Voiko sen geelilakkauksen tehdä akryylikynnen päälle? Pysyyko akryyli kunnossa, jos geelilakka poistetaan?
geelilakkaus
4
1508
Vastaukset
- jglutf
molemmat sulavat asetonissa eli viilaamalla poisto akryylin päältä jollet halua akryylia vahingoittaa.toisaalta mikset käytä tavis kynsilakkoja akryylin päällä jos haluat poistaa/vaihdella lakkauksia.rakennekynnessä tavallinenkin lakka kestää luonnonkynttä huomattavasti paremmin.
- 7 5
jotenkin kuvittelen, että noi koristeet ja akryylimaalaukset pysyis paremmin värittömän geelilakan kanssa?
- emwis
niin pysyykin. toki jos oot ahkera ja jaksat laitella ni mikäpä sua estäisi. helpollahan ne sen rakennekynne normin huoltovälin kestää ja vaihtaa sitten kun muutenkin huoltaa kynnen. näin teen itse. sain jotenkin sen kuvan että haluat useammin vaihtaa lookia kuin mitä huollolle olis tarvetta. jos niin on ni ei ehkä kannata geelata päälle.
- 16 15
joo, siis siitä oli kyse, että käyn rakennekynnet huoltamassa ammattilaisella säännöllisesti, mutta tykkään itse koristelakkailla kynsiäni, ainakin kerran viikossa uusiksi. Tavallisen värittömän päälilakan kanssa mm. "timantit" ja vähänkään koholla olevat jutut pysyy huonosti. Pelkkä akryylivärillä maalaus pysyy kyllä ihan hyvin.
Eli kotihommiin tarvitsisin vain sen uunin ja väritöntä/läpinäkyvää geelilakkaa. Mut miten siis otan sen pois vahingoittamatta akryylikynsiäni.
ps. kynsiteknikko kyllä sanoi, että tavallisen lakan voi akryylikynsistä huoletta poistaa asetonilla? Akryylikynnet on CrystalNails.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157