Ottaisitko ruman naisen /miehen

kyselijä.

Kelpaako siis rumilus ja paljonko ylipainoa saa olla?

13

249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ugly rules not

      Ruma ei saa olla, mutta pieni ylipaino ei haittaa.

    • nurinkurin

      Netti-ruma on live elämässä tavis, joita katukuvat vilisee. Joten ottaisin ja
      mitä tulee ylipainoon, niin mieluummin vähän yli, kuin alipainoinen.

    • vastailija.

      Sellainen rumuus käy että on jonkun toisen mielestä ruma, mutta ei minun mielestäni (esim. lyhyt rääpäle).

      Ylipaino ei mene läpi.

    • Mitä tarkoitat rumalla? En itse ulkonäön perusteella suoraan hylkäis. Ja kyllä sitä painoa saa naisella olla... en kyselis, liian laiha ei kyl saa olla.

    • marja-leena5

      Kauneus on katsojan silmissä, persoonallisuus ratkaisee. Vaikka olis kuinka kaunis tai hyvännäköinen, saattaa sisäinen kauneus puuttua. Mikäli yleiset käytöstavat ja kohteliaisuus tipotiessään, miten viihtyisit kauniin tai komean kuoren omaavan kumppan seurassa. Ts. Minkälaisia arvoja arvostat kumppanissasi?

    • herra X

      Tiedän monia kauniita naisia joiden luonne on suorastaan vit.tumaisen huono joihin en koskis tikullakaan. Otan mielummin ruman naisen jolla kiva luonne ja jonka kanssa tulee toimeen hyvin.

    • Kanssasi hyvä olla
      • Kanssasi hyvä olla

        Se on pahin ongelma itseään rumana pitävän kanssa ollessa, että hän alhaisen itsetuntonsa vuoksi pitää sinuakin huonona, koska alennut olemaan hänen kanssaan. Rumana itseään pitävä alkaa kiusata sinua kohtelemalla vielä itseäänkin alempana olevana, koska hänkin jopa sulle kelpaa.
        Se ei ole mikään pikku ongelma se.


    • on se nähty

      Ottaisin ruma. Ruma ei varmana ottais mua

    • Oma mielipiteeni

      Ottaisitteko te oikeasti sellaisen ihmisen joka on mielestänne ruma? Siinä on hirveä ristiriita sillä sellainen ihminen johon on ihastunut näyttää sen ihastuneen silmissä aina kauniilta/ komealta, eli jos ottaisitte omasta mielestänne ruman kumppanin ja pitäisitte häntä epäviehättävänä niin miten voisitte edes olla kiinnostuneita sellaisesta? Itse en ottaisi omasta mielestäni rumaa miestä, vaan sellaisen joka viehättää niin fyysisesti kuin henkisestikin. Ei kiinnosta muiden mielipiteet ja tämä ulkonäkö juttukin on täysin makuasia. Joku saattaa nähdä ne miehet rumina joita itse pidän komeina. Niin se vaan menee, kyllä se on katsojastakin kiinni. Mutta en kelpuuttaisi sellaista miestä jota en pitäisi puoleensavetävänä, eihän seksielämäkään silloin luonnistuisi ja suhde jäisi väistämättä platonikseksi ilman fyysistä himoa ja ihastumisen tunnetta.

    • onnellinen mies

      Mulla on jo ruma nainen. Mun nainen painaa sellaset 110 kg. Itse painan 75 kg. Seksiä emme harrasta koska naiseni huono kunto estää sen. On tää silti hienoo kun on joku joka rakastaa.

    • Miksi

      olet ruman naisen kanssa yhdessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe