Siinähän se jo tulikin eli kaivattaisiin kaveria viihteelle. Sinkkuäidin kotielämä alkaa jo kyllästyttää ja voisin pitkästä aikaa lähteä baariin pörräämään. Kaverit vaan ovat muuttaneet, pariutuneet tai ei muuten vaan baarit kiinnosta, eli uusia kavereita olisin vailla.
Niin ja Vantaalla asun.
Erityisesti ens viikonloppuna hotelli Vantaassa Tauski Reloaded kiinnostaisi muttei viitsisi yksin mennä. :(
Seuraa baariin 4-kymppiselle naiselle.
11
273
Vastaukset
- 4+13
Täältä olis heti tällanen 23-vuotias nuori mies voinut lähteä sun seuraksi mutta harmi vaan kun en asu lähelläkään Vantaata. :(
- Perseu5
No mulla ihan samanlainene tilanne mutta olen saman ikäinen mies hesasta. Aika harvoin toki baarissa käyn mutta silloin kun menottaisi niin kaveriseuraa ei löydy.
Mitä jos kävisimme joskus yhdessä, voisi olla hauskaakin? Tauskista en nyt kuitenkaan niin ihmeemmin välitä... - just the heads up
Ei sit kannata välittää mistään asiattomista vastauksista tällä palstalla.
- 4+13
No enpä minäkään Tauskista välitä mutta olisin voinut silti lähteä jos asuisin lähempänä.
- ,....,
Tuo Taukki varmaan karkottaa potentiaaliset ehdokkaat. Olen itekin nelikymppinen nainen mutta en ymmärrä Tauskin päälle ja miehet varmaan vielä vähemmän.
- Ikisinkku M
Menemällä taukin keikalle ilmaiset hyväksyntäsi naisten hakkaamiselle.
- ...
Ei ole mitään todisteita siitä, että tauski olisi hakannut naisiaan.
On vain sana sanaa vastaan ja kyllä mä mielummin tauskia uskon kuin katkeroituneita tyrkky exiä. - Ikisinkku M
... kirjoitti:
Ei ole mitään todisteita siitä, että tauski olisi hakannut naisiaan.
On vain sana sanaa vastaan ja kyllä mä mielummin tauskia uskon kuin katkeroituneita tyrkky exiä.Minä kuulin jo silloin kun Tauno oli vielä Virpin kanssa naimisissa eräältä artistilta joka tuntee ne molemmat että nyrkki heiluisi Taunon taloudessa aika vinhaan ja siksi ovat eroamassa mutta kuulopuheitahan ne toki ovat. Jos puhtaasti sitten musiikillisesti ajatellaan niin videota Taunon paraisten keikalta, kannattaako tuosta maksaa:
http://www.youtube.com/watch?v=OrGoZMIzBMk
- YH Alert!
"Sinkkuäiti" ja paskan marjat. Eipäs kaunistella, olet YYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Varokaa, äpärävaara!
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!- 4-kymppinen
YHAlertille: Itse asiassa olen YHTEIShuoltaja. Ja avioliitossa syntynythän ei ole äpärä. :) Sulla taitaa olla henkisen puolen ongelmia. Koeta hoitaa lääkityksesi tasapainoon.. Pelottava ajatus että tollasia liikkuu vapaana.
- sättifani
Kysele 40 sätistä? Menoista tänä iltana puhutaan usein kaikkien kesken ylelläkin ja joku joka muutenkin on menossa saattaa löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683