Salattu totuus

Canor

Kehonrakentajat näyttävät usein terveiltä ulospäin, mutta totuus on ihan muuta. Tarkoitan steroideja käyttäviä bodareita. Miten voi olla hyväkuntoinen terve ihminen jos hengästyy jo puhuessa. Lienee aikamoisia tukoksia suonissa ja koko ilmanvaihtojärjestelmässä. Bodarit, he ovat todella sairaita, eivät ehkä niin sairaita kuin kovat narkomaanit, tai ainakin ulospäin näyttävät terveemmiltä. Luulenpa, että Mentulan, Kokkosen tai Nyyssölän sisäelimistöt on pysyvästi pilattu, onhan toki pieni mahdollisuus, että he kuuluvat ihmerotuun jonka keho ei tuhoudu steroideista, mutta tämän mahdollisuus on todella pieni. Pahinta tässä on se, että jotkut teininuoret uskovat, että horkkaamisesta ei todellakaan tule mitään sivuoireita, kun niistä ei puhuta oikeastaan kuin kyseisissä piireissä ja niissäkin hissukseen vähätellen. Eihän juoppokaan myönnä kuin lääkärille alkoholin aiheuttamia oireita ennenkuin se alkaa näkyä katkokävelynä tai yleisenä tylsistymisenä.

Nuorimies tai vähän vanhempi. Jätä se ensimmäinenkin roina-annos ottamatta, sillä se koukuttaa jopa pahemmin kuin heroiini.

19

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niinkuin mitä?
        Kyllähän tuo video todistaa vain sen että
        miehestä voi tulla kuumakissa.
        Vm43


    • Anonyymi

      Turhaa pelottelua. Minä ja kaverini olemme käyttäneet roinaa jatkuvasti jo 60-luvulta lähtien ja minua terveempää ja parempikuntoista miestä saa turhaan etsiä ikäisteni joukosta. Ja nuorempienkaan!
      Vm43

      • Anonyymi

        Kuinkahan monta voimamiestä ja kehonrakentajaa on kuollut vuosien saatossa hormonien ja muiden myrkkyjen käyttöön, puhumattkaan kuinka monta on sairastunut? Lähdetään liikkeelle J. P. Sigmarssonista ja O. D Wilsonista. Suomalaisista kuuluiisin itsensä sairastuttanut bodari lienee M. Savolainen. Näitähän löytyy loputtomasti eli ihan paskapuhetta on, että douppaminen olisi jotenkin vaarallista. Hehe.


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kannatti kuolla 38 vuotiaana


    • Anonyymi

      Rolinaa käyttävät ne jotka eivät muuten saa tuloksia, itse en koske mihinkään mömmöihin. Joko nousee tai sitten ei, kyseessä on kuitenkin oma hyvinvointi.

      • Anonyymi

        Turhaa pelottelua! Muutama yksittäinen tapaus ei ole tilastollinen peruste.
        Olen roinannut voimaperäisesti yli 50 vuotta ja olen koko ajan ollut kovassa kunnossa ja edelleenkin tilanne on se, että rauta kulkee ja kyrpä seisoo.
        Mitä mitä muuta voisi 75v mies elämältä odottaa.
        Varmasti on joitakin heikkoja yksilöitä.
        Vm43


      • Anonyymi

        Kyllä näen sen juurikin omana hyvinvointina.
        Henkisesti olen vahvempi ja tiedän myös että monessa asiassa parempi.
        Fyysinen suorituskyky todella hyvä ja sali päivän jälkeen jaksaa sänkyleikkejä vielä monta kertaa.
        Tämä ei ole ikäiselleni ukolle mikään itsestään selvyys.
        Hyvinvointiin lasken myös sen että horkan ansiosta olen päässyt myös elämään vahvasti miesten välistä tyydyttämistä.
        Samana päivänä vaimoa kakkoseen, vanhaa seurakaveria kakkoseen ja päivän kruunasi että pari sali kaveria tuli minun kakkoseen, pari kertaa.
        Ilman horkkaa tälläinen vanha äijä ei olisi pystynyt tai jaksanut moista höykyytystä.
        Että suu suppuun horkan haitoista!!
        Vm43


    • Anonyymi

      Minulla on kakat suussa juuri tällä hetkellä, onko muilla?

