Heippa! Puskaradiossa oli vain muutama kommentti paikasta. Oisko teillä kertoo kokemuksia.. hinta laatu suhde yms?
Spellbound tattoo helsinki
11
1558
Vastaukset
- joopajooe
melko kallis, aloitushinta 100e mutta keskinkertaista työtä (ei omaa kokemusta, galleriaa selailin).
- Nasu
Kävin ottaa tatskan sielä ja nainen tatuoi minulle. Olen pettynyt tatskaan ja siihen miten kalllis oli pieni mitään sanomaton tatuointi.
En mene enää toista kertaa- nähnty on
Älkää ikinä menkö jollekin ÄMMÄLLE.....Se julkkis ÄMMÄKIN On täys TOLLO. Suuri turpa,mut muuten äääääääääääääääääääääääälllllllllllllllllllllllllöööööööööööööö.¤
- Tattoo666
100€ tunti on normihinta aikalailla kaikissa liikkeissä.
Spellbound on kyllä yksi huonoimmista Helsingissä mihin on tullut törmättyä, ei voi suositella millään sinne menoa, ellei tahdo maksaa helvetisti cover up tatuoinnista sitten myöhemmin. - Tiia20013
Minulla on hyviä kokemuksia paikasta mutta kaikkiahan ei voi varmaan miellyttää tälläkään alalla!
- Minä joka linkitin
Sä taidat olla tämä kyseinen "taiteilija" itse. Vittu jos ei osaa piirtää, niin ei pidä sotkea toisten ihoa.
- Katsokaa linkki :)
No kattokaa tätä kuvaa ja päätelkää itse. Minä piirtäisin samanlaisen vasurilla XD
- Köpö
Jos kyseessä on Kuopiosta muuttanut pulju, niin itse en ole koskaan siitä mitään hyvää kuullut.. Kallis ja saa vähän mitä sattuu
- summerbeauty
Älä ihmeessä mee kävin kosmeettisessa tatuoinnissa ja hellu teki tärisevillä käsillään viiden minuutin hutaisun. Varmaan jotain kamaa vetää........haisi tupakalle hyi vittuuuuu.
- Trashedandscattered
Itse olen tyytyväinen sieltä saamaani tekstitatuointiin kädessäni. Teko kesti tunnin toisen tatuoinnin kirjaimen korjaaminen, yhteensä 150€.
Väri ei ole haalistunut 2 vuodessa yhtään ja tekstikin on ihan suorassa. Fontti ei ole ihan sitä mitä halusin, ja tämä tatuoija nainen saapui paikalle yli tunnin myöhässä. Haisi tupakalle ja viinalle, mitä lie vetääkään.
Mutta tosiaan tatuointia kun menin ottamaan olin siis 15 vuotias, eikä papereitani tai vanhempien lupaa kysytty missään vaiheessa :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835