Elikkä mulla on paljon karvoja vähän joka paikassa. Selkä aivan täynä niitä, käsivarret, vatsa, rintojen alue, reidet yms muut "tavalliset" paikat. Kaikkein eniten ärsyttää kasvoissa olevat karvat! Ne on n 2-3 cm pitkiä, ja niitä on etenkin otsassa, huulten ympärillä ja poskien reunoilla. Otsassa ne erottuu eniten, näyttää kuin hiuksia kasvaisi otsasta...-.- Oikeasti aivan karmean näköistä kun meikin alta erottuu aina vaaleita pitkiä karvoja... Ja muutenkin, kesäisin aina kauheat vahaus- ja sheivaussessiot että kehtaa edes paljastavissa vaatteissa näyttäytyä! Onko muita kohtalontovereita? Ja naamasta olisi kyllä kova halu saada karvoitus pois, voiko käyttää ihan normivahaa? Ja kun kasvoissa on melko huono iho, näppylöitä ja kuivuutta, vaikuttaako tämä mitenkään vahaamiseen? kiitoksia :)
liikaa karvoja, etenkin kasvoissa! help:(
2
463
Vastaukset
- kuukkeli9
itse 14, kohta 15 ja taidan olla melkolailla kohtalontoverisi. karvani kasvavat todella nopeasti, kainalot ja bikinirajan joudun sheivaamaan päivittäin, sääriet kerranviikossa, sillä on niin kuivat pakkasen takia. Käsikarvani ovat suoraan pystyssä, pituudelta n. 0,5mm koska sheivasin niitä yhteen aikaan, mutta lopetin sen. mahaani ja selkääni peittää vaaleista ohusita karvoista tiheytynyt viidakko. en tiedä onko muista naamakarvani niin näkyvät mutta itse huomaan ne todella helposti, tää karva ongelma on myös häiritsevä suhteissa. Auttaa en osaa, muttta samaistua voin :(
- hopolopopoju
revi naamas pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195