Seuraa baariin 4-kymppiselle naiselle.

Kati

Siinähän se jo tulikin eli kaivattaisiin kaveria viihteelle. Sinkkuäidin kotielämä alkaa jo kyllästyttää ja voisin pitkästä aikaa lähteä baariin pörräämään. Kaverit vaan ovat muuttaneet, pariutuneet tai ei muuten vaan baarit kiinnosta, eli uusia kavereita olisin vailla.
Niin ja Vantaalla asun.
Erityisesti ens viikonloppuna hotelli Vantaassa Tauski Reloaded kiinnostaisi muttei viitsisi yksin mennä. :(

11

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+13

      Täältä olis heti tällanen 23-vuotias nuori mies voinut lähteä sun seuraksi mutta harmi vaan kun en asu lähelläkään Vantaata. :(

    • Perseu5

      No mulla ihan samanlainene tilanne mutta olen saman ikäinen mies hesasta. Aika harvoin toki baarissa käyn mutta silloin kun menottaisi niin kaveriseuraa ei löydy.

      Mitä jos kävisimme joskus yhdessä, voisi olla hauskaakin? Tauskista en nyt kuitenkaan niin ihmeemmin välitä...

    • just the heads up

      Ei sit kannata välittää mistään asiattomista vastauksista tällä palstalla.

    • 4+13

      No enpä minäkään Tauskista välitä mutta olisin voinut silti lähteä jos asuisin lähempänä.

    • ,....,

      Tuo Taukki varmaan karkottaa potentiaaliset ehdokkaat. Olen itekin nelikymppinen nainen mutta en ymmärrä Tauskin päälle ja miehet varmaan vielä vähemmän.

    • Ikisinkku M

      Menemällä taukin keikalle ilmaiset hyväksyntäsi naisten hakkaamiselle.

      • ...

        Ei ole mitään todisteita siitä, että tauski olisi hakannut naisiaan.
        On vain sana sanaa vastaan ja kyllä mä mielummin tauskia uskon kuin katkeroituneita tyrkky exiä.


      • Ikisinkku M
        ... kirjoitti:

        Ei ole mitään todisteita siitä, että tauski olisi hakannut naisiaan.
        On vain sana sanaa vastaan ja kyllä mä mielummin tauskia uskon kuin katkeroituneita tyrkky exiä.

        Minä kuulin jo silloin kun Tauno oli vielä Virpin kanssa naimisissa eräältä artistilta joka tuntee ne molemmat että nyrkki heiluisi Taunon taloudessa aika vinhaan ja siksi ovat eroamassa mutta kuulopuheitahan ne toki ovat. Jos puhtaasti sitten musiikillisesti ajatellaan niin videota Taunon paraisten keikalta, kannattaako tuosta maksaa:
        http://www.youtube.com/watch?v=OrGoZMIzBMk


    • YH Alert!

      "Sinkkuäiti" ja paskan marjat. Eipäs kaunistella, olet YYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

      Varokaa, äpärävaara!

      YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
      YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

      • 4-kymppinen

        YHAlertille: Itse asiassa olen YHTEIShuoltaja. Ja avioliitossa syntynythän ei ole äpärä. :) Sulla taitaa olla henkisen puolen ongelmia. Koeta hoitaa lääkityksesi tasapainoon.. Pelottava ajatus että tollasia liikkuu vapaana.


    • sättifani

      Kysele 40 sätistä? Menoista tänä iltana puhutaan usein kaikkien kesken ylelläkin ja joku joka muutenkin on menossa saattaa löytyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe