Itse rakastan tällä hetkellä yli kaiken Mexxin Wildia
Mielestäsi paras tuoksu?
80
4120
Vastaukset
- mirotic
Naomi Campbellin At Night. Se on ollut suosikkini jo kohta 2 vuotta ♥
- edhardythebest
Ed hardy & Hearts Daggers ♥♥ plussaa ihanan näköinen pullo
- NinaRR
L'air du temps, Nina Riccin. Ollut tuoksunani jo vuosikymmeniä ja aina sitä on kehuttu ja tutut tunnistavat tuon minun tuoksukseni, onneksi sitä ei moni käytä. Tuoksu ei ole liian voimakas mutta silti tuoksuu; ihanaa kun siitä on tehty myös saippuaa ja tuoksurasvakin.
- Mä vaan
Esprit Celebration, Lacoste Love of Pink...
- youresovain
Versacen Vanitas; plussaa vielä siitä, että on tyylikäs pullokin :)
- freshhhhh1h
Ralph Laurenin 1,2,3,4 sarja ja aqua di gioa tuoksut, ne tuoksuvat ihanan raikkailta ja erilaisilta. Eivät liian makeilta ja tuoksu paranee ajan myötä!
- voi lol
Kuinka joku voi iloita jostain hajuvesipullon ulkonäöstä?
Samaa halpiskrääsää kun lukemattomat muutkin rojut mitä ihmiset keräilee ympärilleen. Hei haloo, hankkikaa nyt edes jotain elämään viittaavaa! - Tyylikäs
voi lol kirjoitti:
Kuinka joku voi iloita jostain hajuvesipullon ulkonäöstä?
Samaa halpiskrääsää kun lukemattomat muutkin rojut mitä ihmiset keräilee ympärilleen. Hei haloo, hankkikaa nyt edes jotain elämään viittaavaa!Nimimerkki voi lol ei taida ymmärtää hajuvesien hyvien ja tyyriiden hajuvesien
päälle yhtikäs mitään?Mitähän jos hankkisit ihan itsellesi sitä jotain elämään
viittaavaa? - lol taas
Tyylikäs kirjoitti:
Nimimerkki voi lol ei taida ymmärtää hajuvesien hyvien ja tyyriiden hajuvesien
päälle yhtikäs mitään?Mitähän jos hankkisit ihan itsellesi sitä jotain elämään
viittaavaa?Onko hajuvesipullo elämää?
Kemikaalitehdas jossain vietnamissa tekee jotain bentsaldehydiä ja gamma-terpineeniä ja siinä sivussa saastuttaa mekongjoen vaikka paikalliset asukkaat juovat siitä. Ja sitten tää töhkä pakataan jossain malesiassa lapsityövoimalla dollarin päiväpalkalla tehtyihin lasipulloihin. Ja sitten suomalainen wannabeehieno mumeli ostaa tän pullon tallinnanlaivalta ja kuvittelee, että hänellä on elämää.
Okei, olen suosiolla ilman tuollaista elämää. - Hanki oma elämä
lol taas kirjoitti:
Onko hajuvesipullo elämää?
Kemikaalitehdas jossain vietnamissa tekee jotain bentsaldehydiä ja gamma-terpineeniä ja siinä sivussa saastuttaa mekongjoen vaikka paikalliset asukkaat juovat siitä. Ja sitten tää töhkä pakataan jossain malesiassa lapsityövoimalla dollarin päiväpalkalla tehtyihin lasipulloihin. Ja sitten suomalainen wannabeehieno mumeli ostaa tän pullon tallinnanlaivalta ja kuvittelee, että hänellä on elämää.
Okei, olen suosiolla ilman tuollaista elämää.Kuuleppas lol taas,mikäs sä olet puuttumaan muiden elämään ja hajuvesi
pulloihin?taidat itse olla se wannabeehieno mummeli tai teinipissis,joka
ostaa pullon tallinnanlaivalta ja kuvittelee,että hänellä on elämää.Hankihan
ihan oma elämä,kuten me muutkin ollaan tehty.Äläkä tule tänne ruikuttamaan. - lollis
Hanki oma elämä kirjoitti:
Kuuleppas lol taas,mikäs sä olet puuttumaan muiden elämään ja hajuvesi
pulloihin?taidat itse olla se wannabeehieno mummeli tai teinipissis,joka
ostaa pullon tallinnanlaivalta ja kuvittelee,että hänellä on elämää.Hankihan
ihan oma elämä,kuten me muutkin ollaan tehty.Äläkä tule tänne ruikuttamaan.Et sitten keksinyt mitään omaa vastausta?
Mutta kovasti ottaa luonnon päälle kun hajuvesiä arvostellaan.
Oletko pohtinut, mistä moinen riippuvuus? - Huolehdi omastasi
lollis kirjoitti:
Et sitten keksinyt mitään omaa vastausta?
Mutta kovasti ottaa luonnon päälle kun hajuvesiä arvostellaan.
Oletko pohtinut, mistä moinen riippuvuus?lollis keksihän itse oma vastaus ja hanki oma elämä.Älä puutu muiden
vastauksiin ja elämään.Näköjään sun luonnon päälle ottaa kovasti
kun tulet tänne arvostelemaan.Oletkos itse pohtinut riippuvuuttasi? - 5+13
Huolehdi omastasi kirjoitti:
lollis keksihän itse oma vastaus ja hanki oma elämä.Älä puutu muiden
vastauksiin ja elämään.Näköjään sun luonnon päälle ottaa kovasti
kun tulet tänne arvostelemaan.Oletkos itse pohtinut riippuvuuttasi?Tämä sama vastaaja "huolehdi omastasi" antaa täällä kerta toisensa jälkeen todella typeriä vastauksia. Hän antaa niin sivistymättömän kuvan meistä parfyymien käyttäjistä, että hävettää kuulua tähän ryhmään. Tämän vastaajan ärsyttäminen lienee hajusteherkkien tarkoituskin.
- Olette pölkkypäitä
5+13 kirjoitti:
Tämä sama vastaaja "huolehdi omastasi" antaa täällä kerta toisensa jälkeen todella typeriä vastauksia. Hän antaa niin sivistymättömän kuvan meistä parfyymien käyttäjistä, että hävettää kuulua tähän ryhmään. Tämän vastaajan ärsyttäminen lienee hajusteherkkien tarkoituskin.
Sinä nimimerkki 5 13 annat myös todella typerä vastauksia,kuten nimimerkit
lollis,lol taas ja voi lol.Te kaikki neljä annatte vielä sivistymättömämmän kuvan
meistä parfyymien käyttäjistä.Liekö yritätte ärsyttää hajusteherkkiä,niin että
luulet olevasi paraskin sanoja sinä 5 13 typerällä kommentillasi ja taidat
luullakin itsestäsi liikoja,kuten nuo kolme lollis,lol taas ja voi lol. - sarah Jessica
Olette pölkkypäitä kirjoitti:
Sinä nimimerkki 5 13 annat myös todella typerä vastauksia,kuten nimimerkit
lollis,lol taas ja voi lol.Te kaikki neljä annatte vielä sivistymättömämmän kuvan
meistä parfyymien käyttäjistä.Liekö yritätte ärsyttää hajusteherkkiä,niin että
luulet olevasi paraskin sanoja sinä 5 13 typerällä kommentillasi ja taidat
luullakin itsestäsi liikoja,kuten nuo kolme lollis,lol taas ja voi lol.Eikö tätä käsittämätöntä meuhkaajaa eli nimimerkkiä "olette pölkkypäitä" voisi poistaa palstoilta? Hänen takiaan asialliset vastaajat eivät edes viitsi kommentoida.
- Neiti asiallinen
sarah Jessica kirjoitti:
Eikö tätä käsittämätöntä meuhkaajaa eli nimimerkkiä "olette pölkkypäitä" voisi poistaa palstoilta? Hänen takiaan asialliset vastaajat eivät edes viitsi kommentoida.
sarah Jessica ja nimimerkit 5 13,lolis,lol taas ja voi lol on
käsittämättömiä meuhkaajia,jotka voitaisiin kyllä poistaa
palstalta.Heidän takiaan asialliset vastaajat eivät viitsi
kommentoida.Nimimerkki olette pölkkypäitä kirjoittaa
täyttä asiaa.
- Ocean 00
LA RIVE
sweety
aivan ihana tuoksu - Mike 2000
Oma pieru haisee parhaalta :)
- Omenan tuoksu
Kaikkein paras tuoksu on saunapuhdas,suihkunraikas,vesisateen ja kevään
tuoksut. - Kielon tuoksuinen
Omenan tuoksu kirjoitti:
tuoksut.Niitä on monia esim.Elizabeth Ardenin Green tea lotus ja True love,Estee
Lauderin Pleasures,Pleasures exotic,Pleasures delight ja Private
collection,Christian Diorin Jadore ja Poison,Cacharelin Anais anais ja
Loulou,Lancomen Miracle ja Tresor,Chanelin No5,Nina Riccin Lair du
temps ja Nina,Yves saint laurentin Paris,Isabella Rossellinin Manifesto,
Ralph Laurenin Romance,Calvin Kleinin Euphoria ja Dieselin Loverdose
tuoksut. - 4+8
Omenan tuoksu kirjoitti:
tuoksut.Juu samaa mieltä: naisen tuoksu.
- 19+12
Guerlainin Mitsouko on mielestäni kaikkien aikojen paras tuoksu. Muutenkin pidän Guerlainia parhaana hajuvesitalona mm. Jardins de Bagatelle on kestosuosikkini. Yksi hyvä on Patoun Joy.
- Hedelmäiset
The Body Shopilla on ihania tuoksuja.
- beliebergirlxl
Justin bieberin "girlfriend" toosi ihanan tuoksuinen
- seppoepäteppo
fjöösan tuoksu
- kläred
kahvi
- 5+12
Kenzo: L'eau par Kenzo ja Diorin Eau svelte : ihanat, kevyet. Myös Cartier; So pretty
- Boss femme
Hugo Boss ja Femme on mun suosikkini ollut jo aika pitkään :)
- anusaukko1
paskantuoksu on paras ja raavaan miehen hiki ja varpaanvälit, jotka ollut viikon saunatta ja suihkua, yötä päivää sukassa, sekä anus aukko ja terskannahka ilman pesuaaaaaaa , jossa valkoista töhnää ja parasta mitä voi olla, se tuoksu ja maku , kun nuolen nämä kakikki . Viikon välein, säästetään nääs vettä.
- lip lip lip slurps
Nuolet viikon välein, koska säästät vettä? No tottahan siinä vähän vettä kuluu kun sylki siirtyy suusta mieheesi, mutta tuskin tuo määrä vielä hirveästi vesimittarissa näkyy? Vai miten paljon sä oikein nuolet?
- aijjaijai..
Mäntysuovan tuoksu hien roiskuessa mattopyykillä ja siihen tissit heilumaan,niin se on siinä! Naisen oloinen Tuoksu
- ......
Suomen kesä on lyhyt.
- justjoo4
Hugo Boss Nuit on mun lemppari.
- mira60
Hajuvesistä Kenzon Flower on ihana tuoksu, mutta nämä kaikki kevään tuoksut; sireeni, tuomi yms. mahtavia.
- yh-mama
Tietääkö kukaan mistä saisi BALAHE merkkistä tuoksua?Oli joskus aikoinaan Sokkarilla ja jossakin Cittarissa kait.Se jäänyt mun mieleen ja sen haluaisin.
- yks toinen
Yves Saint Laurentin Kouros tuli markkinoille 1981
Vieläkin löytyy kaapista tilkka niin voi muistella tuoksulla menneitä ;)
Toisena tuoksuna raikas pakkasaamun tuoksu - Guilty.
Guccin Guilty, kesätuoksuna Guccin Envy me.
- akkujukka
saua puhdas pillu!
- fyck
paistettu tuore muikku
- tä?
sauva puhdas?
- pestynä
Siis miehen sauva on puhdas. Sitähän se...
- Ikituoksu
Chanel 5 aina.
- sonnäin 1
Saunasta tullut puhdas pimpsa joka on kiihottunut,siinä on tuoksujen tuoksu.
- vettä ja leipee
Tuoreen ruisleivän tuoksu.Iholla Eau de Cologne Toilette,eli Kölnin vesi.
- Kukkaiset tuoksut
Nina Riccin Lair du temps ja Nina,Lancomen Tresor ja Miracle.
- viisaampi9
Miksi tuhlata kymmeniä euroja hajuvesiin kun Wunder-Baumit on keksitty? Ne on tyylikkäitä esim. Kaulakoruina ja rannekoruina. Vyöhinkin solmittuna näyttävät upeilta. Itse olen käyttänyt vyössä ja kaulassa Wunder-Baumeja. Jos ei halua pitää esillä niin voihan sen taskuunkin laittaa. Mutta ehdottomasti parhaat tuoksut tulevat Wunder-Baumeista. Niitä on niin monia eri tuoksuja ja hintakaan ei ole mikään huikea 1.50-2e. Suosikkini ovat Mansikan persikan ja vaniljan tuoksuiset Wunder-Baumit.
- hljui
Hyi helvetti wunderbaumeista tulee paha olo, päänsärkyä ja ties mitä, Ei pysty henittämään .x
- Nina Ricci
Se on jokaisen oma asia,mihin rahansa käyttää.Wunder Baumit on ilmanraikastimia,ei mitään hajuvesiä,eikä myöskään mitään koruja.
- Adalminax
HUGO BOSS FEMME
- Bånnë
Yves Rocherilta tilasin hajuveden nimeltä "comme une Evidence", ei mitään kauhean halpaa mutta todellakin sen väärti! Semmoinen ihana "metsäinen" tuoksu, ei mikään mänty tai tämmönen (:D) mutta rauhallinen ja naisellinen. Ei ole yhtään pistävän tuoksuinen niinkuin monet hajuvedet!
- une controverse
Itsestään selvää on, että "comme une évidence" haisee ihan joltain muulta kuin metsältä. Oma puteli lensi roskiin ensimmäisen nuuhkaisun jälkeen.
- kehvelijehnakas
Lacosten Touch of Pink on kyl yks lemppari
- nainen 26.v.
Lady Gaga - Fame :)
- k.s.l.j
Chanel Platinum Egoiste
- oodelancome
O de Lancome on tyylikäs!
- Elvi, Ilmi ja Helvi
Kaikki kolme viimeksi mainittua ovat taattua laatua.
Käyttäkää niitä, kun taas kokoonnutte muistelemaan talvisotaa. - Kylpyvaahto
Elvi, Ilmi ja Helvi kirjoitti:
Kaikki kolme viimeksi mainittua ovat taattua laatua.
Käyttäkää niitä, kun taas kokoonnutte muistelemaan talvisotaa.Eikä ole.Enkä käytä,enkä muistele.
Paras tuoksu vois olla LdB omenan tuoksuinen dödö,XZ omenan tuoksuinen
shampoo ja hoitoaine,Natusan kids melonin tuoksuinen suihkusaippua
- Kylpyvaahto
Joo ja Nina Riccin Nina ja Donna Karanin Be delicious tuoksut on kanssa mun
mieleen.- myös Ritva
Eli oletkin Seija tai Sinikka. Tai jopa Pirjo.
- Koivuntuoksuinen
En ole mikään näistä,enkä myöskään kerro mikä olen.Mikäs sinä luulet olevasi.
- rohutirtz
Escada delicate notes.
- hurtitzia
No tuosta ainakin heti tietää, mikä kirjoittaja luulee olevansa.
- No mikä?
hurtitzia kirjoitti:
No tuosta ainakin heti tietää, mikä kirjoittaja luulee olevansa.
No mikäs sinä sitten luulet olevasi ja mitä pitäisi tieää tuosta kirjoittajasta ja mitä hänen pitäisi luulla?
Sinunkin viestäsi huomaa heti minkälainen ihminen olet. - soib
No mikä? kirjoitti:
No mikäs sinä sitten luulet olevasi ja mitä pitäisi tieää tuosta kirjoittajasta ja mitä hänen pitäisi luulla?
Sinunkin viestäsi huomaa heti minkälainen ihminen olet.Edellinen vastaaja tarkoittanee, että kyseistä tuoksua käyttävä on ns "a sophisticated lady". :) Tällainen mainehan tuolla tuoksulla yleisesti on!!!
- amelieee
Versacen Diamond ehdottomasti :) Muita hyviä ovat myös: Hugo Boss Femme, Dolce & Cabbana Light Blue, Calvin Klein Beauty ja Diesel Fuel For Life Denim Collection.
- Ompon tuoksuinen
Niitä on monia hyviä,että vähän vaikea sanoa yhtä parasta tuoksua.Tällä hetkellä
ainakin nämä Avril Lavigne Forbidden Rose,Wild Rose,Donna Karan Be Delicious,Be Delicious fresh Blossom,Red Delicious,Nina Ricci Nina. - ihana hajuvesi :)
Elie Saab: Le Parfum
- Niitä on monia
Versacen Vanitas ja Bright Crystal.
- Hedelmäiset tuoksut
En tiedä mikä hajuvesistä vois olla lempparituoksu,kun niitä on monia mistä tykkään ja vaikea valita.
Ainakin nämä Aromatherapy setin tuoksut appelsiini,piparkakku,vanilja,omena-kaneli,talvi ja kuusi.Sitten omenan,vesimelonin,koivun,kookoksen ja mandariinin on
kanssa sellaisia,joista tykkään. - Joulun tuoksut
Jouluiset tuoksut hyasintin,kuusen,piparien yms. ja sellaiset raikkaat,kevyet tuoksut,ehkä muutama voimakkaistakin.En nyt osaa mitään merkkejä laittaa,kun lempituoksu vaihtelee aina tilanteen mukaan.
- 4+a=444444
Hiki on paras tuoksu
- Tässä parhaat
Vielä paremmat/parhaat tuoksut on jouluntuoksut,suihku/sauna puhdas ja raikas,sateentuoksu,kevääntuoksu ja puhdas/raikas ulkoilma.
- enkeli-Laura
Thierry Muglerin Angel ja Laura Biagiottin Laura
- 121221
Thierry Mugler Cologne miesten tuoksuista yksi parhaimpia.
Chanell Platinum Egoiste
- Niitä on monia
Nina Ricci Nina Leau, Laura Biagiotti Laura, Dolce & Gabbana Light Blue, Moschino I Love Love, Donna Karan Be Delicious, Red Delicious ja Hugo Boss Red.
- Almaliina70
Hugo Boss femme
- sivistynyt1
GIORGIO ARMANI- SI!
Aivan upea parfyymi, en vaihda koskaan. - krist.
Gucci Pour Homme 2
- 031178
Mistään ei saa enää Avril Lavignen Black Staria. Minusta aivan ihan tuoksu! Netistä olen tilannut viimeisen ehkä noin vuosi sitten. Aina välillä olen käynyt parfyymejä myyvillä sivustoilla, mutta ei ole tärpännyt. Onko kellään tietoa onko missään saatavilla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074927Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744261566- 1911138
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk171036Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826