Kuolleita kuin lahnat sisältä: http://www.talouselama.fi/uutiset/nyt se on tutkittu insinoorit ovat kylmia ja tunteettomia/a2164822
Tämän takia inssit ei saa naista
8
190
Vastaukset
- Kympin Nainen
Et sattunut huomaamaan että oli Ruotsissa suoritettu tutkimus?
No ei voi muutakuin surkutella, kun sen takia sit ei onnista suhdemaailmassa...
- Ehkäpä kyllä
Minä teen töitä ympäristössä, jossa on paljon keski-ikäisiä ja nuorehkoja inssejä. Useimmat ovat olleet pitkään naimisissa eikä yksikään taida olla enää sinkku. Jostakin he parinsa ovat löytäneet ja kimpassa viihtyneet, vaikka olisivatkin sisältä kuolleita. Pitää vain löytää kaveri, joka myös on sisältä kuollut tai tulee hyvin toimeen semmoisen kanssa.
- ....
Pöh.. Miten tuollaista muka voi tutkia?
Parhaimmat tuntemani tyypit ovat nimenomaan olleet inssejä. - ex-inssi,
Muutaman vuoden erästä insinööri alaa opiskelin, onneksi kypsähdin ja keskeytin. Köysi kaulan ympäriltä olisi varmaan löytynyt jonkun 10 vuoden päästä jos olisin alalle jämähtänyt.
- Reipas Mies
Kyllä ruohoa polttavia itäblokin muusikko miehiä Suomeen tarvitaan lisää parisuhdemarkkinoiden tilaa korjaamaan!
Liian kylmiä insinöörimiehiä, luulivatko ne paskiaiset että koulutus tuo paremman elämän, paremman flaksin ja paremmat naiset. Paskanlatvat, C-luokan naisetkin tahtoo mennä ohi jos ei näytä Beckhamilta, ja sitten kyllä eronneet nelikymppinaiset tahtoo "vakaata" parisuhdetta toki. Nimenomaan tunne-sulkeutuneet matemaattisesti lahjakkaat miehet lienee suuri ryhmä tuossa, eikä draama-queen tunnemiehet joita humaaneille aloille pukkaa kertyä. Käynee järkeen.
Parempi on vaan jätkien vetää Karjalaa ja L&M-röökiä siellä vanhan Bemarin kyydissä, ja porukalla rallata naisia bongaamassa viikonloppuisin. Insinöörin taitoja ei lapsen tekoon tarvii, ja asuntolainankin muijan kanssa saa pienellä korolla nyt, kunhan maistraatin kautta menevät pankkiin. - mies32
AMK-inssit (ainakin jotkut) tuntuvat kuvittelevan, että D-inssit saavat aina kaunista naista.
Onko tämä sitten joku kastijärjestelmän jäänne, että AMK-inssit näkevät D-inssit itseään ylempitasoisina ja uskovat sen yltävän myös naismaailmaan? Itse en ollut uskoa korviani, kun tämä AMK-inssi kertoi kuinka D-inssit ovat parasta mitä naiset tietävät. - inssit järkeviä
Eli lääketieteen opiskelijat tekevät päätöksiä tunteella ja inssit järjellä.
Se ei kuitenkaan tarkoita tunteettomuutta vaan tunteiden hallintaa ja analysointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427