Läskileirit suomeen!

Läski

Eikö olisi hyvä, jos suomeenkin tulisi noita läskileirejä eri ikäisille - vaikka valtion tukemina. Varmasti on niitä, jotka laihtuisivat hyvässä seurassa leirimuodossa ja haluasivat mennä läskileirillä. Mitä mieltä ollaan?

Parantaisivat myös kansanterveyttä!

5

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tankki

      Miten niin "suomeenkin"? onko niitä jo jossain? ovatko tuottaneet tulosta?

      • Läski

        Yhdysvalloissa ainakin. Isossa Britanniassa taitaa myös olla. En ole ihan varma missä päin niitä on.

        Joka tapauksessa olen kuullut ainakin jenkeissä niiden kyllä tuottaneen tulosta ainakin niille, jotka ovat siellä tosissaan. Ideahan siellä on ikäänkuin oppia terveelliset elämäntavat laihtumisen lisäksi. Jotkut kyllä eivät juuri laihdu tuntemattomista syistä ja jotkut laihtuneetkin lihoovat takaisin leirin jälkeen.


        Leiristä voisi kehittää suomeen oman versionsa: eli esim leiri, jonka tuloksia seurattaisiin painonvartioden tapaisilla istunnoilla. Tai jotain muuta vastaavaa.

        Totuus kuitenkin on, että läskit kasvaa vaan yhä nuoremmilla, eikö?


      • ....
        Läski kirjoitti:

        Yhdysvalloissa ainakin. Isossa Britanniassa taitaa myös olla. En ole ihan varma missä päin niitä on.

        Joka tapauksessa olen kuullut ainakin jenkeissä niiden kyllä tuottaneen tulosta ainakin niille, jotka ovat siellä tosissaan. Ideahan siellä on ikäänkuin oppia terveelliset elämäntavat laihtumisen lisäksi. Jotkut kyllä eivät juuri laihdu tuntemattomista syistä ja jotkut laihtuneetkin lihoovat takaisin leirin jälkeen.


        Leiristä voisi kehittää suomeen oman versionsa: eli esim leiri, jonka tuloksia seurattaisiin painonvartioden tapaisilla istunnoilla. Tai jotain muuta vastaavaa.

        Totuus kuitenkin on, että läskit kasvaa vaan yhä nuoremmilla, eikö?

        mielestäni tuo olisi erinomainen idea ja varmasti jos olisin vielä niin lihava kun olin lapsena olisin kirjautunut "läski leirille"...kannatan!ja mikskäs en nytkin kirjautuisi (7kg pitäisi vielä pudottaa nyt: 166/67)


      • tankki
        Läski kirjoitti:

        Yhdysvalloissa ainakin. Isossa Britanniassa taitaa myös olla. En ole ihan varma missä päin niitä on.

        Joka tapauksessa olen kuullut ainakin jenkeissä niiden kyllä tuottaneen tulosta ainakin niille, jotka ovat siellä tosissaan. Ideahan siellä on ikäänkuin oppia terveelliset elämäntavat laihtumisen lisäksi. Jotkut kyllä eivät juuri laihdu tuntemattomista syistä ja jotkut laihtuneetkin lihoovat takaisin leirin jälkeen.


        Leiristä voisi kehittää suomeen oman versionsa: eli esim leiri, jonka tuloksia seurattaisiin painonvartioden tapaisilla istunnoilla. Tai jotain muuta vastaavaa.

        Totuus kuitenkin on, että läskit kasvaa vaan yhä nuoremmilla, eikö?

        nähneeni TV:ssä ohjelman lasten läskileiristä. Sehän tuotti tuloksiakin, paitsi monet alkoivat lihoa palattuaan kotiin. Toimisi varmaan paremmin jos terveelliset elämäntavat voisi yhdistää lasten normaaliin elämään, ei siis vain leirin ajaksi.

        Ja varmasti nuo leirit tulevat vielä Suomeenkin (ellei niitä jo ole). Lasten ylipaino kun on kovassa kasvussa. Ei niistä aikuisillekaan haittaa olisi, tosin aikuisia varten on jo painonvartijat yms.


    • G.B.

      Niitä kyllä järjestetään jo. Kyseleppä vaikka kelasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe