geelilakkaus

akryylikynsiin

Voiko sen geelilakkauksen tehdä akryylikynnen päälle? Pysyyko akryyli kunnossa, jos geelilakka poistetaan?

4

1559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jglutf

molemmat sulavat asetonissa eli viilaamalla poisto akryylin päältä jollet halua akryylia vahingoittaa.toisaalta mikset käytä tavis kynsilakkoja akryylin päällä jos haluat poistaa/vaihdella lakkauksia.rakennekynnessä tavallinenkin lakka kestää luonnonkynttä huomattavasti paremmin.

• 7 5

jotenkin kuvittelen, että noi koristeet ja akryylimaalaukset pysyis paremmin värittömän geelilakan kanssa?

• emwis

niin pysyykin. toki jos oot ahkera ja jaksat laitella ni mikäpä sua estäisi. helpollahan ne sen rakennekynne normin huoltovälin kestää ja vaihtaa sitten kun muutenkin huoltaa kynnen. näin teen itse. sain jotenkin sen kuvan että haluat useammin vaihtaa lookia kuin mitä huollolle olis tarvetta. jos niin on ni ei ehkä kannata geelata päälle.

• 16 15

joo, siis siitä oli kyse, että käyn rakennekynnet huoltamassa ammattilaisella säännöllisesti, mutta tykkään itse koristelakkailla kynsiäni, ainakin kerran viikossa uusiksi. Tavallisen värittömän päälilakan kanssa mm. "timantit" ja vähänkään koholla olevat jutut pysyy huonosti. Pelkkä akryylivärillä maalaus pysyy kyllä ihan hyvin.
        Eli kotihommiin tarvitsisin vain sen uunin ja väritöntä/läpinäkyvää geelilakkaa. Mut miten siis otan sen pois vahingoittamatta akryylikynsiäni.

ps. kynsiteknikko kyllä sanoi, että tavallisen lakan voi akryylikynsistä huoletta poistaa asetonilla? Akryylikynnet on CrystalNails.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      6751
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      105
      5320
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3612
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3205
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3157
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2905
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      40
      2411
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2341
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      44
      1929
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1832
    Aihe