Tilaisinko vale-tyttöystäviä Facebookiin?

A.T.M

29 euroa kuussa!

"Tee vaikutus kavereihisi. Tule itsevarmemmaksi naisten kanssa. Tee eksäsi mustasukkaiseksi.

Näin mainostaa brasilialainen NamoroFake.com.br, joka myy tyttöystäviä. Tai naisten profiileja, joiden kanssa voi maksusta solmia Facebook-parisuhteen.

Vuokrapakettiin kuuluu parisuhdestatuksen lisäksi seurustelua koskevat päivitykset.

Hintaa palvelulla on 39 dollaria eli noin 29 euroa kuussa. Pihimmät voivat ostaa ex-tyttöystävän 19 dollarilla eli noin 14 eurolla.

Naisille luvataan puolet vuokrahinnasta, jos nämä alkavat valetyttöystäviksi sivuston kautta. Valepoikaystäväpaketteja sivusto ei vielä välitä, mutta suunnittelee jo toimintansa laajentamista niidenkin suuntaan."

http://www.talouselama.fi/uutiset/sivusto kaupittelee valetyttoystavia facebookiin 29 euroa kuussa/a2164584

12

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä!!

      Hyvä sijoitus ja halpa. Tuolla konstilla saat muutkin naiset kiinnostumaan sinusta ja muutamassa kuukaudessa alat saada muutakin kuin virtuaalipiparia.

    • raivohullu ex

      Todella hyvä idea! Ex- tyttöystävä saa raivohulluus kohtauksen kun näkee kuvan jostain itseään 10 kertaa upeammasta brasilialais naisesta...

    • Vaikeuttaa oikean naisen saamista...

      • huh, huh

        Joko se sun naisvieraasi kävi?


      • huh, huh kirjoitti:

        Joko se sun naisvieraasi kävi?

        Illalla vasta.


      • Vakoilija kysyy
        hahmotelma kirjoitti:

        Illalla vasta.

        Mitä aikaa ja missä asut? Asutko sä jossakin aivan keskustassa?


    • Sinänsä vois ollaki ihan jees, mut en kyllä maksaisi. Vaikka vois ihan pistää jonkun kanssa leikillään että näyttäisi olevansa parisuhteessa... ois vaihtelua ainaiseen 'sinkku' statukseen. Noh, ongelma vaan on sit siinä kuka hommaan ryhtyisi ilmaiseksi... no ainahan sitä voi kuvitella asoita.

    • Citynainen

      Estäisi todellisia suhteita syntymästä. Tosin kukaan ei koskaan näkisi todella seurassa tätä "tyttöystävää" joten homma hataralla pohjalla.

    • miksi maksaa

      Jos tuo on valeprofiili, niin miksi sellaista ei voisi tehdä itsekin aivan ilmaiseksi.

      • ehkä onnistaisi

        Miksei sitä voi hakea ilmaiseksi sitä oikeaa tyttöystävää? Ehkä onnistaisi ja markkinoisi itseään bookissa vielä sinkuksi ja valmis seurusteluun.


    • yksinäinen mies.

      Minä ostan heti vuodeksi. Oon sen verran kauan ollut yksin

    • Ätämi

      Vois ostaa myös kavereita valetyttöystävien lisäksi. Kaikki luulis että olen suosittu ja sitä kautta alkaisin saada suosiota ja piparia reaalielämässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe