onko mies lapsi ??

..........?

Miksi jotkut miehet sallivat tyttöystäviensä pomottelun, nämä suhteet muistuttavat lapsi-vanhempi suhdetta. Eli mies on lapsi ja nainen äiti, joka johtaa...

2

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tikku-Ukko

Siis eihän tämä liity kysymykseesi mutta mies ON lapsi. Nainenkin on lapsi vaikkei ehkä aivan yhtä paljon. Toisinsanoen ihmisen eräs tärkeimmistä selviytymisstrategioista on pysyminen tietyssä mielessä lapsena koko elämänsä.

Kaikki eläimethän oppivat hurjasti uusia asioita tietyssä lapsuuden vaiheessa. No, ihmisellä tämä vaihde on jäänyt päälle.
      Ihminen on onnistunut jättämään saman vaihteen tietyin rajoituksin myös joillekin kotieläimille, esimerkiksi koiralle (koirahan on susi joka ei koskaan kasvanut täysin aikuiseksi).

Kerroin tämän koska en ymmärtänyt kysymystäsi:)

• nainen

Niin muistuttavat. Kun valitsemme puolisoamme, valitsemme alitajuntaisesti sellaisen ihmisen, jonka kanssa voimme ns jatkaa tilannetta kodistamme .. ihminen pyrkii korjaamaan tilanteen
      vaistomaisesti, mutta usein se johtaa tuhoon, ellei sitä tajua. Minä olen kasvanut voimakkaan äidin tyttönä, äidin periaate oli, että naisen täytyy tehdä kaikki ... mieheni kasvoi voimakkaiden naisten ympäröimänä .. hän valitsi minut, minä olin hänelle sopiva .. minä valitsin hänet, hän oli minulle sopiva mies. Tajusimme sen, kun käsittelelimme liittomme ongelmia erotessamme. On tajuttava ne rasitteet, joita itse kantaa ja soviteltava ne puolison kanssa.
      Tämä pitää hyvin usein paikkansa, tosin tapaukset ovat erilaisia, minun tapaukseni oli vain esimerkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      33
      5231
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      144
      2455
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      148
      2172
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      54
      1957
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1830
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1327
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      176
      1144
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      995
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      314
      894
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      175
      840
    Aihe