska olen pieneltä paikkakunnalta kotoisin, niin poikien ja sittemmin nuorten miesten kanssa "jouduin" pelaamaan ainoana tyttönä. Letistä yrittivät vetää, mutta nutturaa ei ole koskaan ollut. Sanon tämän siksi että rennoksi oli niissä piireissä pakko oppia, mutta myös ottamaan oma tila. Ja kun niiden lätkäjunnujen kanssa paini harkoissa tarpeeksi niin oppi arvostamaan niitä syvällisen herkkiä runopoikia. Ja kyllä, hokkarit on sittemmin vaihtuneet korkkareihin (ja lenkkitossuihin).

        Kiitos kumminkin, oliko niin asut jossain Turussa päin vai muistanko väärin?


      • Ikisinkku M
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Et malttanut olla (taaskaan) provoilematta :D

        Kyllähän se ruutitynnyri kolahtaa - jopa räjähtää - jos sinne tulitikun heittää ;)

        Pelasin muuten nuorempana jääkiekkoa, ja koska olen pieneltä paikkakunnalta kotoisin, niin poikien ja sittemmin nuorten miesten kanssa "jouduin" pelaamaan ainoana tyttönä. Letistä yrittivät vetää, mutta nutturaa ei ole koskaan ollut. Sanon tämän siksi että rennoksi oli niissä piireissä pakko oppia, mutta myös ottamaan oma tila. Ja kun niiden lätkäjunnujen kanssa paini harkoissa tarpeeksi niin oppi arvostamaan niitä syvällisen herkkiä runopoikia. Ja kyllä, hokkarit on sittemmin vaihtuneet korkkareihin (ja lenkkitossuihin).

        Kiitos kumminkin, oliko niin asut jossain Turussa päin vai muistanko väärin?

        No vähän pitää provota jos mielii päästä treffeille :D

        No oikeasti taitaa olla välimatkaa sen verran ettei kuitenkaan treffejä tule mutta ajatusleikkinä veikkaan että sinua ainakin sen yhden illan voisi kestää ja olisi luultavasti jopa ihan hauskaa.

        Muistanet väärin koska en paljasta asuinpaikkaani(kaan) täällä koska koko hommahan perustuu anonyymiuteen, helpointa on kun vetää rajan jo näinkin yleisluontoisiin asioihin.


      • Kympin Nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        No vähän pitää provota jos mielii päästä treffeille :D

        No oikeasti taitaa olla välimatkaa sen verran ettei kuitenkaan treffejä tule mutta ajatusleikkinä veikkaan että sinua ainakin sen yhden illan voisi kestää ja olisi luultavasti jopa ihan hauskaa.

        Muistanet väärin koska en paljasta asuinpaikkaani(kaan) täällä koska koko hommahan perustuu anonyymiuteen, helpointa on kun vetää rajan jo näinkin yleisluontoisiin asioihin.

        Sekoitin sitten tuon paikkakunnan, anteeksi. Mutta juu, ajatusleikkiähän tämä vaan.

        Mutta vinkkinä naiselta sitten kun sen oman oikeasi (tai potentiaalisen) kohtaat: aika "mixed signals" sinulta - toki nyt tällä kertaa tarkoituksellakin (kun kerran provoa), mutta kun sanot "voisi olla mielenkiintoista käväistä treffeillä" ja "Tuskin siinä mitään kolahdusta syntyisi", mutta toisaalta "jos mielii päästä treffeille" niin tosiaan vähän sekalainen sorttimentti - eli haluatko treffeille vai ei?

        Tarkoitan tällä sitä, että kyllä itselleni naisena pitää tulla se olo että haluat treffeille nimenomaan minun kanssani ja että kolahdusta lähdetään hakemaan. Ei sitä kolahdusta tietenkään välttämättä tule, ja fiksua on tietysti olla liikoja odottamatta (ainakaan ekoilta treffeiltä), mutta naiselle sitä ei kannata etukäteen sanoa ettei naiselle tule fiilis että hänen kanssaan lähdetään paremman puutteessa.

        Ainakin itse olen tässä aika ehdoton, joko Kympin Naisen kanssa haluaa treffeille tai ei. Mutta tämä siis ihan vinkkinä naisnäkökulmasta :)


      • Ikisinkku M
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Sekoitin sitten tuon paikkakunnan, anteeksi. Mutta juu, ajatusleikkiähän tämä vaan.

        Mutta vinkkinä naiselta sitten kun sen oman oikeasi (tai potentiaalisen) kohtaat: aika "mixed signals" sinulta - toki nyt tällä kertaa tarkoituksellakin (kun kerran provoa), mutta kun sanot "voisi olla mielenkiintoista käväistä treffeillä" ja "Tuskin siinä mitään kolahdusta syntyisi", mutta toisaalta "jos mielii päästä treffeille" niin tosiaan vähän sekalainen sorttimentti - eli haluatko treffeille vai ei?

        Tarkoitan tällä sitä, että kyllä itselleni naisena pitää tulla se olo että haluat treffeille nimenomaan minun kanssani ja että kolahdusta lähdetään hakemaan. Ei sitä kolahdusta tietenkään välttämättä tule, ja fiksua on tietysti olla liikoja odottamatta (ainakaan ekoilta treffeiltä), mutta naiselle sitä ei kannata etukäteen sanoa ettei naiselle tule fiilis että hänen kanssaan lähdetään paremman puutteessa.

        Ainakin itse olen tässä aika ehdoton, joko Kympin Naisen kanssa haluaa treffeille tai ei. Mutta tämä siis ihan vinkkinä naisnäkökulmasta :)

        Tokihan siis haluan treffeille, täällä vain ympäristö ei otollinen siihen niin täytyy ottaa faktat huomioon, jos muissa yhteyksissä olisi tavattu tai kirjoteltu kuin täällä keskustelupalstalla niin panostaisin varmaan eri tavalla, varsinkin jos olisi kuvan nähnyt ja siihen mieltynyt mutta asioiden näin ollessa kannattanee pitää pää kylmänä.

        Itseasiassa taustalla on jonkun vuoden takaa kokemus jossa yksi nainen innostui nasevista teksteistäni(eri mimimerkillä) ja taisi vähän ihastuakin, kirjoiteltiin sitten ihan privanakin jota minä pidin lähinnä kaverijuttuna ja toisaalta samaan aikaan oli yksi suhdeviritys menoillaan ja jossain vaiheessa kun sitten sitä suhdeviritystä treffailin tämä kirjoittelukaverinainen aikalailla taisi pettyä/suutahtaa kun oli vissiin vähän enempääkin ajatellut ja siinä tavallaan tahtomattani aiheutin mielipahaa niin nyt olen sitten koettanut pitää anonyymiutta yllä enkä siis suhteisiin keskustelujen perusteella pyri vaikka ne ehkä mahdollisia joissakin tapauksissa olisikin ainakin jos oikein kovasti siihen pyrkisi.

        "Tarkoitan tällä sitä, että kyllä itselleni naisena pitää tulla se olo että haluat treffeille nimenomaan minun kanssani ja että kolahdusta lähdetään hakemaan"

        Minä saattaisin ehkä kuitenkin etukäteen antaa ymmärtää että ko. nainen on nimenomaan juuri se jonka haluan tavata mutta kuitenkin sellaisilla odotuksilla ettei kummankaan tarvitse liikoja jännittää vaan voi ihan rennosti tulla paikalle ja katsoa mit tapahtuu, jos kolahataa niin hyvä mutta jos ei niin voi silti viettää hauskan illan. Kyllä olet toki oikeassa myös tuossa viimeisimmässä että treffeille pitää haluta ja juuri sen valitun kanssa, suotta sinne ilman kiinnostusta pelkästään norkoilemaan lähtee.


    • JKKKL

      NIINKÖ

    • random-N nic

      Mä valitsen Lord Boredomin. Tykkään, kun miehellä on älliä

    • I choose you Pikachu

      Valitsen itseni, sillä olen itsenäinen ihminen. Naiset ovat laumanmukana kulkevia epäluotettavia ja pettäviä hepsankeikkoja. Ei niistä ole kulkemaan valtavirtaa vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      85
      1869
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1534
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      66
      1235
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1065
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      986
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    7. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      905
    8. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      836
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      805
    10. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      794
    Aihe