Itse rakastan tällä hetkellä yli kaiken Mexxin Wildia
Mielestäsi paras tuoksu?
Boorntobeewild
804350
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 80
Vanhimmat
Naomi Campbellin At Night. Se on ollut suosikkini jo kohta 2 vuotta ♥
Ed hardy & Hearts Daggers ♥♥ plussaa ihanan näköinen pullo
L'air du temps, Nina Riccin. Ollut tuoksunani jo vuosikymmeniä ja aina sitä on kehuttu ja tutut tunnistavat tuon minun tuoksukseni, onneksi sitä ei moni käytä. Tuoksu ei ole liian voimakas mutta silti tuoksuu; ihanaa kun siitä on tehty myös saippuaa ja tuoksurasvakin.
Esprit Celebration, Lacoste Love of Pink...
Versacen Vanitas; plussaa vielä siitä, että on tyylikäs pullokin :)
Ralph Laurenin 1,2,3,4 sarja ja aqua di gioa tuoksut, ne tuoksuvat ihanan raikkailta ja erilaisilta. Eivät liian makeilta ja tuoksu paranee ajan myötä!
Kuinka joku voi iloita jostain hajuvesipullon ulkonäöstä?
Samaa halpiskrääsää kun lukemattomat muutkin rojut mitä ihmiset keräilee ympärilleen. Hei haloo, hankkikaa nyt edes jotain elämään viittaavaa!
Nimimerkki voi lol ei taida ymmärtää hajuvesien hyvien ja tyyriiden hajuvesien
päälle yhtikäs mitään?Mitähän jos hankkisit ihan itsellesi sitä jotain elämään
viittaavaa?
Onko hajuvesipullo elämää?
Kemikaalitehdas jossain vietnamissa tekee jotain bentsaldehydiä ja gamma-terpineeniä ja siinä sivussa saastuttaa mekongjoen vaikka paikalliset asukkaat juovat siitä. Ja sitten tää töhkä pakataan jossain malesiassa lapsityövoimalla dollarin päiväpalkalla tehtyihin lasipulloihin. Ja sitten suomalainen wannabeehieno mumeli ostaa tän pullon tallinnanlaivalta ja kuvittelee, että hänellä on elämää.
Okei, olen suosiolla ilman tuollaista elämää.
Kuuleppas lol taas,mikäs sä olet puuttumaan muiden elämään ja hajuvesi
pulloihin?taidat itse olla se wannabeehieno mummeli tai teinipissis,joka
ostaa pullon tallinnanlaivalta ja kuvittelee,että hänellä on elämää.Hankihan
ihan oma elämä,kuten me muutkin ollaan tehty.Äläkä tule tänne ruikuttamaan.
Et sitten keksinyt mitään omaa vastausta?
Mutta kovasti ottaa luonnon päälle kun hajuvesiä arvostellaan.
Oletko pohtinut, mistä moinen riippuvuus?
lollis keksihän itse oma vastaus ja hanki oma elämä.Älä puutu muiden
vastauksiin ja elämään.Näköjään sun luonnon päälle ottaa kovasti
kun tulet tänne arvostelemaan.Oletkos itse pohtinut riippuvuuttasi?
Tämä sama vastaaja "huolehdi omastasi" antaa täällä kerta toisensa jälkeen todella typeriä vastauksia. Hän antaa niin sivistymättömän kuvan meistä parfyymien käyttäjistä, että hävettää kuulua tähän ryhmään. Tämän vastaajan ärsyttäminen lienee hajusteherkkien tarkoituskin.
Sinä nimimerkki 5 13 annat myös todella typerä vastauksia,kuten nimimerkit
lollis,lol taas ja voi lol.Te kaikki neljä annatte vielä sivistymättömämmän kuvan
meistä parfyymien käyttäjistä.Liekö yritätte ärsyttää hajusteherkkiä,niin että
luulet olevasi paraskin sanoja sinä 5 13 typerällä kommentillasi ja taidat
luullakin itsestäsi liikoja,kuten nuo kolme lollis,lol taas ja voi lol.
Eikö tätä käsittämätöntä meuhkaajaa eli nimimerkkiä "olette pölkkypäitä" voisi poistaa palstoilta? Hänen takiaan asialliset vastaajat eivät edes viitsi kommentoida.
sarah Jessica ja nimimerkit 5 13,lolis,lol taas ja voi lol on
käsittämättömiä meuhkaajia,jotka voitaisiin kyllä poistaa
palstalta.Heidän takiaan asialliset vastaajat eivät viitsi
kommentoida.Nimimerkki olette pölkkypäitä kirjoittaa
täyttä asiaa.
LA RIVE
sweety
aivan ihana tuoksu
Oma pieru haisee parhaalta :)
Kaikkein paras tuoksu on saunapuhdas,suihkunraikas,vesisateen ja kevään
tuoksut.
Niitä on monia esim.Elizabeth Ardenin Green tea lotus ja True love,Estee
Lauderin Pleasures,Pleasures exotic,Pleasures delight ja Private
collection,Christian Diorin Jadore ja Poison,Cacharelin Anais anais ja
Loulou,Lancomen Miracle ja Tresor,Chanelin No5,Nina Riccin Lair du
temps ja Nina,Yves saint laurentin Paris,Isabella Rossellinin Manifesto,
Ralph Laurenin Romance,Calvin Kleinin Euphoria ja Dieselin Loverdose
tuoksut.
Juu samaa mieltä: naisen tuoksu.
http://www.huuto.net/kohteet/the-body-shop-perfume-oil-laird/261245318
Guerlainin Mitsouko on mielestäni kaikkien aikojen paras tuoksu. Muutenkin pidän Guerlainia parhaana hajuvesitalona mm. Jardins de Bagatelle on kestosuosikkini. Yksi hyvä on Patoun Joy.
The Body Shopilla on ihania tuoksuja.
Justin bieberin "girlfriend" toosi ihanan tuoksuinen
fjöösan tuoksu
kahvi
Kenzo: L'eau par Kenzo ja Diorin Eau svelte : ihanat, kevyet. Myös Cartier; So pretty
Hugo Boss ja Femme on mun suosikkini ollut jo aika pitkään :)
paskantuoksu on paras ja raavaan miehen hiki ja varpaanvälit, jotka ollut viikon saunatta ja suihkua, yötä päivää sukassa, sekä anus aukko ja terskannahka ilman pesuaaaaaaa , jossa valkoista töhnää ja parasta mitä voi olla, se tuoksu ja maku , kun nuolen nämä kakikki . Viikon välein, säästetään nääs vettä.
Nuolet viikon välein, koska säästät vettä? No tottahan siinä vähän vettä kuluu kun sylki siirtyy suusta mieheesi, mutta tuskin tuo määrä vielä hirveästi vesimittarissa näkyy? Vai miten paljon sä oikein nuolet?
Mäntysuovan tuoksu hien roiskuessa mattopyykillä ja siihen tissit heilumaan,niin se on siinä! Naisen oloinen Tuoksu
Suomen kesä on lyhyt.
Hugo Boss Nuit on mun lemppari.
Hajuvesistä Kenzon Flower on ihana tuoksu, mutta nämä kaikki kevään tuoksut; sireeni, tuomi yms. mahtavia.
Tietääkö kukaan mistä saisi BALAHE merkkistä tuoksua?Oli joskus aikoinaan Sokkarilla ja jossakin Cittarissa kait.Se jäänyt mun mieleen ja sen haluaisin.
Yves Saint Laurentin Kouros tuli markkinoille 1981
Vieläkin löytyy kaapista tilkka niin voi muistella tuoksulla menneitä ;)
Toisena tuoksuna raikas pakkasaamun tuoksu
Guccin Guilty, kesätuoksuna Guccin Envy me.
saua puhdas pillu!
paistettu tuore muikku
sauva puhdas?
Siis miehen sauva on puhdas. Sitähän se...
Chanel 5 aina.
Saunasta tullut puhdas pimpsa joka on kiihottunut,siinä on tuoksujen tuoksu.
Tuoreen ruisleivän tuoksu.Iholla Eau de Cologne Toilette,eli Kölnin vesi.
Nina Riccin Lair du temps ja Nina,Lancomen Tresor ja Miracle.
Miksi tuhlata kymmeniä euroja hajuvesiin kun Wunder-Baumit on keksitty? Ne on tyylikkäitä esim. Kaulakoruina ja rannekoruina. Vyöhinkin solmittuna näyttävät upeilta. Itse olen käyttänyt vyössä ja kaulassa Wunder-Baumeja. Jos ei halua pitää esillä niin voihan sen taskuunkin laittaa. Mutta ehdottomasti parhaat tuoksut tulevat Wunder-Baumeista. Niitä on niin monia eri tuoksuja ja hintakaan ei ole mikään huikea 1.50-2e. Suosikkini ovat Mansikan persikan ja vaniljan tuoksuiset Wunder-Baumit.
Hyi helvetti wunderbaumeista tulee paha olo, päänsärkyä ja ties mitä, Ei pysty henittämään .x
Se on jokaisen oma asia,mihin rahansa käyttää.Wunder Baumit on ilmanraikastimia,ei mitään hajuvesiä,eikä myöskään mitään koruja.
HUGO BOSS FEMME
Yves Rocherilta tilasin hajuveden nimeltä "comme une Evidence", ei mitään kauhean halpaa mutta todellakin sen väärti! Semmoinen ihana "metsäinen" tuoksu, ei mikään mänty tai tämmönen (:D) mutta rauhallinen ja naisellinen. Ei ole yhtään pistävän tuoksuinen niinkuin monet hajuvedet!
Itsestään selvää on, että "comme une évidence" haisee ihan joltain muulta kuin metsältä. Oma puteli lensi roskiin ensimmäisen nuuhkaisun jälkeen.
Lacosten Touch of Pink on kyl yks lemppari
Lady Gaga - Fame :)
Chanel Platinum Egoiste
O de Lancome on tyylikäs!
Kaikki kolme viimeksi mainittua ovat taattua laatua.
Käyttäkää niitä, kun taas kokoonnutte muistelemaan talvisotaa.
Eikä ole.Enkä käytä,enkä muistele.
Paras tuoksu vois olla LdB omenan tuoksuinen dödö,XZ omenan tuoksuinen
shampoo ja hoitoaine,Natusan kids melonin tuoksuinen suihkusaippua
Joo ja Nina Riccin Nina ja Donna Karanin Be delicious tuoksut on kanssa mun
mieleen.
Eli oletkin Seija tai Sinikka. Tai jopa Pirjo.
En ole mikään näistä,enkä myöskään kerro mikä olen.Mikäs sinä luulet olevasi.
Escada delicate notes.
No tuosta ainakin heti tietää, mikä kirjoittaja luulee olevansa.
No mikäs sinä sitten luulet olevasi ja mitä pitäisi tieää tuosta kirjoittajasta ja mitä hänen pitäisi luulla?
Sinunkin viestäsi huomaa heti minkälainen ihminen olet.
Edellinen vastaaja tarkoittanee, että kyseistä tuoksua käyttävä on ns "a sophisticated lady". :) Tällainen mainehan tuolla tuoksulla yleisesti on!!!
Versacen Diamond ehdottomasti :) Muita hyviä ovat myös: Hugo Boss Femme, Dolce & Cabbana Light Blue, Calvin Klein Beauty ja Diesel Fuel For Life Denim Collection.
Niitä on monia hyviä,että vähän vaikea sanoa yhtä parasta tuoksua.Tällä hetkellä
ainakin nämä Avril Lavigne Forbidden Rose,Wild Rose,Donna Karan Be Delicious,Be Delicious fresh Blossom,Red Delicious,Nina Ricci Nina.
Elie Saab: Le Parfum
Versacen Vanitas ja Bright Crystal.
En tiedä mikä hajuvesistä vois olla lempparituoksu,kun niitä on monia mistä tykkään ja vaikea valita.
Ainakin nämä Aromatherapy setin tuoksut appelsiini,piparkakku,vanilja,omena-kaneli,talvi ja kuusi.Sitten omenan,vesimelonin,koivun,kookoksen ja mandariinin on
kanssa sellaisia,joista tykkään.
Jouluiset tuoksut hyasintin,kuusen,piparien yms. ja sellaiset raikkaat,kevyet tuoksut,ehkä muutama voimakkaistakin.En nyt osaa mitään merkkejä laittaa,kun lempituoksu vaihtelee aina tilanteen mukaan.
Hiki on paras tuoksu
Vielä paremmat/parhaat tuoksut on jouluntuoksut,suihku/sauna puhdas ja raikas,sateentuoksu,kevääntuoksu ja puhdas/raikas ulkoilma.
Thierry Muglerin Angel ja Laura Biagiottin Laura
Thierry Mugler Cologne miesten tuoksuista yksi parhaimpia.
Chanell Platinum Egoiste
Nina Ricci Nina Leau, Laura Biagiotti Laura, Dolce & Gabbana Light Blue, Moschino I Love Love, Donna Karan Be Delicious, Red Delicious ja Hugo Boss Red.
Hugo Boss femme
GIORGIO ARMANI- SI!
Aivan upea parfyymi, en vaihda koskaan.
Gucci Pour Homme 2
Mistään ei saa enää Avril Lavignen Black Staria. Minusta aivan ihan tuoksu! Netistä olen tilannut viimeisen ehkä noin vuosi sitten. Aina välillä olen käynyt parfyymejä myyvillä sivustoilla, mutta ei ole tärpännyt. Onko kellään tietoa onko missään saatavilla?