      • Anonyymi

        Tuollainen hinurointi ei kuulu tälle palstalle.
        Tämä tosi miesten voimailu osio.
        Tosin minua parempaa ja miehekkäämpää saa hakea.
        Vm43


    • Anonyymi

      Jossain oli juttua, että ihmisen maksimi päivittäiset kalorit pitkässä juoksussa on noin 4000 kcal/vrk. Elimistö ei pysty enempään.

      Itse olen tälläinen 85 kg keskiäkäinen mies. Aktiivisuusranneke ja laskurit näyttää itselle keskimäärin 3200 kcal/vrk. Vaikka olen lähinnä uupunut enkä oikein jaksa mitään.

      Mitähän tollainen voimamies jaksaa, kun ei tartte montaa askelta ottaa kun on jo päivittäinen energian maksimi on täysi? Seisoo nakkarin jonossa kun ei muuta jaksa?

      • Anonyymi

        "Jossain oli juttua", no ei taida olla missään sellaista juttua. Ja tutkimuksia ei taida myöskään ikinä aiheesta löytyä.

        Järkikin jo sanoo että tuossa maksimikalorit pitkässä juoksussa, 4000kcal/vrk on ihan täyttä totaalista typerää paskaa, siis maailman typerintä paskaa.


    • Anonyymi

      Saattaa olla myös veriarvot pielessä kun syödään niin paljon.
      Ei horkaakaan saa käyttää liikaa eikä huonoja aineita.

    • Anonyymi

      Ylilaudan kehonrakennus osiossa paljon keskustelua roinan huonoista puolista, muutenkin tuntuu siltä että siellä käy nykyisin koko skene lukemassa viimeiset juorut Suomen bodyskenestä. Suomi24:n kanssa niitä harvoja palstoja joista asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä.

      • Anonyymi

        Roinalla ei ole huonoja puolia. Piste.
        Naturaalien keksimä juttu.
        Niitä kun kyrsii ettei rauta nouse, heikkoja vätyksiä kun ovat.
        Monet pilaa roinaamisen sillä kun käyttävät liian vähän ja liian lyhyen aikaa.
        Silloin tulee niitä sivuvaikutuksia, mitä monesti vielä suurennellaan.
        Yleisin syy pelotella roinasta on se että sitä ei riitä kaikille. Pelottelemalla käyttäjät saavat itse enemmän, siitä tunnistaa kovan roinaaja.
        Jos kaikki ymmärtäisivät roinaamisen edut ja hyödyt niin kaikille ei vain riittäisi tarpeeksi paljon.
        Ne ketkä roinaa on valioyksilöitä, eli lakki kouraan ja katse maahan kun näet sellaisen. Jos on asiaa niin polvistut, nostat vasemman käden ylös ja odotat että roinaaja kysyy asiaasi.
        Kun puhuttelet niin pyydät anteeksi ja lopuksi aina oi, kiitos valtiaani.
        Yritä alkaa käyttäjäksi jos mielit suomen eliittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roinalla ei ole huonoja puolia. Piste.
        Naturaalien keksimä juttu.
        Niitä kun kyrsii ettei rauta nouse, heikkoja vätyksiä kun ovat.
        Monet pilaa roinaamisen sillä kun käyttävät liian vähän ja liian lyhyen aikaa.
        Silloin tulee niitä sivuvaikutuksia, mitä monesti vielä suurennellaan.
        Yleisin syy pelotella roinasta on se että sitä ei riitä kaikille. Pelottelemalla käyttäjät saavat itse enemmän, siitä tunnistaa kovan roinaaja.
        Jos kaikki ymmärtäisivät roinaamisen edut ja hyödyt niin kaikille ei vain riittäisi tarpeeksi paljon.
        Ne ketkä roinaa on valioyksilöitä, eli lakki kouraan ja katse maahan kun näet sellaisen. Jos on asiaa niin polvistut, nostat vasemman käden ylös ja odotat että roinaaja kysyy asiaasi.
        Kun puhuttelet niin pyydät anteeksi ja lopuksi aina oi, kiitos valtiaani.
        Yritä alkaa käyttäjäksi jos mielit suomen eliittiin.

        Roinan riittävyys? Apteekkien reseptitavaraa riittää!


      • Anonyymi

        No jos normi lääkkeetkin jo nyt meinaa välillä loppua niin kyllä se roina sieltä loppuu jos kaikki sitä ymmärtäisi käyttää.
        Ne pitää jättää eliitti ihmisille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1305
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1166
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      967
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      844
    Aihe