Gallup !!!

pike narsu

Kenen anoppi ostaa vielä kohta (40 v). perheelliselle Pojalleen alushousut ja sukat ???

16

213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1werdf

      Ja tässä on väärin mikä?

    • pike narsu

      no hei haloo-- kuka sun housut ostaa

    • pike narsu

      no hei kuka sun housus ostaa ?

    • drsgd

      Minä, 27v nainen, ostan itse housuni, mutta en kokisi loukkaavana tai kamalana jos äiti sattumoisin ostaisi minulle alusvaatteita. Sehän olisi vain ystävällistä.

    • sukkaparit

      Mintun anoppi ostaa joka joulu pitkät kalsarit ja ½tusinaa sukkia ja kutoo pitkävartiset saapassukat pojilleen ja pojanpojalle. Tytötkin saavat saapassukat ja jonkin kivan oloasun joka joulu.

      Miksi sä kysyt tuommoista?

      • motvalls

        Kuka on "Minttu" ja miksi ihmeessä kertomasi tilanne vastaisi aloittajan tilannetta, jossa äityli ostaa VAIN 40v pojalleen alusvaatteita, ei muille?

        Aloittaja ei maininnut mitään sen paremmin joulusta kuin synttäreistä. Minä ainakin sain sellaisen vaikutelman, että äityli ostiskelee pojalleen alusvaatteita säännöllisesti tai epäsäännöllisesti, ei jouluna tai merkkipäivälahjana, eikä osta alusvaatteita aloittajan perheen muille jäsenille.

        Minusta aloittaja kuvailee jotain ihan outoa suhdetta anoppinsa ja tämän jo keski-ikää lähestyvän pojan välillä. Ikään kuin mies vielä olisi lapsi.


      • mä tajusin
        motvalls kirjoitti:

        Kuka on "Minttu" ja miksi ihmeessä kertomasi tilanne vastaisi aloittajan tilannetta, jossa äityli ostaa VAIN 40v pojalleen alusvaatteita, ei muille?

        Aloittaja ei maininnut mitään sen paremmin joulusta kuin synttäreistä. Minä ainakin sain sellaisen vaikutelman, että äityli ostiskelee pojalleen alusvaatteita säännöllisesti tai epäsäännöllisesti, ei jouluna tai merkkipäivälahjana, eikä osta alusvaatteita aloittajan perheen muille jäsenille.

        Minusta aloittaja kuvailee jotain ihan outoa suhdetta anoppinsa ja tämän jo keski-ikää lähestyvän pojan välillä. Ikään kuin mies vielä olisi lapsi.

        Aloittaja on kade miniä, joka ei saa anopilta alkkareita.
        Munkin mielestä anopin ois ostettava sille miniälle kanssa tasapuoliseksi kohteluksi.
        On tossa outo suhde anpin ja keski-ikää lähestyvän pojan välillä. Anoppi ei tarkoituksella osta miniälle ja siitä tulee kade.


    • poika 42

      Tiedän miehen jolle äiti ostaa nuo ja kaikki muutkin vaatteet. Päättää kaikesta poikansa elämässä muutenkin, miksei sitten vaatteistakin.

    • pike narsu

      ei ole kysymys mistään kateudesta vaan erikoisesta anopista noin muutenkin, muukin suku ihmettelee..ja kun anoppi pitää poikaa pienenä lapsena kuten toistakin poikaansa ja "ex miestään" vaikka asuvat erillaan mut ovat kuitenkin naimisissa.. Motvalls jokseenkin samoilla linjoilla. ja itseni on kasvatettu siihen että en lähde kerjäilemään

    • eivind

      Anoppini raahaa kuuskymppiselle miehelleni kalsareita.
      Sellaisia kamalia ukkopöksyjä, joita mieheni inhoaa.
      Kieltäytymisestä mummeli loukkaantuu verisesti, omatunto soimaa poisheittämisestä, joten siellä niitä lojuu kaapin perukoilla iloiseksi yllätykseksi perikunnalle...

      • laita kiertoon

        Vie pelastusarmeijan keräykseen tai uffe lootaan, kyllä ne jonkin laitapuolenkulkijan jalkaan kelpaavat. Teet samalla päivän hyväntyön jonkin toisen ihmisen hyväksi.
        Jos anoppi kysyy voit hyvällä omallatunnolla sanoa että käytössä ovat.


      • mies 50vvv

        Minulle edesmennyt äitini toi pitkäpunttisia kalsareita joissa vyötärön pysty nostamaan kainalon alle. Kangas oli sellaista paksua "raappaa" ja vielä puuterin väristä. En piruvie tiedä mistä yleensä sellaisia vetimiä löytyy.
        Joskus laitan housut jalkaan, vedän vyötärön kainaloihin ja hyppään viekoittelevasti vaimon viereen. Arvatkaa irtoaako pilliua


      • keksi parempaa
        mies 50vvv kirjoitti:

        Minulle edesmennyt äitini toi pitkäpunttisia kalsareita joissa vyötärön pysty nostamaan kainalon alle. Kangas oli sellaista paksua "raappaa" ja vielä puuterin väristä. En piruvie tiedä mistä yleensä sellaisia vetimiä löytyy.
        Joskus laitan housut jalkaan, vedän vyötärön kainaloihin ja hyppään viekoittelevasti vaimon viereen. Arvatkaa irtoaako pilliua

        Naisen kirjoittama, sillä miehen värivalikoimasta ei löydy puuterinväriä. Miehille ei ole ollut koskaan sen värisiä kalsareita, se väri on ollut aikoinaan naisille. Ennen ei juuri valkoisen ja lohenvärisen lisäksi muita värejä ollut. Ja sitten vielä ikäsi? 50-vuotiaan mies on liian nuori tuosta ajasta, ehkä itse naisena muistat mummosi aikuisia alushousu- ja aluspaitamalleja ja värejä.

        Nykyiset 80-vuotiaat ovat jo itsekin eläneet maaseudulla asti yltäkylläisessä vaatevalikoimien maailmassa tuolta 60-luvulta alkaen, jolloin eivät olisi itsekään suostuneet laittamaan niitä päälle. 50-vuotias on saavuttanut aikuisuuden 80-luvulla, jolloin lohenpunaiset kerrastot olivat jo historiaa, saati tänään vuonna 2013.


      • se edellinen 50 vvvv
        keksi parempaa kirjoitti:

        Naisen kirjoittama, sillä miehen värivalikoimasta ei löydy puuterinväriä. Miehille ei ole ollut koskaan sen värisiä kalsareita, se väri on ollut aikoinaan naisille. Ennen ei juuri valkoisen ja lohenvärisen lisäksi muita värejä ollut. Ja sitten vielä ikäsi? 50-vuotiaan mies on liian nuori tuosta ajasta, ehkä itse naisena muistat mummosi aikuisia alushousu- ja aluspaitamalleja ja värejä.

        Nykyiset 80-vuotiaat ovat jo itsekin eläneet maaseudulla asti yltäkylläisessä vaatevalikoimien maailmassa tuolta 60-luvulta alkaen, jolloin eivät olisi itsekään suostuneet laittamaan niitä päälle. 50-vuotias on saavuttanut aikuisuuden 80-luvulla, jolloin lohenpunaiset kerrastot olivat jo historiaa, saati tänään vuonna 2013.

        Erehdyit. 50 vuotta tulen eläneeksi tänä keväänä.
        Oletko nähnyt armeijan yöpukua jota myös runkkupuvuksi kutsutaan [ainakin 80-luvulla]. Se oli "puuterin" tai ihon värinen, ihan miksi sitä nyt haluaa kutsua.
        Jos tosiaan kiinnostaa, käy kysymässä armeijan ylijäämäliikkeistä.


    • Ei lahjoja

      Ihan , jos lahjoa haluaa, voi ostaa alusvaatteita niin pojalleen kuin tyttärellenkin Housut kuin sukatkin ovat käyttötavaraa ja yleensä tulevat pidetyksi, koska ne ei näy . Jopa pyyhkeen värikin, väritietosen sisustusihmisen kotona on niin tarka , ettei missään tapauksessa niitäkään voi ostaa. Siis tavaralahja voi olla vain näkymättömissä oleva.

    • inkeri mummeli

      Minä ostan... Joululahjaksi ja joskus syntymäpäivälahjaksi.
      Ovat kuulema tarpeen, näin on pojat sanoneet.
      Eipä tarvii köyhän eläkeläisen miettiä enempää lahjoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3778
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2691
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      130
      2017
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      101
      1741
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      56
      1192
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1137
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1036
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      966
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      945
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      904
    Aihe