Pitkiä miehiä ei riitä kaikille

pätkä 166cm

Lähes jokaisella naisella on vaatimus et haluaa pitkän vähintään 170 cm miehen.
kaikki ei vaan ole niin pitkiä. Meinaavatko naiset sitten olla yksin kun lyhyt mies ei kelpaa eikä sitä pitkää löydy.

7

220

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiksjuuh

      Lisää pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit!

    • Hehe, kyllä sitä saa yksin kuljeskella vaikka pituuttakin riittäisi reilusti... et oot väärässä että pituus yksistään ei ole se tekijä joka ratkaisee. Jos niin olis nii mä olisin jo suhteessa.

    • korkkari leidi

      Ei pituus niin tärkeä asia ole. Itsekin olen pitkä nainen ja miehen pituus on aivan saman tekevää, kunhan nyt ei monta päätä lyhyempi olisi. Kunhan mies on todella luotettava, viisas ja huumorintajuinen, niin eiköhän se siitä.

    • just joo

      Niin just jos ei ole pituutta tarpeeksi naisen mielestä niin sen voi korvata viisaudella ja lompakon paksuudella.

    • rjuhani67

      Olen itse vähän päälle 170 cm. En nyt muista, että kertaakaan olisi tullut pituus ongelmaksi. Olen seurustellut tasan itseni pituisen naisen kanssa. Kerran yksi huomattavasti pitempi oli itse kiinnostunut minusta. Yleensä naiset ovat olleet lyhyempiä. Enkä ole ottanut niihin yhteyttä, jotka haluavat pitkän miehen.

    • 158 cm

      Eihän tuolla deiteillä ole muita kuin yli 180 cm pitkiä miehiä, kaikki matalammat on varattu :(

      • 164cm mies

        Ei vaan ovat lopettaneet naisen etsinnän tuloksettomana ja poistaneet profiilinsa, kuten minä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1918
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1554
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1095
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1001
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe