Miksi jotkut miehet sallivat tyttöystäviensä pomottelun, nämä suhteet muistuttavat lapsi-vanhempi suhdetta. Eli mies on lapsi ja nainen äiti, joka johtaa...
onko mies lapsi ??
2
446
Vastaukset
- Tikku-Ukko
Siis eihän tämä liity kysymykseesi mutta mies ON lapsi. Nainenkin on lapsi vaikkei ehkä aivan yhtä paljon. Toisinsanoen ihmisen eräs tärkeimmistä selviytymisstrategioista on pysyminen tietyssä mielessä lapsena koko elämänsä.
Kaikki eläimethän oppivat hurjasti uusia asioita tietyssä lapsuuden vaiheessa. No, ihmisellä tämä vaihde on jäänyt päälle.
Ihminen on onnistunut jättämään saman vaihteen tietyin rajoituksin myös joillekin kotieläimille, esimerkiksi koiralle (koirahan on susi joka ei koskaan kasvanut täysin aikuiseksi).
Kerroin tämän koska en ymmärtänyt kysymystäsi:) - nainen
Niin muistuttavat. Kun valitsemme puolisoamme, valitsemme alitajuntaisesti sellaisen ihmisen, jonka kanssa voimme ns jatkaa tilannetta kodistamme .. ihminen pyrkii korjaamaan tilanteen
vaistomaisesti, mutta usein se johtaa tuhoon, ellei sitä tajua. Minä olen kasvanut voimakkaan äidin tyttönä, äidin periaate oli, että naisen täytyy tehdä kaikki ... mieheni kasvoi voimakkaiden naisten ympäröimänä .. hän valitsi minut, minä olin hänelle sopiva .. minä valitsin hänet, hän oli minulle sopiva mies. Tajusimme sen, kun käsittelelimme liittomme ongelmia erotessamme. On tajuttava ne rasitteet, joita itse kantaa ja soviteltava ne puolison kanssa.
Tämä pitää hyvin usein paikkansa, tosin tapaukset ovat erilaisia, minun tapaukseni oli vain esimerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",335231Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1442455- 1482172
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541957Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171830"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571327Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1761144Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää75995Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.314894Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa175840