Läski vaimo

pallo nilkassa

Mistähän uskottomuus voisi johtua?
-häiden jälkeen tullut painoa tonni lisää
-rennosta mukavasta naisesta tullut nalkuttaja jolle mikään ei kelpaa
-ei koskaan halua seksiä paitsi ennen naimisiin menoa jotta mies ei jättäis
Ja syy miksi avioeroa en ole hakenut on se että silloin en näkisi poikaani kun tuurilla kerran viikossa. Ja kotona äitinsä luona(äidille se jää kumminkin vaikka mitä tekisit)käännytetään isää vastaan.

75

2958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikenenkäänvaimo

      Mitä hittoa valitat?Oletko tehnyt mitään avioliittosi hyväksi??Entä vaimollesi oletko sanonut tai tehnyt mitään mukavaa viiem aikoina?kannattais varmaan katsoa peiliin.Hyvä syyttää aina toista, ikinä ei näe itsessään mitään väärää.Tuskin olet virheetön aj täydellienn itsekään

    • Tässä neuvot

      Älä petä! tee näin.

      Egsi itsellesi vuokrakämppä. Pidä vaimon kanssa vakava puhe ennen muuttoa ja kerro, kuinka paljon nalkutus ja lihavuus vaivaa. Muuta vähäksi aikaa ulkoruokintaan.

      Lupaan, takaan, että vaimo muuttuu, kun ymmärtää että voi menettää sinut itsensä vuoksi. Jos olisin väärässä, jos ei muuttuisikaan, niin olet jo matkalla kohti poikamiehen elämään. Siellä ei petetä, vaan voidaan vapaasti harrastaa uusia seksisuhteita.

      • Lapsesta

        Se että pikasi käännytettäsiin sinua vastaan on vain oma, sisäinen pelkosi. En usko että sellainen toteutuu, yleisen todennäköisyyden mukaan näin ei käy. Useimmat eronneet parit saavat yhteishuoltajuuden sujumaan jossain vaiheessa ihan hyvin. Tekosyy olla tekemättä asialle mitään? Ulkoruokinta, väliaikainen, josta voit palata takaisin koska vaan, on hyvä väliratkaisu.


    • rento vaimo muisto vain

      Olen kokenut saman. Vaimoni on muuttunut todella paljon siitä kun mentiin naimisiin. Painoa tullut yli 20 kg lisää mutta se on pienin murhe. Eniten ihmettelen miten luonne voi noin paljon muuttua. Minullakin oli sellainen rento vaimo alussa. Saatettiin vaikka päivän ruoka korvata pannarilla ja istuttiin sitä sit syömässä sohvalla. Tuo oli nyt vain yksi esimerkki.
      Ennen siivottiin kun siltä tuntuu, nyt on siivouspäivät. Lomalla seikkailtiin, nyt pakettilomat..
      Kuuluukohan se asiaan että ennen naimisiinmenoa nainen on vielä rento mutta häitten jälkeen se alkaa muistuttamaan omaa äitiään?

      • Kaks kertaa

        Sinäkö et ole yhtään muuttunut? Mietipä sitä...


      • rento vaimo muisto vain
        Kaks kertaa kirjoitti:

        Sinäkö et ole yhtään muuttunut? Mietipä sitä...

        En ole. En ole lihonut, en ole muuttunut käytökseltäni.


      • kaihona muistelen

        Yks rento vaimo vastaa, miks nyt ei lomailla lainkaan, eikä tehdä mitään yhdessä, kaupassakin saa yksin käydä ruokaostoksilla. Miks nykyään siivoan yksin, ennen sentään mies osallistui ja kantoi matot ulos. Miks ennen sai ennen seksiä ihanan lämmittelyn sillä sohvalla, saunan lauteilla, auton penkillä, nyt pitää olla valmis, kun mies tökkää sormet peiton alta mun puolelle. Miks ennen sisään tultaessa moikattiin, toisinaan halattiinkin, nyt kiireessä vaihtovaatteet ja mykkänä ulos sieltä mistä tulikin. Ruoka vielä näyttää kelpaavan, kuten ennenkin....


      • sormus taskuun

        Kyllä se pistää syömään suruunsa jos parisuhde on huono. Kun mies vaan haluaa viettää poikamies elämäänsä vaikka pitäis olla sitoutunut puolisoon. Jatkuvasti pitää juosta miesporukalla baarissa jotta kotiin ei "tukehdu" niin kuin sanat meni. Siellä sit naiset puolialastomana kiehnää ympärillä. Pitää varmaan munaakin välillä voimistella jotta se ei laiskistu vain vaimon kanssa ollessa. Kaverit kyllä suojelee...


      • 65ry

        Siis pannukakun syönti sohvalla tekee ihmisestä rennon?
        SIIS MITÄ HELVETTIÄ?!?!?! :D:D:D:D


      • tellmelies
        65ry kirjoitti:

        Siis pannukakun syönti sohvalla tekee ihmisestä rennon?
        SIIS MITÄ HELVETTIÄ?!?!?! :D:D:D:D

        Sohvalla ei saa syödä, vaan ruokapöydässä :). Etenkin hyvä, jos muutenkin on ylipainoa.


      • Hoikka nainen
        sormus taskuun kirjoitti:

        Kyllä se pistää syömään suruunsa jos parisuhde on huono. Kun mies vaan haluaa viettää poikamies elämäänsä vaikka pitäis olla sitoutunut puolisoon. Jatkuvasti pitää juosta miesporukalla baarissa jotta kotiin ei "tukehdu" niin kuin sanat meni. Siellä sit naiset puolialastomana kiehnää ympärillä. Pitää varmaan munaakin välillä voimistella jotta se ei laiskistu vain vaimon kanssa ollessa. Kaverit kyllä suojelee...

        "Kyllä se pistää syömään suruunsa jos parisuhde on huono."
        Tuo on todellista toisen syyttelyä omasta läskiydestään! Ei lihavuus johdu miehestä, sillä nykyisin tapaa kaduilla todella ylipainoisia nuoria naisia, jopa teinejä.
        Lihavuuden syy on lihavan ihmisen omien korvien välissä!!! Helppoahan toki on syytellä muita omasta itsekurin puutteestaan :(.


      • valetta
        rento vaimo muisto vain kirjoitti:

        En ole. En ole lihonut, en ole muuttunut käytökseltäni.

        Elä poeka valehtele, varmasti sinäkin olet matkan varrella muuttunut, jokainen muuttuu.


    • Kylänakka

      Jospa vaimollasi ei ole resursseja laihduttaa, koska olet niin ilkeä hänelle.
      Olen itse laiha, mutta ymmärrän että monen on tosi vaikeaa laihduttaa.Joillakin on vaan hidas aineenvaihdunta tmv. eivätkä monesti voi painollee mitään.

      Miltähän sinusta tuntuisi, jos vaimosi alkaisi irvailla kaljuuntumisesta tai suurentuneesta eturauhasaesta?

      • Perheenisä

        "Jospa vaimollasi ei ole resursseja laihduttaa, koska olet niin ilkeä hänelle.
        Olen itse laiha, mutta ymmärrän että monen on tosi vaikeaa laihduttaa.Joillakin on vaan hidas aineenvaihdunta tmv. eivätkä monesti voi painollee mitään.

        Miltähän sinusta tuntuisi, jos vaimosi alkaisi irvailla kaljuuntumisesta tai suurentuneesta eturauhasaesta?"

        Hohoh... nyt meni väärin ja joka sana.
        Sellaista kuin ihminen jolla on hidas aineenvaihdunta ei ole olemassakaan. Tekeminen ja syöminen määrittää aineenvaihdunnan ja kun on läski, niin tyypillisesti molemmat on pielessä. Päästä se on se laihduttamisen vaikeus kiinni, kaikki muu höpöhöpöä.

        Olemukselle voi tehdä mitä vain...mutta, kaljuuntumiselle ja vielä vähemmän eturauhasen muutoksille ei voi tehdä yhtään mitään. Minulla ei kumpaakaan ongelmaa.

        Onko naisen kiloilla mitään tekemistä onnellisen liiton kanssa?? No ei muuten ole. Toki ulkoiset asiat ja itsestään huolehtiminen pitää olla normaalia kummallakin... nainen saa lapsia joka on aivan uskomatonta kropan venyttelyä ja rääkkiä eli pakkohan siitä on jotkut jäljet jäädä. Mutta, kun 55 kg tytöstä tulee 80 kg suklaasieppo sohvalle, niin ei se aviomiestä kauheasti hivele. Ja sama toisinpäin... ymmärrän naisia, joita ottaa kuuppaan miehen 15-20 kg ylipaino, joka on aina lähinnä siellä vyön alla.

        Itse kunnioitan sekä vaimoani että itseäni sen verran, että haluan pysyä 183/80kg mitoissa ja koitan vielä kaivaa sen sixpäkin esiin kesäksi... klassinen miesjuttu toikin :-)


      • 09887799
        Perheenisä kirjoitti:

        "Jospa vaimollasi ei ole resursseja laihduttaa, koska olet niin ilkeä hänelle.
        Olen itse laiha, mutta ymmärrän että monen on tosi vaikeaa laihduttaa.Joillakin on vaan hidas aineenvaihdunta tmv. eivätkä monesti voi painollee mitään.

        Miltähän sinusta tuntuisi, jos vaimosi alkaisi irvailla kaljuuntumisesta tai suurentuneesta eturauhasaesta?"

        Hohoh... nyt meni väärin ja joka sana.
        Sellaista kuin ihminen jolla on hidas aineenvaihdunta ei ole olemassakaan. Tekeminen ja syöminen määrittää aineenvaihdunnan ja kun on läski, niin tyypillisesti molemmat on pielessä. Päästä se on se laihduttamisen vaikeus kiinni, kaikki muu höpöhöpöä.

        Olemukselle voi tehdä mitä vain...mutta, kaljuuntumiselle ja vielä vähemmän eturauhasen muutoksille ei voi tehdä yhtään mitään. Minulla ei kumpaakaan ongelmaa.

        Onko naisen kiloilla mitään tekemistä onnellisen liiton kanssa?? No ei muuten ole. Toki ulkoiset asiat ja itsestään huolehtiminen pitää olla normaalia kummallakin... nainen saa lapsia joka on aivan uskomatonta kropan venyttelyä ja rääkkiä eli pakkohan siitä on jotkut jäljet jäädä. Mutta, kun 55 kg tytöstä tulee 80 kg suklaasieppo sohvalle, niin ei se aviomiestä kauheasti hivele. Ja sama toisinpäin... ymmärrän naisia, joita ottaa kuuppaan miehen 15-20 kg ylipaino, joka on aina lähinnä siellä vyön alla.

        Itse kunnioitan sekä vaimoani että itseäni sen verran, että haluan pysyä 183/80kg mitoissa ja koitan vielä kaivaa sen sixpäkin esiin kesäksi... klassinen miesjuttu toikin :-)

        Olen samaa mieltä perheenisän kanssa.

        Kerron oman tarinani lyhyesti,olin 30 vuotta ylipainoinen (reilu 100 kg) ja ihmettelin miksi mieheni kyllästyi siihen että makasin sohvalla syöden, syöden... kun en muutakaan jaksanut. Vetosin aina siihen että en voi tehdä muuta kun lapset ovat pieniä, olen niin väsynyt töistä jne.

        Muutama vuosi sitten tajusin vihdoin viimein että näin ei voi jatkua, olen tiputtanut paino lähes 40 kg, käyn salilla 4 kertaa viikossa treenamassa ja voin erittäin hyvin. Ja olen tällä hetkellä voisiko sanoa timmissä kunnossa ja ikää on kuitenkin alta 50 vuotta .

        Näin jälkeen päin olen miettinyt miten keksinkin aina tekosyitä etten voisi liikkua tai syödä vähempää, ja vielä ihmettelin miksi mies lähti toisen naisen matkaan. Omasta mielestäni en ollut edes lihava, vaikka todellisuus oli aivan toista mitä peilistä näin.

        Eli kyllä lihavuudelle voi tehdä paljonkin asioita, se on todella siitä kiinni mitä suustasi alas laitat ja miten kulutat. Turha vedota esim.huonoon aineenvahduntaan, tottakai aineenvaihdunta on huonoa jos vain makaat ja syöt, kun lähdet liikkumaan niin aineenvaihdunta kiihtyy huomattavasti.

        Tällä hetkellä kiinnitän hyvin paljon huomiota siihen (esim.viikonloppuisin kauppakeskuksissa) kuinka paljon todella ylipainoisia naisia on olemassa. Kun seuraan pariskuntia niin huomaa että usein mies on se kuka on ns.timmissä kunnossa ja vaimo on todella ylipainoinen. Tämä ilmiö on lisääntynyt viime vuosina tosi paljon. Tästähän on myös käyty keskustelua eri medioissa.

        Siis arvon naiset, katsokaa sinne peiliin ja avatkaa silmät, ja tehkää itsellenne palvelus, jotta ei tarvitse sitten miettiä miksi mies esim. lähti toisen naisen mukaan.
        Jos ette halua ajatella miestänne, niin ajatelkaa itseänne.


      • Eura

        Ei resursseja, voi vittu mitä sontaa.


      • tellmelies
        09887799 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä perheenisän kanssa.

        Kerron oman tarinani lyhyesti,olin 30 vuotta ylipainoinen (reilu 100 kg) ja ihmettelin miksi mieheni kyllästyi siihen että makasin sohvalla syöden, syöden... kun en muutakaan jaksanut. Vetosin aina siihen että en voi tehdä muuta kun lapset ovat pieniä, olen niin väsynyt töistä jne.

        Muutama vuosi sitten tajusin vihdoin viimein että näin ei voi jatkua, olen tiputtanut paino lähes 40 kg, käyn salilla 4 kertaa viikossa treenamassa ja voin erittäin hyvin. Ja olen tällä hetkellä voisiko sanoa timmissä kunnossa ja ikää on kuitenkin alta 50 vuotta .

        Näin jälkeen päin olen miettinyt miten keksinkin aina tekosyitä etten voisi liikkua tai syödä vähempää, ja vielä ihmettelin miksi mies lähti toisen naisen matkaan. Omasta mielestäni en ollut edes lihava, vaikka todellisuus oli aivan toista mitä peilistä näin.

        Eli kyllä lihavuudelle voi tehdä paljonkin asioita, se on todella siitä kiinni mitä suustasi alas laitat ja miten kulutat. Turha vedota esim.huonoon aineenvahduntaan, tottakai aineenvaihdunta on huonoa jos vain makaat ja syöt, kun lähdet liikkumaan niin aineenvaihdunta kiihtyy huomattavasti.

        Tällä hetkellä kiinnitän hyvin paljon huomiota siihen (esim.viikonloppuisin kauppakeskuksissa) kuinka paljon todella ylipainoisia naisia on olemassa. Kun seuraan pariskuntia niin huomaa että usein mies on se kuka on ns.timmissä kunnossa ja vaimo on todella ylipainoinen. Tämä ilmiö on lisääntynyt viime vuosina tosi paljon. Tästähän on myös käyty keskustelua eri medioissa.

        Siis arvon naiset, katsokaa sinne peiliin ja avatkaa silmät, ja tehkää itsellenne palvelus, jotta ei tarvitse sitten miettiä miksi mies esim. lähti toisen naisen mukaan.
        Jos ette halua ajatella miestänne, niin ajatelkaa itseänne.

        Kumma miten täällä aina valitetaan NAISTEN lihavuudesta aika ajoin. Tosiasia on se, että miehet ovat lihavampia kuin naiset. Itselläni meni niin, että ex-mies oli liiton alussa normaalipainoinen, mutta alkoi vähitellen syömään runsaasti ja epäterveellisesti. Sai diabeteksenkin, josta varoittelin min. 6v ennen sen toteamista. Ex ei tehnyt itselleen palvelusta, ei alkanut syömään terveellisemmin. En voinut vaikuttaa asiaan. Lisäksi hänessä oli vielä paljon muutakin häikkää, sosiaalisella puolella.

        Enkä malta olla huomauttamatta, että seksielämä sujuu kyllä paremmin lihavan naisen ja normaalipainoisen miehen välillä, kuin lihavan miehen ja normaalipainoisen naisen välillä.


      • voi hel.etti taas...

        "Joillakin on vaan hidas aineenvaihdunta tmv. eivätkä monesti voi painollee mitään."

        HÖPÖ HÖPÖ.

        Sellaista ei ole olemassakaan kuin "hidas aineenvaihdunta". Sinä syöt, koska elimistösi tarvitsee ravinteita. Jos syöt enemmän kuin tarvitset, keho varastoi siinä olevan ylimääräisen energian rasvakudokseen. Jos taas syöt vähemmän, keho käyttää rasvakudokseen varastoidun energian - ja laihdut. Voit tietysti lisätä kulutustakin, mutta helpompaa ja pitkässä juoksussa pysyvämpi ratkaisu on syödä vähemmän.

        Jos aineenvaihdunta jostain syystä hidastuisi, niin menettäisit tajuntasi, koska elimistösi ei näin ollen enää toimisi. (eikä sellaista ei tapahdu kuin kuolemalla).

        Jos et osaa lukea tieteellisiä julkaisuja, niin lue vaikka tuosta:
        http://www.fit.fi/terveysuutiset/aineenvaihdunnasta-haetaan-syyta-kiloihin/1787

        Vitu..aa nämä iän ikuiset pa.kapuheet ja kyökkiteoriat, joilla lihavat selitävät lihavuuttaan. On VAIN yksi tapa lihota: syöminen.


      • Arvostakaa itseänne
        09887799 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä perheenisän kanssa.

        Kerron oman tarinani lyhyesti,olin 30 vuotta ylipainoinen (reilu 100 kg) ja ihmettelin miksi mieheni kyllästyi siihen että makasin sohvalla syöden, syöden... kun en muutakaan jaksanut. Vetosin aina siihen että en voi tehdä muuta kun lapset ovat pieniä, olen niin väsynyt töistä jne.

        Muutama vuosi sitten tajusin vihdoin viimein että näin ei voi jatkua, olen tiputtanut paino lähes 40 kg, käyn salilla 4 kertaa viikossa treenamassa ja voin erittäin hyvin. Ja olen tällä hetkellä voisiko sanoa timmissä kunnossa ja ikää on kuitenkin alta 50 vuotta .

        Näin jälkeen päin olen miettinyt miten keksinkin aina tekosyitä etten voisi liikkua tai syödä vähempää, ja vielä ihmettelin miksi mies lähti toisen naisen matkaan. Omasta mielestäni en ollut edes lihava, vaikka todellisuus oli aivan toista mitä peilistä näin.

        Eli kyllä lihavuudelle voi tehdä paljonkin asioita, se on todella siitä kiinni mitä suustasi alas laitat ja miten kulutat. Turha vedota esim.huonoon aineenvahduntaan, tottakai aineenvaihdunta on huonoa jos vain makaat ja syöt, kun lähdet liikkumaan niin aineenvaihdunta kiihtyy huomattavasti.

        Tällä hetkellä kiinnitän hyvin paljon huomiota siihen (esim.viikonloppuisin kauppakeskuksissa) kuinka paljon todella ylipainoisia naisia on olemassa. Kun seuraan pariskuntia niin huomaa että usein mies on se kuka on ns.timmissä kunnossa ja vaimo on todella ylipainoinen. Tämä ilmiö on lisääntynyt viime vuosina tosi paljon. Tästähän on myös käyty keskustelua eri medioissa.

        Siis arvon naiset, katsokaa sinne peiliin ja avatkaa silmät, ja tehkää itsellenne palvelus, jotta ei tarvitse sitten miettiä miksi mies esim. lähti toisen naisen mukaan.
        Jos ette halua ajatella miestänne, niin ajatelkaa itseänne.

        Näin tein minäkin. Laihduin melkein 30 kg. Pysyvästi! Aloin pitämään itsestäni muutenkin huolta. Myös parisuhteestani. Otin palautteen vastaan rakentavasti ja itseäni kehittäen. Mielestäni itseni ja parisuhteen parhaaksi.
        Tämä ei kuitenkaan riittänyt miehelleni, vaan jätti perheensä toisen naisen vuoksi.

        Avasin siis silmäni. Miksi se ei auttanut???? Muutuin muutenki huomaavaisemmaksi. Miksi tavallinen rakastava, arvostava parisuhde-elämä ei enää riitä? MISSÄ ON IHMISTEN SITOUTUMISEN TAHTO?????

        Välillä tuntuu kuin ihmet eläisivät maailmanlopun edellä. Kaikki mulle nyt heti ja taivas myös.


      • pöööö
        Perheenisä kirjoitti:

        "Jospa vaimollasi ei ole resursseja laihduttaa, koska olet niin ilkeä hänelle.
        Olen itse laiha, mutta ymmärrän että monen on tosi vaikeaa laihduttaa.Joillakin on vaan hidas aineenvaihdunta tmv. eivätkä monesti voi painollee mitään.

        Miltähän sinusta tuntuisi, jos vaimosi alkaisi irvailla kaljuuntumisesta tai suurentuneesta eturauhasaesta?"

        Hohoh... nyt meni väärin ja joka sana.
        Sellaista kuin ihminen jolla on hidas aineenvaihdunta ei ole olemassakaan. Tekeminen ja syöminen määrittää aineenvaihdunnan ja kun on läski, niin tyypillisesti molemmat on pielessä. Päästä se on se laihduttamisen vaikeus kiinni, kaikki muu höpöhöpöä.

        Olemukselle voi tehdä mitä vain...mutta, kaljuuntumiselle ja vielä vähemmän eturauhasen muutoksille ei voi tehdä yhtään mitään. Minulla ei kumpaakaan ongelmaa.

        Onko naisen kiloilla mitään tekemistä onnellisen liiton kanssa?? No ei muuten ole. Toki ulkoiset asiat ja itsestään huolehtiminen pitää olla normaalia kummallakin... nainen saa lapsia joka on aivan uskomatonta kropan venyttelyä ja rääkkiä eli pakkohan siitä on jotkut jäljet jäädä. Mutta, kun 55 kg tytöstä tulee 80 kg suklaasieppo sohvalle, niin ei se aviomiestä kauheasti hivele. Ja sama toisinpäin... ymmärrän naisia, joita ottaa kuuppaan miehen 15-20 kg ylipaino, joka on aina lähinnä siellä vyön alla.

        Itse kunnioitan sekä vaimoani että itseäni sen verran, että haluan pysyä 183/80kg mitoissa ja koitan vielä kaivaa sen sixpäkin esiin kesäksi... klassinen miesjuttu toikin :-)

        sipäkissä ei miun mielestä ole mitään kiihottavaa :-)


    • iso elli

      ehkä vaimo pysyy nykyisissä suuremmissa mitoissa koska syö suruunsa, näin kävi minulle kun parisuhde muuttui huonoksi.

      • tellmelies

        Minunkin ex-mies sanoi syövänsä ahdistukseensa, mutta ei tehnyt asialle mitään. Hän oli myös masentunut, mutta itse ei kokenut sitä niin, vaikka 7/8 masennuksen oireista toteutui.


    • naikkonennn

      Olisi ihan mielenkiintoista nähdä millainen mies on aloittaja pallo nilkassa. Voi olla ettei kovin kaksinen ole itsekään. Siinä ne kilot kertyy miehellekin. Ei keskustelutaitoa eli silloin naisen yritykset puhua tulkitaan yleisesti nalkutukseksi. Seksi on mennyt pikanylkytykseksi josta naisen pitäisi saada tyydytys. Itse olisin sellaisessa mieluummin ilman.

      Voisi ehkä vilkaista peiliin ja ajatella miten itse pystyy vaikuttamaan asioihin eikä syyllistä vain toista PARIsuhteen ongelmista.

    • Se läski vaimo......

      Itse olin kirjoittajan kuvailema"läski" vaimo. Häiden jälkeen tuli painoa lisää....sekä neljä ihanaa lasta. Rinnatkin roikkuu, perä ja reidetkin levisi. Nalkutustakin molemminpuolin, kävin töissä, hoidin kodin ja lapset kun mies harrasti sekä kävi töissä.
      Seksiäkin harrastettiin silloin kun molemmista tuntui siltä, että haluttaa.
      Muutaman kerran mieheni mainitsi painostani, mutta samaan hengenvetoon jatkoi, että rinnat ei saa pienetä :) ja että hänelle kelpaan kiloineni.

      Avioerosta emme koskaan edes puhuneet.

      Joten oiskohan aihetta kirjoittajan tarkistaa hieman omaa asennettaan.

      • tellmelies

        Erään "läskin" ystäväni mies on sanonut, ettei vaimo saa laihtua! Nyt on tarkentanut, ettei saa laihtua paljon, kun liikapaino alkaa olla terveysriski ystävälleni (ja miksei kaikille muillekin).


      • yguygiuyg

        "samalla BMI:llä 20%/19%, perusrassvaprosenttiin verrattuna"

        Mksi hän sitten petti? Vai pitääkö kysyä, miksi sinä olit uskoton?


    • Timmissä kunnossa

      Kyllä se vain harmittaa kun pitää itsensä hoikkana, on siisti ja pukeutuu hyvin niin vaimo vaan syö ja lihottaa itseään. En ole kommentoinut vaimolle sen painoa vaan olen ominut mahd. paljon kokkausvuoroja itselle ja laittanut terveellistä ruokaa. Mutta ei se ole auttanut. Illalla kaapista kaivetaan sipsit, karkit, jäätelöt ja istutaan tv:tä katsomassa. Pyydän vaimoa illalla mukaani lenkille mutta harvoin lähtee kun tulee niitä ohjelmia.
      En petä vaimoani mutta kyllä se houkuttaa kun töissä joku itsestään huolta pitävä vähän flirttailee.

    • Ei kiristä pipo, ei

      Bullshit! Minä olen edelleen ERITTÄIN hyvässä kuosissa oleva rennon letkeä ja hyväntuulinen vaimo, joka todella tykkään seksistä. Niinpä vaan se mieheni panee yhtä läskimahaista raatoa työpaikaltaan.

      • niinpä..

        Ehkä tämä nainen ei ole noin itserakas ja ilkeä ihminen kuin sinä!


      • htvvdfvfdvdf
        niinpä.. kirjoitti:

        Ehkä tämä nainen ei ole noin itserakas ja ilkeä ihminen kuin sinä!

        Eipä niillä rahkeilla kovin itserakas voi olla. Jakorasia mikä jakorasia.


    • fit-man

      Komppaan ap:ta vaikka eukot täällä tietysti ovat heti sotajalalla. Kovin kauaa ei olla edes oltu naimisissa mutta ensimmäisen lapsen jälkeen muija ei enää ole se sama kuin oli vielä joku vuosi sitten. Nalkuttaa, vahtii ja rinnat roikkuu. Sinä siellä ylempänä joka mietit mitä tapahtui kun miehesi ei enää halaa tai vie mattoja ulos ja seksikin on sitä sun tätä, oisko sullakin tapahtunut se yleinen rupsahtaminen minkä piikkiin voisi miehesi etääntymisen pistää tai sitten jäkättäminen?

      • shilälailla

        Ootkos aatelu et ne naisen rinnat saattaa ehkä hyvinkin roikkua ihan sen lapsen takia. Tuskin kovinkaan monella ne rinnat palautuu imetyksen jälkeen. Tohon nalkuttamiseen pakko sanoa että hyvät miehet voisittekohan te olla syypäitä siihen nalkuttamiseen. Teijän putkiaivoihinne ei muuten mene viesti perille jos ei nalkuta. Ja nalkuttaminenha tulee siitä kun ekaksi nätisti pyytää tekemään jotain mutta kun ei perkele mene perille..

        Ottakee hyvät miehet enemmän naisianne huomioon, auttakaa kotitöissä, silitelkää, halailkaa ja kuunnelkaa. yms. Ni voin kyllä taata että tulee niistä nalkuttavista akoistaki rentoja naisia keihin olette rakastuneet alunperinkin.


    • kaihona muistelen

      Minä ylempänä ja nyt tässä alempana kuittaan sen verran, että en ole jäkättänyt koskaan, meillä kas se on mies, joka jäkättää. En ole valitettavasti rupsahtanutkaan, itseäni nuoremmat perään katselee, jos vähän huulipunaa sipasen, siksi en sitä paljon halua käyttäkään. On tässä sellainen mahdollisuus, että miehen testosteronit on pohjalukemissa....

      • osaamattomuutta

        Puolison lihavuus on ongelma ja pahaa mieltä aiheuttava asia. Rakastava puoliso ei pilkkaa, vaan säälii, sillä lihavuus on suurin ongelma kantajalleen. Rakastava puoliso ei petä sen vuoksi vaan muilla fiksuilla, hyvillä tai jos muu ei auta, kovilla keinoilla, kuten ulkoruokintaan muuttamalla pyrkii auttamaan rakkaintaan ongelmasta eroon.

        Pettämisen puolustelu lihavuudella on heikon ja epärehellisen aviopuolison tekosyy jotta ei tarvitse kohdata sitä tosiasiaa, että toimii itse väärin läheisiään kohtaan, että ei osaa tai ei halua tukea läheisiään elämän vastoinkäymisissä oikealla tavalla.


    • Tisseistä

      Ihmettelen, millainen mies haukkuu synnyttäneen vaimonsa rintoja.Nainen edustaa miehelle ilmiselvästi vain panopuuta, muuten mies ymmärtäisi että rinnat on luotu hänen ja vaimon yhteisen lapsen ruokkimista varten.

      • tarja---

        "millainen mies haukkuu synnyttäneen vaimonsa rintoja"

        Dorka, joka ei olisi ansainnut tulla isäksi.


    • sirjaliini

      Kuulkaas nyt kundit...minäkin olin ennen rento nainen, joka reppureistaili pitkin muailmaa ym. Mutta kuulkaas, kun nyt minä olen äiti ja minun tulee huolehtia jälkikasvun lisäksi myös kodista. Ja ihan näin pikku vinkkinä, että joskus tuo oma aika on vain unelma jossain tulevisuudessa. Kuinka moni teistä isistä on tietoinen lastensuojelulaista ym. velvotteista, joita meille äideille paasataan joka neuvolakäynnillä ym. vasu-keskusteluissa. Jos et hoida, siivoa pidä lasta ulkoisesti siistinä niin johan on tädit-opet kimpussa ja huomauttelemassa. Että itse ajattelen asian niin ja olen ukollekin sanonut, että meidän tulee vanhempina antaa lapselle esimerkki, että kuinka koti pidetään siistinä ja että omasta ulkonäöstä on välitettävä( naama puhtaana, tukka kammattuna, vaatteet puhtaana, tarpeeksi vaatteita päällä ym.ym.) Näistää lapsukaisista tulee sitten niitä uusavuttomia, jos niille ei kaikkea opeta ja ihan pienestä pitäen.
      Olen itsekin niin hermorauniona välillä väistä yhteiskunnan tuomista velvollisuuksista, että ei sitä osaa olla edes hyvä äiti. Mutta olisi kivaa, jos mies joskus sanoisi minulle jotain kivaa, veisi tai edes hakisi lapset päiväkodista påäivittäin, mutta kun kaikki energia kuluu perheeseen, niin eipä ihme, että lihoo tai ettei jaksa kauheesti inspiroida, kun pakettimatkalla tietää mitä saa.
      En valita, olen tullut äidiksi yli 30 v. ja sain elää ja mennä. Tiedä, että nyt on perheen vuoro, mutta mitäs te kundit meinaatte? Vaihdetaanko osia pariksi viikoksi, niin katsotaan onko pakettimatkoista ruikuttaminen sittenkään elämän ainoa murhe. Kyllä sitä sitten reppuseissaamaan pääsee 50 vuotiaanakin. Mutta kundit, antakaa naisille omaa aikaa joka viikko 4 tuntia ja tehkää ruoka ainakin 3 kertaa viikossa. Nainenkin tekee toisen työpäivän lasten ja kodin parissa, että sinultakin mies odotetaan sitä.

      • karix

        KAIKKI pääsee ja pystyy liikkumaan ettei liho!
        Lopeta selittäminen ja tartu toimeen, jätä selittäminen muille. Löytyy pirulauta se tunti aikaa että pääsee lenkkeilemään, ovesta ulos ja juoksuksi!
        Kaikki läskit vain selittää ja selittää ja haaveilee. Erikseen on ne muut jotka jättää selittämisen läskeille ja tarttuu toimeen.

        nimimerkillä minä tiedän.

        ps. EN avaa sitä suklaapatukkaa heti kun olen maksanut ostokseni. En tosiaankaan kävele syöden patukkaa autolle. Taidat kuulua tähän porukkaan ?


      • kaikenlaista on
        karix kirjoitti:

        KAIKKI pääsee ja pystyy liikkumaan ettei liho!
        Lopeta selittäminen ja tartu toimeen, jätä selittäminen muille. Löytyy pirulauta se tunti aikaa että pääsee lenkkeilemään, ovesta ulos ja juoksuksi!
        Kaikki läskit vain selittää ja selittää ja haaveilee. Erikseen on ne muut jotka jättää selittämisen läskeille ja tarttuu toimeen.

        nimimerkillä minä tiedän.

        ps. EN avaa sitä suklaapatukkaa heti kun olen maksanut ostokseni. En tosiaankaan kävele syöden patukkaa autolle. Taidat kuulua tähän porukkaan ?

        Ei ole montaa onnettomampaa asiaa herkästi lihovalle ihmiselle, kuin päätyä terveysterroristin puolisoksi. Mutta on yksi on pahempi, päätyä TYPERÄN terveysterroristin puolisoksi.

        Ehkä joku uskonnollinen fanaatikko voisi olla pahempi tapaus, mutta vain ehkä. Koska heidän puolisokseen ei joudu "vahingossa".


      • ihan yhtä paha
        kaikenlaista on kirjoitti:

        Ei ole montaa onnettomampaa asiaa herkästi lihovalle ihmiselle, kuin päätyä terveysterroristin puolisoksi. Mutta on yksi on pahempi, päätyä TYPERÄN terveysterroristin puolisoksi.

        Ehkä joku uskonnollinen fanaatikko voisi olla pahempi tapaus, mutta vain ehkä. Koska heidän puolisokseen ei joudu "vahingossa".

        Mielestäni terveysterrori ja uskonnollinen fanaattisuus ovat jo niin lähellä toisiaan, ettei niitä voi laittaa huonousjärjestykseen. Terveyshihhulointi on tämän päivän uskonto.


      • se on korvien välis
        karix kirjoitti:

        KAIKKI pääsee ja pystyy liikkumaan ettei liho!
        Lopeta selittäminen ja tartu toimeen, jätä selittäminen muille. Löytyy pirulauta se tunti aikaa että pääsee lenkkeilemään, ovesta ulos ja juoksuksi!
        Kaikki läskit vain selittää ja selittää ja haaveilee. Erikseen on ne muut jotka jättää selittämisen läskeille ja tarttuu toimeen.

        nimimerkillä minä tiedän.

        ps. EN avaa sitä suklaapatukkaa heti kun olen maksanut ostokseni. En tosiaankaan kävele syöden patukkaa autolle. Taidat kuulua tähän porukkaan ?

        "KAIKKI pääsee ja pystyy liikkumaan ettei liho!"

        Tuosta liikkumseen pääsemistä en tiedä, mutta lihoamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Lihoaminen tapahtuu SYÖMÄLLÄ. Vaikka et liikkuisi senttiäkään päivässä, muuten kuin sohvalta pask.alle, niin et silti lihoa, kunhan et samalla syö liikaa (siis enemmän kuin sohvalla maaten kulutat).

        Ja tästä päästäänkin siihen itse asiaan. Lihavuus itsessään ei välttämättä olisi ongelma, mutta:

        1. Jos on niin umpityhmä, ettei edes ymmärrä lihavuuden terveyshaittoja, niin se tyhmyys, ei lihavuus, on ongelma parisuhteessa.

        2. Jos on niin piittaamaton, ettei edes välitä lihavuuden terveyshaitoitsta, niin se piittaamattomuus, ei lihavuus, on ongelma parisuhteessa.

        3. Jos on niin saamaton, ettei edes viitsi ehkäistä lihavuuden terveyshaittoja, niin se saamattomuus, ei lihavuus, on ongelma parisuhteessa.

        Jatkanko...?


      • reikä naamassa
        kaikenlaista on kirjoitti:

        Ei ole montaa onnettomampaa asiaa herkästi lihovalle ihmiselle, kuin päätyä terveysterroristin puolisoksi. Mutta on yksi on pahempi, päätyä TYPERÄN terveysterroristin puolisoksi.

        Ehkä joku uskonnollinen fanaatikko voisi olla pahempi tapaus, mutta vain ehkä. Koska heidän puolisokseen ei joudu "vahingossa".

        "Ei ole montaa onnettomampaa asiaa herkästi lihovalle ihmiselle, kuin päätyä terveysterroristin puolisoksi. Mutta on yksi on pahempi, päätyä TYPERÄN terveysterroristin puolisoksi."

        Mutta tätä paljon onnettomampi kohtalo on päätyä niin typerän ihmisen puolisoksi, joka kuvittelee, että on olemassa "herkästi lihoavia" ihmisiä - etenkin jos tämä katsoo itse olevansa sellainen. Kun nyt nimittäin sattuu olemaan niin, että kaikki ihmiset lihoavat yhtä paljon jos syövät yhtä paljon liikaa. Ja toisaalta jokainen pyysyy normaalipainoisena syömällä juurin sen verran, kuin tarvitsee. Ja vielä: jokainen lahtuu kun alkaa syödä vähemmän. Aivan varmasti.

        Lihavuuden selittely "herkästi lihoamisella" voi tarkoittaa vain sitä, että jalat vievät "herkästi" jääkaapille tai että käsi tartuu "herkästi" suklaapatukkaan. Ja siloinkaan vika ei ole jaloissa tai käsissä, vaan päässä.

        Niin ikään lihavuuden selittely aineenvaihdunnalla, painavilla luilla, perintötekijöillä, jne ovat kaikki paskapuhetta. VAIN SYÖMINEN LIHOTTAA. Ihmiseen ei kerry mitään painavaa ainetta itsetään - ainoa tie on se reikä naamassa: suu!

        Mikään kehossa jo oleva aine ei myöskään muutu painavammaksi. Ikinä.

        Ilma, jota hengität, tulee uloshengityksen mukana ulos, paitsi osa hapesta. Ja kaikki se happi palaa kehossa ja se seurauksena syntynyt hiilidioksiidi tulee sekin pois uloshengityksen kautta. Siis hengittämälläkään et lihoa.

        Kukaan ihminen ei voi lihota millään muulla tavalla kuin syömällä liikaa.

        Ja onneton kohtalo on joutua niin tyhmän ihmisen puolisoksi, joka tätä ei ymmärrä.


      • Asiaa!!!
        se on korvien välis kirjoitti:

        "KAIKKI pääsee ja pystyy liikkumaan ettei liho!"

        Tuosta liikkumseen pääsemistä en tiedä, mutta lihoamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Lihoaminen tapahtuu SYÖMÄLLÄ. Vaikka et liikkuisi senttiäkään päivässä, muuten kuin sohvalta pask.alle, niin et silti lihoa, kunhan et samalla syö liikaa (siis enemmän kuin sohvalla maaten kulutat).

        Ja tästä päästäänkin siihen itse asiaan. Lihavuus itsessään ei välttämättä olisi ongelma, mutta:

        1. Jos on niin umpityhmä, ettei edes ymmärrä lihavuuden terveyshaittoja, niin se tyhmyys, ei lihavuus, on ongelma parisuhteessa.

        2. Jos on niin piittaamaton, ettei edes välitä lihavuuden terveyshaitoitsta, niin se piittaamattomuus, ei lihavuus, on ongelma parisuhteessa.

        3. Jos on niin saamaton, ettei edes viitsi ehkäistä lihavuuden terveyshaittoja, niin se saamattomuus, ei lihavuus, on ongelma parisuhteessa.

        Jatkanko...?

        Tässä on asian ydin:

        1. Jos on niin umpityhmä, ettei edes ymmärrä lihavuuden terveyshaittoja, niin se tyhmyys, ei lihavuus, on ongelma parisuhteessa.

        2. Jos on niin piittaamaton, ettei edes välitä lihavuuden terveyshaitoitsta, niin se piittaamattomuus, ei lihavuus, on ongelma parisuhteessa.

        3. Jos on niin saamaton, ettei edes viitsi ehkäistä lihavuuden terveyshaittoja, niin se saamattomuus, ei lihavuus, on ongelma parisuhteessa.


        Tästä syystä en seurustele llihavien ihmisten kanssa yleensäkään. Heitä ei ole kaveripiirissäni saati puolisona.


        "Vaikka et liikkuisi senttiäkään päivässä, muuten kuin sohvalta pask.alle, niin et silti lihoa, kunhan et samalla syö liikaa (siis enemmän kuin sohvalla maaten kulutat)."

        Siinä se on sanottu!


      • jalat kuriin
        reikä naamassa kirjoitti:

        "Ei ole montaa onnettomampaa asiaa herkästi lihovalle ihmiselle, kuin päätyä terveysterroristin puolisoksi. Mutta on yksi on pahempi, päätyä TYPERÄN terveysterroristin puolisoksi."

        Mutta tätä paljon onnettomampi kohtalo on päätyä niin typerän ihmisen puolisoksi, joka kuvittelee, että on olemassa "herkästi lihoavia" ihmisiä - etenkin jos tämä katsoo itse olevansa sellainen. Kun nyt nimittäin sattuu olemaan niin, että kaikki ihmiset lihoavat yhtä paljon jos syövät yhtä paljon liikaa. Ja toisaalta jokainen pyysyy normaalipainoisena syömällä juurin sen verran, kuin tarvitsee. Ja vielä: jokainen lahtuu kun alkaa syödä vähemmän. Aivan varmasti.

        Lihavuuden selittely "herkästi lihoamisella" voi tarkoittaa vain sitä, että jalat vievät "herkästi" jääkaapille tai että käsi tartuu "herkästi" suklaapatukkaan. Ja siloinkaan vika ei ole jaloissa tai käsissä, vaan päässä.

        Niin ikään lihavuuden selittely aineenvaihdunnalla, painavilla luilla, perintötekijöillä, jne ovat kaikki paskapuhetta. VAIN SYÖMINEN LIHOTTAA. Ihmiseen ei kerry mitään painavaa ainetta itsetään - ainoa tie on se reikä naamassa: suu!

        Mikään kehossa jo oleva aine ei myöskään muutu painavammaksi. Ikinä.

        Ilma, jota hengität, tulee uloshengityksen mukana ulos, paitsi osa hapesta. Ja kaikki se happi palaa kehossa ja se seurauksena syntynyt hiilidioksiidi tulee sekin pois uloshengityksen kautta. Siis hengittämälläkään et lihoa.

        Kukaan ihminen ei voi lihota millään muulla tavalla kuin syömällä liikaa.

        Ja onneton kohtalo on joutua niin tyhmän ihmisen puolisoksi, joka tätä ei ymmärrä.

        "paljon onnettomampi kohtalo on päätyä niin typerän ihmisen puolisoksi, joka kuvittelee, että on olemassa "herkästi lihoavia" ihmisiä ..."

        "Lihavuuden selittely "herkästi lihoamisella" voi tarkoittaa vain sitä, että jalat vievät "herkästi" jääkaapille tai että käsi tartuu "herkästi" suklaapatukkaan. Ja siloinkaan vika ei ole jaloissa tai käsissä, vaan päässä."

        Just niin.


      • tarja---
        karix kirjoitti:

        KAIKKI pääsee ja pystyy liikkumaan ettei liho!
        Lopeta selittäminen ja tartu toimeen, jätä selittäminen muille. Löytyy pirulauta se tunti aikaa että pääsee lenkkeilemään, ovesta ulos ja juoksuksi!
        Kaikki läskit vain selittää ja selittää ja haaveilee. Erikseen on ne muut jotka jättää selittämisen läskeille ja tarttuu toimeen.

        nimimerkillä minä tiedän.

        ps. EN avaa sitä suklaapatukkaa heti kun olen maksanut ostokseni. En tosiaankaan kävele syöden patukkaa autolle. Taidat kuulua tähän porukkaan ?

        Liikunnan avulla ei laidu. Painon pudotukseen tarvitaan ehdottomasti oikea ruokavalio=kalorimäärä.


    • sirjaliini

      No no, taisinpa sohaista oikein kunnolla. Tämä rouva 41v kun painaa 57kg ja pituutta 164cm, joten kyllä minun mittani ovat aivan kunnossa. Suklaata en syö lainkaan ja punttiksella käyn kolmesti viikossa...mutta olen kokenut myös tuon ajan, kun en päässyt mihinkään. Meni yx puoli vuotta, kun sain mieheni tajuamaan, että vapaa aikaa pitää olla molemmilla. En siis väitä, etteikö ajatteleviakin miehiä löydy, mutta aika yleistä tuntuu olevan, että mies "tukehtuu" kotiin ja vaimo jätetään tukehtumaan. Ja kaix hyvä, jos lapset ovat vorotellen kipeenä ja mies reissuhommissa, niin ei sitä vapaa-aikaa silloin ole mistä ottaa. Kaikilla kun ei ole sukulaisia lähellä, varallisuutta ostaa lastenhoitopalveluja ja naapureissa käydään samaa selviytymistarinaa. Että kyllä vaimot aika yksikseen ovat. Toivottovasti muutkin vaimot saavat aikaa itsellensä ja saahan sitä, kun otta sitten eron, lapsille yhteishuoltajuus ja joka toinen viikko isällä. Sit pääsee viikoksi ajattelemaan itseään. En toki kannusta tähän, mutta omalla kophdallani tämä "uhkaus" toimi ja kun minä avaan suuni/suutun, niin sieltä tulee vain faktaa!

    • voi teitä rumia ukko

      Monet keski-ikäiset ja vanaht ukot jähtaavat nuoria tyttöjä. Se läski tonnikeiju kapustanheiluttaja kotona ei enää kelpaa. Eipä ei. Te vaaditte naiselta ikuista nuoruutta, kauneutta, mutta itse olette haisevia parransänkilippalakkipylleröitä. Rasvamaha ja se moinen remppu kelluu vain kun kiristätte sen munien alta riippuvaksi palloksi.
      Mene sinäkin nyt peilin eteen ja katso kuvaasi tuon läskivaimon silmin noin kymmenen minuuttia. Mieti sitten mmillainen vastapeluri siellä petikaverina tuijottaa.

      • Pettäjä torjuu

        Pettävä haluaa tekosyyn petoksellewn omasta puolisostaan. Hän näkee vaimonsa lihavana ja ei-valittavana, vaikka ei olisikaan. Hän haluaa mahdollisimman epäseksikkään puolison joten pilkkaa ja ivaa, jos puoliso käyttää seksikkäitä vaatteita tai meikkaa tai huolehtii itsestään.

        Pettäjämieheni kielsi minulta seksialusasujen köytön, kun se inhotti häntä. Hän haukkui minua lihavaksi, kun painoin 68kg. Kun leikkasin ja pukeuduin, hän haukkui minua pinnalliseksi. Tyhmänä uskoin ja itsekin rupesin mahdollisimman epäseksikkääksi. Olen oikeasti nätti ja kurvikas nainen. Käryn käytyä mies vain ihmetteli, miksi hän ei halunnut seksiä oman muodikkaan vaimon kanssa, vaikka muut miehet aina minua hänellekin kehuivat.

        Tiedän nyt:pettäjä ei halua pa**a omaa vaimoa siitä yksinkertaisesta syytä, että pa*ee muita. Pelkää tuovansa seksitauteja kotiin, tuntee huonoa omatuntoa jne.


    • Läskit miehet

      Naisista 51% on ylipainoisia, miehistä 68%, kerrottiin juuri tv:ssä. Joten on varmaan enemmän läskejä pettäjämiehiä kuin läskejä petettyjä vaimoja.

    • Vinkiksi

      Kannattaisi olla huolellisempi kun sitä vaimoaan on valitsemassa. Miksi niin moni mies tuntee tulleensa petetyksi kun arki ja perhekuviot muuttuu? Kouluihin erityisopetusta pojille mitä tarkoittaa kun isyys koittaa ja mitä tapahtuu naiselle kun hänestä tulee äiti. Esimerkkejähän riittää pilvin pimein. Tässä jotain vinkkejä nuorille miehille. Jos oikeasti haluat vain hoikan naisen joka pysyy lastenteonkin jälkeen hoikkana katso tulevaa anoppiasi. Miltä hän näyttää? Katso vielä anopin sisariakin ja kannattaa ehkä myös ottaa sellainen pienirintaisenmpi tyttö vaikka nuorella ne isot tissit onkin ihanat. Taipumus lihomiseen on kuitenkin olemassa jos tyttöystävälläsi on valtavat rinnat vaikka muuten olisikin hoikka....vielä...
      Myös energisyys ja se miten reippaasti tyttöystäväsi liikkuu ja tarttuu asioihin on hyväksi. Sellaista hidasliikkeistä kannattaa vältellä mikäli haluaa jatkossakin katsella hoikkaa naista. Nalkutusta on vaikea ennustaa mutta kyllä tietyntyyppiset ihmiset muokkaavat aina suhteissa toinen toistansa eli sinulla on osuutesi asiaan mikäli ihanasta tytöstä muuttuu nalkuttava akka. Nalkutus on hätähuuto naiselta sinulle että sinussa ei ole miestä. Naisellasi on turvaton olo ja hän testaa sinua koko ajan nalkuttamalla. Se ei vähene vaikka kuinka myötäilisit vaan sinun täytyy osoittaa miehekkyytesi muilla tavoin. Kas siinä jotain

      • Ihanamies-

        Kaikki naiset eivät nalkuta.

        Jos naisella on tervepäinen ja vastuuntuntoinen mies, joka arvostaa kotia ja perhettä ei ole syytä nalkuttaa.

        Ei mies aiheuttaa käytöksellään nalkutuksen, tappaa romantiikan ja läheisyyden.


    • 595+93947

      Vinkiksi, pidä mielessä että kaikki miehet eivätkä naisetkaan eivät halua lapsia. Ei tarvitse aina sanoa "sitten kun" vaan "jos" lapsia hankitte. Lasten myötä nainen usein muuttuu nalkuttavaksi, liekö jokin biologinen syy siihen.

      • Kohta nalkutus alkaa

        Ei uskalla nalkuttaa ennen lasten hankintaa kun pelkää että mies lähtee lätkii ennen kun ne pennut on tehty. Sitten pentujen jälkeen uskaltaa aloittaa, koska jos mies jättää ei jää täysin yksin vaan takerrutaan niihin lapsiin.
        Sitten kun lapset kasvaa ja lähdössä kotoa, heittäydytään marttyyreiksi jonka kaikki hylkää.


      • Ei taida niin
        Kohta nalkutus alkaa kirjoitti:

        Ei uskalla nalkuttaa ennen lasten hankintaa kun pelkää että mies lähtee lätkii ennen kun ne pennut on tehty. Sitten pentujen jälkeen uskaltaa aloittaa, koska jos mies jättää ei jää täysin yksin vaan takerrutaan niihin lapsiin.
        Sitten kun lapset kasvaa ja lähdössä kotoa, heittäydytään marttyyreiksi jonka kaikki hylkää.

        Itseasiassa useimmiten käy niin että kun lapset kasvaa ja lähtee vaimo eroaa samalla itse miehestä. Nainen haluaa olla hoitamatta yhtään ketään sen rumban jälkeen ja tehdä omia juttujaan. Siinä arjen pyörityksessä ja turhaakin turhemman nalkutuksen lomassa on kasvettu miehen kanssa jo niin erilleen. Miehelle myös useimmiten iskee hirvee villitysvaihe ja mies taantuu teinin asteelle ikäkriiseissään. Nainen haluaa edeträ seuraavalle tasolle ja nauttia asioista mistä ei saanut nauttia kun oli kiinni miehessä ja lapsissa. Moni nainen hankkii vain sen rakastajan ja painuu zumbaileen sekä sisustaa itselleen oman näköisen oman kodin.


      • On biologiaa

        Lasten myötä olisi syystä molempien kasvaa vanhemmiksi mutta useimmiten vain nainen sen tekee. Liekö se sitten syynä siihen että lasten myötä nainen myös useimmiten alkaa nalkuttaa? Hommanhan on MUUTUTTAVA!


    • Rakkaus tärkein

      Ap, sinun syytä mahdollisimman pian tarkastaa omia asenteitasi vaimoasti kohtaan. Hän ansaitsisi rakastavan miehen.

    • mummo11

      Mun on pakko kirjoittaa omasta kokemuksestani vähän.... Mun avokki on nyt alkanut kaipaileen sitä "entistä" minua takaisin. meillä on uusioperhe, ei yhteisiä lapsia.
      Entinen minä oli 28-29 vuotias, työtön osa-aika äiti, joka avioeron jälkeen bailasi lapsettomilla viikoillaan minkä ikuna kerkesi, ja tällöin tapas tän osa-aika isin, jonka kanssa rupes kimppaan. Entinen minä ei paskaakaan välittäny laskuista, ulosottoon meni mitä jäi maksamatta, vaatteet, puhelin, asunto, ja lapset, niistä huolehdin. Entinen minä valvoi yöt ja nukkui puolille päivin. Entinen minä oli hullaantunut nykyiseen avokkiini ja tein kaikkeni miellyyttäkseni häntä, niin seksuaalisesti kuin muutenkin.

      Nykyinen minä on toista vuottaan töissä, 32 vuotias. Reilun vuoden takaisen perinnön ansiosta sain maksettua kaikki uo velkai pois ja siitä lähtien olen säntillisesti hoitanut raha-asiani. Nykyinen minä on tyytyväinen kun kerran kuudessa viikossa pääsee baariin tanssimaan, nykyinen minä elää arkea, jossa on lapset edelleen 50/50 periaatteella. lapset ovat nyt jo kouluikäisiä. Nykyinen minä menee yöunille "ihmisten aikoihin" ja herää viikonloppuisinki ysin pintaan. Nykyinen minä on väsynyt 9hn töiden jälkeen ja silti hoitaa yksin joka päivä uusperheen ruoanlaiton ja lasten harastuksiin kuskaamiset. Nykyinen minä ennemmin useimmiten nukkuu kuin harrastaa seksiä :(

      Minä olen aikuistunut. olen fiksuuntunut. Toki mussa vielä on sellaista tietynlaista spontaaniutta, mut kyl se huomattavasti on vähentynyt. Ja mä en koe sitä huonona asiana. Avokkini kaipaa sitä :( Itse olen iloinen että mut otetaan nykyää vakavasti missä ikinä meenki, olen fiksu ja asiansa hoitava ja näytänkin jo aikuiselta naiselta, enkä reisitaskuhousuiselta poikatytöltä.

      Lihonut en ole ;)
      Itse toivoisin avokiltani samanlaista kypsymistä, tietynlaista aikuismaisuutta enemmän, hänkin työnsä hoitaa ja lapset, mut toivoisin et hänkin ymmärtäisi et jos tilillä on 100e ja monta päivää vielä palkkaan, ni sitä satasta ei kannata kumota kurkusta alas siksi et sattuu huomenna olemaan vapaapäivä. Ja nimenomaan näitä hän kaipaa mussa, silloin ennen kun olin aina valmis bilettään kun ei lapset olleet. Vaikka viimeiset rahat.
      saapas nähdä kuinka meidän tässä käy kun minä olen mummoontunut ja hän edelleen poikanen.. Ja kun tuo seksi on noussut erittäin suureksi asiaksi tässä suhteessa nyt viime aikoina. Nimenomaan sen puute avokin mielestä, minusta seksi pno laadultaan hyvää ja minulle sitä tähän elämäntilanteeseen on ihan riittävästi kun on n 2krt/kk..

      • SeksiPuute

        Kaksi kertaa kuussa seksiä on äärimmäisen vähän ja sanon tämän naisena. Miehelläsi on täysi oikeus valittaa seksin puutteesta.
        Itse mieheni kanssa harrastamme seksiä n.kerran viikossa ja se on minusta vähän mutta meillä on pienet lapset joten ollaan väsyneitä. Noin kaksi kertaa viikossa on minusta normaali määrä.


      • menevä menestyjä
        SeksiPuute kirjoitti:

        Kaksi kertaa kuussa seksiä on äärimmäisen vähän ja sanon tämän naisena. Miehelläsi on täysi oikeus valittaa seksin puutteesta.
        Itse mieheni kanssa harrastamme seksiä n.kerran viikossa ja se on minusta vähän mutta meillä on pienet lapset joten ollaan väsyneitä. Noin kaksi kertaa viikossa on minusta normaali määrä.

        Noin 5-7 kertaa viikossa meillä. En ole lihava enkä ruma. Homma vaan toimii. Eikä ole mieskään valittanut. Kotityöt tehdään yhdessä, molemmat saa mennä ja harrastaa. Pienet lapset myös.


    • hennukkainen

      Tästäpä mielenkiintoinen galluppi, kuinka paljon tarpeeksi seksiä?
      Mitä pitäisi tehdä kun halut sängyssä ei kohtaa, kun toisen painostus on vienyt ne viimeisetkin halut ja ne pari krt/kk on pakko pullaa myös. Pitäisikö syrjähypyt sallia, jos elämä muuten on tyydyttävää ja molemmille mieluista, ainoastaan seksi tökkii?

      Onko nainen sitten myös oikeutettu miespuoliseen ystävään, jos saa tältä mitä omalta mieheltään ei saa, eikä kyse ole seksistä... Seksi jos ei naista kiinnosta tällä hetkellä yhtään mitenkään muuten kuin pakollisena pahana avioliitossa?

    • jätä se

      Naiset kuvittelee että mies pysyy maailman loppuun asti ja itse ei tarvitse tehdä mitään. Onhan se lapsi tietysti yks syy jaksaa huonoa suhdetta. Jos eroatte, teet tapaamissopumuksen jota äiti ei saa olla noudattamatta. Ai näitä naisia jotka kiristää lapsella.

    • en jaksa tapella

      Meidän suhde toimi tasan siihen asti kun ex vaimo oli raskaana, olinhan jättänyt edellisen hänen takiaan. Ollaan perhe jne. Kun lapsi syntyi loppui seksi, nainen muuttui piruksi. Aloin katselemaan muita ja muutaman vuoden tappelun ja muutaman lapsen jälkeen olin kypsä lähtemään suhteesta. Naiselle riitti se että saa olla raskaana ja hoitaa lapset. Minä halusin jotain muuta parisuhteelta. Nyt on uusi suhde. Tappelu lapsista jatkuu ja se että sais exän pidetty erossa uudesta naisesta. Olemme aviossa ja perhettäkin on. Ex ei vaan ole päässyt elämästään kiinni.

    • kasvunpaikka

      Taisin olla lihava ja antautunut lapselle ja miehelle. Siksi kai petti. Laihdutin ja otin eron. Uusi mies ja perhe. Kaiholla katselee entinen ukko. Taitaa riipasta kun näkee mitä menetti. Koskaan en ole ruma ollut, ehkä vähän lössähtänyt. Mutta en todellakaan aio enää lössähtää. Ja henkisellä puolella en enää ajattele että kaikki hyvin kun mies maksaa kivan elämän. Eli olin myös lapsellinen ja itsekäs. Nyt aion pitää miestäni niin hyvänä ja ymmärtää sen ettei toista voi väkisin muuttaa eikä omistaa.

    • unelma

      Olen lihava ja haluan seksiä...ja saan seksiä omalta aviomieheltä (enkä muilta huolikkaan). Jos läskien takia miehen tarvii lähteä, niin saa lähteäkin sitten! On tässä elämässä paljon muutakin ja jokaisessa ihmisessä niin hyvää kun huonoa! No, ihania hetkiä vietetään vielä 14 vuoden jälkeenkin rakkaan mieheni kanssa...

    • Keskustelkaa kaksin

      Yhden neuvon aloittajalle voi antaa. Kesksustele tuosta kaikesta vaimosi kanssa, älä täällä! Vain sillä tavalla voit saada vastauksia juuri vaimoltasi. Hänelläkin lienee jotakin sanottavaa.

    • exänä pysyttelevä

      Vaikuttaisi siltä, että tän jutun aloittaja ei ole kasvanut mieheksi, hän on jäänyt siihen samaan tunteeseen kuin mikä heillä oli suhteensa alussa. Vaimo varmasti hoitaa lapsen ja kodin, ei siinä silloin paljon jää aikaa itselleen. Pitäisiköhän miehen katsoa vähän peiliin ja miettiä, miten voisi osallistua perheensä elämään. Kun tehtäviä jaetaan, niin sitä yhteistäkin aikaa jää, ja silloin ehkä se sama tunne on saavutettavissa, kuin tutustuttaessa. Muutenhan tuossa käy niin, että Teille tulee ero ja sinä vaan jatkat toisen naisen kanssa saman tunteen etsimistä ja yrität säilyttää sitä, kunnes arki lyö päälle ja taas eroat.

    • Uroz

      Ihan sama onko vaimo lihava vai laiha,
      se on vaan vaimo.
      Kaikki lihoo vanhemmiten enemmän tai vähemmän.

    • Ex-tankero

      Sanonpa entisenä pullukkana, että kyllä se lihominen kulkee käsi kädessä monesti nalkutuksen ja muun negatiivisen kanssa. Ainakin minulla selvästi parani itsetunto samaa vauhtia kun ulkonäkö koheni ja olen nykyään juuri sellainen rento vaimo mitä ap haikailee. En kylläkään silloiselle miehelle vaan laihdutuskipinä vaati vaihdon uuteen. Ihastuksissani ja hormoneissani innostuin laihduttamaan liikakilot. Oli motivaatio koska halusin miellyttää ihastusta.

      Ymmärrän kyllä ap:n tuskan asiasta mutta valitettavasti naisesi ei sua enää niin paljon rakasta, että haluaisi sun takia laihduttaa. Et pysty häntä painostamaan siihen, se tapahtuu joskus ehkä jos hän ihastuu toiseen mieheen tai saa jostain inspiraation itsensä takia. Laihdutus on pääosin kiinni motivaatiosta, jos sitä ei ole niin ei paljon kauniit puheet auta. Ettekö ole kuulleet, miten naiset sanoo että "mieheni vaati laihduttamaan, sitten tuli eri, nykyään ole timmissä kunnossa ja vahingoniloinen kun ex ihailee kaukaa". Siis ei voi oman miehen takia sitä tehdä. Ei tietty kaikki ole sellaisia mutta tiedän kyllä tapauksia jotka aattelee näin. Sorry!

    • tidididididii

      Minä painoin edellisessä suhteessani 108 kiloa, niin ja olen siis 161 cm nainen. Syömällähän se tuli, mutta miksi söi? Ukko aina ties millon missäkin, mielialalääkkeet ja ehkäisypillerit veti ruokahalut pilviin, no nyt olen vaihtanut suklaan porkkanaan ja paino pudonnut 50 kiloa kahteen vuoteen terveellisellä elämällä ja parisuhteella. Nykyinen mies tosin tykkäsi enemmän kun olin 25 kiloa painavampi kuin nykyään :D No, ompahan pelivaraa.. ;D

    • tarja---

      Osaatko selittää miksi läskeilläkin naisilla on seksuaalisia haluja ja tarpeita, joita sitten toteuttavat vieraissa(kin)? Miksi niin monet miehet pitävät nimenomaan pyöreämmistä naisista, jotta on "josta kiinni pitää".

      • ehkä näin

        Kaikilla on (painosta riippumatta) seksuaalisia haluja.

        Halutaanko heitä, riippuu vähän siitä mitä sana "läski" tarkoittaa.

        Jos se tarkoittaa BMI yli 40 ja roikkuvia vatsaläskejä, joiden poimuissa haisee ja kasvaa hiiva, niin eipä taida "monet" miehet tykätä. He saattavat saada seksiseuraa lähiöpubin juoposta. Tiedämme kyllä, että on pieni (äärettömän pieni) joukko miehiä, joilla on lihavuusfetissi, mutta se ei ole "monet miehet".

        Toisessa ääripäässä on muodoton luuranko. Sekään ei ole "monien miehien" ihanne. (bmi vartalotyypistä riippuen alle 22)

        Miesten enemmistö pitää naisellisista muodoista = vyötäröstä erottuvat lanteet, pyöreä takamus, kehosta erottuvat rinnat jne. joka toteutuu (vartalotyypistä riippuen) bmi:n ollessa alle 30.


      • niin se on
        ehkä näin kirjoitti:

        Kaikilla on (painosta riippumatta) seksuaalisia haluja.

        Halutaanko heitä, riippuu vähän siitä mitä sana "läski" tarkoittaa.

        Jos se tarkoittaa BMI yli 40 ja roikkuvia vatsaläskejä, joiden poimuissa haisee ja kasvaa hiiva, niin eipä taida "monet" miehet tykätä. He saattavat saada seksiseuraa lähiöpubin juoposta. Tiedämme kyllä, että on pieni (äärettömän pieni) joukko miehiä, joilla on lihavuusfetissi, mutta se ei ole "monet miehet".

        Toisessa ääripäässä on muodoton luuranko. Sekään ei ole "monien miehien" ihanne. (bmi vartalotyypistä riippuen alle 22)

        Miesten enemmistö pitää naisellisista muodoista = vyötäröstä erottuvat lanteet, pyöreä takamus, kehosta erottuvat rinnat jne. joka toteutuu (vartalotyypistä riippuen) bmi:n ollessa alle 30.

        Ei ehkä, vaan kyllä, juuri näin!


    • Anonyymi

      Läski vaimo? Läskit lapset.

      Säälittävää

    • Anonyymi

      Kovin on pinnallista ja helposti särkyvää sinun rakkaus.
      Taidat vaan haluta vaihtelua, koska kaipaat sitä vaihtelua. Ehkä olet itsekkin kasvattanut mahaa.

    • Anonyymi

      Sinulla on oikeus hakea avioeroa ja lapsen huoltajuutta 50%. Olisiko syytä nyt vaan katsoa peiliin. Oma vika jos et saa hoidettua asiaa.

      Miten mahtaa olla oman painosi, rupsahtamisen, alkoholin kulutus ja masennus. Esität vai toiselle vaatimuksia. Pitäisikö sohvaperunalla olla mallin vartalon omaava kumppanit ja miten ajattelit viihtyykö hän sinun kanssa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe