Siksi kysynkin, että missä pohjoismyrsky luuraa?
Viisautta ongelmiin
12
327
Vastaukset
- TÖPSELIKÄRSÄ
Minä odotan naisia joita tulossa minun hoitoon kyllästyttää KUMI-BARBARA
- Vanha ihminen
Minäkin kaipaan Pohjoismyrskyä, kaipaan kovasti .Jotakin tolkkua tällekin palstalle.
Vastasenrannan kiiski ,tule Sinäkin takaisin _ Vai onko niin, että asialliset ihmiset ovat löytäneet jostakin paremman keskustelufoorumin.! - Yök saame rasisti
I miss you on rasisti osasto. Yök. Kyllä vähemmistötkin osaa olla rasisteja. Net vaan saa vaikka haistattaa niin se on ihan ok. Jotain käytöstapoja peliin hei camoon pliis
- MissMaamiina
Tästä se puhalsi ohi, aikoi osallistua gaalaan.
Kyllä tämän palstan taso laski kesän aikana niin paljon, ettei tänne juuri viitsi enää kirjoitella, omalta osaltani luku-innostuskin on hiipunut, nyt ehkä kerran kahdessa viikossa käyn katsomassa.
Täällä on paljon hyviä asioita nostettu esiin mm. Enontekiön kehittämisestä, Jyppyrän tulevaisuudesta ja ylipäätään koko kunnan selviämisestä. Ja tottakai erityisesti ILO-sopimus, poromiehet sekä suomalaisten ja saamelaisten erimielisyydet, näistähän on jokaisella mielipide.
Valitettavasti kovimmin ovat huudelleet viimeisen puolen vuoden aikana ne, joilla ei ole mitään sanottavaa tai omaa mielipidettä ei ole osattu pukea luettavaan muotoon. Henkilökohtaiset tölväisyt ja paskarosvojuoppovaras-ilmaisut eivät tapoja, joiden pohjalta viitsii edes kirjoittaa mitään perusteltavissa olevaa.
Minä jään edelleen luku-puolelle, luen kun muistan. Ja netissä on muitakin paikkoja, joissa voidaan keskustella näistä asioista, Suomi24 ei valitettavasti liian vapaan sananvapauden takia ole asiallisen keskustelun paikka kuin harvoissa tapauksissa.
Hyvää uuden vuoden jatkoa ja siunausta arkeen teille kaikille, mielipiteistä riippumatta.- Diktaattori 2
Jos diktatuurissa ei ole muuta keinoa kuin suomi24 enontekiö...
- rajajoen rannaltaa
näin se on, kehityksen irvikuva koko palsta. Tehkää jotain muuta kuin suomi24:llä notkutte. Kolatkaa vaikka lunta läjästä toiseen.
- suodatusta lukuun
Älkää vaietko, te viisaat. Kyllä tavallinen kansalainen osaa erottaa paskanpuhumisen asiateksistä. Älkää lannistuko tyhjien tynnyreiden kolinasta, vaan kertokaa mielipiteenne. Ne ovat tärkeitä!
- etelätuuli
kyllä mieki kaipaan myrskyä kehiin. ainoa järkimies, koko sippikunnassa.
- hepotaa
meenä nyyt paaskalle joo
- jäämeri3
En kaipaa rasisteja palstoille, olivat ne sitten mitä väriä tai perimää tahansa.
- loossiia
mitä rasisteja?! suomelaisten sorto son ainutta rasismia tällä seuvula!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592