alle 180cm "miehet"

anaboolit avuksi

aika paljon näkee punttisaleilla näitä keskenkasvuiseksi jääneitä "miehiä". Ymmärrän hyvin että pako bodata kun itsetunto 0. Mut autaakse? Kerran näin omalla salilla hukkapätkän bodarin olisko ollut jotain 160cm. jossei olis ollut niin levee niin olisin kävelly yli. Vahingossa. oli se niin surkea näky etten viittiny mennä edes v***uileen. lähinnä säälitti.

Mieitn vaan että eikö kasvuhormooni voisi auttaa näitä rassukoita? Onko tietoo??

67

3902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjjkl"|

      Ei auta dopingaineet pituuskasvuun enää aikuisena. Kasvukuuri olisi pitänyt ottaa murrosiässä. Silloin sillä olisi voitu käynnistää pysähtynyt pituuskasvu taas uudelleen.

      Onhan se miehelle kova kohtalo jäädä pätkäksi mutta kyse on vakavasta asiasta, josta ei pitäisi vitsailla.

      • TosiMies 180/98

        Itke mikki lisää!


      • valehtelet k
        TosiMies 180/98 kirjoitti:

        Itke mikki lisää!

        oot kuitenkin alle 180....tunnusta pois !


    • paljonko itse olet?

      Miksi otsikoit miehet alle 180 cm ja sitten alat höpötellä 160 cm hukkapätkistä. Mielestäni on sekin huvittavaa jos mies on 190 cm pitkä ja painaa 70 kiloa. Tollanen ku ottaa kyykkyjä niin pelonsekaisin tunnelmin sitä odottaa, millon selkä katkeaa. 160 cm ja 70 kg mies tekee samalla painolla kunnon voimannostokyykkyjä.

      Kaikki on kato niin suhteellista. Tiettyä koomisuutta on tietysti noissa hukkapätkä-kavereissa ja sitten näissä järjettömissä honkkeleissa. Onneksi olen itse tasan 178 cm. Leveine harteineni ja kunnon takapuolella ja reisillä varustettuna herätän selvästi kunnioitusta kaikkialla mihin menen. Mulle ei uskalleta urputtaa, josta olen päätellyt, että mittani on aikalailla sopivat.

      • oon 195

        sanosin et 178 on vielä ihan ok. Harva nainen on noin pitkä ja muutenkin oot niin lähellä "maagista" rajaa et sanosin huolipois.


      • Pätkä olet

        Sopivaa nähnytkään, alimittainen. Nykynuoret on poikkeuksetta 180cm . Kaveri joka on 182cm valittelee kun pidemmät miehet vie sen naiset,


      • normiparas
        Pätkä olet kirjoitti:

        Sopivaa nähnytkään, alimittainen. Nykynuoret on poikkeuksetta 180cm . Kaveri joka on 182cm valittelee kun pidemmät miehet vie sen naiset,

        Olet varmaan maahanmuuttaja hollantilainen/islantilainen :) Kattos, tilastot on sunkaltaisia varten..

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus

        lueppas honkkeli tuolta...

        Suomimies olla alle 180 cm... edelleen..faktaa. Parempi standardikokoinen naistenmies kuin honkkelihomo kyrvännussija.


      • Ihmisen pituuskasvu
        normiparas kirjoitti:

        Olet varmaan maahanmuuttaja hollantilainen/islantilainen :) Kattos, tilastot on sunkaltaisia varten..

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus

        lueppas honkkeli tuolta...

        Suomimies olla alle 180 cm... edelleen..faktaa. Parempi standardikokoinen naistenmies kuin honkkelihomo kyrvännussija.

        Joo, keskimitta alle 180cm, mutta nuoret miehet on pitempiä. Katsos kun vanhat on 160-175cm pitkiä keskimäärin niin se laskee keskimitan 180cm alle. Nuorten miesten keskipituus on paljon enemmän n.180-182cm joka tarkoittaa sitä että yli 180cm pitkiä on todella paljon. 178cm pitkä on mielestäni melko lyhyt ja näyttääkin lyhyeltä. Itse 185cm enkä koe itseänikään pitkäksi paitsi kitukasvuisten pulavuosien aikana kasvaneiden papparaisten keskellä. Omasta pojasta tulee todennäköisesti 190cm pitkä kunhan kasvaa aikuiseksi ja silloin tuo 190cm on jo aivan tavallisen miehen mitta kuten 185cm on nykypäivänä.


