Eikö olisi hyvä, jos suomeenkin tulisi noita läskileirejä eri ikäisille - vaikka valtion tukemina. Varmasti on niitä, jotka laihtuisivat hyvässä seurassa leirimuodossa ja haluasivat mennä läskileirillä. Mitä mieltä ollaan?
Parantaisivat myös kansanterveyttä!
Läskileirit suomeen!
5
607
Vastaukset
- tankki
Miten niin "suomeenkin"? onko niitä jo jossain? ovatko tuottaneet tulosta?
- Läski
Yhdysvalloissa ainakin. Isossa Britanniassa taitaa myös olla. En ole ihan varma missä päin niitä on.
Joka tapauksessa olen kuullut ainakin jenkeissä niiden kyllä tuottaneen tulosta ainakin niille, jotka ovat siellä tosissaan. Ideahan siellä on ikäänkuin oppia terveelliset elämäntavat laihtumisen lisäksi. Jotkut kyllä eivät juuri laihdu tuntemattomista syistä ja jotkut laihtuneetkin lihoovat takaisin leirin jälkeen.
Leiristä voisi kehittää suomeen oman versionsa: eli esim leiri, jonka tuloksia seurattaisiin painonvartioden tapaisilla istunnoilla. Tai jotain muuta vastaavaa.
Totuus kuitenkin on, että läskit kasvaa vaan yhä nuoremmilla, eikö? - ....
Läski kirjoitti:
Yhdysvalloissa ainakin. Isossa Britanniassa taitaa myös olla. En ole ihan varma missä päin niitä on.
Joka tapauksessa olen kuullut ainakin jenkeissä niiden kyllä tuottaneen tulosta ainakin niille, jotka ovat siellä tosissaan. Ideahan siellä on ikäänkuin oppia terveelliset elämäntavat laihtumisen lisäksi. Jotkut kyllä eivät juuri laihdu tuntemattomista syistä ja jotkut laihtuneetkin lihoovat takaisin leirin jälkeen.
Leiristä voisi kehittää suomeen oman versionsa: eli esim leiri, jonka tuloksia seurattaisiin painonvartioden tapaisilla istunnoilla. Tai jotain muuta vastaavaa.
Totuus kuitenkin on, että läskit kasvaa vaan yhä nuoremmilla, eikö?mielestäni tuo olisi erinomainen idea ja varmasti jos olisin vielä niin lihava kun olin lapsena olisin kirjautunut "läski leirille"...kannatan!ja mikskäs en nytkin kirjautuisi (7kg pitäisi vielä pudottaa nyt: 166/67)
- tankki
Läski kirjoitti:
Yhdysvalloissa ainakin. Isossa Britanniassa taitaa myös olla. En ole ihan varma missä päin niitä on.
Joka tapauksessa olen kuullut ainakin jenkeissä niiden kyllä tuottaneen tulosta ainakin niille, jotka ovat siellä tosissaan. Ideahan siellä on ikäänkuin oppia terveelliset elämäntavat laihtumisen lisäksi. Jotkut kyllä eivät juuri laihdu tuntemattomista syistä ja jotkut laihtuneetkin lihoovat takaisin leirin jälkeen.
Leiristä voisi kehittää suomeen oman versionsa: eli esim leiri, jonka tuloksia seurattaisiin painonvartioden tapaisilla istunnoilla. Tai jotain muuta vastaavaa.
Totuus kuitenkin on, että läskit kasvaa vaan yhä nuoremmilla, eikö?nähneeni TV:ssä ohjelman lasten läskileiristä. Sehän tuotti tuloksiakin, paitsi monet alkoivat lihoa palattuaan kotiin. Toimisi varmaan paremmin jos terveelliset elämäntavat voisi yhdistää lasten normaaliin elämään, ei siis vain leirin ajaksi.
Ja varmasti nuo leirit tulevat vielä Suomeenkin (ellei niitä jo ole). Lasten ylipaino kun on kovassa kasvussa. Ei niistä aikuisillekaan haittaa olisi, tosin aikuisia varten on jo painonvartijat yms.
- G.B.
Niitä kyllä järjestetään jo. Kyseleppä vaikka kelasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469