Liian tavallinen mies turn-off?

tavallistakin tavall

Onko naiset tavallinen mies mielestänne turn-off?

Eli mies, joka käy kokopäivätöissä ja jonka viikkorytmi rakentuu työssäkäymisen ympärille. Mies joka maksaa lainaa asunnostaan. Mies, joka näyttää perinteiseltä ja pukeutuu samalla tavalla. Mies, joka ei voisi koskaan edes harkita ottavansa tatuointia ja hyppäävänsä benji-hyppyä. Mies, joka ajaa autolla, jossa on katto. Mies, joka lomailee kerran vuodessa, ja haluaa viettää lomansa rauhassa kotona. Mies, joka syö tavallista kotiruokaa eikä välitä turhasta hienostelusta muutoin kuin juhlahetkinä. Mies, joka ajaa parran joka aamu ja käy suihkussa kerran päivässä. Mies, joka haluaa tavallisen elämän, tavallisen naisen ja tavallisen perheen. Mies, joka ei ole erityisen jännittävä, yllätyksellinen, pidä jatkuvasti yllä jännitystä elämässä jne.

Onko tällainen mies mielestänne tylsä?

6

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Tuollainen mies on tylsä. Naiset haluavat jännittävän ja yllätyksellisen miehen. Sellaisen, jonka kanssa ei koskaan tiedä, milloin saa turpaan tai miehen lähtiessä baariin ei voi koskaan tietää, missä kunnossa ja milloin mies raahautuu kotiin vaatimaan suihinottoa.

• kroooh pyyh

Taas on mies vastaamassa ensimmäisenä, vaikka kysyttiin naisilta..

• [huokaus]

Normaali = tavallinen?

Kaavoihinsa niin kangistunut, ettei kykene muuttumaan edes toisen ihmisen vaikutuspiirissä eläessään on täysi turn-off.
      Ennakkoluuloinen, elämää erilaisin arvoin eläviä muita miehiä halveksiva ja vähättelevä mies on täysi turn-off.
      Mies joka ei uskalla koskaan heittäytyä, vaan pitää aina tiukasti kiinni rutiineistaan, on täysi turn-off.

Jämähtänyt = turn-off.

• siinä jotain

Eli mies, joka käy kokopäivätöissä ja jonka viikkorytmi rakentuu työssäkäymisen ympärille. - ei ole turn off
      Mies joka maksaa lainaa asunnostaan. - ei ole turn off
      Mies, joka näyttää perinteiseltä ja pukeutuu samalla tavalla. - ei ole turn off
      Mies, joka ei voisi koskaan edes harkita ottavansa tatuointia ja hyppäävänsä benji-hyppyä. - ei ole turn off
      Mies, joka ajaa autolla, jossa on katto. - ei ole turn off
      Mies, joka lomailee kerran vuodessa, ja haluaa viettää lomansa rauhassa kotona. - tämä kuulostaa vähän tylsältä. Etkö ole kiinnostunut näkemään maailmaa?
      Mies, joka syö tavallista kotiruokaa eikä välitä turhasta hienostelusta muutoin kuin juhlahetkinä.- ei ole turn off
      Mies, joka ajaa parran joka aamu ja käy suihkussa kerran päivässä. - plussaa
      Mies, joka haluaa tavallisen elämän, tavallisen naisen ja tavallisen perheen. - ei ole turn off
      Mies, joka ei ole erityisen jännittävä, yllätyksellinen, pidä jatkuvasti yllä jännitystä elämässä jne.- ei ole turn off

• Kympin Nainen

Ei ole, mikään näistä ei ole turn-off eikä tee sinusta tylsää ihmisenä.

[huokaus] listasi tuossa termejä kuten ennakkoluuloinen, jämähtänyt jne - pidän itsekin näitä negatiivisina piirteinä, mutta niitähän sinä et mielestäni kuvannut aloituksessasi. Matkustelusta kyllä itse pidän, joten siitä pieni miinus (kesä Suomessa kotona, mutta syksyllä/talvella mieluusti reissuun, edes lyhyeen).

• Kyllä mä haluan tavallisen miehen, joka käy töissä, maksaa asuntolainaa, eikä tarvitse munanjatkeeksi mitään ökyautoa jne. Mutta toivoisin, että hän kuitenkin JOSKUS olisi valmis joustamaan periaatteistaan, esim. lomalla voisi silloin tällöin käydä jossain muuallakin kuin vain olla kotona, ja satunnaisesti ihan arkenakin voisi käydä vaikka ulkona syömässä (ei tarvitse olla mikään huippuravintola kuitenkaan). Suurin osa elämästä on sitä perusarkea ja sitä tykkään itsekin suurimmaksi osaksi elää, mutta aina silloin tällöin sitä kyllä kaipaa jotain pientä piristystä ja vähän erilaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe