Ruotasen kerrostalot

paikkoja,rikottu

Lehdessä joku ehdotti, että kaupungin pitäisi ostaa ne purettavaksi.
Ei kai kaupungin sellaiseen pidä osallistua.
Jos ne voisi kunnostaa palstalaisten asunnoiksi., tai antaa purettavaksi sellaisille, jotka haluaa niistä puutavaraa.

34

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketä ne haittaa.

      Saa ne siellä olla muistona menestyksestä ja siitä miten käy kun alamäki alkaa.

    • :)))

      mIssä ne on kysynpä vaan,korrostaloja ruotasella,älä nyt höpise turhias...

    • Pitäköön tunkkinsa

      Siis ostaa purettavaksi? Ensin ostaa ja sitten maksaa purkamisen, on jollakin oikea älynväläys.

      • Jos Laguna niin ??

        Ei varmaan osta,purku maksaa ainakin 100000,€ maa-alue on arvotonta rotkoa.


      • okermanni
        Jos Laguna niin ?? kirjoitti:

        Ei varmaan osta,purku maksaa ainakin 100000,€ maa-alue on arvotonta rotkoa.

        Mikä maksaa, iso monttu, ja rojut sinne.


      • jäit kiinni.
        okermanni kirjoitti:

        Mikä maksaa, iso monttu, ja rojut sinne.

        Stop! niinhän ne mökkiläiset tekee,pois silmistä pois mielestä.


      • okermanni
        jäit kiinni. kirjoitti:

        Stop! niinhän ne mökkiläiset tekee,pois silmistä pois mielestä.

        Eikö siellä kaivoksella ole jo valmiita monttuja. Sinne avolouhokseen vaan.


      • siuntio,,,
        okermanni kirjoitti:

        Eikö siellä kaivoksella ole jo valmiita monttuja. Sinne avolouhokseen vaan.

        No jaa,,sitte ei puhuta kellekkään.
        jätteille voisi voisi kertoa,,"maasta sinä olettullut maaksi pitää sinun jälleen tuleman"


      • aina masentavaa.
        siuntio,,, kirjoitti:

        No jaa,,sitte ei puhuta kellekkään.
        jätteille voisi voisi kertoa,,"maasta sinä olettullut maaksi pitää sinun jälleen tuleman"

        Ennen niin elivoimainen kylä,nyt hiipunut olemattomiin kuten vanholle Kaivoskylille käy.


      • lööttiö
        aina masentavaa. kirjoitti:

        Ennen niin elivoimainen kylä,nyt hiipunut olemattomiin kuten vanholle Kaivoskylille käy.

        Kylähän on elinvoimainen ja pitää pystyssä koko Pyhäjärveä, mutta kerrostalot pitää purkaa pois se on selvä, maksakoon mitä vaan, mutta ne on purettava,


      • polttopuiksi
        lööttiö kirjoitti:

        Kylähän on elinvoimainen ja pitää pystyssä koko Pyhäjärveä, mutta kerrostalot pitää purkaa pois se on selvä, maksakoon mitä vaan, mutta ne on purettava,

        Kuka niistä on katon purkanut.
        Ja ei se kaupungille kuulu niiden purkaminen, silloin se maksaa.
        Eikö ne ole puutaloja, kai ne polttopuiksi kelpaa


    • kerrostalon ukko

      "mIssä ne on kysynpä vaan,korrostaloja ruotasella,älä nyt höpise turhias..."

      Tuossa on sennii sokkee!

      http://maps.google.fi/?ll=63.663609,26.04337&spn=0.007777,0.033023&t=m&z=16&layer=c&cbll=63.663617,26.043614&panoid=fN9Rju6WBwFoahxCtUrp6A&cbp=12,333.63,,0,3.68

    • olen kuullut.

      Eikös ruotasella asu paljon alkoholisteja?

    • tuleen vaan

      Eiköhän purku kuulu omistajalle. Tietääkseni omistaja yksityinen henkilö.

      • Tietääkseni eräs pankki osti ne pois, ennen Joulua.


      • kultaa.alla
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Tietääkseni eräs pankki osti ne pois, ennen Joulua.

        Tuota en usko.
        Mitä pankki niillä tekee purettavilla rötisköillä


    • jookostakosta

      kait niissä kiinteistöverot pyörii että kaupinki sais tuloja, jäi meiltäkin perikunnalle purkuröttelö tuonne- katto pudonnu jo niin eikuvaan kiinteistöveroa peritään.... on teillä siellä melkosta touhua, kait se on tasapuolista kuitenkin että kiinteistöverot menee nuistakin

      • kuka purkaa

        Ne on venäläisten omistuksessa, tuskin sieltä mitään kiinteistöveroja saa.
        Purku maksaa, taitaa olla aspesti-aikaan rakennettuja..
        Sitä on siellä levitelty, Penskoilla odottaa ikävä yllätys 30 vuoden kuluttua. Niillä, jotka siellä meukkaa.


    • pyh-akka1

      Ihmettelen vaan miksi näiden "lamellien" omistajaa ei saa kiinni! on kyllä surullisen näköistä seutua,eihän meidän täydy niitä ostaa ja purkaa,eikun omistaja vastuuseen,kyllähän joku tietää missä oleilee,eikun haku päälle amerikan malliin..

      • läpivetoikkunat

        Ruotasen lamellit ovat syrjässä,liikenne vähäistä seudulla.Mutta entäs tuolla vanhan meijerin tontilla pyhäsalmessa,siellä vasta karmeaa kateltavaa on! Eikö ympäristölautakunta voi antaa purkumääräystä tai paremminkin pakottaa purkamaan ?


      • kilonpaketti
        läpivetoikkunat kirjoitti:

        Ruotasen lamellit ovat syrjässä,liikenne vähäistä seudulla.Mutta entäs tuolla vanhan meijerin tontilla pyhäsalmessa,siellä vasta karmeaa kateltavaa on! Eikö ympäristölautakunta voi antaa purkumääräystä tai paremminkin pakottaa purkamaan ?

        Siellä on hyvät rakennukset.
        Ei muuta kun meijeri pystyyn, ja voita kirnuamaan


      • pyh-akka1
        läpivetoikkunat kirjoitti:

        Ruotasen lamellit ovat syrjässä,liikenne vähäistä seudulla.Mutta entäs tuolla vanhan meijerin tontilla pyhäsalmessa,siellä vasta karmeaa kateltavaa on! Eikö ympäristölautakunta voi antaa purkumääräystä tai paremminkin pakottaa purkamaan ?

        Vanhan pyhäjärventien varressa yksi mökki, asumaton,mistä ikkunat rikki ja muutenkin purku kuntoinen,hyvällä paikalla,joka haluaa asua keskellä elämää, siinä oiva paikka.,miksi ei kukaan ole jo sitä huomannut,kukahan sen omistaa...


      • romut kiertoon.
        pyh-akka1 kirjoitti:

        Vanhan pyhäjärventien varressa yksi mökki, asumaton,mistä ikkunat rikki ja muutenkin purku kuntoinen,hyvällä paikalla,joka haluaa asua keskellä elämää, siinä oiva paikka.,miksi ei kukaan ole jo sitä huomannut,kukahan sen omistaa...

        Meijerille on tullut joku autohajoittamo vai?


    • leväperäset

      kirkolla toinen varikko.

      • pyh-akka1

        Mikä toinen varikko kirkolla?


      • Turva.
        pyh-akka1 kirjoitti:

        Mikä toinen varikko kirkolla?

        Sovittaan että vpk polttaa harjoitus työnä nämä tönöt!


    • homehome

      ei ole hometta?

      uuvemmissa on!

      Onko homerakentajia löytynyt?

      • pyh-akka1

        Jos ovat niin hyvät niin omistaja kunnostamaan,asuntoja tarvitaan jos ja kun se Lagunakin tänne tulee,ei vain kukaan nyt töpeksis,ettei tulis....


      • tuhon omia.
        pyh-akka1 kirjoitti:

        Jos ovat niin hyvät niin omistaja kunnostamaan,asuntoja tarvitaan jos ja kun se Lagunakin tänne tulee,ei vain kukaan nyt töpeksis,ettei tulis....

        rakennukset aivan homeessa ja vesimärkiä, siis aivan korjauskelvottomia.


      • höpsistä sentään
        tuhon omia. kirjoitti:

        rakennukset aivan homeessa ja vesimärkiä, siis aivan korjauskelvottomia.

        Sitäpaitsi niistähän varastettiin kuparikatot.,viisi vuotta vielä sen jälkeen on hiljaista kylää.
        Ei sinne asuntoja ja Lämpökeskuksia tarvii rakentaa.


      • kuulitko kyliltä
        höpsistä sentään kirjoitti:

        Sitäpaitsi niistähän varastettiin kuparikatot.,viisi vuotta vielä sen jälkeen on hiljaista kylää.
        Ei sinne asuntoja ja Lämpökeskuksia tarvii rakentaa.

        meinaakko että ihan varastettiin? :D


      • ei haikailla perään.
        kuulitko kyliltä kirjoitti:

        meinaakko että ihan varastettiin? :D

        Rakennuskanta kuten asukkaatkin ovat jo vanhoja joten annetaan kylän vaipua unholaan niinkuin muillekkin kaivoskylille on käynyt. Masentavaa mutta totta.


      • reimanjalkineet
        ei haikailla perään. kirjoitti:

        Rakennuskanta kuten asukkaatkin ovat jo vanhoja joten annetaan kylän vaipua unholaan niinkuin muillekkin kaivoskylille on käynyt. Masentavaa mutta totta.

        jee muutetaan kaikki inkkariin tai hakikselle!siellä on tulevaisuutta!!


      • Jep.
        reimanjalkineet kirjoitti:

        jee muutetaan kaikki inkkariin tai hakikselle!siellä on tulevaisuutta!!

        Se olisi lottovoitto Kaupungille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe