TheOne sai

aivan niin

turpaan nixutin63:selta.

Elikautisvanki oli kovempi,

15

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännä juttu etten itse ole lainkaan huomannut tai muutenkaan tietoinen mistään "turpaan saamisista"..?! XD

      No onneksi tulin palstalle käymään...muuten olisi tämäkin "fakta" mennyt meikäläiseltä kokonaan ohi.. X)

      • Raja ja railo

        Eräs pienikokoinen opiskelijaneitonen käski kysyä, että aiotko oikeasti hakata hänet jos hän ampuu sinua supersoakerilla?


      • Raja ja railo kirjoitti:

        Eräs pienikokoinen opiskelijaneitonen käski kysyä, että aiotko oikeasti hakata hänet jos hän ampuu sinua supersoakerilla?

        Miksi hän näin tekisi..?!

        Mutta mikäli hän on oikeasti niin vajaa, että kulkee ympäriinsä ammuskelemassa ihmisiä supresoakerilla, varsinkin talvipakkasilla, ni kannattaa sitten myös varautua siihen, että kaikkien mielestä se ei ole hauskaa ja seuraukset ovat sitten sen mukaiset...


      • Raja ja railo
        TheOne kirjoitti:

        Miksi hän näin tekisi..?!

        Mutta mikäli hän on oikeasti niin vajaa, että kulkee ympäriinsä ammuskelemassa ihmisiä supresoakerilla, varsinkin talvipakkasilla, ni kannattaa sitten myös varautua siihen, että kaikkien mielestä se ei ole hauskaa ja seuraukset ovat sitten sen mukaiset...

        Mehän sovimme että yliopiston salamurhaajat suorittavat iskunsa vasta lämpimämmillä säillä ettet vain vilustu.

        Onko vastauksesi siis se että hän saa varautua joka tapauksessa väkivaltaan?
        Tyttö on 19 vuotias ja painaa 48 kiloa.


      • Raja ja railo kirjoitti:

        Mehän sovimme että yliopiston salamurhaajat suorittavat iskunsa vasta lämpimämmillä säillä ettet vain vilustu.

        Onko vastauksesi siis se että hän saa varautua joka tapauksessa väkivaltaan?
        Tyttö on 19 vuotias ja painaa 48 kiloa.

        Hän, kuten jokainen joka yrittää loukata koskemattomuuttani saa varautua turpasaunaan!
        Voiko tätä enää selvemmin sanoa..?!


      • pylly-Arska
        TheOne kirjoitti:

        Miksi hän näin tekisi..?!

        Mutta mikäli hän on oikeasti niin vajaa, että kulkee ympäriinsä ammuskelemassa ihmisiä supresoakerilla, varsinkin talvipakkasilla, ni kannattaa sitten myös varautua siihen, että kaikkien mielestä se ei ole hauskaa ja seuraukset ovat sitten sen mukaiset...

        Entäs jos Jammu-setä olisi päässyt sellistään ja vetänyt sinua peppuun?
        Sinuahan kiinnostaa peppuseksi suuresti.


      • Raja ja railo
        TheOne kirjoitti:

        Hän, kuten jokainen joka yrittää loukata koskemattomuuttani saa varautua turpasaunaan!
        Voiko tätä enää selvemmin sanoa..?!

        Muista että mikäli sinä olet märkä, niin silloin sinä olet sääntöjen mukaan "kuollut", etkä kykene väkivaltaan ketään kohtaan.
        Ja omien sääntöjesi mukaan olet epäonnistunut, sillä sinua on kyetty ampumaan etkä ole pystynyt sitä estämään. Muistutan että olet väittänyt että selviät aseistetuista vastustajista ilman osumia.

        Etkö sinä pidä säännöistä?


      • Raja ja railo kirjoitti:

        Muista että mikäli sinä olet märkä, niin silloin sinä olet sääntöjen mukaan "kuollut", etkä kykene väkivaltaan ketään kohtaan.
        Ja omien sääntöjesi mukaan olet epäonnistunut, sillä sinua on kyetty ampumaan etkä ole pystynyt sitä estämään. Muistutan että olet väittänyt että selviät aseistetuista vastustajista ilman osumia.

        Etkö sinä pidä säännöistä?

        Sinä se jaksat päätäsi paukuttaa.. X) ..mutta kun et muuhun pysty, ni kai sen on pakko. Osoittaa muuten SUURTA rohkeutta pistää joku teinipissis vaarantamaan terveytensä, kun ei itse sitä uskalla tehdä. XD

        Mutta koska et selvästikkään ymmärrä, niin vielä viimeisen kerran:

        " jokainen joka yrittää loukata koskemattomuuttani saa varautua turpasaunaan! "

        En ala tästä asiasta enempää jankkaamaan tässä tai missään muussakaan ketjussa...tervetuloa koittamaan ihan milloin tahansa... ;)


      • Raja ja railo
        TheOne kirjoitti:

        Sinä se jaksat päätäsi paukuttaa.. X) ..mutta kun et muuhun pysty, ni kai sen on pakko. Osoittaa muuten SUURTA rohkeutta pistää joku teinipissis vaarantamaan terveytensä, kun ei itse sitä uskalla tehdä. XD

        Mutta koska et selvästikkään ymmärrä, niin vielä viimeisen kerran:

        " jokainen joka yrittää loukata koskemattomuuttani saa varautua turpasaunaan! "

        En ala tästä asiasta enempää jankkaamaan tässä tai missään muussakaan ketjussa...tervetuloa koittamaan ihan milloin tahansa... ;)

        "Sinä se jaksat päätäsi paukuttaa.."
        Koiraihmisenä sinulle lienee tuttu sanonta "Kyllä koira koiran tuntee".
        Eipä sinulla ole mitään näyttöjä mistään lajista, mutta puhetta tulee ihmeellisen paljon.


    • kunnon kansalainen

      Kriminaalijutuille oli muistaakseni oma palsta, joten hus, häipykää.

    • vladivostok

      Iivari julma pieksää vaikka molemmat. Susilauma hyökkäsi sen kimppuu kun se oli riukupaskalla. Kahdella niistä iivari pyyhki perseen ja kahdesta teki turkin ja karvahatun sekä rukkaset.

    • MMies

      THEONE ON KOVA POIKA KEHUMAAN ITSEÄÄN!

      TOSIMIES EI VAKUUTTELE MITÄÄN!

      NIIN!

      HAHA! :D

      • alan mies

        Tyypillinen isottelija pelkuri.
        Niiniketo on alan ammattilainen, eikä ole tarvetta omakehuun ja bodailuun


    • alan mies

      jok Uuno taas uhoilee

    • vesipyssytyttö

      _lähitaistelukouluttajaksi_ itsensä nimennyt TheOne, joita ei Suomen armeijassa ei edes ole olemassakaan, vaikka tarvittasiinkin kovastikin
      Uuno voisi opiskella lasteantarhanopettajaksi, että pystyy käsittelemään 48kg tyttöä ilman broilerin nyrkkejänsä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe