Muutto jenkkeihin/Töihin/Koulu

Anonyymi93

Terve. Täytin tuossa viime vuonna 19.. Ja olisi haaveena nytten että muutan Jenkkeihin. Ja töitä olisi tarkoitus hommailla myös. Pääomaa löytyy kuiteski jo. Miten tämä nykyään onnistuu?

6

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No free lunch

      Hankkimalla ensin korkeakoulututkinto (joko Suomessa tai jos sitä pääomaa löytyy riittävästi, niin hakemalla johonkin jenkkiläiseen yliopistoon opiskelemaan). Ilman koulutusta mahdollisuudet on heikommat kuin voittaa lotossa jättipotti.

      Muita vaihtoehtoja on tietysti Green Card (Diversity Visa) lottery tai sitten se, että hankit itsellesi puolison jenkeistä.

    • rahalla saa

      On hyvä, että sinulle on kertynyt pääomaa. Sen avulla saat green cardin aika helposti. Homma menee siis niin, että sijoitat sen vähintään miljoona dollaria USA:laiseen yritykseen, joka työllistää amerikkalaisia työntekijöitä. Pian kortti on taskussasi ja voit muuttaa maahan!

      • 616

        Jos tuo miljoonan sijoittaminen olisi noin helppoa niin USAhan olisi taynna oljysheikkeja joilla ei ole rahasta pulaa. Eipa niita taalla kuitenkaan nay joten ei rahallakaan aina saa kaikkea mita haluaa.


      • .sheikki
        616 kirjoitti:

        Jos tuo miljoonan sijoittaminen olisi noin helppoa niin USAhan olisi taynna oljysheikkeja joilla ei ole rahasta pulaa. Eipa niita taalla kuitenkaan nay joten ei rahallakaan aina saa kaikkea mita haluaa.

        Ei tosi rikkaitten kannata muuttaa jenkkeihin, koska siellä on korkeat verot rikkaille. Esim. yritykset maksaa voitostaan 40% veroa, kun taas suomessa maksetaan vain 29%. Mielummin muuttaa vaikka Monacoon tai johonkin muuhun veroparatiisiin. Mutta keskituloisille jenkit on ehkä paras paikka asua.

        - Tulot alle 50 000 vuodessa => jää suomeen
        - Tulot 50 000 - 300 000 => muuta jenkkeihin
        - Tulot yli 300 000 => muuta veroparatiisiin


      • rahalla vihreää
        .sheikki kirjoitti:

        Ei tosi rikkaitten kannata muuttaa jenkkeihin, koska siellä on korkeat verot rikkaille. Esim. yritykset maksaa voitostaan 40% veroa, kun taas suomessa maksetaan vain 29%. Mielummin muuttaa vaikka Monacoon tai johonkin muuhun veroparatiisiin. Mutta keskituloisille jenkit on ehkä paras paikka asua.

        - Tulot alle 50 000 vuodessa => jää suomeen
        - Tulot 50 000 - 300 000 => muuta jenkkeihin
        - Tulot yli 300 000 => muuta veroparatiisiin

        Päinvastoin, keskituloiset ovat se luokka joka on kurjistunut eniten Yhdysvalloissa. Rikkaiden verot ovat alhaiset, sillä verosuunnittelu pelaa Yhdysvalloissakin. Myös yritykset voivat hyödyntää verosuunnittelua ja esimerkiksi Delaware on veroparatiisi. Siksi yli puolet maan pörssiyrityksistä ja 60% Fortune 500 yrityksistä pitää päämajaansa siellä. Öljysheikit eivät Yhdysvaltoihin halua, koska he eivät siitä mitään hyödy. Lapsensa he tosin lähettävät usein opiskelemaan sinne.

        Rahalla todellakin saa green cardin jos haluaa. Ei se ole mitenkään vaikeaa. Eri asia on sitten se, onko se rahan ja vaivan arvoista. Ohjeet löytyy googlaamalla hakusanalla "green card through investment uscis". Hakutuloksista valitsee U.S. Citizenship and Immigration Services (USCIS) -viraston virallisen sivuston, jossa on ohjeet yksityiskohtaisesti vaadittavia dokumentteja ja lomakkeita myöten.

        Green Card Through Investment:

        Entrepreneurs (and their spouses and unmarried children under 21) who make an investment in a commercial enterprise in the United States and who plan to create or preserve ten permanent full time jobs for qualified United States workers, are eligible to apply for a green card (permanent residence).

        Up to 10,000 visas may be authorized each fiscal year for eligible entrepreneurs.

        You must invest $1,000,000, or at least $500,000 in a targeted employment area (high unemployment or rural area). In return, USCIS may grant conditional permanent residence to the individual.


    • Jens bloc

      Taas taalla kirjoitetaan ihan mita sattuu!
      Jos sinulla on paaomaa ja sinua kiinnostaisi yrittaminen niin et tarvitse miljoonia jotta saat toimia yhdysvalloissa.
      Ei tanne paaseminen muutenkaan tarvitse mitaan ihmeita vain hiukan nokkeluutta ja aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1099
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      891
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe