Hei! Kaipaisin hieman kanssakulkijoiden ajatuksia omieni lisäksi. Tilanne on ristiriitainen, ehkä naurettavakin, mutta lisähjelppi ei olisi pahitteeksi.
Olen 25-vuotias ja 169 cm / 65 kg. Olen vartalonmuodoltani Y ja hartiat ovatkin huomattavasti lantiota leveämmät. Vartaloanalyysissa plussiksi nousivat pituus, pitkät jalat sekä kuulemma isohko J.Lo -takapuoli. Rinnat ovat sitävastoin pienet.
Liekö itsetunnosta kiinni, etten vain kehtaa tai uskalla laittaa tyköistuvampia housuja jalkaan. Vartaloanalyysissa konsultti kehotti, että takamusta esiin, kun on kerta jotain, mitä esitellä. Ja pillifarkuilla pitkät jalat säärineen esiin.
Jo yläasteikäisenä sain huomioita pyöreästä ja kiinteästä takamuksesta. Siitä on vain jäänyt kehno maku suuhun, että sitäkö se vain olisi? Miesten tuijottavia katseita perässäni? Oma miesystäväni on tietysti ihan toinen juttu.
Miten tähän pitäisi suhtautua ja mitä ajatella? Tiedän olen "out" näissä jutuissa, mutta ainahan sitä voi kehittyä, kai. Haluaisin tietysti tuntea itseni ns. kokonaiseksi ylpeydellä sopivasti höystettynä.
Ristiriitaista tyylikkyyttä?
Maryatar
1
114
Vastaukset
- ööögfdfg
en kyl tajuu miten voi olla Y :n mallinen ja silti iso perse. eiks y mallinen oo just semmoi et on pien tikkumainen ala osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263438
- 771680
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561132- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795