Pitkiä miehiä ei riitä kaikille

pätkä 166cm

Lähes jokaisella naisella on vaatimus et haluaa pitkän vähintään 170 cm miehen.
kaikki ei vaan ole niin pitkiä. Meinaavatko naiset sitten olla yksin kun lyhyt mies ei kelpaa eikä sitä pitkää löydy.

7

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiksjuuh

Lisää pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit!

• Hehe, kyllä sitä saa yksin kuljeskella vaikka pituuttakin riittäisi reilusti... et oot väärässä että pituus yksistään ei ole se tekijä joka ratkaisee. Jos niin olis nii mä olisin jo suhteessa.

• korkkari leidi

Ei pituus niin tärkeä asia ole. Itsekin olen pitkä nainen ja miehen pituus on aivan saman tekevää, kunhan nyt ei monta päätä lyhyempi olisi. Kunhan mies on todella luotettava, viisas ja huumorintajuinen, niin eiköhän se siitä.

• just joo

Niin just jos ei ole pituutta tarpeeksi naisen mielestä niin sen voi korvata viisaudella ja lompakon paksuudella.

• rjuhani67

Olen itse vähän päälle 170 cm. En nyt muista, että kertaakaan olisi tullut pituus ongelmaksi. Olen seurustellut tasan itseni pituisen naisen kanssa. Kerran yksi huomattavasti pitempi oli itse kiinnostunut minusta. Yleensä naiset ovat olleet lyhyempiä. Enkä ole ottanut niihin yhteyttä, jotka haluavat pitkän miehen.

• 158 cm

Eihän tuolla deiteillä ole muita kuin yli 180 cm pitkiä miehiä, kaikki matalammat on varattu :(

• 164cm mies

Ei vaan ovat lopettaneet naisen etsinnän tuloksettomana ja poistaneet profiilinsa, kuten minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      329
      3893
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3580
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2292
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1704
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1618
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1339
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      963
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      101
      929
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      865
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      781
    Aihe