      • hahaj

        178 cm hahah . kuulut kääpökerhoon !


      • näin se on nähtävä
        Ihmisen pituuskasvu kirjoitti:

        Joo, keskimitta alle 180cm, mutta nuoret miehet on pitempiä. Katsos kun vanhat on 160-175cm pitkiä keskimäärin niin se laskee keskimitan 180cm alle. Nuorten miesten keskipituus on paljon enemmän n.180-182cm joka tarkoittaa sitä että yli 180cm pitkiä on todella paljon. 178cm pitkä on mielestäni melko lyhyt ja näyttääkin lyhyeltä. Itse 185cm enkä koe itseänikään pitkäksi paitsi kitukasvuisten pulavuosien aikana kasvaneiden papparaisten keskellä. Omasta pojasta tulee todennäköisesti 190cm pitkä kunhan kasvaa aikuiseksi ja silloin tuo 190cm on jo aivan tavallisen miehen mitta kuten 185cm on nykypäivänä.

        Ihmisten keskipituus ei välttämättä jatka enää kovin paljon kasvuaan. Pituus kun on 80-90 prosenttisesti kiinni geeneistä ja 10-20 prosenttisesti ympäristötekijöistä.

        Ihmisten keskipituus on viime vuosikymmeninä noussut, koska elinolosuhteet ovat parantuneet. Ihmiset ovat saaneet ravinteikkaampaa ruokaa sekä sairauksia on ollut vähemmän, joten energiaa on mennyt enemmän kasvuun ja kehitykseen. Sen vuoksi keskipituus on noussut.

        Ympäristötekijät alkaa kohta olla siinä pisteessä, että niistä on aikaisemaa vaikeampi laittaa paremmaksi. Siinä tapauksessa ihmisten keskipituuden kasvukin pysähtyy, ellei sitten ainoastaan pitkät henkilöt tee lapsia.


      • älykääpö?
        hahaj kirjoitti:

        178 cm hahah . kuulut kääpökerhoon !

        Kirjoittamaan voisi opetella ennen kuin tulee tänne huutelemaan.


    • Teologi..

      Samaa mieltä noista pitkistä kojooteista. Ei sovi kehonrakennus heille. Itse olen tehnyt omaa tutkimustani ja tullut tulokseen, että kehonrakentajan eli ihan normi salillakävijän ihannerajat ovat 176-185 cm. Tämän mitan ala ja yläpuolella oleville löytyy kyllä muista lajeista aivan sopivia urheilumuotoja. On ihan turha tulla salille koreileen jos ei täytä alkukriteereitä, se ei ole kuin naurettavaa ja ilmapiiriä pilaavaa. Eihän 160 cm miehiä juurikaan näy koripallokentillä tai 190cm miehiä salibandyssä. Pidetään urheilu siistinä ja treenataan kukin niitä lajeja mihin me parhaiten sovimme, kaikilla on parempi mieli eikä lajien esteettisyys kärsi. Minulla ei ole mitään pätkiä tai pikiä vastaan, mutta siitä tulee sellainen paha olo vatsan ja kurkun seudulle kun näkee tällaisia lajipyrkyreitä joilla ei tosiasiassa ole mitään asiaa salihommiin. Myös meidän ihannemittaisten kannattaa keskityä salihommiin ja pysyä pois noista muista turhista lajeista. Pidetään urheilu siistinä, kaikilla parempi mieli.

      • ;DDD. kuinka ***** kujalla sä olet? tää on varmaan säälittävin ja ignorantein väite mitä olen kuullut. ''Tämän mitan ala ja yläpuolella oleville löytyy kyllä muista lajeista aivan sopivia urheilumuotoja''. tiesitkö että jotkut ihmiset(minä esim) harrastaa urheilua siitä syystä että nauttii siitä. käyn myös salilla terveellisten elämäntapojen kannattajana. olen vain 170 cm/65 kg, mutta siti helposti keskivertoa jäntevämpi ikäluokassani. eli sinun mädällä ajattelu kaavallasi minun tulisi ilmeisesti lopettaa itselleni mieluisa urheilu aktiviteetti ja aloittaa esim pitkän matkan juoksu -.-. pelkästään tosta sun ylimielisestä tekstistäs pystyy analysoimaan sun nolla itsetuntos. XDD vai että oikein menee sun ''ilmapiiris'' pilalle kun on varreltaan lyhkäsempiä salilla. toivoisin et keksit jtn perustelua tolle sun ahdasmielisellä tilitykselles. ihme prototyyppi ihminen -.-


    • pituudella on väliä

      Oman pituuden voi suhteuttaa parhaiten miettimällä miltä sen kirjoittaminen treffi-ilmoitukseen tuntuu. Ei kukaan mimmi halua itseään lyhyempää koomikkoa tassuttelemaan vierelleen. Ajatelkaa nyt tilanne jossa nainen ihmettelee mihin mies meni. Kääntyilee ja kuikuilee mutta ei näy, kunnes huomaa alas katsoessaan että siellähän se lattianrajassa kyyristelee.

      185 siitä lähdetään eikä tarvitse hävetä.

      • Alle350hp=startti

        Kuten myös oman varallisuuden.

        Kummasti kääntyy mimmien päät, vaikka on minkälainen metriheikki vieressä, kun 170 cm kaveri ajaa uudella Q7:lla ohi. Kesällä tietysti alla on M6 avo-cabrio. Siinä ei paljoa lihakset tai pituus auta, kun joillakin on millä mällätä.

        Mites sulla? Avensiksen ovet ei vielä narise?


      • Antikääpiö
        Alle350hp=startti kirjoitti:

        Kuten myös oman varallisuuden.

        Kummasti kääntyy mimmien päät, vaikka on minkälainen metriheikki vieressä, kun 170 cm kaveri ajaa uudella Q7:lla ohi. Kesällä tietysti alla on M6 avo-cabrio. Siinä ei paljoa lihakset tai pituus auta, kun joillakin on millä mällätä.

        Mites sulla? Avensiksen ovet ei vielä narise?

        Heh heh. Napoleon -kompleksia ja pientä pippeliä peitellään jollakin ajoneuvolla?! Voiko olla säälittävämpää, kuin pillipilinen kääpiö Audin ratissa? :-DDD

        Kato kun Audinkin saa kuka vaan, mutta pituutta (kehon ja lerssin) on jaettu vaan harvoille..


      • Alle350hp=startti
        Antikääpiö kirjoitti:

        Heh heh. Napoleon -kompleksia ja pientä pippeliä peitellään jollakin ajoneuvolla?! Voiko olla säälittävämpää, kuin pillipilinen kääpiö Audin ratissa? :-DDD

        Kato kun Audinkin saa kuka vaan, mutta pituutta (kehon ja lerssin) on jaettu vaan harvoille..

        Ei se ole Napoleon komleksia, vaan kun on varaa. Katsos, kyllä minäkin voisin aijaa vaikka vanhalla ladalla, mutta Audilla on kivempi ajaa.

        Ei sitä Audia muuten saa. Rahoituslaitokselta voi tietysti ottaa lainaa ja ottaa autoliikkeestä Audin käyttöön, mutta silloin se ei ole oma, vaan rahoituslaitoksen. Sitten se on oma, kun se on jo vanha paska. Katsos kun minä en aja yli 2 vuotta vanhoilla kotteroilla ollenkaan. Oma on aina oma, velka-auto on aina velka-auto.

        Vai mennäänkö sulle hakemaan heti huomenna uusi Q7 ja jos ostat sen käteisellä, niin lupaan ostaa sulle toisen ylimääräisen ja saat sen ihan ilmaiseksi? :-DDD


      • oot väärässä

        serkkupoika on 165cm,,, muija on,,, ei mikään kovin hehkee mut naaras kuitenkin. väite et KUKAAN muija ei huolis pikku miestä on ******


      • Ei väliä

        Minä näen asian just toisinpäin,mitä hauskaa on siinä että sinunlainen hujoppi joutuu aina kyykkistelemään naisten kanssa keskustellessa,huomaa ettei sulla ole elämässä muuta ku pituus.


    • munanjatkeet ei toim

      Sitten kun auto pysähtyy ja sieltä nousee autsta ulos tollanen tumppi:::DDD

      • Alle350hp=startti

        Tai sitten kun hongankolistaja lähtee kyyditsemään naistaan ja astuu 2.2 litraseen kiisseli-Avensikseen ja väittää sitä SPROTTISEKSI. :D :D :D


      • hmmm .
        Alle350hp=startti kirjoitti:

        Tai sitten kun hongankolistaja lähtee kyyditsemään naistaan ja astuu 2.2 litraseen kiisseli-Avensikseen ja väittää sitä SPROTTISEKSI. :D :D :D

        Tuota tuota esim. 185 senttinen ei ole hongankolistaja vaan normaali. Sen sijaan 170 senttinen on mieheksi jo kääpiö. Siis mies jolla on naisen varsi. Sitä ongelmaa ei urheiluautot paikkaa.


      • Alle350hp=startti
        hmmm . kirjoitti:

        Tuota tuota esim. 185 senttinen ei ole hongankolistaja vaan normaali. Sen sijaan 170 senttinen on mieheksi jo kääpiö. Siis mies jolla on naisen varsi. Sitä ongelmaa ei urheiluautot paikkaa.

        Paikkaako pituus velkataakkaa? ::D


      • Naisen pituus
        hmmm . kirjoitti:

        Tuota tuota esim. 185 senttinen ei ole hongankolistaja vaan normaali. Sen sijaan 170 senttinen on mieheksi jo kääpiö. Siis mies jolla on naisen varsi. Sitä ongelmaa ei urheiluautot paikkaa.

        Kyllä näin on. Monet naiset 170cm eli miehenmitaksi on kyllä lyhyt. Ei voi mitään. 165cm nainen kun laittaa korkokengät niin 170cm mues häpeää olemassaoloaan. Ikävää toki, eikä siinä mitään hävettävää ole mutta näin se menee.


    • ffgtffgg

      On kyllä ärsyttävää lukea tämmöistä. Minunkin tekisi mieli kävellä ylitsesi jos laki sallisi.

    • Tohtori25cm

      Hieman hajosin kun kuvittelin tämän Alle350hp=startti-miehen ajelemassa jossain Forssan keskustassa isinsä Q7:lla ja kyselemässä 16-kesäisiä kyytiin. Onneksi olkoon! Olet yksi näistä, joille koko Suomen kansa nauraa.

      • Alle350hp=startti

        :::DD

        Aika hyvä. Tosin, molemmat Q7 ja M6 on ihan omia. Ja ihan omalla rahalla ostettu, ei rahoitusyhtiön. Enkä kysele naisia kyytiin. :::DD

        Muistelehan sinäkin aamulla sitten, kuinka paljon on velkataakkaa niskassa vielä siitä Avensiksesta ja hajoile siihen kun lähdet töihin. Kerroitko sinäkin se vanhan tutun lauseen kavereille, kun "ostit" auton, tai tarkemmin sanoen vuokrasit rahoitusyhtiöltä, että "No ainakin nyt tietää, miksi käy töissä"? :::DDD


      • tärkeä aihe
        Alle350hp=startti kirjoitti:

        :::DD

        Aika hyvä. Tosin, molemmat Q7 ja M6 on ihan omia. Ja ihan omalla rahalla ostettu, ei rahoitusyhtiön. Enkä kysele naisia kyytiin. :::DD

        Muistelehan sinäkin aamulla sitten, kuinka paljon on velkataakkaa niskassa vielä siitä Avensiksesta ja hajoile siihen kun lähdet töihin. Kerroitko sinäkin se vanhan tutun lauseen kavereille, kun "ostit" auton, tai tarkemmin sanoen vuokrasit rahoitusyhtiöltä, että "No ainakin nyt tietää, miksi käy töissä"? :::DDD

        Hyvä että kissa on vihdoin nostettu pöydälle ja ongelmasta puhutaan. Pituuskompleksi on tosiasia eikä se hyssyttelemällä mihinkään katoa. Hieman rakentavampaa otetta vaan odottaisin puolin ja toisin.


      • lihamöykky
        tärkeä aihe kirjoitti:

        Hyvä että kissa on vihdoin nostettu pöydälle ja ongelmasta puhutaan. Pituuskompleksi on tosiasia eikä se hyssyttelemällä mihinkään katoa. Hieman rakentavampaa otetta vaan odottaisin puolin ja toisin.

        Niitä pituuskomplekseja ja itsetunto-ongelmia näyttää olevan joillakin pituudesta riippumatta.
        Aika monet sellaset 185-195senttiset ovat todella rasittavia, kun ovat jokaisessa mahdollisessa paikassa pituudellaan kehumassa.
        Tuntuu,että joillakin ei mielessä ole mitään muuta, kuin pituus, pituus, kasvaminen, minulla kun tätä kokoa on, tälläinen tosi iso mies,kuin minä.alle satakiloset punnitaan neuvolassa. jne.. Tälläisiä on ollu työkavereinakin joskus..
        Pitää yrittää päteä pituudella, kun mitään muuta ei ole. Niinhän sitä sanotaan,että tyhjät tynnyrit kolisee kovimmin.
        Todella pitkillä yli parimetrisillä harvemmin tälläistä pätemisen tarvetta taitaa olla.


      • Mies185cm
        lihamöykky kirjoitti:

        Niitä pituuskomplekseja ja itsetunto-ongelmia näyttää olevan joillakin pituudesta riippumatta.
        Aika monet sellaset 185-195senttiset ovat todella rasittavia, kun ovat jokaisessa mahdollisessa paikassa pituudellaan kehumassa.
        Tuntuu,että joillakin ei mielessä ole mitään muuta, kuin pituus, pituus, kasvaminen, minulla kun tätä kokoa on, tälläinen tosi iso mies,kuin minä.alle satakiloset punnitaan neuvolassa. jne.. Tälläisiä on ollu työkavereinakin joskus..
        Pitää yrittää päteä pituudella, kun mitään muuta ei ole. Niinhän sitä sanotaan,että tyhjät tynnyrit kolisee kovimmin.
        Todella pitkillä yli parimetrisillä harvemmin tälläistä pätemisen tarvetta taitaa olla.

        Tuokin on totta. Miksi normalipituinen 185cm pitkä mies tekee pituudestaan mumeroa? No, ei varmasti teekään, ne on ne 190cm jotka niin tekee omaa epävarmuuttaan. Naurettavaa itsensä jalustalle nostaminen joka tapauksessa oli se sitten pituudella, autolla, naisella tai lihaksilla elvistelyä.


    • Mauno-Kyllikki

      Se on vaan tosiasia, että hyvää moottoripyörää ei saa kovin halvalla. Vakuutukset ovat melko suuret ja varusteetkin maksavat paljon. Tämä aiheuttaa monissa todella paljon kateutta. Olen etuoikeutettu kun saan ajaa moottoripyörällä. Mitä mieltä olet motoristeista?

      • Transu-Ilona

        Vakuutus ei ole sen suurempi kuin autossa/vuosi. Jos ajat vain 3kk/vuodessa,kannattaa valita sellainen vakuutusyhtiö jolla on tarjota seisontavakuutus.


    • Napoleon myytti

      Napoleon ei ollut todellisuudessa lyhyt, vain noin 3 metriä pitkä.

      • Jgjhh

        Mikä ihme siin on et pitkille miehille lyhyt mies on kauhea ongelma? Törmänny monesti siihen ku hujopit kuittailee siitä ku olen 172cm pitkä,onko se pituus teidän ainoa miehisyyden merkki?


      • luusereita olette
        Jgjhh kirjoitti:

        Mikä ihme siin on et pitkille miehille lyhyt mies on kauhea ongelma? Törmänny monesti siihen ku hujopit kuittailee siitä ku olen 172cm pitkä,onko se pituus teidän ainoa miehisyyden merkki?

        Sellainen poju joka yrittää päteä pituudellaan on lähinnä säälittävä.


        Pakkohan se on jollain päteä, vaikka pituudellaan kun ei ole mitään muuta saavuttanut elämässään.


      • JOrma...
        luusereita olette kirjoitti:

        Sellainen poju joka yrittää päteä pituudellaan on lähinnä säälittävä.


        Pakkohan se on jollain päteä, vaikka pituudellaan kun ei ole mitään muuta saavuttanut elämässään.

        Kyllä se miehisyys mistä naiset tykkää tulee jostain muusta kuin ulkosista ominaisuuksista, nimittäin päästä ja älystä. Kysykää vaikka Sedu Koskiselta.


      • Sedu on ollu
        JOrma... kirjoitti:

        Kyllä se miehisyys mistä naiset tykkää tulee jostain muusta kuin ulkosista ominaisuuksista, nimittäin päästä ja älystä. Kysykää vaikka Sedu Koskiselta.

        kymmeniä vuosia sinkku,ei auta edes rahat! Veikkaanpa että on liian kiltti ja kunnollinen,siitä naiset ei syty!


    • Katumies.
    • jannu5

      oon joku 175cm, ja kyllä ottaisin lisää pituutta jos annettaisiin. Mun mielestä on typerää kun lyhyet yrittää aina keksiä jotain väitteitä että ei haluis olla pidempiä tai muuta paskaa :D ja se on ihan ookoo että lyhyille kuitaillaan kunhan se ei mene yli tai liian vakavaksi. voin sanoo et ennemmin 10cm pituutta kuin joku uusi audi :D ja ps ei oo ollu naisrintamalla ikinä ongelmia halusin viellä sen sanoa :D

    • Mauno-Kyllikki

      Kirkkokuoroja kuunnellessa esim. jouluna aina harmittaa, ettei enää ole kastraattilaulajia. Kastraattilaulajat takaisin! Esim. lastenlaulukilpailuissa menestyneet pojat voitaisiin mielestäni hyvin kastroida. Niin saataisiin uusia kastraatteja kirkkokuoroihin. Omalla 7-vuotiaalla pojallani on oikein kaunis ääni, ja hän on musiikillisesti hyvin lahjakas. Olen ehdottanut hänelle kastraatiota. Mutta hän ei ole suostunut, enkä pakota. Mutta minua surettaa valtavasti, että äänenmurros turmelee hänen kauniin alttoäänensä! Mitä mieltä olette?

    • KÄÄPIÖTTTTTTTTT

      alle 180cm on kääpiö!!!!!!!!!!!!

      • oikea mies

        Parempi olla kääpiö kuin älyllisesti rajoittunut.


      • KÄÄÄPIÖ!!!!
        oikea mies kirjoitti:

        Parempi olla kääpiö kuin älyllisesti rajoittunut.

        HÄHÄHÄHÄ!!! OOT ALLE 180 JA SUUTUIT!!!! HAHAHHHHHAHHAHAHA!!!! KÄÄPIÖ!!!!!!


      • oikea mies
        KÄÄÄPIÖ!!!! kirjoitti:

        HÄHÄHÄHÄ!!! OOT ALLE 180 JA SUUTUIT!!!! HAHAHHHHHAHHAHAHA!!!! KÄÄPIÖ!!!!!!

        HÄHÄHÄHÄ!!! OOT ÄLYLLISESTI RAJOITTUNUT JA SUUTUIT!!!! HAHAHHHHHAHHAHAHA!!!! ÄLYKÄÄPIÖ!!!!!!


      • KÄÄPIÖ!!!! RÄHÄHÄHÄH
        oikea mies kirjoitti:

        HÄHÄHÄHÄ!!! OOT ÄLYLLISESTI RAJOITTUNUT JA SUUTUIT!!!! HAHAHHHHHAHHAHAHA!!!! ÄLYKÄÄPIÖ!!!!!!

        RÄÄÄHÄÄÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄHÄÄ!!!!!!!! EN OLE!!!! ENKÄ OLE ALLE 180CM TOISIN KUIN SINÄ!!!!!!! JA SIITÄHÄN SINÄ SUUTUT!!!!! HÄÄÄÄHÄHHHÄHÄHÄHÄÄH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        RAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!! KÄÄÄPIÖ!!!!!!!!!!!!!!!! HÄHÄÄHÄHÄHÄÄ!!!!!!!!!! VAI ETTÄ IHAN OIKEA MIES!!!!! RÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!!!!!!!!!!!


      • oikea mies
        KÄÄPIÖ!!!! RÄHÄHÄHÄH kirjoitti:

        RÄÄÄHÄÄÄHÄHÄHÄÄHÄHÄHÄHÄÄ!!!!!!!! EN OLE!!!! ENKÄ OLE ALLE 180CM TOISIN KUIN SINÄ!!!!!!! JA SIITÄHÄN SINÄ SUUTUT!!!!! HÄÄÄÄHÄHHHÄHÄHÄHÄÄH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        RAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!! KÄÄÄPIÖ!!!!!!!!!!!!!!!! HÄHÄÄHÄHÄHÄÄ!!!!!!!!!! VAI ETTÄ IHAN OIKEA MIES!!!!! RÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ!!!!!!!!!!!!

        Älysi ei näemmä riitä käsittelemään näin vaikeita asiakokonaisuuksia.

        Otan osaa, olet niin tyhmä ettet sitä edes itse tajua.


      • KÄÄPIÖ HAHHAJAHA!!!!!
        oikea mies kirjoitti:

        Älysi ei näemmä riitä käsittelemään näin vaikeita asiakokonaisuuksia.

        Otan osaa, olet niin tyhmä ettet sitä edes itse tajua.

        KYLLÄ ÄLYÄ RIITTÄÄ VAIKKA MIHIN!!! SINÄ JUURI SANOIT ETTÄ SINUN ON VAIKEA KÄSITELLÄ SITÄ ETTÄ OLET ALLE 180CM KÄÄPIÖ!!!!!!!! RRHÄÄÄHÄHHÄÄHÄHÄHÄÄHÄHÄH!!!!!! HÄÄÄÄÄHHHHÄHÄHÄHÄHÄH!!!!!! KÄÄÄPIÖ SUUTTUU!!!!! RAHAJHAHHHAHHAH!!!!!


      • KÄÄPIÖ!!!!RÄHÄHÄH!!!
        oikea mies kirjoitti:

        Älysi ei näemmä riitä käsittelemään näin vaikeita asiakokonaisuuksia.

        Otan osaa, olet niin tyhmä ettet sitä edes itse tajua.

        KYLLÄ ÄLYÄ RIITTÄÄ VAIKKA MIHIN!!! SINÄ JUURI SANOIT ETTÄ SINUN ON VAIKEA KÄSITELLÄ SITÄ ETTÄ OLET ALLE 180CM KÄÄPIÖ!!!!!!!! RRHÄÄÄHÄHHÄÄHÄHÄHÄÄHÄHÄH!!!!!! HÄÄÄÄÄHHHHÄHÄHÄHÄHÄH!!!!!! KÄÄÄPIÖ SUUTTUU!!!!! RAHAJHAHHHAHHAH!!!!!
        OTAN OSAA ETTÄ OLET KÄÄPIÖ!!!! RÄHÄHÄHÄH!!!!!


    • Ite 184

      Kyllä mä ainaki uskon olevani vähä keskimäärästä pitempi. Totta se voi olla ,että nykynuorisosta tulee pidempää .. Mutta toisaalta testosteroni tasot on tullu nykynuorisolla puolta alemmas ja spermaa on huonolaatuista ,ku ympäristömyrkyt ja muovit kutistaa pikkuhiljaa pallit pois. Hanavettäkää ei saa täysin puhtaaks ja kaikki naisten luontoon kusemat e-pillerit yms filtteröidään elimistöön uudestaa vuosien saatossa. Naiset taas on viime vuosikymmenet miehistynyt. Kohta eukot päättää lähes kaikista asioista ja miehet on nyrkin ja hellan välissä. Femisitit tulee myös kieltämään testosteroni korvaushoidon ,koska testosteroni aiheuttaa niiden mielestä pahoja asioita.

    • idhidpfjh

      Mä oon 164cm pygmi, ei haittaa vittujakaan. Asenne kummiskin merkkaa. Jos joku testorage 190cm korsto haluaa mut niputtaa niin siinähän niputtaa. Koskaan en oo alistunu, enkä alistu. Sen huolen pidän että jos saan selkään niin otan sen kunniakkaasti ja otan mukanani vastustajalta etuhampaan tai murran nenän. Sitte voinkin herätä 2vkon koomasta sairaalassa hakattuna. Mutta ylpeys ja kunnia on jäljellä mitä yksikään roinaajapelle ei pysty viemään.

      Ruumiin voi piestä, muttei sielua.

    • Asenne..

      "Sen huolen pidän että jos saan selkään niin otan sen kunniakkaasti ja otan mukanani vastustajalta etuhampaan tai murran nenän. Sitte voinkin herätä 2vkon koomasta sairaalassa hakattuna. Mutta ylpeys ja kunnia on jäljellä mitä yksikään roinaajapelle ei pysty viemään."

      Heh, oikea asenne..

    • Anonyymi

      Mene valittamaan itselleen ihmisen tekijälle jos jonkun pituutta et kestä.

    • Anonyymi

      Pitäisi luoda laki, että jos 16 ikävuoteen mennessä ei ole saavuttanut 180 centin mittaa, annetaan eutanasiapiikki

      • Anonyymi

        "eutanasiapiikki", mikä se on?
        Miten laki "luodaan"?
        "180 centin mittaa", eikös centti ole raha yksikkö?
        Aika hämärää pohdiskelua, mutta ilmeisesti jotenkin liittyy aiheeseen.
        Onko jotain närää lyhyitä kohtaa vai onko lyhyempi kaveri löytynyt sängystä tyttöystävän viereltä.
        Yhtä tuttua kutsuttiin kolmijalaksi, kaverin pituus oli aika vähän mutta menetetty mitta löytyi muualta.
        Kyllä naisia riitti.


    • Ääliö!

    • Ei oli pituudesta hyötyä kun makaat kroonikkona toisten käänneltävänä ja paskot allesi.

    • Anonyymi

      Jostain kumman syystä amerikkalaisiin elokuviin päätyy lähes aina noin 170cm miesnäyttelijä. James Dean, Tom Cruise, AlPacino, Dustin Hoffman, Danny Devito, Humphrey Bogart, jne jne....

      Isot Arskat näyttelee tappelupukareita (pieniaivoisia).

      Todellakaan ei ole pituudesta ollut haittaa, jos ei suurta hyötyäkään. Olisi kyllä naisen aliarvioimista, jos uskoo pituuden voimaan. Jos taas haluaa pituutta tappelun vuoksi, niin jokainen yli 18 vuotias tappelija ei ole kasvanut vielä mieheksi. Jämpti on näin!

    • Anonyymi

      Naiset nauraa hukkapätkille vielä enemmän. Niillä on hukkapätkä housuissakin. Lyhyillä on lyhyt. Siksi hukkapätkät ovat useimmiten puppelipojuja.

      • Anonyymi

        Tunnut tietävän asiasta aika paljon..
        Olet ilmeisesti tutkinnut läheisesti ja sisäisesti näitä lyhyitä puppeleita...


      • Anonyymi

        Äitiskö sulle on näitä satuja kertonu?? Ei pituus tee mieheksi... ja en tiedä onko kauhean miehekästä haukkua muita netissä...


      • Anonyymi

        "Naiset nauraa hukkapätkille vielä enemmän." Voiko tästä aloituksesta päätellä että naiset nauravat tälle henkilölle. Vielä enemmän kuin kenelle...?
        Taitaapi kaveria hieman harmittaa kun naiset nauraa päin naamaa ja lyhyemmät miehet vie daamit kotiin vällyjen väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset nauraa hukkapätkille vielä enemmän." Voiko tästä aloituksesta päätellä että naiset nauravat tälle henkilölle. Vielä enemmän kuin kenelle...?
        Taitaapi kaveria hieman harmittaa kun naiset nauraa päin naamaa ja lyhyemmät miehet vie daamit kotiin vällyjen väliin.

        Hukkapätkähomorunkkari haaveilee naisesta. Ota kääpiökavereiltasi vaan anukseen, kuten ennenkin. Naisia ei friikit kiinnosta.


      • Anonyymi

        Oletko itse friikki ja naiset ovat nauraneet sinulle kun olet yrittänyt saada pillua. Ja sitten nenän edestä lyhyempi mies on vienyt naiset kotiinsa. Myös sen lihavankin. Sekin vain nauroin sinulle päin naama.
        Eli jatka runkkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hukkapätkähomorunkkari haaveilee naisesta. Ota kääpiökavereiltasi vaan anukseen, kuten ennenkin. Naisia ei friikit kiinnosta.

        Oho! Osuko arkaan paikkaan....?


    • Anonyymi

      Vanha sanonta on.
      Piteemmät putoo korkeammalta.
      T:178cm duunia tekemällä hankitut lihakset ilman lisäaineita.

    • Anonyymi

      Lahkeessa on sitä pitkää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe