Oltas halukkaita muuttamaan pyhäjärvelle.

Mukavat tummat

Ollaan romaaneja, Tykätäänkö teillä romaaneista meitä on 4 perhettä ?
Teillä on niin komia järvikin voes vaikka kalastaa.

31

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI ! EI ! EI ! EI !

      Oi hummani hei hummani hei huputiti hummani Ei !

    • pesistä

      äkkiä tänne. aletaan heti pelaamaan pesäpalloa..

    • Tummista tummin

      Haapajärvellä on vapaita asuntoja ja halvemmat vuokrat. Ja paremmat palvelut. Valitettavasti pyhäjärvelle ei kannata muuttaa, kuoleva pitäjä on. Mekin muutettais sinne mutta ei löydy sellaisia asuntoja mihin voisi viedä hevosii, kissoii, ja koirii..

    • totta maar"

      Ei kannata muuttaa ,sinne on vaikee sopeutua. minunnii piti lähtee kun ei tullu mittää siellä asumisesta.
      Haapajärvi on tosi mukava paikka. Palavelut pellaa ja hyvä meininki.

    • Haapajärvelle mars

      Haapajärven sossusta saa rahaa kun vaan hakee. Reppu mukaan tai vaikka kaks!
      Ne antaa sieltä kaverinkin rahat mukaan kun vakuuttaa että kaveri tarttee ne!

    • Tervetuloa123

      Ennemmin romaneja kuin jotain IKL jannuja.

      • Niinkö, mikäs iikolleissa pelottaa, Suomen itsenäisyyskö ja loppu euroopan rahalahjoituksille ?


    • ei.

      Jättäkää tulemata!

    • laguuna-lähiö

      Jos laguuna-heimoon kuulutta teretulemas kurjuuteen!

    • hai kaalet

      ovat hurjia, kannattaa kiertää kaukaa

    • +-+

      Romaaneja :D
      Kirjastossa on satoja hyllymetrejä romaaneja, ei me tarvita enempää.

    • toto tuo toto vie

      Haapajärvelle kannattaa mennä. Siellä käytännössä valtion kirstusta ne hulevesimaksutkin loppu viimeksi menee niin kuin kaikki muukin. Pyhäjärvellä on valtion kukkaron nyörit kiusallisen kireällä. Raviratakin on ihan kaupungin keskustassa.

    • Epäilevä..

      Taiat olla vitsi aloittaja?

    • piljarti

      Tällä saitilla nousi esiin tuo erinomainen pesäpallo. Peli on tervehdyttänyt paikkakuntaa niin,että säästyneillä sosiaalipuolen rahoilla on kustannettu monta lentokenttää tai jäähallia.
      Ei ole muista liikuntamuodoista tämän voittanutta, jos rahassa mitataan,eikä ole tarvinnut halleja sun muita rakentaa.
      Tässä " " " " " joukko lainausmerkkejä, jotka reaalimaailmassa elävä kyllä osaa sijoitaa tekstiin, jos on tarpeen.

      • truth hurts.....

        Kyllä ne sosiaalipuolen rahat menee autostereojoutilaiden bensa-, kalja- ja grilliruokalaskuihin.


    • peleistä suomalaisin

      on se maksanut pesäpallokenttäkin. Tosin ovat käyttäneen jäähallin pukuhuoneita sähköineen ja suihkuvesineen, ilmaiseksi!

    • mannen huuto

      Eikös ne kerran jo ajettu pesäpallomailoin poes täältä ja lähtivätkin liukkaasti en kerenny kovin monasti kollauttaa !

    • loppu on

      joo ei kannata tul, kalat ja rahat on loppu tällä kylällä. ei oo mitään vietävää.....

    • Arviid

      Pesäpallo. Ei romaanit pelaa pesäpalloa. Ne ei halua lyödä Gunnaria.
      Juu, Haapajärvi hyvä paikka, sinne vaan.
      Siellä on parempi raviratakin.

    • kalastaja-romaani?

      En ole koskaan nähnyt sellaista!
      Romaaneja ( siis kirjoja) on kyllä kalajutuista, mutta?????

    • Alehame-Manne

      Joo-o, Haapajärvellä olisi just vapautunu paikka yhdelle mannelle kun siltä puukkohippasten naisosapuolelta todennäköisesti vapautuu kämppä ja se muuttaa valtion majoitukseen...

    • KALASTAJA KALLE

      Mustilaisissa on oma paha haju ei kalat tykkää olisko niistä paremmin ketunsyötiksi ?

    • Juuei.

      Jos teillä lapsii on ja ne on suhteellisen tärkeitä teille niin Pyhäjärvi ei oo paras paikkakunta onnistuneeseen kasvatukseen.

      • vinkvinkvink

        eikä täällä todellakaan pidetä romaneista.


      • se on nähty

        Mustalaiset kasvattaa lapsiaan??!! :D ÄLÄ NAURATA!!! Jos ne jotain "kasvatusta" harrastaa niin ainakin sen että romanipenikat kasvaa ulos yhteiskunnasta heti kun oppivat puhumaan.


    • Eikä ei

      Näläkä täällä tullee ja ihmiset on niin erilaisii . Suositan lähemmäs Ouluu ,siellä pivot paranee on asuntoloita ja immeiset sopetuvaisempii. Ei, ei sanon mie ,Pyhäjärvelle ei ikinä ,en muuta ovat niin sissään lämpiävää sakkia eetä. Mites se kävi yhelle tummalle? ei, ei

      • kaikpalvelut

        Terve tuloa vain on edullisia asuntoja myytävänä muutamalla kymppitonnilla saa todella hyviä asuntoja 70 -100 neliötä, tere tulemaks


      • prööö
        kaikpalvelut kirjoitti:

        Terve tuloa vain on edullisia asuntoja myytävänä muutamalla kymppitonnilla saa todella hyviä asuntoja 70 -100 neliötä, tere tulemaks

        Tarvitaan pyhäjärvelle oikeita ihmisiä


    • laguuna-lähiö

      Muistakaa ostaa laguuna-kansan kansallispuku,eli tuulipuku!Muuten ei ole mitään asiaa tänne ja työtön pitää ollam muuten tulee ongelmia..

    • Löi ....

      Liittykää Pro Pyhäjärvi liikeeseen sieillä on mutiakin heimolaisianne.

    • ystävällisyys kadonn

      Ei puolueita kannata sotkee ja haukuskella . Ei sanon minä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe