Spellbound tattoo helsinki

jeppisjepuliss

Heippa! Puskaradiossa oli vain muutama kommentti paikasta. Oisko teillä kertoo kokemuksia.. hinta laatu suhde yms?

11

1558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajooe

melko kallis, aloitushinta 100e mutta keskinkertaista työtä (ei omaa kokemusta, galleriaa selailin).

• Nasu

Kävin ottaa tatskan sielä ja nainen tatuoi minulle. Olen pettynyt tatskaan ja siihen miten kalllis oli pieni mitään sanomaton tatuointi.

En mene enää toista kertaa

• nähnty on

Älkää ikinä menkö jollekin ÄMMÄLLE.....Se julkkis ÄMMÄKIN On täys TOLLO. Suuri turpa,mut muuten äääääääääääääääääääääääälllllllllllllllllllllllllöööööööööööööö.¤

• Tattoo666

100€ tunti on normihinta aikalailla kaikissa liikkeissä.
      Spellbound on kyllä yksi huonoimmista Helsingissä mihin on tullut törmättyä, ei voi suositella millään sinne menoa, ellei tahdo maksaa helvetisti cover up tatuoinnista sitten myöhemmin.

• Tiia20013

Minulla on hyviä kokemuksia paikasta mutta kaikkiahan ei voi varmaan miellyttää tälläkään alalla!

• Minä joka linkitin

Sä taidat olla tämä kyseinen "taiteilija" itse. Vittu jos ei osaa piirtää, niin ei pidä sotkea toisten ihoa.

• Katsokaa linkki :)

No kattokaa tätä kuvaa ja päätelkää itse. Minä piirtäisin samanlaisen vasurilla XD

• Köpö

Jos kyseessä on Kuopiosta muuttanut pulju, niin itse en ole koskaan siitä mitään hyvää kuullut.. Kallis ja saa vähän mitä sattuu

• summerbeauty

Älä ihmeessä mee kävin kosmeettisessa tatuoinnissa ja hellu teki tärisevillä käsillään viiden minuutin hutaisun. Varmaan jotain kamaa vetää........haisi tupakalle hyi vittuuuuu.

• Trashedandscattered

Itse olen tyytyväinen sieltä saamaani tekstitatuointiin kädessäni. Teko kesti tunnin toisen tatuoinnin kirjaimen korjaaminen, yhteensä 150€.

Väri ei ole haalistunut 2 vuodessa yhtään ja tekstikin on ihan suorassa. Fontti ei ole ihan sitä mitä halusin, ja tämä tatuoija nainen saapui paikalle yli tunnin myöhässä. Haisi tupakalle ja viinalle, mitä lie vetääkään.

Mutta tosiaan tatuointia kun menin ottamaan olin siis 15 vuotias, eikä papereitani tai vanhempien lupaa kysytty missään vaiheessa :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2638
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45