Voiko sen geelilakkauksen tehdä akryylikynnen päälle? Pysyyko akryyli kunnossa, jos geelilakka poistetaan?
geelilakkaus
4
1414
Vastaukset
- jglutf
molemmat sulavat asetonissa eli viilaamalla poisto akryylin päältä jollet halua akryylia vahingoittaa.toisaalta mikset käytä tavis kynsilakkoja akryylin päällä jos haluat poistaa/vaihdella lakkauksia.rakennekynnessä tavallinenkin lakka kestää luonnonkynttä huomattavasti paremmin.
- 7 5
jotenkin kuvittelen, että noi koristeet ja akryylimaalaukset pysyis paremmin värittömän geelilakan kanssa?
- emwis
niin pysyykin. toki jos oot ahkera ja jaksat laitella ni mikäpä sua estäisi. helpollahan ne sen rakennekynne normin huoltovälin kestää ja vaihtaa sitten kun muutenkin huoltaa kynnen. näin teen itse. sain jotenkin sen kuvan että haluat useammin vaihtaa lookia kuin mitä huollolle olis tarvetta. jos niin on ni ei ehkä kannata geelata päälle.
- 16 15
joo, siis siitä oli kyse, että käyn rakennekynnet huoltamassa ammattilaisella säännöllisesti, mutta tykkään itse koristelakkailla kynsiäni, ainakin kerran viikossa uusiksi. Tavallisen värittömän päälilakan kanssa mm. "timantit" ja vähänkään koholla olevat jutut pysyy huonosti. Pelkkä akryylivärillä maalaus pysyy kyllä ihan hyvin.
Eli kotihommiin tarvitsisin vain sen uunin ja väritöntä/läpinäkyvää geelilakkaa. Mut miten siis otan sen pois vahingoittamatta akryylikynsiäni.
ps. kynsiteknikko kyllä sanoi, että tavallisen lakan voi akryylikynsistä huoletta poistaa asetonilla? Akryylikynnet on CrystalNails.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401