Lähes jokaisella naisella on vaatimus et haluaa pitkän vähintään 170 cm miehen.
kaikki ei vaan ole niin pitkiä. Meinaavatko naiset sitten olla yksin kun lyhyt mies ei kelpaa eikä sitä pitkää löydy.
Pitkiä miehiä ei riitä kaikille
7
245
Vastaukset
- eiksjuuh
Lisää pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit!
Hehe, kyllä sitä saa yksin kuljeskella vaikka pituuttakin riittäisi reilusti... et oot väärässä että pituus yksistään ei ole se tekijä joka ratkaisee. Jos niin olis nii mä olisin jo suhteessa.
- korkkari leidi
Ei pituus niin tärkeä asia ole. Itsekin olen pitkä nainen ja miehen pituus on aivan saman tekevää, kunhan nyt ei monta päätä lyhyempi olisi. Kunhan mies on todella luotettava, viisas ja huumorintajuinen, niin eiköhän se siitä.
- just joo
Niin just jos ei ole pituutta tarpeeksi naisen mielestä niin sen voi korvata viisaudella ja lompakon paksuudella.
- rjuhani67
Olen itse vähän päälle 170 cm. En nyt muista, että kertaakaan olisi tullut pituus ongelmaksi. Olen seurustellut tasan itseni pituisen naisen kanssa. Kerran yksi huomattavasti pitempi oli itse kiinnostunut minusta. Yleensä naiset ovat olleet lyhyempiä. Enkä ole ottanut niihin yhteyttä, jotka haluavat pitkän miehen.
- 158 cm
Eihän tuolla deiteillä ole muita kuin yli 180 cm pitkiä miehiä, kaikki matalammat on varattu :(
- 164cm mies
Ei vaan ovat lopettaneet naisen etsinnän tuloksettomana ja poistaneet profiilinsa, kuten minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658