Viime kesänä olin käymässä sukulaisissa Kuopiossa ja päätin poiketa keskustassa. Olin juuri eronnut vaimostani ja tarkoitus oli katsastaa kaupungin sinkkunaistarjonta. Ajelin upealla uudella citymaasturillani pitkin yksisuuntaisia katuja, kun näin suuren ihmisjoukon.
Pysäköin autoni ja ihailijalauma ympäröi minut oitis, joukossa sekä miehiä että naisia. Vähän aikaa siinä nautiskelin saamastani huomiosta, mutta sitten tapahtui vielä jotakin uskomattomampaa: käteeni lykättiin diplomi!
Kunniakirjassa luki seuraava teksti:
"Teille on myönnetty Vuoden 2012 Spede Pasanen -imitaatiokilpailun toinen palkinto.
Kaljunne on aivan yhtä uljas kuin esikuvallanne, ja kuution mallinen hökötys, jolla saavuitte paikalle, muistuttaa Pasasen keksijänluonteesta, joka käytännöllisten arjen keksintöjen ohella taipui toisinaan myös humoristisen älyvapaisiin viritelmiin, joita saimme ihailla mm. Turhapuro-elokuvissa.
Kirkkain palkinto karkasi tänä vuonna käsistänne vain pyknisen olemuksen takia; Perttihän oli vanhoille päiville asti varsin sutjakassa kunnossa. Tälle asialle toki on mahdollisuus tehdä vuodessa paljon, joten tervetuloa yrittämään mitalin kirkastamista ensi vuonna!
Kunnioittaen
Spede Pasanen Fan Club"
Yleensä en tätä myönnä, mutta pakkohan se on tunnustaa, että tuossa tilanteessa alahuuli väpätti.
Citymaasturi saa huomiota osakseen!
Menestystä myös!
3
358
Vastaukset 3
- ,..,
miksi
- Äly hoi
Ei taida siellä kaljun alla paljoa liikkua. Suoraa v'''uilua ja äijä on muna pystysssä sitimaasturissaan. Et oo huomannu et katukuvassa puolet autoista rupee oleen kiillotettuja sitimaastureita kuskina lippalakkipäiset keskiikäiset miehet.
- hoi hoi
Enpä ole huomannut, että sittareta ajelis enimmäkseen keski-ikäiset miehet.
Ennenminkin on pistänyt silmään, että kuskina on useimmiten pieni tytönläpäskö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa501168Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84915- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29795Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197710Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks41667- 23632
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122615- 61592
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as20591VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 78493
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55467